FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

Terjemah BM - English, 5 sen ! / Proofreading / Servis Buat Resume

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Miau! Re: Terjemah BM - English, 5 sen ! / Proofreading / Servis Buat Resume

Post by Moderator2 on Tue 25 Apr 2017, 7:35 am

Novel Tercipta Untukku (Diadaptasi Daripada Filem) - RM25



SINOPSIS / DESCRIPTION:



*Diadaptasi Daripada Filem terbitan Astro.
Cinta Itu, Apabila Aku Tahu Kau Tercipta Untukku Hingga Akhir Hayatku...

Tiga kali mereka dipertemukan dengan cara yang tidak diduga. Tanpa sedar, ketiga-tiga  pertemuan itu rupa-rupanya pembuka jalan untuk mereka saling mengenali. Namun,  bukan mudah membina kemesraan.
Adil merasakan seperti ada yang tidak kena dengan Thia. Serupa minah senget pun ada. Pelik sungguh, tapi gadis itulah yang membuatkan dia tersenyum dan teringat selalu. Melalui anak saudaranya, Alif yang merupakan salah seorang anak murid Thia, Adil mendekati Thia.
“Tadi Teacher Thia kirim salam kat Unckedil.”
“Lah, apa pasal baru sekarang Alif nak cakap?”
“Lupa…”
“Ngeee, muda-muda dah lupa.”
“Tapi kenapa tiba-tiba Teacher Thia kirim salam kat Unckedil?”
“Sebab Alif cakap Unckedil kirim salam kat Teacher Thia.”
Habis!
Tidak sangka, hubungan antara Adil dan Thia berubah sama sekali selepas itu. Namun, ketika bunga-bunga kemesraan sedang berputik, mereka harus terima hakikat ada sesuatu yang menghalang hubungan mereka untuk ke fasa seterusnya.





Berminat untuk beli ?


Klik sini >> http://www.mudah2u.co.vu/2017/04/tercipta-untukku-diadaptasi-daripada.html
avatar
Moderator2
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : Tutor
Gender : Female
Jumlah Post : 321
Umur : 28
Tarikh Register : 28/04/2014
Reputation : 0
Points : 1511

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Terjemah BM - English, 5 sen ! / Proofreading / Servis Buat Resume

Post by Moderator2 on Tue 16 May 2017, 3:57 am

Novel [b]Urusan Hati Cik Drama Queen (Novel Diadaptasi ke Drama) - RM22 [/b]



SINOPSIS / DESCRIPTION:




Betul kata orang. Nak lupakan cinta lama, kita kena temui cinta yang baru. Perkenalan dengan jiran baru yang awalnya kelat-kelat masam, akhirnya melahirkan rasa cinta yang baru.
Lantaklah kalau lelaki itu anak Che Yam sekalipun. Nak buat macam mana? Hati Syazlin sudah tersuka pada Fadhlan. Kali ini dia nekad. Perasaan harus diluahkan. Di atas tiga helai kertas, dia karang ayat-ayat cinta untuk lelaki itu. Siap tabur bedak wangi lagi. Tapi… rupa-rupanya Fadhlan sudah ada kekasih hati. Malunya dia apabila mengenangkan surat tiga helai yang boleh mengundang sesiapa pun untuk ‘termuntah hijau' selepas membacanya.
Macam mana ni?! Kenapalah hidup dia terlalu banyak drama? Pantang bercinta… pasti putus cinta. Syazlin pun tak tahu sama ada putera idamannya itu sebenarnya wujud ataupun tidak. Mungkinkah putera idamannya itu ialah Faris yang sudah menjadi suami orang atau Fadhlan yang baru sekadar menjadi tunangan orang?
Eh! Tapi… takkanlah budak Nizam si rambut Kpop itu pulak?
“Selagi hati dia begitu dan hati aku begini, sampai bila-bila pun urusan hati kita belum selesai.”








Berminat untuk beli ?



KLIK DISINI UNTUK BELI >>www.mudah2u.co.vu/p/beli.html
avatar
Moderator2
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : Tutor
Gender : Female
Jumlah Post : 321
Umur : 28
Tarikh Register : 28/04/2014
Reputation : 0
Points : 1511

View user profile

Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum