FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

Terjemah BM - English, 5 sen ! / Proofreading / Servis Buat Resume

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Miau! Re: Terjemah BM - English, 5 sen ! / Proofreading / Servis Buat Resume

Post by Moderator2 on Tue 25 Apr 2017, 12:35 pm

Novel Tercipta Untukku (Diadaptasi Daripada Filem) - RM25



SINOPSIS / DESCRIPTION:



*Diadaptasi Daripada Filem terbitan Astro.
Cinta Itu, Apabila Aku Tahu Kau Tercipta Untukku Hingga Akhir Hayatku...

Tiga kali mereka dipertemukan dengan cara yang tidak diduga. Tanpa sedar, ketiga-tiga  pertemuan itu rupa-rupanya pembuka jalan untuk mereka saling mengenali. Namun,  bukan mudah membina kemesraan.
Adil merasakan seperti ada yang tidak kena dengan Thia. Serupa minah senget pun ada. Pelik sungguh, tapi gadis itulah yang membuatkan dia tersenyum dan teringat selalu. Melalui anak saudaranya, Alif yang merupakan salah seorang anak murid Thia, Adil mendekati Thia.
“Tadi Teacher Thia kirim salam kat Unckedil.”
“Lah, apa pasal baru sekarang Alif nak cakap?”
“Lupa…”
“Ngeee, muda-muda dah lupa.”
“Tapi kenapa tiba-tiba Teacher Thia kirim salam kat Unckedil?”
“Sebab Alif cakap Unckedil kirim salam kat Teacher Thia.”
Habis!
Tidak sangka, hubungan antara Adil dan Thia berubah sama sekali selepas itu. Namun, ketika bunga-bunga kemesraan sedang berputik, mereka harus terima hakikat ada sesuatu yang menghalang hubungan mereka untuk ke fasa seterusnya.





Berminat untuk beli ?


Klik sini >> http://www.mudah2u.co.vu/2017/04/tercipta-untukku-diadaptasi-daripada.html
avatar
Moderator2
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : Tutor
Gender : Female
Jumlah Post : 341
Umur : 28
Tarikh Register : 28/04/2014
Reputation : 0
Points : 1712

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Terjemah BM - English, 5 sen ! / Proofreading / Servis Buat Resume

Post by Moderator2 on Tue 16 May 2017, 8:57 am

Novel [b]Urusan Hati Cik Drama Queen (Novel Diadaptasi ke Drama) - RM22 [/b]



SINOPSIS / DESCRIPTION:




Betul kata orang. Nak lupakan cinta lama, kita kena temui cinta yang baru. Perkenalan dengan jiran baru yang awalnya kelat-kelat masam, akhirnya melahirkan rasa cinta yang baru.
Lantaklah kalau lelaki itu anak Che Yam sekalipun. Nak buat macam mana? Hati Syazlin sudah tersuka pada Fadhlan. Kali ini dia nekad. Perasaan harus diluahkan. Di atas tiga helai kertas, dia karang ayat-ayat cinta untuk lelaki itu. Siap tabur bedak wangi lagi. Tapi… rupa-rupanya Fadhlan sudah ada kekasih hati. Malunya dia apabila mengenangkan surat tiga helai yang boleh mengundang sesiapa pun untuk ‘termuntah hijau' selepas membacanya.
Macam mana ni?! Kenapalah hidup dia terlalu banyak drama? Pantang bercinta… pasti putus cinta. Syazlin pun tak tahu sama ada putera idamannya itu sebenarnya wujud ataupun tidak. Mungkinkah putera idamannya itu ialah Faris yang sudah menjadi suami orang atau Fadhlan yang baru sekadar menjadi tunangan orang?
Eh! Tapi… takkanlah budak Nizam si rambut Kpop itu pulak?
“Selagi hati dia begitu dan hati aku begini, sampai bila-bila pun urusan hati kita belum selesai.”








Berminat untuk beli ?



KLIK DISINI UNTUK BELI >>www.mudah2u.co.vu/p/beli.html
avatar
Moderator2
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : Tutor
Gender : Female
Jumlah Post : 341
Umur : 28
Tarikh Register : 28/04/2014
Reputation : 0
Points : 1712

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Terjemah BM - English, 5 sen ! / Proofreading / Servis Buat Resume

Post by Moderator2 on Tue 06 Jun 2017, 12:03 pm

Novel Hero Seorang Cinderella - RM28



SINOPSIS / DESCRIPTION:


Ini adalah kisah seorang Cinderella dan heronya…
Sekali pandang, orang mesti cakap dia sesuai untuk Cinderella versi thriller. Dia cantik tapi muka dia beku. Senyum ikhlasnya mahal. Jelingannya tajam mengalahkan pedang. Semuanya hanya untuk menutup kisah hidupnya. Itulah Nura Medina.
Seratus lapan puluh darjah pula dengan heronya. Heronya masih versi Prince Charming. Dia kacak membunuh. Senyumnya ikhlas versi pencair hati. Jelingannya mampu bikin anak dara penasaran. Dan kepulangannya ke Malaysia kali ini bersama satu amanah. Itulah Tengku Ian Uzzam.
Macam mana Tengku Ian boleh menjadi hero seorang Cinderella? Al-kisahnya bermula pada suatu malam.
“Tips. Kalau awak ingat saya malam ni, saya pasti akan selamatkan awak.”- TENGKU IAN UZZAM
Bermulalah misi Tengku Ian untuk mendekati Medina. Terus-menerus si hero selamatkan Cinderellanya. Sehinggalah tersingkapnya satu rahsia.
“Dunia ni penuh dengan ketidakjujuran. Bila dah kena fitnah, 99.9% pilih untuk percaya.” – NURA MEDINA
“In the situation of 99.9% of distrust, I am your 0.1% that will trust you. Always.” – TENGKU IAN UZZAM
Itu janji Tengku Ian. Dan apabila Medina berada dalam situasi 99.9% itu, masihkah Tengku Ian menjadi 0.1% dia? Dan berjayakah Tengku Ian menjalankan amanah yang diberikan?





Berminat untuk beli ?



KLIK DISINI UNTUK BELI >> http://www.mudah2u.co.vu/2017/05/hero-seorang-cinderella-rm28.html
avatar
Moderator2
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : Tutor
Gender : Female
Jumlah Post : 341
Umur : 28
Tarikh Register : 28/04/2014
Reputation : 0
Points : 1712

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Terjemah BM - English, 5 sen ! / Proofreading / Servis Buat Resume

Post by Moderator2 on Wed 05 Jul 2017, 3:40 pm

Khidmat Maid Part Time kawasan: Gombak Kuala Lumpur

Nama : Asrika
Jantina : Perempuan
Umur : 23
Status : Bujang
Kawasan rumah yang boleh pergi kemas : Kawasan Kuala Lumpur atau kawasan mana saja yang boleh pergi menggunakan public transport (LRT)
Kadar Upah : Rm100 Sehari atau Rm25 sejam


Maklumat lanjut >> http://cucimesra.blogspot.my/2017/07/khidmat-maid-driver-part-time-kawasan.html




.
avatar
Moderator2
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : Tutor
Gender : Female
Jumlah Post : 341
Umur : 28
Tarikh Register : 28/04/2014
Reputation : 0
Points : 1712

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Terjemah BM - English, 5 sen ! / Proofreading / Servis Buat Resume

Post by Moderator2 on Tue 25 Jul 2017, 12:15 pm

Panduan Cara Membuka Bisnes Tadika - RM25



SINOPSIS / DESCRIPTION:


Bisnes tadika adalah bisnes sektor keperluan. Oleh itu, ia sektor yang mempunyai daya tahan bisnes dan bagus diceburi. Sekalipun dalam ekonomi gawat, ibu bapa tidak akan memberhentikan anak mereka dari belajar di tadika.
Bisnes tadika adalah bisnes servis. Menjalankan bisnes tadika adalah serupa sebagaimana kita menjalankan bisnes servis yang lain. Pelanggan mesti berpuas hati dengan mutu servis yang diberikan.
Buku ini menyediakan panduan kepada individu yang memerlukan maklumat tentang proses, prosedur dan langkah yang betul untuk memulakan bisnes tadika..

ISI KANDUNGAN

    Pengenalan Industri
    Proses Penubuhan Tadika
    Keperluan & Persediaan Am Sebelum Berbisnes
    Kajian Pasaran
    Pendaftaran Tadika
    Strategi, Gol & Taktik
    Strategi Operasi
    Strategi Pemasaran
    Kewangan
    Kemahiran Preneurship



Berminat untuk beli ?

KLIK DISINI UNTUK BELI >> http://www.mudah2u.co.vu/2017/07/cara-membuka-bisnes-tadika-rm25.html











TERIMA KASIH
avatar
Moderator2
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : Tutor
Gender : Female
Jumlah Post : 341
Umur : 28
Tarikh Register : 28/04/2014
Reputation : 0
Points : 1712

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Terjemah BM - English, 5 sen ! / Proofreading / Servis Buat Resume

Post by Moderator2 on Tue 15 Aug 2017, 5:00 pm

Panduan Pengurusan Tingkah Laku Kanak-Kanak Berkeperluan Khas - RM96



SINOPSIS / DESCRIPTION:



Pengurusan tingkah laku merupakan aspek penting dalam pendidikan khas yang setakat ini kurang diberi perhatian yang sewajarnya. Buku Program Pengurusan Tingkah Laku Kanak-Kanak Berkeperluan Khas mengandungi himpunan strategi untuk meningkatkan tingkah laku positif kanak-kanak berkeperluan khas. Program pengurusan tingkah laku ini adalah hasil usaha kolaboratif panel pakar bidang pendidikan khas serta pakar bidang keperluan khas klinikal. Strategi-strategi yang dipersembahkan dalam program pengurusan tingkah laku ini adalah berasaskan prinsip behaviorisme, pembelajaran sosial dan kognitif-behavioral. Di samping teori, langkah pelaksanaan yang merangkumi langkah penyediaan bahan dan langkah implementasi dijelaskan. Program pengurusan tingkah laku ini sesuai diaplikasi di dalam kelas pendidikan khas, kelas inklusif, persekitaran terapi klinikal serta di rumah. Penyelidikan kajian lapangan telah dilaksanakan untuk menentukan kesesuaian dan keberkesanan strategi ini di dalam kelas pendidikan khas. Ibu bapa, keluarga, pengamal pendidikan khas seperti guru serta pengamal kesihatan seperti ahli psikologi merupakan sasaran pembaca buku ini. Buku ini juga sesuai digunakan sebagai buku teks akademik untuk pengajian peringkat ijazah sarjana muda dan sarjana dalam bidang pendidikan khas. Pihak pengarang berharap agar buku ini boleh memanfaatkan semua anggota masyarakat yang terlibat dalam proses pendidikan kanak-kanak berkeperluan khas.









Berminat untuk beli ?

KLIK DISINI UNTUK BELI >> http://www.mudah2u.co.vu/2017/08/buku-program-pengurusan-tingkah-laku.html











TERIMA KASIH

.
avatar
Moderator2
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : Tutor
Gender : Female
Jumlah Post : 341
Umur : 28
Tarikh Register : 28/04/2014
Reputation : 0
Points : 1712

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Terjemah BM - English, 5 sen ! / Proofreading / Servis Buat Resume

Post by Moderator2 on Tue 05 Sep 2017, 8:32 am

Mudahnya Berniaga : Dari Kosong Menjadi Jutawan - Azizan Osman - RM46



SINOPSIS / DESCRIPTION:


Di dalam buku ini, penulis berkongsi langkah demi langkah berdasarkan pengalam beliau sendiri dalam perniagaan serta membina ramai usahawan bagaimana untuk memulakan perniagaan dari kosong tanpa modal hingga mampu mencecah tahap jualan jutaan ringgit setahun. Perkongsian beliau lebih praktikal dan mudah diaplikasikan oleh sesiapa yang komited bertindak.



Berminat untuk beli ?

KLIK DISINI UNTUK BELI >> http://www.mudah2u.co.vu/2017/09/mudahnya-berniaga-dari-kosong-menjadi.html









TERIMA KASIH
avatar
Moderator2
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : Tutor
Gender : Female
Jumlah Post : 341
Umur : 28
Tarikh Register : 28/04/2014
Reputation : 0
Points : 1712

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Terjemah BM - English, 5 sen ! / Proofreading / Servis Buat Resume

Post by Moderator2 on Tue 03 Oct 2017, 8:47 am

Rumah Sewa Semi-D Setingkat Gambang, Kuantan  (PETA : https://goo.gl/maps/H9Df4WmV2gL2)



- 3 bilik, 2 bilik air

- Sebelah Universiti Pahang

- Dekat dengan Gambang Waterpark, Sekolah Sukan Malaysia

- Full Furnished (peti ais, katil, almari semua ada)

- Sesuai jika anda sewa kemudian jadikan Homestay



Maklumat lanjut >> http://www.mudah2u.co.vu/2017/10/rumah-sewa-lengkap-perabot-gambang.htmli
avatar
Moderator2
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : Tutor
Gender : Female
Jumlah Post : 341
Umur : 28
Tarikh Register : 28/04/2014
Reputation : 0
Points : 1712

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Terjemah BM - English, 5 sen ! / Proofreading / Servis Buat Resume

Post by Moderator2 on Tue 24 Oct 2017, 10:07 am

BUKU Jack Ma: Bilionair Selamba Berfikiran Tajam - RM23



SINOPSIS / DESCRIPTION:


First:pay attention to the next 30 years.The will be critical for the word. Every technology revolution takes 50 years,The companies/technologies are Established.The implication of the technological Developments will become evident in the next 30 years






Berminat untuk beli ?



KLIK DISINI UNTUK BELI >> http://www.mudah2u.co.vu/2017/10/jack-ma-bilionair-selamba-berfikiran.html











TERIMA KASIH
avatar
Moderator2
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : Tutor
Gender : Female
Jumlah Post : 341
Umur : 28
Tarikh Register : 28/04/2014
Reputation : 0
Points : 1712

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Terjemah BM - English, 5 sen ! / Proofreading / Servis Buat Resume

Post by Moderator2 on Tue 14 Nov 2017, 10:15 am

Buku Sifufbads Copy Writing (Super FB marketing) - RM45



SINOPSIS / DESCRIPTION:



Anda tahu bagaimana untuk hasilkan copywriting FB ads yang killer, sentap emosi dan mampu menyedut duit pelanggan??? Jika tidak, anda akan mampu berbuat demikian dalam masa hanya 3 hari jika membaca buku ini!
 
Semua orang tahu buat FB ads... Semua tahu menulis ayat iklan. Betul? Tapi tak semua yang mampu menulis ayat iklan, atau ayat copymiting yang benar-benar memukau dan mampu hasilkan sales yang dimahukan. Betul?
 
Sebab itu lah anda perlu baca buku ini! Inilah, mazhab Copywriting Sifufbads!
 
Segala rahsia, segala formula, segala teknik... Paling killer dalam mazhab Copywriting Sifufbads. bakal DIDEDAHKAN pada anda dalam buku ini. Ya... buku ini! Buku yang telah ditunggu-tunggu selama ini.. Buku yang bakal mengubah landskap bisnes anda, melalui pemasaran FB Ads.
 
Buku yang bakal membantu anda untuk...
 

    Memukau, menarik perhatian prospek-prospek anda tanpa susah-susah lagi. Hanya dari smartphone, dari poket anda saja.. That's All..
    Menyentap emosi prospek anda, tanpa disedari mereka. Jangan terkejut jika copywriting anda mampu membuatkan mereka merayu-rayu kepada anda - "Tuan, tolonglah jual kepada saya! Saya tak tahan dah ni.."
    Memaksa prospek paling degil di muka bumi ini, tunduk, patuh terhadap apa saja yang anda arahkan dalam ayat iklan anda.





Berminat untuk beli ?


KLIK DISINI UNTUK BELI >> http://www.mudah2u.co.vu/2017/11/buku-sifufbads-copy-writing-super-fb.html











TERIMA KASIH

.
avatar
Moderator2
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : Tutor
Gender : Female
Jumlah Post : 341
Umur : 28
Tarikh Register : 28/04/2014
Reputation : 0
Points : 1712

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Terjemah BM - English, 5 sen ! / Proofreading / Servis Buat Resume

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum