FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

Terjemah BM - English, 5 sen ! / Proofreading / Servis Buat Resume

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Miau! Re: Terjemah BM - English, 5 sen ! / Proofreading / Servis Buat Resume

Post by Moderator2 on Tue 25 Apr 2017, 7:35 am

Novel Tercipta Untukku (Diadaptasi Daripada Filem) - RM25



SINOPSIS / DESCRIPTION:



*Diadaptasi Daripada Filem terbitan Astro.
Cinta Itu, Apabila Aku Tahu Kau Tercipta Untukku Hingga Akhir Hayatku...

Tiga kali mereka dipertemukan dengan cara yang tidak diduga. Tanpa sedar, ketiga-tiga  pertemuan itu rupa-rupanya pembuka jalan untuk mereka saling mengenali. Namun,  bukan mudah membina kemesraan.
Adil merasakan seperti ada yang tidak kena dengan Thia. Serupa minah senget pun ada. Pelik sungguh, tapi gadis itulah yang membuatkan dia tersenyum dan teringat selalu. Melalui anak saudaranya, Alif yang merupakan salah seorang anak murid Thia, Adil mendekati Thia.
“Tadi Teacher Thia kirim salam kat Unckedil.”
“Lah, apa pasal baru sekarang Alif nak cakap?”
“Lupa…”
“Ngeee, muda-muda dah lupa.”
“Tapi kenapa tiba-tiba Teacher Thia kirim salam kat Unckedil?”
“Sebab Alif cakap Unckedil kirim salam kat Teacher Thia.”
Habis!
Tidak sangka, hubungan antara Adil dan Thia berubah sama sekali selepas itu. Namun, ketika bunga-bunga kemesraan sedang berputik, mereka harus terima hakikat ada sesuatu yang menghalang hubungan mereka untuk ke fasa seterusnya.





Berminat untuk beli ?


Klik sini >> http://www.mudah2u.co.vu/2017/04/tercipta-untukku-diadaptasi-daripada.html
avatar
Moderator2
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : Tutor
Gender : Female
Jumlah Post : 328
Umur : 28
Tarikh Register : 28/04/2014
Reputation : 0
Points : 1581

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Terjemah BM - English, 5 sen ! / Proofreading / Servis Buat Resume

Post by Moderator2 on Tue 16 May 2017, 3:57 am

Novel [b]Urusan Hati Cik Drama Queen (Novel Diadaptasi ke Drama) - RM22 [/b]



SINOPSIS / DESCRIPTION:




Betul kata orang. Nak lupakan cinta lama, kita kena temui cinta yang baru. Perkenalan dengan jiran baru yang awalnya kelat-kelat masam, akhirnya melahirkan rasa cinta yang baru.
Lantaklah kalau lelaki itu anak Che Yam sekalipun. Nak buat macam mana? Hati Syazlin sudah tersuka pada Fadhlan. Kali ini dia nekad. Perasaan harus diluahkan. Di atas tiga helai kertas, dia karang ayat-ayat cinta untuk lelaki itu. Siap tabur bedak wangi lagi. Tapi… rupa-rupanya Fadhlan sudah ada kekasih hati. Malunya dia apabila mengenangkan surat tiga helai yang boleh mengundang sesiapa pun untuk ‘termuntah hijau' selepas membacanya.
Macam mana ni?! Kenapalah hidup dia terlalu banyak drama? Pantang bercinta… pasti putus cinta. Syazlin pun tak tahu sama ada putera idamannya itu sebenarnya wujud ataupun tidak. Mungkinkah putera idamannya itu ialah Faris yang sudah menjadi suami orang atau Fadhlan yang baru sekadar menjadi tunangan orang?
Eh! Tapi… takkanlah budak Nizam si rambut Kpop itu pulak?
“Selagi hati dia begitu dan hati aku begini, sampai bila-bila pun urusan hati kita belum selesai.”








Berminat untuk beli ?



KLIK DISINI UNTUK BELI >>www.mudah2u.co.vu/p/beli.html
avatar
Moderator2
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : Tutor
Gender : Female
Jumlah Post : 328
Umur : 28
Tarikh Register : 28/04/2014
Reputation : 0
Points : 1581

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Terjemah BM - English, 5 sen ! / Proofreading / Servis Buat Resume

Post by Moderator2 on Tue 06 Jun 2017, 7:03 am

Novel Hero Seorang Cinderella - RM28



SINOPSIS / DESCRIPTION:


Ini adalah kisah seorang Cinderella dan heronya…
Sekali pandang, orang mesti cakap dia sesuai untuk Cinderella versi thriller. Dia cantik tapi muka dia beku. Senyum ikhlasnya mahal. Jelingannya tajam mengalahkan pedang. Semuanya hanya untuk menutup kisah hidupnya. Itulah Nura Medina.
Seratus lapan puluh darjah pula dengan heronya. Heronya masih versi Prince Charming. Dia kacak membunuh. Senyumnya ikhlas versi pencair hati. Jelingannya mampu bikin anak dara penasaran. Dan kepulangannya ke Malaysia kali ini bersama satu amanah. Itulah Tengku Ian Uzzam.
Macam mana Tengku Ian boleh menjadi hero seorang Cinderella? Al-kisahnya bermula pada suatu malam.
“Tips. Kalau awak ingat saya malam ni, saya pasti akan selamatkan awak.”- TENGKU IAN UZZAM
Bermulalah misi Tengku Ian untuk mendekati Medina. Terus-menerus si hero selamatkan Cinderellanya. Sehinggalah tersingkapnya satu rahsia.
“Dunia ni penuh dengan ketidakjujuran. Bila dah kena fitnah, 99.9% pilih untuk percaya.” – NURA MEDINA
“In the situation of 99.9% of distrust, I am your 0.1% that will trust you. Always.” – TENGKU IAN UZZAM
Itu janji Tengku Ian. Dan apabila Medina berada dalam situasi 99.9% itu, masihkah Tengku Ian menjadi 0.1% dia? Dan berjayakah Tengku Ian menjalankan amanah yang diberikan?





Berminat untuk beli ?



KLIK DISINI UNTUK BELI >> http://www.mudah2u.co.vu/2017/05/hero-seorang-cinderella-rm28.html
avatar
Moderator2
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : Tutor
Gender : Female
Jumlah Post : 328
Umur : 28
Tarikh Register : 28/04/2014
Reputation : 0
Points : 1581

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Terjemah BM - English, 5 sen ! / Proofreading / Servis Buat Resume

Post by Moderator2 on Wed 05 Jul 2017, 10:40 am

Khidmat Maid Part Time kawasan: Gombak Kuala Lumpur

Nama : Asrika
Jantina : Perempuan
Umur : 23
Status : Bujang
Kawasan rumah yang boleh pergi kemas : Kawasan Kuala Lumpur atau kawasan mana saja yang boleh pergi menggunakan public transport (LRT)
Kadar Upah : Rm100 Sehari atau Rm25 sejam


Maklumat lanjut >> http://cucimesra.blogspot.my/2017/07/khidmat-maid-driver-part-time-kawasan.html




.
avatar
Moderator2
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : Tutor
Gender : Female
Jumlah Post : 328
Umur : 28
Tarikh Register : 28/04/2014
Reputation : 0
Points : 1581

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Terjemah BM - English, 5 sen ! / Proofreading / Servis Buat Resume

Post by Moderator2 on Tue 25 Jul 2017, 7:15 am

Panduan Cara Membuka Bisnes Tadika - RM25



SINOPSIS / DESCRIPTION:


Bisnes tadika adalah bisnes sektor keperluan. Oleh itu, ia sektor yang mempunyai daya tahan bisnes dan bagus diceburi. Sekalipun dalam ekonomi gawat, ibu bapa tidak akan memberhentikan anak mereka dari belajar di tadika.
Bisnes tadika adalah bisnes servis. Menjalankan bisnes tadika adalah serupa sebagaimana kita menjalankan bisnes servis yang lain. Pelanggan mesti berpuas hati dengan mutu servis yang diberikan.
Buku ini menyediakan panduan kepada individu yang memerlukan maklumat tentang proses, prosedur dan langkah yang betul untuk memulakan bisnes tadika..

ISI KANDUNGAN

    Pengenalan Industri
    Proses Penubuhan Tadika
    Keperluan & Persediaan Am Sebelum Berbisnes
    Kajian Pasaran
    Pendaftaran Tadika
    Strategi, Gol & Taktik
    Strategi Operasi
    Strategi Pemasaran
    Kewangan
    Kemahiran Preneurship



Berminat untuk beli ?

KLIK DISINI UNTUK BELI >> http://www.mudah2u.co.vu/2017/07/cara-membuka-bisnes-tadika-rm25.html











TERIMA KASIH
avatar
Moderator2
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : Tutor
Gender : Female
Jumlah Post : 328
Umur : 28
Tarikh Register : 28/04/2014
Reputation : 0
Points : 1581

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Terjemah BM - English, 5 sen ! / Proofreading / Servis Buat Resume

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum