FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

boleh tanya fieza juga..

Page 2 of 26 Previous  1, 2, 3 ... 14 ... 26  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by zamasy20 on Sat 28 Jun 2008, 6:56 am

@Fieza wrote:hai there..
ada nak tanya soalan pada iza sipersilakan..queen

Hai fieza...
Meke koje kat mane? Unit mane ye? Wink

zamasy20
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Jawatan : Misi
Gender : Female
Jumlah Post : 392
Umur : 56
Tarikh Register : 06/10/2006
Reputation : 0
Points : 3695

Character sheet
Mutiara Kata saya: SENYUM ITU PENAWAR SEGALA DUKA & AWET MUDA..

View user profile

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by adilla on Sat 28 Jun 2008, 3:11 pm

hi fieza...
tmpt kerja sama tp belum pernah jumpa eh..
ramai juga penang sini

adilla
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Jururawat
Gender : Female
Jumlah Post : 303
Umur : 33
Tarikh Register : 20/04/2007
Reputation : 18
Points : 3577

Character sheet
Mutiara Kata saya: HiAsI PeRiBaDi

View user profile

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by MLT_hidayah on Sat 28 Jun 2008, 7:30 pm

hai..
fieza
Laughing

MLT_hidayah
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : juruteknologi makmal perubatan
Gender : Female
Jumlah Post : 1534
Umur : 32
Tarikh Register : 26/02/2008
Reputation : 3
Points : 3135

Character sheet
Mutiara Kata saya: "WaLaUaPaPUN Yg BeRLaKU..HidUP InI MesTi diTeRusKaN...i dOnT FoRGiVe PeOpLe BecOz I'm WeaK . i FoRGiVe ThEM BecOz I'm StRoNG EnoUGH tO UndERsTaND ThaT eVeRYoNE MaKEs MiSTaKE.."

View user profile

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by Fieza on Sun 29 Jun 2008, 5:40 am

@zamasy20 wrote:
@Fieza wrote:hai there..
ada nak tanya soalan pada iza sipersilakan..queen

Hai fieza...
Meke koje kat mane? Unit mane ye? Wink

:P005: nnti ada org cari..

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5202

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by Fieza on Sun 29 Jun 2008, 5:42 am

@adilla wrote:hi fieza...
tmpt kerja sama tp belum pernah jumpa eh..
ramai juga penang sini

nk jmpa bila2 pun boleh adilla, adilla bahagian mana?

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5202

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by Fieza on Sun 29 Jun 2008, 5:42 am

@MLT_hidayah wrote:hai..
fieza
Laughing

hai hidayah.... cheers

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5202

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by Cik Pah on Mon 30 Jun 2008, 6:31 am

@Fieza wrote:
@Cik Pah wrote:hai fieza yang cantik manis.. Laughing

hai cik pah... fiza biasa je.. xlah cantik sangat kalau nk banding dg cik pah.. Very Happy

gelak sakan fieza nih memang sederhana orang nya patut la menjadi idaman sidia cinta

----Forum Paramedik Malaysia-----






KeYakiNaN uBat BaGi PenYaKiT

Cik Pah
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : MLT
Gender : Female
Jumlah Post : 1966
Umur : 35
Tarikh Register : 07/11/2006
Reputation : 12
Points : 4167

Character sheet
Mutiara Kata saya: cHaiyoOoOk!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by Fieza on Wed 02 Jul 2008, 3:47 pm

besederhana dalam segala hal sifat yg terpuji cik pah, nak dikurangkan tak boleh juga.. nak berlebih nanti orang dah salah faham kan?

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5202

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by MLT_hidayah on Wed 02 Jul 2008, 6:21 pm

fieza dh kawin???hehehehhe Laughing

MLT_hidayah
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : juruteknologi makmal perubatan
Gender : Female
Jumlah Post : 1534
Umur : 32
Tarikh Register : 26/02/2008
Reputation : 3
Points : 3135

Character sheet
Mutiara Kata saya: "WaLaUaPaPUN Yg BeRLaKU..HidUP InI MesTi diTeRusKaN...i dOnT FoRGiVe PeOpLe BecOz I'm WeaK . i FoRGiVe ThEM BecOz I'm StRoNG EnoUGH tO UndERsTaND ThaT eVeRYoNE MaKEs MiSTaKE.."

View user profile

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by AZS on Thu 03 Jul 2008, 12:30 pm

hai cik hidayah..interprem nampak..hehe

----Forum Paramedik Malaysia-----




Look !nto My Eyes And Read My M!nd....F!nd YourSelf And Be YourSelf ( I'll searching For You)

AZS
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)

Negeri :
Jawatan : Radiographer
Gender : Female
Jumlah Post : 1193
Umur : 33
Tarikh Register : 17/10/2006
Reputation : 0
Points : 4131

Character sheet
Mutiara Kata saya:

View user profile

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by Cik Pah on Fri 04 Jul 2008, 3:12 am

@Fieza wrote:besederhana dalam segala hal sifat yg terpuji cik pah, nak dikurangkan tak boleh juga.. nak berlebih nanti orang dah salah faham kan?

bagus r fieza nih...moga2 dapat yang bagus gak... lol!

----Forum Paramedik Malaysia-----






KeYakiNaN uBat BaGi PenYaKiT

Cik Pah
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : MLT
Gender : Female
Jumlah Post : 1966
Umur : 35
Tarikh Register : 07/11/2006
Reputation : 12
Points : 4167

Character sheet
Mutiara Kata saya: cHaiyoOoOk!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by Wan on Fri 04 Jul 2008, 5:05 am

Cool hik..hik...
ari tu fieza guna gambar kat nametag ek? pakai uniform nampak lain, bila dah tukar gambar ni..meletup2 lak... heheheehh

Wan
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Jawatan : -
Gender : Female
Jumlah Post : 1027
Umur : 38
Tarikh Register : 13/11/2007
Reputation : 1
Points : 2970

Character sheet
Mutiara Kata saya: stay alive.. stay hepi.

View user profile

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by Cik Pah on Fri 04 Jul 2008, 5:50 am

a'a kan kak wan..meletop2 gambar fieza nih...manis ayu je...gegau jantung yang memandang...hehehe Laughing

----Forum Paramedik Malaysia-----






KeYakiNaN uBat BaGi PenYaKiT

Cik Pah
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : MLT
Gender : Female
Jumlah Post : 1966
Umur : 35
Tarikh Register : 07/11/2006
Reputation : 12
Points : 4167

Character sheet
Mutiara Kata saya: cHaiyoOoOk!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by MLT_hidayah on Mon 07 Jul 2008, 6:06 pm

@AZS wrote:hai cik hidayah..interprem nampak..hehe

hahaha..biasa...hitam itu menawan...hehehe
Laughing

MLT_hidayah
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : juruteknologi makmal perubatan
Gender : Female
Jumlah Post : 1534
Umur : 32
Tarikh Register : 26/02/2008
Reputation : 3
Points : 3135

Character sheet
Mutiara Kata saya: "WaLaUaPaPUN Yg BeRLaKU..HidUP InI MesTi diTeRusKaN...i dOnT FoRGiVe PeOpLe BecOz I'm WeaK . i FoRGiVe ThEM BecOz I'm StRoNG EnoUGH tO UndERsTaND ThaT eVeRYoNE MaKEs MiSTaKE.."

View user profile

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by Fieza on Tue 08 Jul 2008, 3:45 pm

@MLT_hidayah wrote:fieza dh kawin???hehehehhe Laughing

single lagi dayah.. hik..hik..

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5202

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by Fieza on Tue 08 Jul 2008, 3:46 pm

@Cik Pah wrote:
@Fieza wrote:besederhana dalam segala hal sifat yg terpuji cik pah, nak dikurangkan tak boleh juga.. nak berlebih nanti orang dah salah faham kan?

bagus r fieza nih...moga2 dapat yang bagus gak... lol!

insyaallah...

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5202

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by Fieza on Tue 08 Jul 2008, 3:47 pm

@Wan wrote:Cool hik..hik...
ari tu fieza guna gambar kat nametag ek? pakai uniform nampak lain, bila dah tukar gambar ni..meletup2 lak... heheheehh

tak meletup pun kak wan.. biasa2 je

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5202

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by Fieza on Tue 08 Jul 2008, 3:48 pm

@Cik Pah wrote:a'a kan kak wan..meletop2 gambar fieza nih...manis ayu je...gegau jantung yang memandang...hehehe Laughing

ala cik pah... cik pah pun comel juga kan.. kalau tak dah tentu tak pakai mask tu..

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5202

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by Cik Pah on Wed 09 Jul 2008, 3:14 am

@Fieza wrote:

ala cik pah... cik pah pun comel juga kan.. kalau tak dah tentu tak pakai mask tu..

kalu comel dah tak pakai mask nih...tujuk je...kwang..kwang..kwang... What a Face gelak sakan

----Forum Paramedik Malaysia-----






KeYakiNaN uBat BaGi PenYaKiT

Cik Pah
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : MLT
Gender : Female
Jumlah Post : 1966
Umur : 35
Tarikh Register : 07/11/2006
Reputation : 12
Points : 4167

Character sheet
Mutiara Kata saya: cHaiyoOoOk!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by Fieza on Thu 10 Jul 2008, 10:40 am

@Cik Pah wrote:
@Fieza wrote:

ala cik pah... cik pah pun comel juga kan.. kalau tak dah tentu tak pakai mask tu..

kalu comel dah tak pakai mask nih...tujuk je...kwang..kwang..kwang... What a Face gelak sakan

cik pah mesti comel tu.. teringin juga nk tengok rupa cik pah. hik.hik..

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5202

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by Wan on Thu 10 Jul 2008, 10:45 am

@Cik Pah wrote:
@Fieza wrote:

ala cik pah... cik pah pun comel juga kan.. kalau tak dah tentu tak pakai mask tu..

kalu comel dah tak pakai mask nih...tujuk je...kwang..kwang..kwang... What a Face gelak sakan

hahahaha..cik pah ni wat kelakar lak... memang cik pah ni ala2 gadis melayu terakhir la fieza.. baik je.. beliau pemalu, tu pasal berselindung di balik mask. kecomelan beliau cam fieza la, sedap mata memandang.

Wan
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Jawatan : -
Gender : Female
Jumlah Post : 1027
Umur : 38
Tarikh Register : 13/11/2007
Reputation : 1
Points : 2970

Character sheet
Mutiara Kata saya: stay alive.. stay hepi.

View user profile

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by Fieza on Thu 10 Jul 2008, 11:05 am

kak wan pun apa kurangnya kan??? cik pah mmg pemalu tu.. hikk..hik..

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5202

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by Ppkp Rey on Fri 11 Jul 2008, 1:39 pm

hai comel...ehh salah lak
hai misi comel...heheheh Cool

Ppkp Rey
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 673
Umur : 35
Tarikh Register : 15/12/2006
Reputation : 0
Points : 3892

Character sheet
Mutiara Kata saya: ......bErusahaLah.

View user profile

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by BlackBoner on Fri 11 Jul 2008, 7:15 pm

ai fieza..da brapa lama jd misi ni??keje ke hospital PP ke?

BlackBoner
KERABAT SUPER SENIOR
KERABAT SUPER SENIOR

Jawatan : MIT
Gender : Female
Jumlah Post : 708
Umur : 36
Tarikh Register : 09/06/2008
Reputation : 0
Points : 3036

View user profile

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by Fieza on Wed 16 Jul 2008, 1:34 pm

Salmon wrote:hai comel...ehh salah lak
hai misi comel...heheheh Cool

comel pun comel la mon... Basketball

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5202

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by Sponsored content Today at 3:45 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 26 Previous  1, 2, 3 ... 14 ... 26  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum