FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

boleh tanya fieza juga..

Page 3 of 26 Previous  1, 2, 3, 4 ... 14 ... 26  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by Fieza on Wed 16 Jul 2008, 1:35 pm

@BlackBoner wrote:ai fieza..da brapa lama jd misi ni??keje ke hospital PP ke?


lol! lol! lol!

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5196

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by noni on Wed 16 Jul 2008, 3:31 pm

kwn2 noni ramai di hosp PP.Fieza kt wad mana?

noni
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : surirumah takde tangga
Gender : Female
Jumlah Post : 1163
Umur : 36
Tarikh Register : 28/12/2007
Reputation : 24
Points : 3695

Character sheet
Mutiara Kata saya: KEJUJURAN itu lambang KEIKHLASAN hati............

View user profile

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by Fieza on Wed 16 Jul 2008, 3:54 pm

cuba cari kat GH..

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5196

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by Cik Pah on Thu 17 Jul 2008, 3:08 am

@Wan wrote:

hahahaha..cik pah ni wat kelakar lak... memang
cik pah ni ala2 gadis melayu terakhir la fieza.. baik je.. beliau
pemalu, tu pasal berselindung di balik mask. kecomelan beliau cam fieza
la, sedap mata memandang.

hahahahahahaha kak wan ala2 melayu terakhir ke...pas nih mau leh berlakon citer puteri gunung ledang nih cikpah ganti tiara gelak sakan gelak sakan gelak sakan

----Forum Paramedik Malaysia-----






KeYakiNaN uBat BaGi PenYaKiT

Cik Pah
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : MLT
Gender : Female
Jumlah Post : 1966
Umur : 35
Tarikh Register : 07/11/2006
Reputation : 12
Points : 4161

Character sheet
Mutiara Kata saya: cHaiyoOoOk!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by Fieza on Sat 19 Jul 2008, 7:32 am

hik..hik... cik pah puteri kelantan..

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5196

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by Cik Pah on Mon 21 Jul 2008, 3:39 am

hek..hek..hek.. fieza idak ler leh jadi puteri kelantan tuh mau meraung lak jelitawanis kelantan tuh kalu cikpah jadi puteri gelak sakan

----Forum Paramedik Malaysia-----






KeYakiNaN uBat BaGi PenYaKiT

Cik Pah
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : MLT
Gender : Female
Jumlah Post : 1966
Umur : 35
Tarikh Register : 07/11/2006
Reputation : 12
Points : 4161

Character sheet
Mutiara Kata saya: cHaiyoOoOk!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by Rays on Mon 21 Jul 2008, 4:19 am

comelnya fieza... cium

Rays
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Gender : Male
Jumlah Post : 191
Umur : 35
Tarikh Register : 23/11/2007
Reputation : 3
Points : 3329

Character sheet
Mutiara Kata saya: 200

View user profile

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by Fieza on Mon 21 Jul 2008, 3:33 pm

@Cik Pah wrote:hek..hek..hek.. fieza idak ler leh jadi puteri kelantan tuh mau meraung lak jelitawanis kelantan tuh kalu cikpah jadi puteri gelak sakan

betul2 ni cik pah, fiza rasa mmg cik pah lawa la.. lol!

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5196

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by Fieza on Mon 21 Jul 2008, 3:34 pm

@Rays wrote:comelnya fieza... cium

comel atau tak cuma pinjaman je rays. sampai masa nnti Allah akn tarik balik, xde maknanya kita bangga dg apa yg diberikan.. tapi kita kena syukur jika diberikan kelebihanNYA.. Smile

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5196

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by Cik Pah on Tue 22 Jul 2008, 3:10 am

@Fieza wrote:

comel atau tak cuma pinjaman je rays. sampai masa nnti Allah akn tarik balik, xde maknanya kita bangga dg apa yg diberikan.. tapi kita kena syukur jika diberikan kelebihanNYA.. Smile

ini lah kata2 seorang wanita yang cantik

----Forum Paramedik Malaysia-----






KeYakiNaN uBat BaGi PenYaKiT

Cik Pah
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : MLT
Gender : Female
Jumlah Post : 1966
Umur : 35
Tarikh Register : 07/11/2006
Reputation : 12
Points : 4161

Character sheet
Mutiara Kata saya: cHaiyoOoOk!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by Rays on Wed 23 Jul 2008, 4:57 am

uh uh..betul2..
xsalah kita memuji cipataan tuhan..

Rays
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Gender : Male
Jumlah Post : 191
Umur : 35
Tarikh Register : 23/11/2007
Reputation : 3
Points : 3329

Character sheet
Mutiara Kata saya: 200

View user profile

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by BlackBoner on Wed 23 Jul 2008, 6:53 am

best..best.. cheers

BlackBoner
KERABAT SUPER SENIOR
KERABAT SUPER SENIOR

Jawatan : MIT
Gender : Female
Jumlah Post : 708
Umur : 36
Tarikh Register : 09/06/2008
Reputation : 0
Points : 3030

View user profile

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by Fieza on Tue 29 Jul 2008, 3:55 pm

@Cik Pah wrote:
@Fieza wrote:

comel atau tak cuma pinjaman je rays. sampai masa nnti Allah akn tarik balik, xde maknanya kita bangga dg apa yg diberikan.. tapi kita kena syukur jika diberikan kelebihanNYA.. Smile

ini lah kata2 seorang wanita yang cantik

disebalik mask cik pah tu tersembunyi wajah yg ayu.. hik..hik

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5196

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by Fieza on Tue 29 Jul 2008, 3:56 pm

@Rays wrote:uh uh..betul2..
xsalah kita memuji cipataan tuhan..

afro afro

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5196

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by Fieza on Tue 29 Jul 2008, 3:57 pm

@BlackBoner wrote:best..best.. cheers


scratch scratch apa yg best?

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5196

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by sHy on Tue 29 Jul 2008, 4:14 pm

@Fieza wrote:
@adilla wrote:hi fieza...
tmpt kerja sama tp belum pernah jumpa eh..
ramai juga penang sini

nk jmpa bila2 pun boleh adilla, adilla bahagian mana?

same lah...satu bumbung tp taktau katner...

sHy
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Jawatan : Admin WAPC
Gender : Male
Jumlah Post : 310
Umur : 33
Tarikh Register : 27/11/2007
Reputation : -2
Points : 3317

Character sheet
Mutiara Kata saya: One Long Journey, Start With One Step..!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by Fieza on Wed 30 Jul 2008, 2:20 pm

@sHy wrote:
@Fieza wrote:
@adilla wrote:hi fieza...
tmpt kerja sama tp belum pernah jumpa eh..
ramai juga penang sini

nk jmpa bila2 pun boleh adilla, adilla bahagian mana?

same lah...satu bumbung tp taktau katner...

tu la psl...

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5196

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by Lord Vlad on Thu 31 Jul 2008, 8:00 am

errrr.... fieza..... fieza my gerek.....

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5018

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by Ppkp Rey on Fri 01 Aug 2008, 3:41 pm

hai fieza...apa khabar.
lm xchat ngn beliau ni..heheheh
xnk bg borang notifikasi ka kat salmon..hikhik
sng skt cr alamat umah Laughing

Ppkp Rey
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 673
Umur : 35
Tarikh Register : 15/12/2006
Reputation : 0
Points : 3886

Character sheet
Mutiara Kata saya: ......bErusahaLah.

View user profile

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by Nik Nurazila on Sat 02 Aug 2008, 1:55 pm

assalamualaikum...
hai fieza, jumpa kita di online.. Very Happy

Nik Nurazila
AHLI FORUM
AHLI FORUM

Jawatan : Jururawat
Gender : Female
Jumlah Post : 8
Umur : 31
Tarikh Register : 02/08/2008
Reputation : 0
Points : 3046

Character sheet
Mutiara Kata saya: Fikiran yang sihat menjamin kehidupan yang sihat...

View user profile

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by Fieza on Wed 06 Aug 2008, 3:26 am

Vladimir wrote:errrr.... fieza..... fieza my gerek.....

apa la gerek2 vlad ni?

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5196

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by Fieza on Wed 06 Aug 2008, 3:27 am

Salmon wrote:hai fieza...apa khabar.
lm xchat ngn beliau ni..heheheh
xnk bg borang notifikasi ka kat salmon..hikhik
sng skt cr alamat umah Laughing

khabar baik...

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5196

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by Fieza on Wed 06 Aug 2008, 3:28 am

@Nik Nurazila wrote:assalamualaikum...
hai fieza, jumpa kita di online.. Very Happy

haiii nik.... lol!
selalu masuk yek...

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5196

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by Ppkp Rey on Wed 06 Aug 2008, 4:11 am

fieza bwk geng la..comel2 lk tu..hehhe
GH penang ni cun2 sungguh..tu sbb suka pi sana..hehhe Laughing

Ppkp Rey
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 673
Umur : 35
Tarikh Register : 15/12/2006
Reputation : 0
Points : 3886

Character sheet
Mutiara Kata saya: ......bErusahaLah.

View user profile

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by Fieza on Sat 09 Aug 2008, 6:26 am

yg lain semua cun mon, fiza sorg je yg tak cun.. sebab tu org tak mahu kat kita. mcm ni la dunia, kalau cantik org pandang, kalau tak cantik terpinggir la kita. nangis

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5196

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: boleh tanya fieza juga..

Post by Sponsored content Today at 4:55 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 26 Previous  1, 2, 3, 4 ... 14 ... 26  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum