FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Page 5 of 40 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by noni on Sun 20 Apr 2008, 7:12 pm

22 ni nape lak tetiba je ckp aku kt kulai.Please ye...aku btugas di OPD yg tlalu ramai pt...OPD Jln Mahmoodiah kau msti tau betapa sibuk kt cni....Aku department unit sekolah,tak lah sibuk sgt.Klu tak g sekolah,aku layan forum ni jap pas tu br la g bawah tolong OPD Very Happy Sbb,klu aku dah ke bwh,alamatnya tak sempat mkn lah.......
avatar
noni
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : surirumah takde tangga
Gender : Female
Jumlah Post : 1163
Umur : 37
Tarikh Register : 28/12/2007
Reputation : 24
Points : 3957

Character sheet
Mutiara Kata saya: KEJUJURAN itu lambang KEIKHLASAN hati............

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by twentytwo on Tue 22 Apr 2008, 8:31 am

@noni wrote:22 ni nape lak tetiba je ckp aku kt kulai.Please ye...aku btugas di OPD yg tlalu ramai pt...OPD Jln Mahmoodiah kau msti tau betapa sibuk kt cni....Aku department unit sekolah,tak lah sibuk sgt.Klu tak g sekolah,aku layan forum ni jap pas tu br la g bawah tolong OPD Very Happy Sbb,klu aku dah ke bwh,alamatnya tak sempat mkn lah.......

opsss...sory laa..mbe aku salah orang laa...jgn mara haa... Cool
avatar
twentytwo
SUPER DUPER SENIOR
SUPER DUPER SENIOR

Jawatan : assisstant
Gender : Male
Jumlah Post : 281
Umur : 38
Tarikh Register : 24/03/2008
Reputation : 0
Points : 3426

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by noni on Tue 22 Apr 2008, 3:29 pm

abis tu,klu salah org tak nak kawan lah eh?Cit! Mad
avatar
noni
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : surirumah takde tangga
Gender : Female
Jumlah Post : 1163
Umur : 37
Tarikh Register : 28/12/2007
Reputation : 24
Points : 3957

Character sheet
Mutiara Kata saya: KEJUJURAN itu lambang KEIKHLASAN hati............

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by zamasy20 on Tue 22 Apr 2008, 4:00 pm

sal2
noni...
kamu koje kat kk mane?? Cool Wink
avatar
zamasy20
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Jawatan : Misi
Gender : Female
Jumlah Post : 392
Umur : 57
Tarikh Register : 06/10/2006
Reputation : 0
Points : 3951

Character sheet
Mutiara Kata saya: SENYUM ITU PENAWAR SEGALA DUKA & AWET MUDA..

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by noni on Tue 22 Apr 2008, 4:49 pm

aku kat Klinik Pesakit Luar JB.
avatar
noni
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : surirumah takde tangga
Gender : Female
Jumlah Post : 1163
Umur : 37
Tarikh Register : 28/12/2007
Reputation : 24
Points : 3957

Character sheet
Mutiara Kata saya: KEJUJURAN itu lambang KEIKHLASAN hati............

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by zamasy20 on Tue 22 Apr 2008, 5:02 pm

udah lame ke kat opd jay bee tuu ?? Cool Wink
avatar
zamasy20
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Jawatan : Misi
Gender : Female
Jumlah Post : 392
Umur : 57
Tarikh Register : 06/10/2006
Reputation : 0
Points : 3951

Character sheet
Mutiara Kata saya: SENYUM ITU PENAWAR SEGALA DUKA & AWET MUDA..

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by Lady Cda on Wed 23 Apr 2008, 5:24 am

@noni wrote:hai cda....ada apa2 nak tya noni ke?Noni sedia menjawab dgn jwpn yg tulus ikhlas lg jujur...chewah...


noni, camane ek nk ubatkan hati yg luka nih....huhuhu.... Crying or Very sad Crying or Very sad
avatar
Lady Cda
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : BIOMEDICAL SCIENCES
Gender : Female
Jumlah Post : 1172
Umur : 34
Tarikh Register : 11/04/2007
Reputation : 9
Points : 4459

Character sheet
Mutiara Kata saya: i'll be ur wish,i'll be ur dream, i'll be ur fantasy

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by AhTuck on Wed 23 Apr 2008, 5:37 pm

@noni wrote:hai cda....ada apa2 nak tya noni ke?Noni sedia menjawab dgn jwpn yg tulus ikhlas lg jujur...chewah...

stakat tinggi,ketul jerawat,perasa maggi kegemaran...aku leh jwab hehe
avatar
AhTuck
SUPER DUPER SENIOR
SUPER DUPER SENIOR

Jawatan : ------PerAwaT AwaM
Gender : Male
Jumlah Post : 243
Umur : 35
Tarikh Register : 29/03/2007
Reputation : 11
Points : 3837

Character sheet
Mutiara Kata saya: Senyum Sokmo

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by noni on Thu 24 Apr 2008, 12:56 pm

aku tau ar segalanya ada pada kau,ah tuck...hahahaha...
avatar
noni
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : surirumah takde tangga
Gender : Female
Jumlah Post : 1163
Umur : 37
Tarikh Register : 28/12/2007
Reputation : 24
Points : 3957

Character sheet
Mutiara Kata saya: KEJUJURAN itu lambang KEIKHLASAN hati............

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by buluh betung on Thu 24 Apr 2008, 1:05 pm

besama noni..
setiap hari...
dalam rancangan forum besama noni..
dekattt dihatiii. Razz
avatar
buluh betung
AHLI JUNIOR
AHLI JUNIOR

Jawatan : siska
Gender : Male
Jumlah Post : 22
Umur : 37
Tarikh Register : 20/03/2008
Reputation : 0
Points : 3436

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by noni on Thu 24 Apr 2008, 3:00 pm

yeah.....mmg aku akan buat program BERSAMA NONI tp....aku ni takde masa la....Tp klu aku nak buat,ada ke org nak join...hikhikhik...
avatar
noni
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : surirumah takde tangga
Gender : Female
Jumlah Post : 1163
Umur : 37
Tarikh Register : 28/12/2007
Reputation : 24
Points : 3957

Character sheet
Mutiara Kata saya: KEJUJURAN itu lambang KEIKHLASAN hati............

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by Phee Phat Sailor on Fri 25 Apr 2008, 9:42 am

ai noni... boleh berkenalan?
avatar
Phee Phat Sailor
AHLI SENIOR
AHLI SENIOR

Jawatan : Siswatani (Pesawah Moden)
Gender : Male
Jumlah Post : 74
Umur : 40
Tarikh Register : 16/04/2008
Reputation : 3
Points : 3427

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by adilla on Fri 25 Apr 2008, 5:14 pm

@Phee Phat Sailor wrote:ai noni... boleh berkenalan?

nanti marah abg sebelah...heee
avatar
adilla
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Jururawat
Gender : Female
Jumlah Post : 303
Umur : 34
Tarikh Register : 20/04/2007
Reputation : 18
Points : 3833

Character sheet
Mutiara Kata saya: HiAsI PeRiBaDi

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by nizamsha on Fri 25 Apr 2008, 8:31 pm

Saje je kena pukul nanti.....nakal ek......kui...kui....
avatar
nizamsha
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Jawatan : Padam Api ler....
Gender : Male
Jumlah Post : 1296
Umur : 33
Tarikh Register : 14/09/2007
Reputation : 1
Points : 3493

Character sheet
Mutiara Kata saya: My life is on fire.....Put it off For me......Got no Hose to lay....No Nozzle to use....I AM TRAP.... MAYDAY, Fire Fighter Down........

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by noni on Sun 27 Apr 2008, 1:55 pm

heheheheh.....mana ada abg...hehehehehe.....
avatar
noni
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : surirumah takde tangga
Gender : Female
Jumlah Post : 1163
Umur : 37
Tarikh Register : 28/12/2007
Reputation : 24
Points : 3957

Character sheet
Mutiara Kata saya: KEJUJURAN itu lambang KEIKHLASAN hati............

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by twentytwo on Sun 27 Apr 2008, 2:00 pm

@noni wrote:heheheheh.....mana ada abg...hehehehehe.....

a'ah...tul la tuh xde abang...tapi ade laki kan noni...hehehe Laughing Laughing
avatar
twentytwo
SUPER DUPER SENIOR
SUPER DUPER SENIOR

Jawatan : assisstant
Gender : Male
Jumlah Post : 281
Umur : 38
Tarikh Register : 24/03/2008
Reputation : 0
Points : 3426

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by nizamsha on Sun 27 Apr 2008, 6:29 pm

ha....lebih tepat tu.....kang kena sebat betul2 ngan mamat forum ni...nangis je abang a.k.a laki hang tu noni.....balik kedah nangis2 nanti...kui...kui..kui...baik ko ngaku??cemana????ke nak aku yang wat pengumuman...bisa ku atur tu bah.....
avatar
nizamsha
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Jawatan : Padam Api ler....
Gender : Male
Jumlah Post : 1296
Umur : 33
Tarikh Register : 14/09/2007
Reputation : 1
Points : 3493

Character sheet
Mutiara Kata saya: My life is on fire.....Put it off For me......Got no Hose to lay....No Nozzle to use....I AM TRAP.... MAYDAY, Fire Fighter Down........

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by noni on Wed 30 Apr 2008, 12:53 pm

mana aku ada abg kedah.Aku belajar je kat kedah je tp dapat tangkap org mersing!Cam mana tuh??????hahahahaha....ko nak wat pngumuman bebetul ke nizam?Ko dah lupa janji ko pada aku?Ko dah lupa tulah yg akan ko terima??? Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
avatar
noni
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : surirumah takde tangga
Gender : Female
Jumlah Post : 1163
Umur : 37
Tarikh Register : 28/12/2007
Reputation : 24
Points : 3957

Character sheet
Mutiara Kata saya: KEJUJURAN itu lambang KEIKHLASAN hati............

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by nizamsha on Sun 04 May 2008, 6:25 am

He...hik...hik...TAKUT boboi.....ha...ha...ha.... Shocked Twisted Evil
avatar
nizamsha
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Jawatan : Padam Api ler....
Gender : Male
Jumlah Post : 1296
Umur : 33
Tarikh Register : 14/09/2007
Reputation : 1
Points : 3493

Character sheet
Mutiara Kata saya: My life is on fire.....Put it off For me......Got no Hose to lay....No Nozzle to use....I AM TRAP.... MAYDAY, Fire Fighter Down........

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by noni on Mon 05 May 2008, 3:50 am

sebaik saja pengumuman kau tarpampang di dada forum,kau akan terima padahnya!Wahhhahahaha.............. Twisted Evil
avatar
noni
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : surirumah takde tangga
Gender : Female
Jumlah Post : 1163
Umur : 37
Tarikh Register : 28/12/2007
Reputation : 24
Points : 3957

Character sheet
Mutiara Kata saya: KEJUJURAN itu lambang KEIKHLASAN hati............

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by Ppkp Rey on Mon 05 May 2008, 7:24 am

hai nomiiii....
kami jibek...apapppappffpf khabarrr Razz
avatar
Ppkp Rey
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 670
Umur : 35
Tarikh Register : 15/12/2006
Reputation : 0
Points : 4148

Character sheet
Mutiara Kata saya: ......bErusahaLah.

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by noni on Mon 05 May 2008, 11:07 am

baaak aaaakkik.....gagap mcm NOMI la pulak...hihihihi....
avatar
noni
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : surirumah takde tangga
Gender : Female
Jumlah Post : 1163
Umur : 37
Tarikh Register : 28/12/2007
Reputation : 24
Points : 3957

Character sheet
Mutiara Kata saya: KEJUJURAN itu lambang KEIKHLASAN hati............

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by Ppkp Rey on Mon 05 May 2008, 11:57 am

hhaaha akhirnya noni betkar jd nomi
hahahah
heheheh jgn mare noni
heheh cuti2 kn enjoy Laughing
avatar
Ppkp Rey
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 670
Umur : 35
Tarikh Register : 15/12/2006
Reputation : 0
Points : 4148

Character sheet
Mutiara Kata saya: ......bErusahaLah.

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by noni on Mon 05 May 2008, 12:04 pm

a ah tgah enjoy sgt2 ni......balik jb dah boring semula sbb keje belambak kt klinik tu.
avatar
noni
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : surirumah takde tangga
Gender : Female
Jumlah Post : 1163
Umur : 37
Tarikh Register : 28/12/2007
Reputation : 24
Points : 3957

Character sheet
Mutiara Kata saya: KEJUJURAN itu lambang KEIKHLASAN hati............

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by shark-cna on Tue 06 May 2008, 4:08 am

uit tdo ke?? noni!!! bangun2... harith nangis nk susu tuh hehe..
avatar
shark-cna
KERABAT SUPER SENIOR
KERABAT SUPER SENIOR

Jawatan : MLT
Gender : Female
Jumlah Post : 656
Umur : 34
Tarikh Register : 27/03/2008
Reputation : 0
Points : 3428

Character sheet
Mutiara Kata saya: Takbir ! Allahuakhbar

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 5 of 40 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum