FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Page 4 of 40 Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by nizamsha on Sun 13 Apr 2008, 10:41 am

Ble lak aku jadi boye???/kawan2 pempuan tu ramai lah....

nizamsha
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Jawatan : Padam Api ler....
Gender : Male
Jumlah Post : 1296
Umur : 32
Tarikh Register : 14/09/2007
Reputation : 1
Points : 3234

Character sheet
Mutiara Kata saya: My life is on fire.....Put it off For me......Got no Hose to lay....No Nozzle to use....I AM TRAP.... MAYDAY, Fire Fighter Down........

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by AhTuck on Mon 14 Apr 2008, 2:41 am

@noni wrote:saya lahirkan di johor,tp sbb ayah org melaka so dah menetap di melaka.Emak org Johor lah.Suami org mersing dan paramedik jg.Psl masak tu....bkn nak puji diri sdiri tp a'lillah,saya tak ada msalah lg bab masak air,masak nasik dan masak air masak!Hahahaha......

feberet noni suka masak air rebus maggi ... Laughing

AhTuck
SUPER DUPER SENIOR
SUPER DUPER SENIOR

Jawatan : ------PerAwaT AwaM
Gender : Male
Jumlah Post : 243
Umur : 34
Tarikh Register : 29/03/2007
Reputation : 11
Points : 3578

Character sheet
Mutiara Kata saya: Senyum Sokmo

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by noni on Mon 14 Apr 2008, 8:16 am

a ah.Pandailah ko Ah Tuck.Ko jgn memalukan senior ko ni.... Penyek

noni
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : surirumah takde tangga
Gender : Female
Jumlah Post : 1163
Umur : 36
Tarikh Register : 28/12/2007
Reputation : 24
Points : 3698

Character sheet
Mutiara Kata saya: KEJUJURAN itu lambang KEIKHLASAN hati............

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by kodomo on Mon 14 Apr 2008, 8:54 am

hai noni...sihat ke??

kodomo
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : MLT
Gender : Female
Jumlah Post : 144
Umur : 31
Tarikh Register : 14/03/2008
Reputation : 0
Points : 3180

Character sheet
Mutiara Kata saya: jangan percaya bulat2 dgn apa yg anda lihat

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by nizamsha on Mon 14 Apr 2008, 3:41 pm

NONI>>NONI>>>>NONI>>>>>>



Iklan AMAN AMBULANCE JAP.....He..he......he....

nizamsha
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Jawatan : Padam Api ler....
Gender : Male
Jumlah Post : 1296
Umur : 32
Tarikh Register : 14/09/2007
Reputation : 1
Points : 3234

Character sheet
Mutiara Kata saya: My life is on fire.....Put it off For me......Got no Hose to lay....No Nozzle to use....I AM TRAP.... MAYDAY, Fire Fighter Down........

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by noni on Tue 15 Apr 2008, 8:47 am

dlm gambar tu,yg mana engkau nizamshah?

noni
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : surirumah takde tangga
Gender : Female
Jumlah Post : 1163
Umur : 36
Tarikh Register : 28/12/2007
Reputation : 24
Points : 3698

Character sheet
Mutiara Kata saya: KEJUJURAN itu lambang KEIKHLASAN hati............

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by jue on Tue 15 Apr 2008, 9:06 am

noni baby cihat sunny

----Forum Paramedik Malaysia-----




kegagalan selalunya disebabkan oleh gerun dan ketakutan

jue
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : kaki tangan krjaan
Gender : Female
Jumlah Post : 525
Umur : 37
Tarikh Register : 01/11/2007
Reputation : 11
Points : 3028

Character sheet
Mutiara Kata saya: hiasi peribadi molekkan pekerti

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by atira on Tue 15 Apr 2008, 9:17 am

bunga ...noni da ade baby ker kjue......xprasan lak post noni,,bape org noni

atira
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : lepak2..tp tingkat
Gender : Female
Jumlah Post : 2416
Umur : 26
Tarikh Register : 15/08/2007
Reputation : 12
Points : 3749

Character sheet
Mutiara Kata saya: Usah gelisah apabila dibenci manusia kerana masih banyak yang menyayangimu di dunia, tapi gelisahlah apabila dibenci ALLAH kerana tiada lagi yang mengasihimu di akhirat kelak

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by nizamsha on Tue 15 Apr 2008, 4:12 pm

aku....tak keje lagi ngan AMAN Ambulance tu...he...he....he...tak main lah keje ngn Private Ambulance ni.....karut je.....jadi FRET Officer lah test tengok...betapa mencabarnye...keje.....

nizamsha
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Jawatan : Padam Api ler....
Gender : Male
Jumlah Post : 1296
Umur : 32
Tarikh Register : 14/09/2007
Reputation : 1
Points : 3234

Character sheet
Mutiara Kata saya: My life is on fire.....Put it off For me......Got no Hose to lay....No Nozzle to use....I AM TRAP.... MAYDAY, Fire Fighter Down........

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by Rays on Wed 16 Apr 2008, 3:35 am

sal2 scratch Rolling Eyes Laughing gelak sakan ...

Rays
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Gender : Male
Jumlah Post : 191
Umur : 35
Tarikh Register : 23/11/2007
Reputation : 3
Points : 3332

Character sheet
Mutiara Kata saya: 200

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by atira on Wed 16 Apr 2008, 4:44 am

morning noni noni

atira
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : lepak2..tp tingkat
Gender : Female
Jumlah Post : 2416
Umur : 26
Tarikh Register : 15/08/2007
Reputation : 12
Points : 3749

Character sheet
Mutiara Kata saya: Usah gelisah apabila dibenci manusia kerana masih banyak yang menyayangimu di dunia, tapi gelisahlah apabila dibenci ALLAH kerana tiada lagi yang mengasihimu di akhirat kelak

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by noni on Wed 16 Apr 2008, 8:46 am

anak noni ada baru sorg.

noni
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : surirumah takde tangga
Gender : Female
Jumlah Post : 1163
Umur : 36
Tarikh Register : 28/12/2007
Reputation : 24
Points : 3698

Character sheet
Mutiara Kata saya: KEJUJURAN itu lambang KEIKHLASAN hati............

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by Cik Pah on Wed 16 Apr 2008, 9:04 am

mesti comel kan Laughing

----Forum Paramedik Malaysia-----






KeYakiNaN uBat BaGi PenYaKiT

Cik Pah
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : MLT
Gender : Female
Jumlah Post : 1966
Umur : 35
Tarikh Register : 07/11/2006
Reputation : 12
Points : 4164

Character sheet
Mutiara Kata saya: cHaiyoOoOk!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by atira on Wed 16 Apr 2008, 9:05 am

ooooooo...ye ker

atira
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : lepak2..tp tingkat
Gender : Female
Jumlah Post : 2416
Umur : 26
Tarikh Register : 15/08/2007
Reputation : 12
Points : 3749

Character sheet
Mutiara Kata saya: Usah gelisah apabila dibenci manusia kerana masih banyak yang menyayangimu di dunia, tapi gelisahlah apabila dibenci ALLAH kerana tiada lagi yang mengasihimu di akhirat kelak

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by Cik Pah on Wed 16 Apr 2008, 9:09 am

comel mcm tira Laughing

----Forum Paramedik Malaysia-----






KeYakiNaN uBat BaGi PenYaKiT

Cik Pah
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : MLT
Gender : Female
Jumlah Post : 1966
Umur : 35
Tarikh Register : 07/11/2006
Reputation : 12
Points : 4164

Character sheet
Mutiara Kata saya: cHaiyoOoOk!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by atira on Wed 16 Apr 2008, 9:14 am

heheeee

atira
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : lepak2..tp tingkat
Gender : Female
Jumlah Post : 2416
Umur : 26
Tarikh Register : 15/08/2007
Reputation : 12
Points : 3749

Character sheet
Mutiara Kata saya: Usah gelisah apabila dibenci manusia kerana masih banyak yang menyayangimu di dunia, tapi gelisahlah apabila dibenci ALLAH kerana tiada lagi yang mengasihimu di akhirat kelak

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by Lady Cda on Wed 16 Apr 2008, 11:08 am

hi noni.....

Lady Cda
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : BIOMEDICAL SCIENCES
Gender : Female
Jumlah Post : 1172
Umur : 33
Tarikh Register : 11/04/2007
Reputation : 9
Points : 4200

Character sheet
Mutiara Kata saya: i'll be ur wish,i'll be ur dream, i'll be ur fantasy

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by noni on Sat 19 Apr 2008, 2:51 am

hai cda....ada apa2 nak tya noni ke?Noni sedia menjawab dgn jwpn yg tulus ikhlas lg jujur...chewah...

noni
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : surirumah takde tangga
Gender : Female
Jumlah Post : 1163
Umur : 36
Tarikh Register : 28/12/2007
Reputation : 24
Points : 3698

Character sheet
Mutiara Kata saya: KEJUJURAN itu lambang KEIKHLASAN hati............

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by twentytwo on Sun 20 Apr 2008, 4:22 am

AII NONI...KAT KULAI KES TAK BNYAK KER...SEMPAT BEFORUM. Cool
KALO KAT LR TEMPAT AKU NI, SAMPAI KATIL PUN XCKUP...5 PAGI MASUK LR, KUL 12 BARU DPT BED... Cool

twentytwo
SUPER DUPER SENIOR
SUPER DUPER SENIOR

Jawatan : assisstant
Gender : Male
Jumlah Post : 281
Umur : 38
Tarikh Register : 24/03/2008
Reputation : 0
Points : 3167

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by atira on Sun 20 Apr 2008, 4:45 am

cian lak,,moorning noni
anak chat ker

atira
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : lepak2..tp tingkat
Gender : Female
Jumlah Post : 2416
Umur : 26
Tarikh Register : 15/08/2007
Reputation : 12
Points : 3749

Character sheet
Mutiara Kata saya: Usah gelisah apabila dibenci manusia kerana masih banyak yang menyayangimu di dunia, tapi gelisahlah apabila dibenci ALLAH kerana tiada lagi yang mengasihimu di akhirat kelak

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by twentytwo on Sun 20 Apr 2008, 5:23 am

@atira wrote:cian lak,,moorning noni
anak chat ker

alhamdulillah...mak bapak dia lagi sihat... Smile

twentytwo
SUPER DUPER SENIOR
SUPER DUPER SENIOR

Jawatan : assisstant
Gender : Male
Jumlah Post : 281
Umur : 38
Tarikh Register : 24/03/2008
Reputation : 0
Points : 3167

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by atira on Sun 20 Apr 2008, 5:27 am

mane tau...........

atira
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : lepak2..tp tingkat
Gender : Female
Jumlah Post : 2416
Umur : 26
Tarikh Register : 15/08/2007
Reputation : 12
Points : 3749

Character sheet
Mutiara Kata saya: Usah gelisah apabila dibenci manusia kerana masih banyak yang menyayangimu di dunia, tapi gelisahlah apabila dibenci ALLAH kerana tiada lagi yang mengasihimu di akhirat kelak

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by nizamsha on Sun 20 Apr 2008, 6:17 am

Satu batch die....

nizamsha
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Jawatan : Padam Api ler....
Gender : Male
Jumlah Post : 1296
Umur : 32
Tarikh Register : 14/09/2007
Reputation : 1
Points : 3234

Character sheet
Mutiara Kata saya: My life is on fire.....Put it off For me......Got no Hose to lay....No Nozzle to use....I AM TRAP.... MAYDAY, Fire Fighter Down........

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by twentytwo on Sun 20 Apr 2008, 7:49 am

@atira wrote:mane tau...........

KALO X CHAT XDE NYER NAK JOIN FORUM NI...AKU TAU LAA. Laughing Laughing Laughing

twentytwo
SUPER DUPER SENIOR
SUPER DUPER SENIOR

Jawatan : assisstant
Gender : Male
Jumlah Post : 281
Umur : 38
Tarikh Register : 24/03/2008
Reputation : 0
Points : 3167

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by atira on Sun 20 Apr 2008, 9:17 am

ye la tuuuuuuuu,,,,

atira
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : lepak2..tp tingkat
Gender : Female
Jumlah Post : 2416
Umur : 26
Tarikh Register : 15/08/2007
Reputation : 12
Points : 3749

Character sheet
Mutiara Kata saya: Usah gelisah apabila dibenci manusia kerana masih banyak yang menyayangimu di dunia, tapi gelisahlah apabila dibenci ALLAH kerana tiada lagi yang mengasihimu di akhirat kelak

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by Sponsored content Today at 11:14 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 4 of 40 Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum