FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Page 37 of 40 Previous  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by unta^selsema on Mon 02 Mar 2009, 11:39 am

tembak datin noni

unta^selsema
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Jawatan : Tukang Sunat Orang
Gender : Male
Jumlah Post : 1360
Umur : 34
Tarikh Register : 19/09/2008
Reputation : 6
Points : 3146

Character sheet
Mutiara Kata saya: jgn telalu cepat menganggap seseorg tu pandai memasak dgn hanya melihat cara dia nyalakan api.

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by suring on Wed 04 Mar 2009, 12:21 pm

biar patah sayap ku terbang jua biar jatuh bertongkat paruh kan ku heret dada...............

suring
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Timbalan pengarah JKKN.Pahang
Gender : Male
Jumlah Post : 1751
Umur : 40
Tarikh Register : 28/03/2008
Reputation : 10
Points : 4186

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by noni on Thu 12 Mar 2009, 10:52 am

hai semua......sori dah lama tak jengok forumNoni ada berita tak baik,harith baru je discaj wad sbb sabtu lalu dia demam panas dan fitting.Noni bwk dia ke hosp n admitted sana selama 2 hari...............Sedih lah sbb noni cuai lambat demah dia sampai dia fitting.Tu yg letih sgt sampai tak tido siang malam jaga dia kt spital.... Sad

noni
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : surirumah takde tangga
Gender : Female
Jumlah Post : 1163
Umur : 36
Tarikh Register : 28/12/2007
Reputation : 24
Points : 3701

Character sheet
Mutiara Kata saya: KEJUJURAN itu lambang KEIKHLASAN hati............

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by atira on Thu 12 Mar 2009, 11:41 am

ooo mcm tu..tira harap harith chat lpas ni....sabar yer noni cumel

atira
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : lepak2..tp tingkat
Gender : Female
Jumlah Post : 2416
Umur : 26
Tarikh Register : 15/08/2007
Reputation : 12
Points : 3752

Character sheet
Mutiara Kata saya: Usah gelisah apabila dibenci manusia kerana masih banyak yang menyayangimu di dunia, tapi gelisahlah apabila dibenci ALLAH kerana tiada lagi yang mengasihimu di akhirat kelak

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by rieyna168 on Thu 12 Mar 2009, 11:47 am

rina doakan harith sepat sembuh,..

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8185

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by noni on Thu 19 Mar 2009, 3:52 am

TQ semua....A,dulillah harith semakin beransur pulih tp demam nya on n off mgkin sbb dia flu n batuk sama kot tp noni dah tak cuai dah sekarang.Asal terasa badannya panas terus noni check suhu dia n supp PCM stiasa ada dlm bekalan.Mlm td harith tak panas pun badannya n ceria je dia pagi td....A,dulillah............. Hormat

noni
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : surirumah takde tangga
Gender : Female
Jumlah Post : 1163
Umur : 36
Tarikh Register : 28/12/2007
Reputation : 24
Points : 3701

Character sheet
Mutiara Kata saya: KEJUJURAN itu lambang KEIKHLASAN hati............

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by atira on Thu 19 Mar 2009, 6:07 am

yaya..alhamdulilah...
noni cumel chat ker..hehhe

atira
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : lepak2..tp tingkat
Gender : Female
Jumlah Post : 2416
Umur : 26
Tarikh Register : 15/08/2007
Reputation : 12
Points : 3752

Character sheet
Mutiara Kata saya: Usah gelisah apabila dibenci manusia kerana masih banyak yang menyayangimu di dunia, tapi gelisahlah apabila dibenci ALLAH kerana tiada lagi yang mengasihimu di akhirat kelak

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by noni on Thu 19 Mar 2009, 9:01 am

ibu harith sentiasa sihat tp takut lak tak muat masuk pintu klinik je nnti................huhuhuhuhuhu............ Laughing

noni
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : surirumah takde tangga
Gender : Female
Jumlah Post : 1163
Umur : 36
Tarikh Register : 28/12/2007
Reputation : 24
Points : 3701

Character sheet
Mutiara Kata saya: KEJUJURAN itu lambang KEIKHLASAN hati............

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by atira on Thu 19 Mar 2009, 9:11 am

hehehhee.....ye dok tu..xkan smpai xmuat.,..

atira
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : lepak2..tp tingkat
Gender : Female
Jumlah Post : 2416
Umur : 26
Tarikh Register : 15/08/2007
Reputation : 12
Points : 3752

Character sheet
Mutiara Kata saya: Usah gelisah apabila dibenci manusia kerana masih banyak yang menyayangimu di dunia, tapi gelisahlah apabila dibenci ALLAH kerana tiada lagi yang mengasihimu di akhirat kelak

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by noni on Thu 19 Mar 2009, 11:05 am

muat tu muat lah tp kena jln mengiring sapa kt pitu....hahahahahaha............. Laughing

noni
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : surirumah takde tangga
Gender : Female
Jumlah Post : 1163
Umur : 36
Tarikh Register : 28/12/2007
Reputation : 24
Points : 3701

Character sheet
Mutiara Kata saya: KEJUJURAN itu lambang KEIKHLASAN hati............

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by adilla on Wed 08 Apr 2009, 11:44 am

hi noni...
kalau tak muat,pecahkan saja pintu tu..luas skit hehe

adilla
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Jururawat
Gender : Female
Jumlah Post : 303
Umur : 33
Tarikh Register : 20/04/2007
Reputation : 18
Points : 3577

Character sheet
Mutiara Kata saya: HiAsI PeRiBaDi

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by xrayer on Wed 08 Apr 2009, 7:49 pm

hi noni... Cool

xrayer
KERABAT SENIOR
KERABAT SENIOR

Jawatan : juru proses filem
Gender : Male
Jumlah Post : 446
Umur : 42
Tarikh Register : 04/09/2008
Reputation : 0
Points : 3483

Character sheet
Mutiara Kata saya: keje setakat gaji yg dibayar je

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by baru^bgun^tido on Thu 09 Apr 2009, 6:03 am

lama sudah noni tak masuk post ni......dah menghilang kemana???

baru^bgun^tido
AHLI SENIOR
AHLI SENIOR

Jawatan : meronda dgn kapal angkasa
Gender : Male
Jumlah Post : 64
Umur : 35
Tarikh Register : 18/09/2008
Reputation : 0
Points : 2956

Character sheet
Mutiara Kata saya: Command & Conquer ......

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by noni on Fri 10 Apr 2009, 11:18 am

sorry lah...noni msh stay ada lg jd forumer cni.zam pun selalu online.Anak aku baru discaj wad lah.....Tonsilitis n skrg dia msh tak berapa nak sihat.Semenjak 2 menjak ni mmg aku sibuk sgt.G sekolah n byk agenda kt klinik ni.Pening!!!!!!Tension!!!!!!sedih pun ada sbb anak tak berapa nak sihat tp nampak ok skt dari ari tu...Semua doakan anak noni sihak ok?Noni rindu sgt keletah harith....Harith,ibu doakan kau sihat dan cergas mcm dulu,nak.... Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad


Last edited by noni on Tue 14 Apr 2009, 5:55 am; edited 1 time in total

noni
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : surirumah takde tangga
Gender : Female
Jumlah Post : 1163
Umur : 36
Tarikh Register : 28/12/2007
Reputation : 24
Points : 3701

Character sheet
Mutiara Kata saya: KEJUJURAN itu lambang KEIKHLASAN hati............

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by nizamsha on Sat 11 Apr 2009, 3:33 pm

Alah sedihnye noni...aku doakan anak ko sihat..secergas ibunya dan bapanya......

nizamsha
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Jawatan : Padam Api ler....
Gender : Male
Jumlah Post : 1296
Umur : 32
Tarikh Register : 14/09/2007
Reputation : 1
Points : 3237

Character sheet
Mutiara Kata saya: My life is on fire.....Put it off For me......Got no Hose to lay....No Nozzle to use....I AM TRAP.... MAYDAY, Fire Fighter Down........

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by kamalia on Sat 11 Apr 2009, 3:55 pm

lia pun doakan harith sihat selalu....tabah kan la hatimu wahai seorg ibuu...

kamalia
KERABAT TEGAR
KERABAT TEGAR

Jawatan : misi u29
Gender : Female
Jumlah Post : 851
Umur : 31
Tarikh Register : 16/02/2009
Reputation : 7
Points : 3903

Character sheet
Mutiara Kata saya: If u think u are beaten,u are.If u think u dare not,u don't.If u'd like to win but think u can't,its almost certain u won't....

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by noni on Tue 14 Apr 2009, 6:02 am

tq semua.......mlm td harith demam lg temp 39 tp dia tetap tersenyum sambil tidur.Masa temankan harith di wad dulu,bila aku tgk keadaan anak2 lain yg lebih malang lg ada yg mslh paru2 dan sbgainya dan aku bsyukur krn Allah memberi ujian yg sekecil ini (tp amat besar bg aku insan yg kerdil di sisi-Nya)..... Sad Tp bg aku,harith mmg anak yg tabah setabah erti nama HARITH tu.....Klu dia tak demam,alamat bselerak lah dapur aku dikerjakan...hehehehehehe....Tp apa pun,aku redha dan bersyukur Hormat krn Allah telah memberi aku perasaan kasih syg yg terlalu tak brbelah bagi kpd anak ku...Dan,kpd suami tercinta (sbb terlalu tabah bila tgk anak merengek dan sanggup bersa bgn tgh mlm demahkan anak nya...) Tq sayang.... bunga

noni
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : surirumah takde tangga
Gender : Female
Jumlah Post : 1163
Umur : 36
Tarikh Register : 28/12/2007
Reputation : 24
Points : 3701

Character sheet
Mutiara Kata saya: KEJUJURAN itu lambang KEIKHLASAN hati............

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by atira on Tue 14 Apr 2009, 6:08 am

salam noni tiut...sabar yer...
noni mmg ibu penyayang...terharu tira baca tu...uhuks
tira doakan harith chat lpas nih..hehhe

atira
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : lepak2..tp tingkat
Gender : Female
Jumlah Post : 2416
Umur : 26
Tarikh Register : 15/08/2007
Reputation : 12
Points : 3752

Character sheet
Mutiara Kata saya: Usah gelisah apabila dibenci manusia kerana masih banyak yang menyayangimu di dunia, tapi gelisahlah apabila dibenci ALLAH kerana tiada lagi yang mengasihimu di akhirat kelak

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by noni on Thu 16 Apr 2009, 8:52 am

nampaknya,harith dah semakin ceria....habis rumah aku mcm nak pecah dibuatnya sbb dia kaki 'kemas rumah' heheheheheehehe.................Komitment lain lak yg buatkan noni jarang online.Tp wlu apa pun korg ttp di hati noni.noni akan curi jg masa utk online.

noni
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : surirumah takde tangga
Gender : Female
Jumlah Post : 1163
Umur : 36
Tarikh Register : 28/12/2007
Reputation : 24
Points : 3701

Character sheet
Mutiara Kata saya: KEJUJURAN itu lambang KEIKHLASAN hati............

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by Lady Cda on Thu 16 Apr 2009, 9:55 am

hehehehe...sian noni...xpe la noni mmg dh mcm tu...itu la nikmatnye jd seorang ibu kn...walau cmane pn dia lah permata hati noni kn?mesti keletah harith buat noni rase bahagia...huhhuhuhu....

cda doakan noni n family bahagia sokmo...huhuhuhhu..

Lady Cda
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : BIOMEDICAL SCIENCES
Gender : Female
Jumlah Post : 1172
Umur : 33
Tarikh Register : 11/04/2007
Reputation : 9
Points : 4203

Character sheet
Mutiara Kata saya: i'll be ur wish,i'll be ur dream, i'll be ur fantasy

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by Palladium on Thu 16 Apr 2009, 10:08 am

boleh berkenalan? saya palladium

Palladium
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : Paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 312
Umur : 38
Tarikh Register : 02/08/2008
Reputation : 6
Points : 3407

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by EWAN on Thu 16 Apr 2009, 10:30 am

.... scratch scratch scratch ....

EWAN
KERABAT TEGAR
KERABAT TEGAR

Jawatan : studen..
Gender : Male
Jumlah Post : 778
Umur : 25
Tarikh Register : 13/01/2009
Reputation : 9
Points : 3678

Character sheet
Mutiara Kata saya: malas adalah racun paling berbisa, rajin adalah ubat yang paling mjarab.

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by Lady Cda on Thu 16 Apr 2009, 11:01 am

nk kenal ngan sape tu?

Lady Cda
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : BIOMEDICAL SCIENCES
Gender : Female
Jumlah Post : 1172
Umur : 33
Tarikh Register : 11/04/2007
Reputation : 9
Points : 4203

Character sheet
Mutiara Kata saya: i'll be ur wish,i'll be ur dream, i'll be ur fantasy

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by noni on Thu 16 Apr 2009, 11:32 am

kau nak kenal dgn aku ke palladium??????Huhuuhuhuhuhu........................ Laughing

noni
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : surirumah takde tangga
Gender : Female
Jumlah Post : 1163
Umur : 36
Tarikh Register : 28/12/2007
Reputation : 24
Points : 3701

Character sheet
Mutiara Kata saya: KEJUJURAN itu lambang KEIKHLASAN hati............

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by Lady Cda on Thu 16 Apr 2009, 11:34 am

ye la tu noni.....

Lady Cda
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : BIOMEDICAL SCIENCES
Gender : Female
Jumlah Post : 1172
Umur : 33
Tarikh Register : 11/04/2007
Reputation : 9
Points : 4203

Character sheet
Mutiara Kata saya: i'll be ur wish,i'll be ur dream, i'll be ur fantasy

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by Sponsored content Today at 3:43 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 37 of 40 Previous  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum