FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Page 40 of 40 Previous  1 ... 21 ... 38, 39, 40

View previous topic View next topic Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by Lord Vlad on Mon 06 Jul 2009, 6:38 am

mama yg bagus la nih ek??? hehehe...... ok la tu........




***** makin intim dengan awek cikgu.....

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5021

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by noni on Mon 06 Jul 2009, 7:13 am

minggu ni ada seminggu lg noni btugas di klinik ni pas tu noni ct dari 13hb-14hb then 15hb bmulalah noni sbgi student semula......heheheheehehehe..teringat zaman2 muda masa student basic dulu..... Rolling Eyes Very Happy

noni
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : surirumah takde tangga
Gender : Female
Jumlah Post : 1163
Umur : 36
Tarikh Register : 28/12/2007
Reputation : 24
Points : 3698

Character sheet
Mutiara Kata saya: KEJUJURAN itu lambang KEIKHLASAN hati............

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by Lord Vlad on Mon 06 Jul 2009, 9:45 am

full study ke noni

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5021

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by noni on Tue 07 Jul 2009, 4:50 am

yap fully study tp gaji ttp masyuk bah....hahahahahaha........ Very Happy

noni
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : surirumah takde tangga
Gender : Female
Jumlah Post : 1163
Umur : 36
Tarikh Register : 28/12/2007
Reputation : 24
Points : 3698

Character sheet
Mutiara Kata saya: KEJUJURAN itu lambang KEIKHLASAN hati............

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by noni on Sat 15 Aug 2009, 2:15 pm

dah lama bebeno noni tak jengok forum.Noni bz sgt dgn study n tugas sbg isteri n ibu.....penat sgt tp best...puas ati sbb semua diurus sdiri untuk org tersayang di rumah n pelajaran.....

noni
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : surirumah takde tangga
Gender : Female
Jumlah Post : 1163
Umur : 36
Tarikh Register : 28/12/2007
Reputation : 24
Points : 3698

Character sheet
Mutiara Kata saya: KEJUJURAN itu lambang KEIKHLASAN hati............

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by Lord Vlad on Tue 18 Aug 2009, 3:33 am

hehehe.. pandai noni........

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5021

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by noni on Sat 07 Nov 2009, 6:48 am

hai kwn2 sume...............Windu nya................kat u all'zzzzzzzz..........................ni barulah dpt pluang on9 tp tak leh lama.Pas ni noni dh duty kt wad n labor room...Tp I'Allah ada masa noni on9.Jgn lupa noni ye kwn2 ku sume....

Noni sronot sgt sebab batch noni (40 org) lulus 100% for kumulatif 1.Br smalam kuar result.Semoga kami leh dpt yg lbh baik utk kumulatif 2 n final next year....Amin...........

noni
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : surirumah takde tangga
Gender : Female
Jumlah Post : 1163
Umur : 36
Tarikh Register : 28/12/2007
Reputation : 24
Points : 3698

Character sheet
Mutiara Kata saya: KEJUJURAN itu lambang KEIKHLASAN hati............

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by tomyejam on Fri 25 Dec 2009, 1:33 am

haii Noni slmt brkenalan, bz ek skang nie kat ONG xper hari2 dpt tgk bebi comeyy2

tomyejam
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Jawatan : VaMpiRe (TWILIGHT) a.k.a A.M.0
Gender : Male
Jumlah Post : 2452
Umur : 35
Tarikh Register : 26/10/2009
Reputation : 6
Points : 5356

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by tomyejam on Fri 01 Jan 2010, 6:14 am

hepi new year NOni







tomyejam
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Jawatan : VaMpiRe (TWILIGHT) a.k.a A.M.0
Gender : Male
Jumlah Post : 2452
Umur : 35
Tarikh Register : 26/10/2009
Reputation : 6
Points : 5356

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by noni on Wed 24 Feb 2010, 8:06 pm

aiii......sowi lama tak timbul...bz ar.....ni keje syif n ada rivision.Exam kumulatif II bln 4 n final bln 6.takut la...Hai tomyejam,tima ksh sudi masuk colum noni....ramai gak muka2 baru skrg.Tp sayang lah,noni x dpt selalu online mcm selalu tu......

noni
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : surirumah takde tangga
Gender : Female
Jumlah Post : 1163
Umur : 36
Tarikh Register : 28/12/2007
Reputation : 24
Points : 3698

Character sheet
Mutiara Kata saya: KEJUJURAN itu lambang KEIKHLASAN hati............

View user profile

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by Lord Vlad on Tue 19 Oct 2010, 4:55 pm

hai puan noni/.....
bila abis study?????
lama ilang.....

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5021

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by Puteri Kayangan on Sun 12 Jun 2011, 5:32 pm

salam perkenalan dari sy budak baru kat forum ni....

Puteri Kayangan
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : Orang Kesihatan
Gender : Female
Jumlah Post : 183
Umur : 25
Tarikh Register : 05/06/2011
Reputation : 5
Points : 2397

View user profile http://www.facebook.com http://www.google.com

Back to top Go down

Re: Noni nak bkenalan dengan lebih dekat dgn kwn2 semua.

Post by Sponsored content Today at 11:37 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 40 of 40 Previous  1 ... 21 ... 38, 39, 40

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum