FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

mengeratkan persaudaraan

Page 27 of 29 Previous  1 ... 15 ... 26, 27, 28, 29  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: mengeratkan persaudaraan

Post by suring on Tue 12 May 2009, 3:13 pm

merindu pada yang tiada
kasih pada yang pergi

ya semoga dengan terkumandangnya lagu itu tadi maka terhibur lah hendaknya cik sunshine dan cik za dengan ucapan
bila pergi kuala kubu tulis nama atas batu
kalau balik pagi dah pukul satu ingat2 itu sama hantu

ok kita teruskan lagi permintaan pada petang ini dengan lagu yang di minta oleh beruang panda

ikan kekek mak eloi eloi
ikan gelama mak ilai ilai
ketawa mengekek meleleh air lioi
pakai kain kusut serabai

suring
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Timbalan pengarah JKKN.Pahang
Gender : Male
Jumlah Post : 1751
Umur : 40
Tarikh Register : 28/03/2008
Reputation : 10
Points : 4185

View user profile

Back to top Go down

Re: mengeratkan persaudaraan

Post by ZA_70 on Tue 12 May 2009, 3:26 pm

hahahahaha.... gelak sakan gelak sakan gelak sakan

ZA_70
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : STUDENT POS BASIK
Gender : Female
Jumlah Post : 289
Umur : 56
Tarikh Register : 27/10/2008
Reputation : 7
Points : 3241

Character sheet
Mutiara Kata saya: SENYUMAN ADALAH PENAWAR SEGALA DUKA....

View user profile

Back to top Go down

Re: mengeratkan persaudaraan

Post by aieyda on Tue 12 May 2009, 4:29 pm

@suring wrote:merindu pada yang tiada
kasih pada yang pergi

ya semoga dengan terkumandangnya lagu itu tadi maka terhibur lah hendaknya cik sunshine dan cik za dengan ucapan
bila pergi kuala kubu tulis nama atas batu
kalau balik pagi dah pukul satu ingat2 itu sama hantu

ok kita teruskan lagi permintaan pada petang ini dengan lagu yang di minta oleh beruang panda

ikan kekek mak eloi eloi
ikan gelama mak ilai ilai
ketawa mengekek meleleh air lioi
pakai kain kusut serabai

abe long ku cayam..bagi la lagu lain..hahhaaa

aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4125
Umur : 32
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5210

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

Re: mengeratkan persaudaraan

Post by aieyda on Tue 12 May 2009, 4:30 pm

sengih besar utk abg long...hehee








aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4125
Umur : 32
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5210

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

Re: mengeratkan persaudaraan

Post by sunshine on Tue 12 May 2009, 7:19 pm

lagu buai laju2 satu!

sunshine
KERABAT SENIOR
KERABAT SENIOR

Jawatan : etudiante
Gender : Female
Jumlah Post : 469
Umur : 30
Tarikh Register : 19/02/2009
Reputation : 3
Points : 3257

View user profile

Back to top Go down

Re: mengeratkan persaudaraan

Post by kamalia on Wed 13 May 2009, 4:18 am

meriah yer cni......

salam bro.....


kamalia
KERABAT TEGAR
KERABAT TEGAR

Jawatan : misi u29
Gender : Female
Jumlah Post : 851
Umur : 31
Tarikh Register : 16/02/2009
Reputation : 7
Points : 3902

Character sheet
Mutiara Kata saya: If u think u are beaten,u are.If u think u dare not,u don't.If u'd like to win but think u can't,its almost certain u won't....

View user profile

Back to top Go down

Re: mengeratkan persaudaraan

Post by suring on Wed 13 May 2009, 8:34 am

ya ya salam lia wuah wuah munga merah di jambangan dan sejoli kenari berbulu merah didada menandakan di hatiku ada kamu dan dihatimu ada aku.......hahahahaha

suring
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Timbalan pengarah JKKN.Pahang
Gender : Male
Jumlah Post : 1751
Umur : 40
Tarikh Register : 28/03/2008
Reputation : 10
Points : 4185

View user profile

Back to top Go down

Re: mengeratkan persaudaraan

Post by suring on Wed 13 May 2009, 8:44 am

@sunshine wrote:lagu buai laju2 satu!

ya ya sekarang saya terima permintaan dari cik sun yang berada di bulan biru yang ingin tujukan lagu ini khas buat abang ring nya yang berada di tanah melayu dengan ucapan......hallo bro bila nak kawin lagi? hehehe jgn lupa jemput sun sekali naik pelamin..... adush....adush...

Buai laju laju sampai cucuk atap
jgn tidur tak pakai baju nanti orang mengendap

Buai laju-laju sampai pokok sena
hati rasa rindu ingat orang kat sana

Buai laju-laju jatuh dalam longkang
pasai apa bisul kat situ sampai jalan mengangkang

Buai laju-laju sampai putus tali
kenapa hidung panjang berbulu orang tengok rasa geli.....weekkk

suring
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Timbalan pengarah JKKN.Pahang
Gender : Male
Jumlah Post : 1751
Umur : 40
Tarikh Register : 28/03/2008
Reputation : 10
Points : 4185

View user profile

Back to top Go down

Re: mengeratkan persaudaraan

Post by kamalia on Wed 13 May 2009, 10:52 am

@suring wrote:ya ya salam lia wuah wuah munga merah di jambangan dan sejoli kenari berbulu merah didada menandakan di hatiku ada kamu dan dihatimu ada aku.......hahahahaha

wawawawa.... gelak sakan

ku petik khas utk mu bro.....

kamalia
KERABAT TEGAR
KERABAT TEGAR

Jawatan : misi u29
Gender : Female
Jumlah Post : 851
Umur : 31
Tarikh Register : 16/02/2009
Reputation : 7
Points : 3902

Character sheet
Mutiara Kata saya: If u think u are beaten,u are.If u think u dare not,u don't.If u'd like to win but think u can't,its almost certain u won't....

View user profile

Back to top Go down

Re: mengeratkan persaudaraan

Post by suring on Wed 13 May 2009, 9:21 pm

Ku kan hari-hari indah bersamamu
kamalia
gunung kan ku daki
lautan kan ku renangi kamalia
tiba-tiba nafasku terhenti
berjuta tangan menggapaiku
ingin ku maki
mereka berkata
tak perlu kau mengejar
mimpi yang tak pasti...............

suring
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Timbalan pengarah JKKN.Pahang
Gender : Male
Jumlah Post : 1751
Umur : 40
Tarikh Register : 28/03/2008
Reputation : 10
Points : 4185

View user profile

Back to top Go down

Re: mengeratkan persaudaraan

Post by atira on Thu 14 May 2009, 10:06 am

petanGG suringgggggggggg

atira
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : lepak2..tp tingkat
Gender : Female
Jumlah Post : 2416
Umur : 26
Tarikh Register : 15/08/2007
Reputation : 12
Points : 3751

Character sheet
Mutiara Kata saya: Usah gelisah apabila dibenci manusia kerana masih banyak yang menyayangimu di dunia, tapi gelisahlah apabila dibenci ALLAH kerana tiada lagi yang mengasihimu di akhirat kelak

View user profile

Back to top Go down

Re: mengeratkan persaudaraan

Post by suring on Thu 21 May 2009, 5:35 am

pagi tira.....pagi Lia..n pagi sumer mana pegi adik tengah abang long nih si uto lame tak nampak kena selsema kronik ker?

suring
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Timbalan pengarah JKKN.Pahang
Gender : Male
Jumlah Post : 1751
Umur : 40
Tarikh Register : 28/03/2008
Reputation : 10
Points : 4185

View user profile

Back to top Go down

Re: mengeratkan persaudaraan

Post by atira on Mon 25 May 2009, 12:10 pm

petang suringgggggggggggg

atira
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : lepak2..tp tingkat
Gender : Female
Jumlah Post : 2416
Umur : 26
Tarikh Register : 15/08/2007
Reputation : 12
Points : 3751

Character sheet
Mutiara Kata saya: Usah gelisah apabila dibenci manusia kerana masih banyak yang menyayangimu di dunia, tapi gelisahlah apabila dibenci ALLAH kerana tiada lagi yang mengasihimu di akhirat kelak

View user profile

Back to top Go down

Re: mengeratkan persaudaraan

Post by unta^selsema on Thu 04 Jun 2009, 7:43 am

helo en suring....aper crite keje tmpat baru skrg..ok ker..?

unta^selsema
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Jawatan : Tukang Sunat Orang
Gender : Male
Jumlah Post : 1360
Umur : 34
Tarikh Register : 19/09/2008
Reputation : 6
Points : 3145

Character sheet
Mutiara Kata saya: jgn telalu cepat menganggap seseorg tu pandai memasak dgn hanya melihat cara dia nyalakan api.

View user profile

Back to top Go down

Re: mengeratkan persaudaraan

Post by atira on Thu 04 Jun 2009, 9:20 am

uncle suring................hehe

atira
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : lepak2..tp tingkat
Gender : Female
Jumlah Post : 2416
Umur : 26
Tarikh Register : 15/08/2007
Reputation : 12
Points : 3751

Character sheet
Mutiara Kata saya: Usah gelisah apabila dibenci manusia kerana masih banyak yang menyayangimu di dunia, tapi gelisahlah apabila dibenci ALLAH kerana tiada lagi yang mengasihimu di akhirat kelak

View user profile

Back to top Go down

Re: mengeratkan persaudaraan

Post by unta^selsema on Thu 27 Aug 2009, 1:49 pm

slmt berpose sulung Exclamation

unta^selsema
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Jawatan : Tukang Sunat Orang
Gender : Male
Jumlah Post : 1360
Umur : 34
Tarikh Register : 19/09/2008
Reputation : 6
Points : 3145

Character sheet
Mutiara Kata saya: jgn telalu cepat menganggap seseorg tu pandai memasak dgn hanya melihat cara dia nyalakan api.

View user profile

Back to top Go down

Re: mengeratkan persaudaraan

Post by suring on Fri 28 Aug 2009, 4:53 pm

yup adinda ku tengah...along baru je balik dari oversea semalam seminggu kat sana so selamat berpose gak tuk si tengah...heheheehe jangan monteng suda

suring
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Timbalan pengarah JKKN.Pahang
Gender : Male
Jumlah Post : 1751
Umur : 40
Tarikh Register : 28/03/2008
Reputation : 10
Points : 4185

View user profile

Back to top Go down

Re: mengeratkan persaudaraan

Post by ZA_70 on Mon 07 Sep 2009, 12:04 pm

sal2
SELAMAT BERPUASA UTK YOP SEKELUARGA...

Tak balik Ipoh ke....berbuka dengan keluarga kat sini?
Semoga Ramadhan tahun ini & Syawal yang bakal tiba akan lebih bermakna buat yop sekeluarga...
Keep in touch, keep smiling, be cool & take care... Wink Laughing

ZA_70
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : STUDENT POS BASIK
Gender : Female
Jumlah Post : 289
Umur : 56
Tarikh Register : 27/10/2008
Reputation : 7
Points : 3241

Character sheet
Mutiara Kata saya: SENYUMAN ADALAH PENAWAR SEGALA DUKA....

View user profile

Back to top Go down

Re: mengeratkan persaudaraan

Post by unta^selsema on Tue 08 Sep 2009, 10:27 am

brother sulung....
baju raya warna per thn nih?

unta^selsema
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Jawatan : Tukang Sunat Orang
Gender : Male
Jumlah Post : 1360
Umur : 34
Tarikh Register : 19/09/2008
Reputation : 6
Points : 3145

Character sheet
Mutiara Kata saya: jgn telalu cepat menganggap seseorg tu pandai memasak dgn hanya melihat cara dia nyalakan api.

View user profile

Back to top Go down

Re: mengeratkan persaudaraan

Post by suring on Tue 08 Sep 2009, 8:02 pm

taun sulung x beli baju raya la tengah malas..pakai yg set baju melayu yang opis buat taun lepas je warna biru...baru pakai sekali je..taun ni opis bg baju batik ngan kain pelikat..tengah baper pasang taun ni..sedondon tak?..ada masa jom la jumpa sulung di kok lanas kota bharu kalate....bagi no tipo ko kat bro d ym......

suring
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Timbalan pengarah JKKN.Pahang
Gender : Male
Jumlah Post : 1751
Umur : 40
Tarikh Register : 28/03/2008
Reputation : 10
Points : 4185

View user profile

Back to top Go down

Re: mengeratkan persaudaraan

Post by unta^selsema on Wed 09 Sep 2009, 6:31 am

whoa meriah tu...aku punya baju raya hijau lumut gelap..sek2 tok guru...haha

unta^selsema
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Jawatan : Tukang Sunat Orang
Gender : Male
Jumlah Post : 1360
Umur : 34
Tarikh Register : 19/09/2008
Reputation : 6
Points : 3145

Character sheet
Mutiara Kata saya: jgn telalu cepat menganggap seseorg tu pandai memasak dgn hanya melihat cara dia nyalakan api.

View user profile

Back to top Go down

Re: mengeratkan persaudaraan

Post by <<BLaCk>> on Wed 09 Sep 2009, 7:38 am

ooo ngko nak beraya kat mana Suring?

----Forum Paramedik Malaysia-----





<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 36
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 9912

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: mengeratkan persaudaraan

Post by suring on Wed 09 Sep 2009, 4:14 pm

ahahahaha sulung warna biru...tengah warna hijau...cam UMNO ngan PAS la plop takpe2 1Malaysia la katakan

suring
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Timbalan pengarah JKKN.Pahang
Gender : Male
Jumlah Post : 1751
Umur : 40
Tarikh Register : 28/03/2008
Reputation : 10
Points : 4185

View user profile

Back to top Go down

Re: mengeratkan persaudaraan

Post by suring on Wed 09 Sep 2009, 4:15 pm

taun ni raya di KL la Black ( KOK LANAS ) Kota Bharu Klate...3 ari jer

suring
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Timbalan pengarah JKKN.Pahang
Gender : Male
Jumlah Post : 1751
Umur : 40
Tarikh Register : 28/03/2008
Reputation : 10
Points : 4185

View user profile

Back to top Go down

Re: mengeratkan persaudaraan

Post by unta^selsema on Thu 10 Sep 2009, 2:56 pm

@suring wrote:ahahahaha sulung warna biru...tengah warna hijau...cam UMNO ngan PAS la plop takpe2 1Malaysia la katakan

hehe...1malaysia kan....
thn nih sedondon long....
buat gempak skit...hehe

unta^selsema
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Jawatan : Tukang Sunat Orang
Gender : Male
Jumlah Post : 1360
Umur : 34
Tarikh Register : 19/09/2008
Reputation : 6
Points : 3145

Character sheet
Mutiara Kata saya: jgn telalu cepat menganggap seseorg tu pandai memasak dgn hanya melihat cara dia nyalakan api.

View user profile

Back to top Go down

Re: mengeratkan persaudaraan

Post by Sponsored content Today at 12:48 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 27 of 29 Previous  1 ... 15 ... 26, 27, 28, 29  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum