FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

MAK BUYUNG MENGIDAM LA........

View previous topic View next topic Go down

MAK BUYUNG MENGIDAM LA........

Post by noni on Mon 07 Apr 2008, 2:52 pm

Kwn2 semua.Klu ada yg dh pnh mngandung pasti ada bnda yg dia mngidam....Ada yg pelik dan buat peningkan kepala cik abg.Kisah sy lak,ada gak bberapa prubahan selera.Cthnya,sy ni mmg tak mkn lgsung laksa.X kira lah laksa apa pun,jgn kt mkn,cium bau pun nak tmuntah.Pnh ms sy study kt kedah,roomate sy ckp"hang ni jun,lorat sgt x mkn laksa.Aku nak tgk sok kot2 hang mngandung jgn plak hang suruh laki hang cari laksa Telok Kecai nun!"

Ms mngandungkan harith,mmg sy nak mkn laksa je kejenya dan sampai skrg sy suka dan mkn laksa.Satu lg,sy paling suka nasi dagang.Sampaikan ada seorg kawan sy org pantai timur selalu suruh mek dia masak nasi dagang utk sy

Sy pasti entah2 ada yg lebih menarik lg ngidamnya dari sy,kan?Entah2 ngidam nk mkn selipar jepun ke?Hahaha.....Kita kongsi lah sama...Seronok tau bila diingat2 kembali....
avatar
noni
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : surirumah takde tangga
Gender : Female
Jumlah Post : 1163
Umur : 37
Tarikh Register : 28/12/2007
Reputation : 24
Points : 4013

Character sheet
Mutiara Kata saya: KEJUJURAN itu lambang KEIKHLASAN hati............

View user profile

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum