FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

mari berkongsi ilmu psikology dgn Suring

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: mari berkongsi ilmu psikology dgn Suring

Post by aieyda on Sun 13 Jul 2008, 9:01 pm

zamasy20 wrote:
suring wrote:woyooo zamasy lebih pandai pada suring laaa.....ni p betapa kat gunung mana lak?..........

Eeehhh...kan kita p bertapa bersama kat gunung semanggol hari tu...
meke dah lupe ke...
ishhh...ishhh...kita kan satu tok guru...
emmm...tu la..kawan sendiri pun dah lupa...tak patut sungguh yop ni... Wink Wink

ooo..gi bertapa tak ajak ida ek..
avatar
aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4121
Umur : 33
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5518

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

Re: mari berkongsi ilmu psikology dgn Suring

Post by BlackBoner on Sun 13 Jul 2008, 9:41 pm

uiii..byk plak korg g betapa ye..lain kali buka la grouping..nak juga aku join skali..hehehee
avatar
BlackBoner
KERABAT SUPER SENIOR
KERABAT SUPER SENIOR

Jawatan : MIT
Gender : Female
Jumlah Post : 708
Umur : 37
Tarikh Register : 09/06/2008
Reputation : 0
Points : 3349

View user profile

Back to top Go down

Re: mari berkongsi ilmu psikology dgn Suring

Post by zamasy20 on Sun 13 Jul 2008, 9:57 pm

BlackBoner wrote:uiii..byk plak korg g betapa ye..lain kali buka la grouping..nak juga aku join skali..hehehee

Eeemmm...boleh...nanti meke submit borang kat aeiyda ye... Wink Wink
avatar
zamasy20
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Jawatan : Misi
Gender : Female
Jumlah Post : 392
Umur : 57
Tarikh Register : 06/10/2006
Reputation : 0
Points : 4008

Character sheet
Mutiara Kata saya: SENYUM ITU PENAWAR SEGALA DUKA & AWET MUDA..

View user profile

Back to top Go down

Re: mari berkongsi ilmu psikology dgn Suring

Post by suring on Wed 17 Dec 2008, 7:53 pm

sekiranya anda merasa sakit hati pada seseorang anda seharusnya mencari kawan untuk mengumpat pada orang itu nescaya ia akan mereda kesakitan hati itu tapi anda belum tentu terlepas dari dosa mengumpat pula...hehehehe

suring
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Timbalan pengarah JKKN.Pahang
Gender : Male
Jumlah Post : 1750
Umur : 41
Tarikh Register : 28/03/2008
Reputation : 10
Points : 4496

View user profile

Back to top Go down

Re: mari berkongsi ilmu psikology dgn Suring

Post by unta^selsema on Tue 23 Dec 2008, 11:21 pm

whoa whoa whoa...
kagum unta dgn abg long nih...
tabik spring ar kat abg long.... Wink
avatar
unta^selsema
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Jawatan : Tukang Sunat Orang
Gender : Male
Jumlah Post : 1360
Umur : 35
Tarikh Register : 19/09/2008
Reputation : 6
Points : 3459

Character sheet
Mutiara Kata saya: jgn telalu cepat menganggap seseorg tu pandai memasak dgn hanya melihat cara dia nyalakan api.

View user profile

Back to top Go down

Re: mari berkongsi ilmu psikology dgn Suring

Post by neskobeng on Tue 23 Dec 2008, 11:27 pm

wow......... Hormat macam ahli nujum negara..
avatar
neskobeng
KERABAT TEGAR
KERABAT TEGAR

Jawatan : juru x-ray
Gender : Male
Jumlah Post : 875
Umur : 37
Tarikh Register : 02/03/2008
Reputation : 3
Points : 3417

Character sheet
Mutiara Kata saya: Saya mesti PILIH!!!!!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: mari berkongsi ilmu psikology dgn Suring

Post by unta^selsema on Wed 24 Dec 2008, 8:56 am

he he he
avatar
unta^selsema
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Jawatan : Tukang Sunat Orang
Gender : Male
Jumlah Post : 1360
Umur : 35
Tarikh Register : 19/09/2008
Reputation : 6
Points : 3459

Character sheet
Mutiara Kata saya: jgn telalu cepat menganggap seseorg tu pandai memasak dgn hanya melihat cara dia nyalakan api.

View user profile

Back to top Go down

Re: mari berkongsi ilmu psikology dgn Suring

Post by suring on Fri 26 Dec 2008, 8:36 pm

sekiranya seseorang wanita itu memandang sesorang lelaki ke arah muka tiba-tiba apabila lelaki tersebut membalas pandangan itu wanita tersebut akan tersentak lalu mengalih pandangan ke arah yang lain dengan gaya yang resah atau gelabah....sebenarnya titik cinta telah pun berputik dihati wanita tersebut dan dia akan mengingatinya untuk tempoh 40 hari...

suring
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Timbalan pengarah JKKN.Pahang
Gender : Male
Jumlah Post : 1750
Umur : 41
Tarikh Register : 28/03/2008
Reputation : 10
Points : 4496

View user profile

Back to top Go down

Re: mari berkongsi ilmu psikology dgn Suring

Post by neskobeng on Sat 27 Dec 2008, 1:09 am

wow...40 hari......
avatar
neskobeng
KERABAT TEGAR
KERABAT TEGAR

Jawatan : juru x-ray
Gender : Male
Jumlah Post : 875
Umur : 37
Tarikh Register : 02/03/2008
Reputation : 3
Points : 3417

Character sheet
Mutiara Kata saya: Saya mesti PILIH!!!!!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: mari berkongsi ilmu psikology dgn Suring

Post by unta^selsema on Sat 27 Dec 2008, 9:15 am

unta lak camne bang long.....
cuba bagi info skit....
avatar
unta^selsema
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Jawatan : Tukang Sunat Orang
Gender : Male
Jumlah Post : 1360
Umur : 35
Tarikh Register : 19/09/2008
Reputation : 6
Points : 3459

Character sheet
Mutiara Kata saya: jgn telalu cepat menganggap seseorg tu pandai memasak dgn hanya melihat cara dia nyalakan api.

View user profile

Back to top Go down

Re: mari berkongsi ilmu psikology dgn Suring

Post by suring on Mon 29 Dec 2008, 10:37 pm

uto ni seorang yang suka banyak cakap dan suka menduga seseorang beliau memang mempunyai ramai kawan2 lelaki berbanding kawan pompuan beliau sebenarnya sudah ada yang memilikinya tapi memang stail uto suka nyakat pompuan tapi beliau seorang yang baik dan menghormati rakan2nya dan yg paling menarik uto seorang yang tak tinggal semayang.....

suring
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Timbalan pengarah JKKN.Pahang
Gender : Male
Jumlah Post : 1750
Umur : 41
Tarikh Register : 28/03/2008
Reputation : 10
Points : 4496

View user profile

Back to top Go down

Re: mari berkongsi ilmu psikology dgn Suring

Post by ficus on Tue 30 Dec 2008, 9:24 am

salam en suring...walau kita tk penah bersua n berchatting..bole kah anda citer ttg sy pulak...TQ
avatar
ficus
SUPER DUPER SENIOR
SUPER DUPER SENIOR

Jawatan : MLT
Gender : Female
Jumlah Post : 205
Umur : 43
Tarikh Register : 24/12/2007
Reputation : 1
Points : 3575

Character sheet
Mutiara Kata saya: LiFe iS dRama...

View user profile

Back to top Go down

Re: mari berkongsi ilmu psikology dgn Suring

Post by unta^selsema on Tue 30 Dec 2008, 12:54 pm

suring wrote:uto ni seorang yang suka banyak cakap dan suka menduga seseorang beliau memang mempunyai ramai kawan2 lelaki berbanding kawan pompuan beliau sebenarnya sudah ada yang memilikinya tapi memang stail uto suka nyakat pompuan tapi beliau seorang yang baik dan menghormati rakan2nya dan yg paling menarik uto seorang yang tak tinggal semayang.....

:shock: :shock: :shock: :shock: ....
uikssss.....
hebat betui abg long nih....
bulat2 kena yg kaler merah tuh.....mcm tok bomoh lah abg long nih.....
avatar
unta^selsema
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Jawatan : Tukang Sunat Orang
Gender : Male
Jumlah Post : 1360
Umur : 35
Tarikh Register : 19/09/2008
Reputation : 6
Points : 3459

Character sheet
Mutiara Kata saya: jgn telalu cepat menganggap seseorg tu pandai memasak dgn hanya melihat cara dia nyalakan api.

View user profile

Back to top Go down

Re: mari berkongsi ilmu psikology dgn Suring

Post by noriatul on Tue 30 Dec 2008, 2:28 pm

menarik nih...hikhikhik
avatar
noriatul
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : jururawat
Gender : Female
Jumlah Post : 1792
Umur : 33
Tarikh Register : 09/01/2008
Reputation : 10
Points : 3708

View user profile

Back to top Go down

Re: mari berkongsi ilmu psikology dgn Suring

Post by Liarisz96 on Tue 30 Dec 2008, 2:38 pm

suring msh bercuti ker...
avatar
Liarisz96
AHLI JUNIOR
AHLI JUNIOR

Jawatan : staf KKM
Gender : Female
Jumlah Post : 30
Umur : 51
Tarikh Register : 21/11/2008
Reputation : 0
Points : 3247

Character sheet
Mutiara Kata saya: saya benci PENIPU...

View user profile

Back to top Go down

Re: mari berkongsi ilmu psikology dgn Suring

Post by neskobeng on Tue 30 Dec 2008, 10:46 pm

unta^selsema wrote:
suring wrote:uto ni seorang yang suka banyak cakap dan suka menduga seseorang beliau memang mempunyai ramai kawan2 lelaki berbanding kawan pompuan beliau sebenarnya sudah ada yang memilikinya tapi memang stail uto suka nyakat pompuan tapi beliau seorang yang baik dan menghormati rakan2nya dan yg paling menarik uto seorang yang tak tinggal semayang.....

Shocked Shocked Shocked Shocked ....
uikssss.....
hebat betui abg long nih....
bulat2 kena yg kaler merah tuh.....mcm tok bomoh lah abg long nih.....
hebat....abg long......
avatar
neskobeng
KERABAT TEGAR
KERABAT TEGAR

Jawatan : juru x-ray
Gender : Male
Jumlah Post : 875
Umur : 37
Tarikh Register : 02/03/2008
Reputation : 3
Points : 3417

Character sheet
Mutiara Kata saya: Saya mesti PILIH!!!!!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: mari berkongsi ilmu psikology dgn Suring

Post by ZA_70 on Thu 01 Jan 2009, 7:19 am

suring wrote:sekiranya seseorang wanita itu memandang sesorang lelaki ke arah muka tiba-tiba apabila lelaki tersebut membalas pandangan itu wanita tersebut akan tersentak lalu mengalih pandangan ke arah yang lain dengan gaya yang resah atau gelabah....sebenarnya titik cinta telah pun berputik dihati wanita tersebut dan dia akan mengingatinya untuk tempoh 40 hari...

Amboi macam org berpantang pulak ye yop....
Eeemmm...tapi kalau lebih 40 hari dok teringat jugak camner ye...
Ada petua tak yop... Wink Wink

ZA_70
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : STUDENT POS BASIK
Gender : Female
Jumlah Post : 288
Umur : 57
Tarikh Register : 27/10/2008
Reputation : 7
Points : 3552

Character sheet
Mutiara Kata saya: SENYUMAN ADALAH PENAWAR SEGALA DUKA....

View user profile

Back to top Go down

Re: mari berkongsi ilmu psikology dgn Suring

Post by atira on Thu 01 Jan 2009, 9:08 am

hehe...klu teringat gak...kena culik la ZA lelaki tuh...
wat spare....hahha...
tul tak suring
avatar
atira
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : lepak2..tp tingkat
Gender : Female
Jumlah Post : 2416
Umur : 27
Tarikh Register : 15/08/2007
Reputation : 12
Points : 4065

Character sheet
Mutiara Kata saya: Usah gelisah apabila dibenci manusia kerana masih banyak yang menyayangimu di dunia, tapi gelisahlah apabila dibenci ALLAH kerana tiada lagi yang mengasihimu di akhirat kelak

View user profile

Back to top Go down

Re: mari berkongsi ilmu psikology dgn Suring

Post by noriatul on Thu 01 Jan 2009, 10:39 pm

suring wrote:sekiranya seseorang wanita itu memandang sesorang lelaki ke arah muka tiba-tiba apabila lelaki tersebut membalas pandangan itu wanita tersebut akan tersentak lalu mengalih pandangan ke arah yang lain dengan gaya yang resah atau gelabah....sebenarnya titik cinta telah pun berputik dihati wanita tersebut dan dia akan mengingatinya untuk tempoh 40 hari...

kalau lelaki camane plak encik suring?
avatar
noriatul
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : jururawat
Gender : Female
Jumlah Post : 1792
Umur : 33
Tarikh Register : 09/01/2008
Reputation : 10
Points : 3708

View user profile

Back to top Go down

Re: mari berkongsi ilmu psikology dgn Suring

Post by neskobeng on Thu 01 Jan 2009, 11:12 pm

semua dia bekenan kot....
avatar
neskobeng
KERABAT TEGAR
KERABAT TEGAR

Jawatan : juru x-ray
Gender : Male
Jumlah Post : 875
Umur : 37
Tarikh Register : 02/03/2008
Reputation : 3
Points : 3417

Character sheet
Mutiara Kata saya: Saya mesti PILIH!!!!!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: mari berkongsi ilmu psikology dgn Suring

Post by unta^selsema on Fri 02 Jan 2009, 9:21 am

hahaha.... gelak sakan
avatar
unta^selsema
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Jawatan : Tukang Sunat Orang
Gender : Male
Jumlah Post : 1360
Umur : 35
Tarikh Register : 19/09/2008
Reputation : 6
Points : 3459

Character sheet
Mutiara Kata saya: jgn telalu cepat menganggap seseorg tu pandai memasak dgn hanya melihat cara dia nyalakan api.

View user profile

Back to top Go down

Re: mari berkongsi ilmu psikology dgn Suring

Post by noriatul on Fri 02 Jan 2009, 12:40 pm

neskobeng wrote:semua dia bekenan kot....

berat la lagu tu beng... he he he
avatar
noriatul
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : jururawat
Gender : Female
Jumlah Post : 1792
Umur : 33
Tarikh Register : 09/01/2008
Reputation : 10
Points : 3708

View user profile

Back to top Go down

Re: mari berkongsi ilmu psikology dgn Suring

Post by ZA_70 on Fri 02 Jan 2009, 4:56 pm

atira wrote:hehe...klu teringat gak...kena culik la ZA lelaki tuh...
wat spare....hahha...
tul tak suring

Eemmm....teman dah "culik" lama dah....
Nak wat spare...aaaaa....tak leh la dik tira...bahaya tau.... Wink Wink

ZA_70
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : STUDENT POS BASIK
Gender : Female
Jumlah Post : 288
Umur : 57
Tarikh Register : 27/10/2008
Reputation : 7
Points : 3552

Character sheet
Mutiara Kata saya: SENYUMAN ADALAH PENAWAR SEGALA DUKA....

View user profile

Back to top Go down

Re: mari berkongsi ilmu psikology dgn Suring

Post by neskobeng on Fri 02 Jan 2009, 11:49 pm

noriatul wrote:
neskobeng wrote:semua dia bekenan kot....

berat la lagu tu beng... he he he
JATUH CINTA LAGI...LAGI-LAGI KU JATUH CINTA gelak sakan gelak sakan
avatar
neskobeng
KERABAT TEGAR
KERABAT TEGAR

Jawatan : juru x-ray
Gender : Male
Jumlah Post : 875
Umur : 37
Tarikh Register : 02/03/2008
Reputation : 3
Points : 3417

Character sheet
Mutiara Kata saya: Saya mesti PILIH!!!!!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: mari berkongsi ilmu psikology dgn Suring

Post by noriatul on Sat 03 Jan 2009, 9:25 am

neskobeng wrote:
noriatul wrote:
neskobeng wrote:semua dia bekenan kot....

berat la lagu tu beng... he he he
JATUH CINTA LAGI...LAGI-LAGI KU JATUH CINTA :GS: :GS:

amboi beng...gelak sampai guling2...seronok sangat dia jatuh cinta ulang kali ye.... :x
avatar
noriatul
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : jururawat
Gender : Female
Jumlah Post : 1792
Umur : 33
Tarikh Register : 09/01/2008
Reputation : 10
Points : 3708

View user profile

Back to top Go down

Re: mari berkongsi ilmu psikology dgn Suring

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum