FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

BERMADU..

Page 3 of 16 Previous  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: BERMADU..

Post by zamasy20 on Thu 12 Jun 2008, 3:27 pm

by suring :
aku pernah juga dengan madu nih memang manis sungguh tapi....nak mendapatkannyer memang susah amat...sakit satu badan dibuatnya tapi bila dah dapat uihs seronok rasanya....tapi dia ada kaedah-kaedahnyer...mula -mula kenal pasti dimana madu tu berada dan tahap kemudahan untuk mendapatkannya..pastu.amik waktu malam kena layur ngan asap dari jamung pastu bila lebah dah lari baru potong bawa turun sarangnya


Hisshh...en suring nie...
deme crite betul2..dia main2 pulak.... Cool Wink

zamasy20
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Jawatan : Misi
Gender : Female
Jumlah Post : 392
Umur : 56
Tarikh Register : 06/10/2006
Reputation : 0
Points : 3694

Character sheet
Mutiara Kata saya: SENYUM ITU PENAWAR SEGALA DUKA & AWET MUDA..

View user profile

Back to top Go down

Re: BERMADU..

Post by Wan on Fri 13 Jun 2008, 7:13 am

@afen wrote:tapi kalau orang ni sanggup berkorban, sikit pahalanya besar tau,
orang sanggup bermadu ni dia telah menempah satu payung emas didalm syurga.
Bermadu juga sebenarnya mengajar erti kesabaran
wan Penyek afen

wan tembak afen

x setuju langsung ngan penyataan ni. pe korban2..? ingat raya haji ke?

Wan
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Jawatan : -
Gender : Female
Jumlah Post : 1027
Umur : 38
Tarikh Register : 13/11/2007
Reputation : 1
Points : 2969

Character sheet
Mutiara Kata saya: stay alive.. stay hepi.

View user profile

Back to top Go down

Re: BERMADU..

Post by dhiyamirza on Fri 13 Jun 2008, 7:32 am

lelaki ni dah jadi tanggungjawab mereka menjaga orang pempuan. kalau tak boleh jaga atau mengkasarinye maka dia dah dikira tidak amanah dan menzalimi pempuan tersebut. ni kalau kata nak kawen lain semua ikut sunnah nabi. tu jelay yang dia pandai. kalau ayat al quran plak tahunye surah an-nisa ayat 3. lain hampeh. surah yassin berape ayat pun tak tahu. dalam juzuk berape pun tak tahu.

dhiyamirza
KERABAT SUPER SENIOR
KERABAT SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : Tutor
Gender : Female
Jumlah Post : 516
Umur : 34
Tarikh Register : 12/12/2007
Reputation : 12
Points : 3463

Character sheet
Mutiara Kata saya: biar putih tulang jangan putih mata....

View user profile

Back to top Go down

Re: BERMADU..

Post by waja on Fri 13 Jun 2008, 12:06 pm

semoga berbahagia hehe

waja
AHLI SENIOR
AHLI SENIOR

Jawatan : penolong pegawai perubatan
Gender : Male
Jumlah Post : 64
Umur : 35
Tarikh Register : 06/10/2007
Reputation : 0
Points : 3350

Character sheet
Mutiara Kata saya: 200

View user profile

Back to top Go down

Re: BERMADU..

Post by gurlses on Mon 16 Jun 2008, 9:59 am

kalau income sbln >rm20 ribu xpe la kot..ni baru rm2 ribu dh mimpi

gurlses
AHLI SENIOR
AHLI SENIOR

Jawatan : pharmacist asst
Gender : Female
Jumlah Post : 63
Umur : 36
Tarikh Register : 22/07/2007
Reputation : 0
Points : 3421

Character sheet
Mutiara Kata saya: Senyumlah Seikhlas Hati..Kerana Senyum itu Penawar Segala Kedukaan..

View user profile http://paramedik.bbfr.net

Back to top Go down

Re: BERMADU..

Post by Rays on Tue 17 Jun 2008, 3:20 am

Twisted Evil

Rays
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Gender : Male
Jumlah Post : 191
Umur : 35
Tarikh Register : 23/11/2007
Reputation : 3
Points : 3334

Character sheet
Mutiara Kata saya: 200

View user profile

Back to top Go down

Re: BERMADU..

Post by profesorclone on Tue 17 Jun 2008, 5:41 am

@zamasy20 wrote:Ngape prof tanye mcm tu??
Ahaahh...ada niat nak bermadu ke?? he..he.. gelak sakan
sape la mangsa yg malang tu... Cool Wink

yeke zamasya..sajer jer tanya nak tahu isi hati sorang wanita..prof kalo kahwin satu dah lebih dari memadai dan cukup..biarlah anak2 diberi kasih sayang yg adil dan secukupnya dari sorang bapa dan sorang ibu..lagipun kesian anak2 akan jadi mangsa keadaan jika bapanya kahwin lagi..kita skrg kena pandang ke depan..bila lagi nak lihat anak2 berjaya dan beban kita berkurangan jika asyik kahwin lagi..makin bertambah beban ada ler..kena jaga anak2 sampai dia org berumahtangga lagi tu..susahkan..ni pendapat proff jer.. Very Happy

profesorclone
KERABAT SUPER SENIOR
KERABAT SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : Paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 642
Umur : 34
Tarikh Register : 03/08/2007
Reputation : 0
Points : 3750

Character sheet
Mutiara Kata saya: Wise Person Will Be Master Of His Mind..Only A Fool Will Be Its Slave..My Brain Is More Useful Than My Face..

View user profile http://www.tagged.com/profesorclone

Back to top Go down

Re: BERMADU..

Post by izah84 on Tue 17 Jun 2008, 10:46 am

diriku pernah dimadukan masa tgh bercouple...perghhh..sakitnya hati tuhan je yg tau..tp skrg dah takde dah bermadu..sbb syarat yg telah diletakkan pd suami rasanya mcm berat je...

klu dia nak bermadu bleh tp dgn syarat:
1.semua gaji dia,elaun,kad kredit kena beri pd sy.
2.mesti dahulukan sy drpd isteri ke 2 dlm semua perkara
3.klu kuar dari rumah sy,mesti sehelai sepinggang

anak2 semua dgn sy..garu kepala dia dgr syarat2 tu..

prof,nak tnya prof plak ni..cmne hati seorg lelaki bleh terbelah utk mengasihi perempuan lain pulak sedangkan dia dah ada isteri,dah anak2?kiranya hidup dah sempurnalah kan...

----Forum Paramedik Malaysia-----




do the best,be the best, bcoz ur the best..

izah84
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : SRN
Gender : Female
Jumlah Post : 172
Umur : 32
Tarikh Register : 19/01/2007
Reputation : 3
Points : 3636

Character sheet
Mutiara Kata saya: ikhlas utk segalanya..

View user profile

Back to top Go down

Re: BERMADU..

Post by dhiyamirza on Tue 17 Jun 2008, 12:06 pm

orang lelaki ni nak madukan kita pandailah bercakap.akhirat nanti dapat payung emas la, tu la, ni la..kalau ye, bak meh payung emas 916 tu sekarang. tak nak sadur2. nak pure. boleh bagi tak?? cakap. cakap.

dhiyamirza
KERABAT SUPER SENIOR
KERABAT SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : Tutor
Gender : Female
Jumlah Post : 516
Umur : 34
Tarikh Register : 12/12/2007
Reputation : 12
Points : 3463

Character sheet
Mutiara Kata saya: biar putih tulang jangan putih mata....

View user profile

Back to top Go down

Re: BERMADU..

Post by Rays on Wed 18 Jun 2008, 7:49 am

minum minum madu dulu...

Rays
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Gender : Male
Jumlah Post : 191
Umur : 35
Tarikh Register : 23/11/2007
Reputation : 3
Points : 3334

Character sheet
Mutiara Kata saya: 200

View user profile

Back to top Go down

Re: BERMADU..

Post by izah84 on Wed 18 Jun 2008, 4:43 pm

bebaik minum madu tu jgn smpai tersedak..mmglah madu tu penawar tp mgkn ada masanya ia bleh berubah jd racun..jgn habis madu sepah dibuang sudahlah ye...

----Forum Paramedik Malaysia-----




do the best,be the best, bcoz ur the best..

izah84
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : SRN
Gender : Female
Jumlah Post : 172
Umur : 32
Tarikh Register : 19/01/2007
Reputation : 3
Points : 3636

Character sheet
Mutiara Kata saya: ikhlas utk segalanya..

View user profile

Back to top Go down

Re: BERMADU..

Post by profesorclone on Mon 23 Jun 2008, 12:50 pm

prof,nak tnya prof plak ni..cmne hati seorg lelaki bleh terbelah utk mengasihi perempuan lain pulak sedangkan dia dah ada isteri,dah anak2?kiranya hidup dah sempurnalah kan...[/quote]

seseorang lelaki yg seringkali kahwin lagi sebenarnnya mempunyai akal fikiran yg jauh lebih pendek daripada budak2 tahun satu.perasaan belas kasihan langsung tiada dalam dirinya.kedua imannya memang cukup lemah kerana setiap yg mempengaruhi hati dan jiwanya adalah daripada hasutan si Iblis yg sentiasa inginkan kejatuhan manusia..contoh terbaik untuk melihat cara iblis menghasut manusia adalah tontonilah cerita indonesia"ANAKKU BUKAN ANAKKU"setiap hari isinin hingga khamis TV3 jam 2.30 ptg..wasallam.. Laughing Question

profesorclone
KERABAT SUPER SENIOR
KERABAT SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : Paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 642
Umur : 34
Tarikh Register : 03/08/2007
Reputation : 0
Points : 3750

Character sheet
Mutiara Kata saya: Wise Person Will Be Master Of His Mind..Only A Fool Will Be Its Slave..My Brain Is More Useful Than My Face..

View user profile http://www.tagged.com/profesorclone

Back to top Go down

Re: BERMADU..

Post by dhiyamirza on Mon 23 Jun 2008, 2:03 pm

prof, aku suka tul ayat kau ni "seseorang lelaki yg seringkali kahwin lagi sebenarnnya mempunyai akal fikiran yg jauh lebih pendek daripada budak2 tahun satu.perasaan belas kasihan langsung tiada dalam dirinya" boleh le aku wat modal...

dhiyamirza
KERABAT SUPER SENIOR
KERABAT SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : Tutor
Gender : Female
Jumlah Post : 516
Umur : 34
Tarikh Register : 12/12/2007
Reputation : 12
Points : 3463

Character sheet
Mutiara Kata saya: biar putih tulang jangan putih mata....

View user profile

Back to top Go down

Re: BERMADU..

Post by Rays on Tue 24 Jun 2008, 3:22 am

modal pe?...
modal nak marah madu ka?..

Rays
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Gender : Male
Jumlah Post : 191
Umur : 35
Tarikh Register : 23/11/2007
Reputation : 3
Points : 3334

Character sheet
Mutiara Kata saya: 200

View user profile

Back to top Go down

Re: BERMADU..

Post by Aurum on Tue 24 Jun 2008, 4:50 am

sesungguhnya perempuan yang bermadu itu akan dianugerahkan payung bertatah emas di Padang Mahsyar nanti.

niat kaum lelaki nak beri peluang kaum wanita dapat payung emas tu janganla disalah anggap. kami cuma berniat baik saja. cium

Aurum
AHLI JUNIOR
AHLI JUNIOR

Negeri :
Jawatan : Pemburu Nyamuk U29
Gender : Male
Jumlah Post : 23
Umur : 36
Tarikh Register : 30/04/2008
Reputation : 0
Points : 3151

Character sheet
Mutiara Kata saya: Be ALerT!

View user profile

Back to top Go down

Re: BERMADU..

Post by Cik Pah on Tue 24 Jun 2008, 6:34 am

hmmmm kena la siapkan mental yang kuat tuk keadaan itu... Suspect

----Forum Paramedik Malaysia-----






KeYakiNaN uBat BaGi PenYaKiT

Cik Pah
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : MLT
Gender : Female
Jumlah Post : 1966
Umur : 35
Tarikh Register : 07/11/2006
Reputation : 12
Points : 4166

Character sheet
Mutiara Kata saya: cHaiyoOoOk!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: BERMADU..

Post by dhiyamirza on Tue 24 Jun 2008, 7:09 am

@Rays wrote:modal pe?...
modal nak marah madu ka?..

modal nak fire lelaki la..

dhiyamirza
KERABAT SUPER SENIOR
KERABAT SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : Tutor
Gender : Female
Jumlah Post : 516
Umur : 34
Tarikh Register : 12/12/2007
Reputation : 12
Points : 3463

Character sheet
Mutiara Kata saya: biar putih tulang jangan putih mata....

View user profile

Back to top Go down

Re: BERMADU..

Post by profesorclone on Tue 24 Jun 2008, 7:58 am

@dhiyamirza wrote:prof, aku suka tul ayat kau ni "seseorang lelaki yg seringkali kahwin lagi sebenarnnya mempunyai akal fikiran yg jauh lebih pendek daripada budak2 tahun satu.perasaan belas kasihan langsung tiada dalam dirinya" boleh le aku wat modal...

yeke... tak sangka plak dhiyamirza suka ayat tu..pakailah bila perlu..tapi sebelum u pakai ayat tu kenalah membuat pemantauan awal kerana ayat ni bila dah kuar maknanya dah tak stabil tu..ingat yer.. Very Happy ..

profesorclone
KERABAT SUPER SENIOR
KERABAT SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : Paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 642
Umur : 34
Tarikh Register : 03/08/2007
Reputation : 0
Points : 3750

Character sheet
Mutiara Kata saya: Wise Person Will Be Master Of His Mind..Only A Fool Will Be Its Slave..My Brain Is More Useful Than My Face..

View user profile http://www.tagged.com/profesorclone

Back to top Go down

Re: BERMADU..

Post by Rays on Fri 27 Jun 2008, 5:06 am

best kan bermadu ni..
ikutkan fakta2 yang korang bagi tu..

Rays
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Gender : Male
Jumlah Post : 191
Umur : 35
Tarikh Register : 23/11/2007
Reputation : 3
Points : 3334

Character sheet
Mutiara Kata saya: 200

View user profile

Back to top Go down

Re: BERMADU..

Post by noni on Fri 27 Jun 2008, 5:54 am

Nti aku belikan madu yg jual kat pasar malam rumah aku..... gelak sakan

noni
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : surirumah takde tangga
Gender : Female
Jumlah Post : 1163
Umur : 36
Tarikh Register : 28/12/2007
Reputation : 24
Points : 3700

Character sheet
Mutiara Kata saya: KEJUJURAN itu lambang KEIKHLASAN hati............

View user profile

Back to top Go down

Re: BERMADU..

Post by dhiyamirza on Fri 27 Jun 2008, 7:09 am

proffesor clone wrote:
@dhiyamirza wrote:prof, aku suka tul ayat kau ni "seseorang lelaki yg seringkali kahwin lagi sebenarnnya mempunyai akal fikiran yg jauh lebih pendek daripada budak2 tahun satu.perasaan belas kasihan langsung tiada dalam dirinya" boleh le aku wat modal...

yeke... tak sangka plak dhiyamirza suka ayat tu..pakailah bila perlu..tapi sebelum u pakai ayat tu kenalah membuat pemantauan awal kerana ayat ni bila dah kuar maknanya dah tak stabil tu..ingat yer.. Very Happy ..

alamak macam tindak balas nuclear la plak..boleh jadik tak stabil...takut la plak nak guna... affraid

dhiyamirza
KERABAT SUPER SENIOR
KERABAT SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : Tutor
Gender : Female
Jumlah Post : 516
Umur : 34
Tarikh Register : 12/12/2007
Reputation : 12
Points : 3463

Character sheet
Mutiara Kata saya: biar putih tulang jangan putih mata....

View user profile

Back to top Go down

Re: BERMADU..

Post by jue on Fri 27 Jun 2008, 8:31 am

@Aurum wrote:sesungguhnya perempuan yang bermadu itu akan dianugerahkan payung bertatah emas di Padang Mahsyar nanti.

niat kaum lelaki nak beri peluang kaum wanita dapat payung emas tu janganla disalah anggap. kami cuma berniat baik saja. cium

hamboi--hamboi aurum ayat .......

jue
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : kaki tangan krjaan
Gender : Female
Jumlah Post : 525
Umur : 37
Tarikh Register : 01/11/2007
Reputation : 11
Points : 3030

Character sheet
Mutiara Kata saya: hiasi peribadi molekkan pekerti

View user profile

Back to top Go down

Re: BERMADU..

Post by Aurum on Fri 27 Jun 2008, 8:57 am

hehehe jue tak nak ke payung emas tu?

Aurum
AHLI JUNIOR
AHLI JUNIOR

Negeri :
Jawatan : Pemburu Nyamuk U29
Gender : Male
Jumlah Post : 23
Umur : 36
Tarikh Register : 30/04/2008
Reputation : 0
Points : 3151

Character sheet
Mutiara Kata saya: Be ALerT!

View user profile

Back to top Go down

Re: BERMADU..

Post by suring on Fri 27 Jun 2008, 10:35 am

kalau aku... nak hujan emas pasal hujan lebih banyak dari payung hehehehe.....

suring
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Timbalan pengarah JKKN.Pahang
Gender : Male
Jumlah Post : 1751
Umur : 40
Tarikh Register : 28/03/2008
Reputation : 10
Points : 4185

View user profile

Back to top Go down

Re: BERMADU..

Post by zamasy20 on Fri 27 Jun 2008, 10:56 am

Tak pa en suring....nanti teman bukak kilang pengeluar payung...hahaha...

zamasy20
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Jawatan : Misi
Gender : Female
Jumlah Post : 392
Umur : 56
Tarikh Register : 06/10/2006
Reputation : 0
Points : 3694

Character sheet
Mutiara Kata saya: SENYUM ITU PENAWAR SEGALA DUKA & AWET MUDA..

View user profile

Back to top Go down

Re: BERMADU..

Post by Sponsored content Today at 12:47 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 16 Previous  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum