FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

Debaran pada malam pertama

Page 1 of 10 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

View previous topic View next topic Go down

Debaran pada malam pertama

Post by Fieza on Sat 09 Aug 2008, 4:21 am

Debaran pada malam pertama



PENGALAMAN meniti kemanisan malam pertama menjadi memori paling indah kali pertama bergelar suami isteri.
PENGALAMAN meniti kemanisan malam pertama menjadi memori paling indah kali pertama bergelar suami isteri.




Benarkah apa yang dilafazkan? Walaupun tiada kerlipan bintang di
langit baru, keasyikan mengecapi malam pertama begitu indah sekali
sehingga tidak dapat dijelaskan dengan kata-kata.
Dalam suasana kelam, pelbagai kisah menarik dapat dikongsi bersama,
selain dapat mengenali isi hati pasangan yang selama ini mencurahkan
kasih sayang yang tidak berbelah bahagi.
Pengalaman meniti kemanisan malam pertama menjadikan peristiwa ini
sebagai memori paling indah kali buat pasangan baru suami isteri.
Apakah yang perlu dilakukan sekiranya bola mata si dia mula berpaling ke arah susuk tubuh kamu?
Adakah kamu hanya diam membisu atau membiarkan sekujur tubuh keras
membeku? Mungkin sudah tiba masanya kamu menyerah kalah, sebagai
tuntutan malam pertama perkahwinan.
Intim minggu ini berkongsi panduan mengenai beberapa persediaan yang
perlu kamu lakukan, sekiranya pasangan memberi isyarat sudah bersedia
untuk melayari bahtera yang diidamkan oleh setiap pasangan suami dan
isteri.
n Menata rias wajah
Dari mata turun ke hati. Memiliki personaliti yang anggun dengan
palitan mekap berwarna semula jadi seperti warna tanah pada wajah
sememangnya menjadi modal untuk kamu menarik perhatian insan bernama
suami, sebelum dia mengheret kamu ke kamar beradu.

PEMAKAIAN sepatu tinggi memperlihatkan kaki seseorang lebih ramping dan runcing.



Keintiman yang dijalin akan memaksa pasangan melihat setiap susuk
tubuh kamu menerusi penampilan berani yang cuba diketengahkan. Awas,
menata rias wajah dengan solekan yang tebal tidak akan membuatkan suami
berasa lebih tergoda. Sebaliknya, situasi itu akan mendorong suami
berfikir tentang keburukan wajah asli sang isteri yang sebenar. Bagi
mereka, ke mana sahaja isteri berada, soal kecantikan dan dandanan
sememangnya perlu dititikberatkan.
n Godaan langkah kaki
Memang benar apa yang dikatakan, pemakaian sepatu tinggi dapat
menghuraikan setiap personaliti peribadi seseorang wanita. Selain itu,
ia memperlihatkan kaki seseorang lebih ramping dan runcing, bak
selebriti tersohor dunia.
Namun, saat mengenakannya pada malam persandingan, jangan pula
sampai kamu dilihat seperti seorang pesakit yang sedang kemurungan
gara-gara pemilihan kasut yang tidak bersesuaian.
Si dia mungkin berasa tidak selesa saat memerhatikan reaksi diri
kamu pada malam bersejarah ini yang mungkin berjalan
terjingkit-jingkit.
Dia juga mungkin akan memikirkan bahawa kamu lebih rela terseksa
demi memakai kasut yang kurang selesa, asalkan kelihatan cantik.
Kesakitan pada kaki akibat memakai kasut yang salah boleh menjejaskan keintiman malam pertama.
Namun apa yang lebih penting ialah pastikan permukaan tapak kaki
disapu dengan losen atau penyegar mandian sebelum memulakan bicara
malam pertama.
n Semburan aroma
Pewangi adalah antara semburan yang tepat bagi menunjukkan kualiti
penampilan seseorang wanita. Sekiranya kamu mendapati wangian semula
jadi yang melekat pada badan kamu kurang menyegat pada malam pertama,
cuba sembur pewangi beraroma sensual di titik ghairah seperti di leher.

Tidak disarankan memakai wangian yang menusuk hidung sehingga
membuatkan si dia berasa tidak nyaman untuk berdampingan dengan kamu
pada hari yang paling ditunggu-tunggunya selama ini.
n Kemasan kuku
Penampilan diri turut meliputi penjagaan wajah, kuku dan cara kemasan pakaian.
Pada mata lelaki, penjagaan kuku yang bersih mampu menilai peribadi
seseorang wanita. Bukan itu sahaja, menerusi usapan, picitan dan garuan
manja pada badannya, ia mampu membangkitkan keghairahan yang tiada
batasannya.

PENJAGAAN kuku yang bersih mampu menilai peribadi seseorang wanita.



Sebahagian daripada mereka juga menganggap kuku melambangkan kebersihan diri seseorang.
n Renungan mata
Jika ingin membuatkan dirinya terpesona pada malam pertama,
renunglah matanya sedalam-dalamnya. Siapa sangka, tatapan manja kamu
terhadapnya itu akan terpatri di dalam ingatannya sepanjang hayat.
Menerusi jelingan mata juga, akan membuatkan si dia lebih tidak sabar
melayari impian pertama.
Ini mata yang tidak fokus, akan membuatkan si dia berasa kamu tidak tertarik untuk berdampingan dengannya. - NOOR HASLIZA NUSI.
dicetak dari kosmo online

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5199

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: Debaran pada malam pertama

Post by noni on Thu 14 Aug 2008, 5:39 am

Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

noni
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : surirumah takde tangga
Gender : Female
Jumlah Post : 1163
Umur : 36
Tarikh Register : 28/12/2007
Reputation : 24
Points : 3698

Character sheet
Mutiara Kata saya: KEJUJURAN itu lambang KEIKHLASAN hati............

View user profile

Back to top Go down

Re: Debaran pada malam pertama

Post by jue on Thu 14 Aug 2008, 6:37 am

napa terkelip-kelip mata tu noni ????

----Forum Paramedik Malaysia-----




kegagalan selalunya disebabkan oleh gerun dan ketakutan

jue
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : kaki tangan krjaan
Gender : Female
Jumlah Post : 525
Umur : 37
Tarikh Register : 01/11/2007
Reputation : 11
Points : 3028

Character sheet
Mutiara Kata saya: hiasi peribadi molekkan pekerti

View user profile

Back to top Go down

Re: Debaran pada malam pertama

Post by suring on Thu 14 Aug 2008, 7:18 am

suring cukup kagum ngan fieza bab-bab umah tangga ni....memang fieza hebat dan banyak pengalaman untuk vlad nanti bila kawen bleh belajar ngan fieza....hehehehe....cuma aku je yang tak berapa minat nak kawen ni kerana banyak yang aku tak tau....uhhhh malas la nak pikir....

suring
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Timbalan pengarah JKKN.Pahang
Gender : Male
Jumlah Post : 1751
Umur : 40
Tarikh Register : 28/03/2008
Reputation : 10
Points : 4183

View user profile

Back to top Go down

Re: Debaran pada malam pertama

Post by aieyda on Thu 14 Aug 2008, 8:56 am

@suring wrote:suring cukup kagum ngan fieza bab-bab umah tangga ni....memang fieza hebat dan banyak pengalaman untuk vlad nanti bila kawen bleh belajar ngan fieza....hehehehe....cuma aku je yang tak berapa minat nak kawen ni kerana banyak yang aku tak tau....uhhhh malas la nak pikir....

hak hak..betul ke abg long..mcm tak caye jerk..

aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4125
Umur : 32
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5208

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

Re: Debaran pada malam pertama

Post by MLT_hidayah on Thu 14 Aug 2008, 9:01 pm

malu tp mahu..hihihi Cool

MLT_hidayah
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : juruteknologi makmal perubatan
Gender : Female
Jumlah Post : 1534
Umur : 32
Tarikh Register : 26/02/2008
Reputation : 3
Points : 3132

Character sheet
Mutiara Kata saya: "WaLaUaPaPUN Yg BeRLaKU..HidUP InI MesTi diTeRusKaN...i dOnT FoRGiVe PeOpLe BecOz I'm WeaK . i FoRGiVe ThEM BecOz I'm StRoNG EnoUGH tO UndERsTaND ThaT eVeRYoNE MaKEs MiSTaKE.."

View user profile

Back to top Go down

Re: Debaran pada malam pertama

Post by lavender on Fri 22 Aug 2008, 12:22 pm

Smile Smile MestI c.Fieza da xsaba nak kawen niH?????

lavender
SUPER DUPER SENIOR
SUPER DUPER SENIOR

Jawatan : "JusT LoOk n CeE"...
Gender : Female
Jumlah Post : 245
Umur : 34
Tarikh Register : 22/01/2008
Reputation : 3
Points : 3206

Character sheet
Mutiara Kata saya: "LuV UrSeLf.....BeForE U LuV Others..."

View user profile

Back to top Go down

Re: Debaran pada malam pertama

Post by lavender on Fri 22 Aug 2008, 12:23 pm

Smile Smile MestI c.Fieza da xsaba nak kawen niH?????

lavender
SUPER DUPER SENIOR
SUPER DUPER SENIOR

Jawatan : "JusT LoOk n CeE"...
Gender : Female
Jumlah Post : 245
Umur : 34
Tarikh Register : 22/01/2008
Reputation : 3
Points : 3206

Character sheet
Mutiara Kata saya: "LuV UrSeLf.....BeForE U LuV Others..."

View user profile

Back to top Go down

Re: Debaran pada malam pertama

Post by lavender on Fri 22 Aug 2008, 12:24 pm

jangan luper ajak kengkawan taw fieza.......

lavender
SUPER DUPER SENIOR
SUPER DUPER SENIOR

Jawatan : "JusT LoOk n CeE"...
Gender : Female
Jumlah Post : 245
Umur : 34
Tarikh Register : 22/01/2008
Reputation : 3
Points : 3206

Character sheet
Mutiara Kata saya: "LuV UrSeLf.....BeForE U LuV Others..."

View user profile

Back to top Go down

Re: Debaran pada malam pertama

Post by noni on Fri 22 Aug 2008, 12:47 pm

@suring wrote:suring cukup kagum ngan fieza bab-bab umah tangga ni....memang fieza hebat dan banyak pengalaman untuk vlad nanti bila kawen bleh belajar ngan fieza....hehehehe....cuma aku je yang tak berapa minat nak kawen ni kerana banyak yang aku tak tau....uhhhh malas la nak pikir....


Dia tak kawen lg lah....hihihihi......semua dia copy paste je......heheheheh..........

noni
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : surirumah takde tangga
Gender : Female
Jumlah Post : 1163
Umur : 36
Tarikh Register : 28/12/2007
Reputation : 24
Points : 3698

Character sheet
Mutiara Kata saya: KEJUJURAN itu lambang KEIKHLASAN hati............

View user profile

Back to top Go down

Re: Debaran pada malam pertama

Post by MLT_hidayah on Sat 23 Aug 2008, 12:29 pm

aha..kantoi fieza disitu..hahaha Razz

MLT_hidayah
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : juruteknologi makmal perubatan
Gender : Female
Jumlah Post : 1534
Umur : 32
Tarikh Register : 26/02/2008
Reputation : 3
Points : 3132

Character sheet
Mutiara Kata saya: "WaLaUaPaPUN Yg BeRLaKU..HidUP InI MesTi diTeRusKaN...i dOnT FoRGiVe PeOpLe BecOz I'm WeaK . i FoRGiVe ThEM BecOz I'm StRoNG EnoUGH tO UndERsTaND ThaT eVeRYoNE MaKEs MiSTaKE.."

View user profile

Back to top Go down

Re: Debaran pada malam pertama

Post by watashi on Wed 03 Sep 2008, 10:52 am

hmmm tunggu lagi ker, lesen dah ada, orang tua tunggu produk kita jer hehehehe, tak power, kontek saya.....

watashi
AHLI FORUM
AHLI FORUM

Jawatan : I.K
Gender : Male
Jumlah Post : 14
Umur : 39
Tarikh Register : 12/06/2008
Reputation : 0
Points : 3104

View user profile

Back to top Go down

Re: Debaran pada malam pertama

Post by suring on Thu 18 Dec 2008, 2:21 pm

power rangers ke aper watashi?......

suring
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Timbalan pengarah JKKN.Pahang
Gender : Male
Jumlah Post : 1751
Umur : 40
Tarikh Register : 28/03/2008
Reputation : 10
Points : 4183

View user profile

Back to top Go down

Re: Debaran pada malam pertama

Post by neskobeng on Tue 23 Dec 2008, 6:35 pm

@suring wrote:suring cukup kagum ngan fieza bab-bab umah tangga ni....memang fieza hebat dan banyak pengalaman untuk vlad nanti bila kawen bleh belajar ngan fieza....hehehehe....cuma aku je yang tak berapa minat nak kawen ni kerana banyak yang aku tak tau....uhhhh malas la nak pikir....
biaq betul ni....

neskobeng
KERABAT TEGAR
KERABAT TEGAR

Jawatan : juru x-ray
Gender : Male
Jumlah Post : 875
Umur : 36
Tarikh Register : 02/03/2008
Reputation : 3
Points : 3101

Character sheet
Mutiara Kata saya: Saya mesti PILIH!!!!!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: Debaran pada malam pertama

Post by aieyda on Wed 24 Dec 2008, 10:17 am

@watashi wrote:hmmm tunggu lagi ker, lesen dah ada, orang tua tunggu produk kita jer hehehehe, tak power, kontek saya.....

hahhaa...
ko nak bagi power pe..power root..wahahahaa

aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4125
Umur : 32
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5208

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

Re: Debaran pada malam pertama

Post by afen on Sun 15 Feb 2009, 11:51 am

Shocked Shocked Shocked

afen
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Jawatan : ppkp
Gender : Male
Jumlah Post : 290
Umur : 46
Tarikh Register : 15/01/2007
Reputation : 0
Points : 3665

Character sheet
Mutiara Kata saya: Jika kejahatan di balas kejahatan, maka itu adalah... DENDAM

View user profile

Back to top Go down

Re: Debaran pada malam pertama

Post by epiaya on Thu 26 Feb 2009, 10:59 am

Laughing

epiaya
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : ppp
Gender : Male
Jumlah Post : 1161
Umur : 38
Tarikh Register : 10/12/2008
Reputation : 10
Points : 3630

Character sheet
Mutiara Kata saya: amal makruf nahi mungkar ///

View user profile

Back to top Go down

Re: Debaran pada malam pertama

Post by atira on Thu 26 Feb 2009, 12:18 pm

suke yer yaya...

Renungan mata
Jika ingin membuatkan dirinya terpesona pada malam pertama,
renunglah matanya sedalam-dalamnya. Siapa sangka, tatapan manja kamu
terhadapnya itu akan terpatri di dalam ingatannya sepanjang hayat.
Menerusi jelingan mata juga, akan membuatkan si dia lebih tidak sabar melayari impian pertama.
Ini mata yang tidak fokus, akan membuatkan si dia berasa kamu tidak tertarik untuk berdampingan dengannya. -


yg tu nmpak best....kena praktik nih Suspect

atira
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : lepak2..tp tingkat
Gender : Female
Jumlah Post : 2416
Umur : 26
Tarikh Register : 15/08/2007
Reputation : 12
Points : 3749

Character sheet
Mutiara Kata saya: Usah gelisah apabila dibenci manusia kerana masih banyak yang menyayangimu di dunia, tapi gelisahlah apabila dibenci ALLAH kerana tiada lagi yang mengasihimu di akhirat kelak

View user profile

Back to top Go down

Re: Debaran pada malam pertama

Post by ZA_70 on Thu 26 Feb 2009, 1:04 pm

@atira wrote:suke yer yaya...

Renungan mata
Jika ingin membuatkan dirinya terpesona pada malam pertama,
renunglah matanya sedalam-dalamnya. Siapa sangka, tatapan manja kamu
terhadapnya itu akan terpatri di dalam ingatannya sepanjang hayat.
Menerusi jelingan mata juga, akan membuatkan si dia lebih tidak sabar melayari impian pertama.
Ini mata yang tidak fokus, akan membuatkan si dia berasa kamu tidak tertarik untuk berdampingan dengannya. -


yg tu nmpak best....kena praktik nih Suspect

Eemmm...tira bole praktis tu...nanti udah praktis, bgtau le teman ur experience... Laughing

ZA_70
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : STUDENT POS BASIK
Gender : Female
Jumlah Post : 289
Umur : 56
Tarikh Register : 27/10/2008
Reputation : 7
Points : 3239

Character sheet
Mutiara Kata saya: SENYUMAN ADALAH PENAWAR SEGALA DUKA....

View user profile

Back to top Go down

Re: Debaran pada malam pertama

Post by ZA_70 on Thu 26 Feb 2009, 1:06 pm

@suring wrote:suring cukup kagum ngan fieza bab-bab umah tangga ni....memang fieza hebat dan banyak pengalaman untuk vlad nanti bila kawen bleh belajar ngan fieza....hehehehe....cuma aku je yang tak berapa minat nak kawen ni kerana banyak yang aku tak tau....uhhhh malas la nak pikir....


Ishhh...iye la tu yop....
Ntah..ntah yop ada byk pengalaman part rumahtangga...hahahaha... Wink

ZA_70
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : STUDENT POS BASIK
Gender : Female
Jumlah Post : 289
Umur : 56
Tarikh Register : 27/10/2008
Reputation : 7
Points : 3239

Character sheet
Mutiara Kata saya: SENYUMAN ADALAH PENAWAR SEGALA DUKA....

View user profile

Back to top Go down

Re: Debaran pada malam pertama

Post by atira on Sun 01 Mar 2009, 7:15 am

@ZA_70 wrote:
@atira wrote:suke yer yaya...

Renungan mata
Jika ingin membuatkan dirinya terpesona pada malam pertama,
renunglah matanya sedalam-dalamnya. Siapa sangka, tatapan manja kamu
terhadapnya itu akan terpatri di dalam ingatannya sepanjang hayat.
Menerusi jelingan mata juga, akan membuatkan si dia lebih tidak sabar melayari impian pertama.
Ini mata yang tidak fokus, akan membuatkan si dia berasa kamu tidak tertarik untuk berdampingan dengannya. -


yg tu nmpak best....kena praktik nih Suspect

Eemmm...tira bole praktis tu...nanti udah praktis, bgtau le teman ur experience... Laughing

hehehe....orait nnti tira gtau... Laughing

atira
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : lepak2..tp tingkat
Gender : Female
Jumlah Post : 2416
Umur : 26
Tarikh Register : 15/08/2007
Reputation : 12
Points : 3749

Character sheet
Mutiara Kata saya: Usah gelisah apabila dibenci manusia kerana masih banyak yang menyayangimu di dunia, tapi gelisahlah apabila dibenci ALLAH kerana tiada lagi yang mengasihimu di akhirat kelak

View user profile

Back to top Go down

Re: Debaran pada malam pertama

Post by ZA_70 on Sun 01 Mar 2009, 6:27 pm

@atira wrote:
@ZA_70 wrote:
@atira wrote:suke yer yaya...

Renungan mata
Jika ingin membuatkan dirinya terpesona pada malam pertama,
renunglah matanya sedalam-dalamnya. Siapa sangka, tatapan manja kamu
terhadapnya itu akan terpatri di dalam ingatannya sepanjang hayat.
Menerusi jelingan mata juga, akan membuatkan si dia lebih tidak sabar melayari impian pertama.
Ini mata yang tidak fokus, akan membuatkan si dia berasa kamu tidak tertarik untuk berdampingan dengannya. -


yg tu nmpak best....kena praktik nih Suspect

Eemmm...tira bole praktis tu...nanti udah praktis, bgtau le teman ur experience... Laughing

hehehe....orait nnti tira gtau... Laughing


Wokehhh...no problem... Wink Wink

ZA_70
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : STUDENT POS BASIK
Gender : Female
Jumlah Post : 289
Umur : 56
Tarikh Register : 27/10/2008
Reputation : 7
Points : 3239

Character sheet
Mutiara Kata saya: SENYUMAN ADALAH PENAWAR SEGALA DUKA....

View user profile

Back to top Go down

Re: Debaran pada malam pertama

Post by ZA_70 on Sun 01 Mar 2009, 6:34 pm

@suring wrote:suring cukup kagum ngan fieza bab-bab umah tangga ni....memang fieza hebat dan banyak pengalaman untuk vlad nanti bila kawen bleh belajar ngan fieza....hehehehe....cuma aku je yang tak berapa minat nak kawen ni kerana banyak yang aku tak tau....uhhhh malas la nak pikir....

Hai..yop...bior bebenor...
Iye ke meke maleh nak pikior bab kawen...yop.. Wink Wink
Atee..kalau meke udah byk tak tau pasei kawen...moh teman bwk yop p berguru kat sekolah murid2 tua...kg pinang sebatang....Nak tak.... gelak sakan gelak sakan gelak sakan

ZA_70
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : STUDENT POS BASIK
Gender : Female
Jumlah Post : 289
Umur : 56
Tarikh Register : 27/10/2008
Reputation : 7
Points : 3239

Character sheet
Mutiara Kata saya: SENYUMAN ADALAH PENAWAR SEGALA DUKA....

View user profile

Back to top Go down

Re: Debaran pada malam pertama

Post by profesorclone on Wed 04 Mar 2009, 9:02 am

@jue wrote:napa terkelip-kelip mata tu noni ????

mgkin noni teringat sesuatu kot jue.. Wink

profesorclone
KERABAT SUPER SENIOR
KERABAT SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : Paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 642
Umur : 34
Tarikh Register : 03/08/2007
Reputation : 0
Points : 3748

Character sheet
Mutiara Kata saya: Wise Person Will Be Master Of His Mind..Only A Fool Will Be Its Slave..My Brain Is More Useful Than My Face..

View user profile http://www.tagged.com/profesorclone

Back to top Go down

Re: Debaran pada malam pertama

Post by xrayer on Thu 26 Mar 2009, 10:08 pm

scratch

xrayer
KERABAT SENIOR
KERABAT SENIOR

Jawatan : juru proses filem
Gender : Male
Jumlah Post : 446
Umur : 42
Tarikh Register : 04/09/2008
Reputation : 0
Points : 3480

Character sheet
Mutiara Kata saya: keje setakat gaji yg dibayar je

View user profile

Back to top Go down

Re: Debaran pada malam pertama

Post by Sponsored content Today at 11:34 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 10 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum