FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Page 5 of 24 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14 ... 24  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Tue 24 Mar 2009, 9:57 am

@Fieza wrote:vlad, kalau boleh update arr artikel vlad ni tiap 3 hari sekali atau seminggu sekali.... jgn arr bg org trtunggu2.. suspen je.. bom

sabar la ek... nnti i buat cepat2 untuk u... hehehe

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by slipar_jpon on Tue 24 Mar 2009, 9:59 am

vlad ini mensaspen kan org

slipar_jpon
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : DG 41
Gender : Female
Jumlah Post : 1473
Umur : 30
Tarikh Register : 09/09/2008
Reputation : 0
Points : 3994

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by noorliza on Tue 24 Mar 2009, 10:53 am

menarik gak cerita lord..

mcm yg ketinggaln mcm saya kena patah balik dari mula laa nk baca semua...

so saya akui mmg terhibur dg cerita lord..

noorliza
AHLI SENIOR
AHLI SENIOR

Jawatan : nurse
Gender : Female
Jumlah Post : 83
Umur : 31
Tarikh Register : 31/01/2009
Reputation : 1
Points : 2910

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Wed 25 Mar 2009, 5:53 am

@noorliza wrote:menarik gak cerita lord..

mcm yg ketinggaln mcm saya kena patah balik dari mula laa nk baca semua...

so saya akui mmg terhibur dg cerita lord..

errr..... betul ke manarik noorliza???? takper... kalau taknak ketinggalan boleh tanya abang vlad ek.... hehehehehe..... nanti kita main pm ek.... dalam pm i boleh hiburkan u lagi ek... hehehehehe...




***** bersedia menceriakan wanita² jelita.....

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by rieyna168 on Wed 25 Mar 2009, 7:10 am

hahahaha...cepat je bro vlad kalo awek tego...hehehe..

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8185

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Thu 26 Mar 2009, 10:54 am

hehehe.... sifu penah cakap, jgn hampakan harapan seorang gadis...




***** umpama lilin yg menyinari mereka yg kegelapan

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Fri 27 Mar 2009, 12:24 pm

Dia Memang Berbeza

Salam semua, kali ni kita tinggalkan dulu seketika sambungan cerita 'awek satu kampung', jgn risau bah... nnti kamek sambung lagi... hehehehe....


Dia memang gadis yang dicari-cari oleh semua jejaka di muka bumi ini - sekadar gambar hiasan
_____________________

Sebenarnya aku ingin ceritakan satu kisah yang lebih menarik, tapi tidak bermaksud kisah 'awek satu kampung' tu tak menarik, tapi sementara masih fresh nih ok la aku nak ceritakan. Betul tak??? ada setuju semua? yang ingin aku ceritakan disini adalah berkenaan seorang awek, dia memang berbeza... seperti tajuk yang aku letak diatas, memang dia berbeza dari yang aku jumpa. Kalaulah dia betul-betul nak kat aku... aci disuruh noriatul kerja sebagai penolak ombak pun aku berani.


Selain mempunyai kelembutan, gadis tersebut memiliki wajah yang cantik dan menarik persis secantik falci - sekadar gambar hiasan
________________________

Awek yang aku maksudkan ini memang cukup-cukup bersopan, lemah lembut dan mempunyai sifat keibuan yang jelas. Kalaulah dia lalu tengah2 hutan, aci kerat papan aku berani bertaruh bahawa sang gajah, sang rimau dan segala macam sang lagi pasti akan membuat jalan untuk memudahkan si gadis yg aku maksudkan ini melalui dengan mudah. Dah pasti sesiapa pun akan hargai dia.


Aku pasti sesiapa jua yg memilikinya sudah pasti akan sentiasa menghargainya sehingga akhir hayat - sekadar gambar hiasan
___________________________


Tapi aku sendiri tak pasti apakah aku layak untuk memiliki dia sedangkan aku dianggap macam2 oleh pelbagai orang walaupun ramai yang cakap aku nih budak baik dan ensem. hehehe. bukan angkat bakul tauk, tapi naik lif tekan butang... ramai wanita yg cakap aku ensem. hehehe. Betul, aku tak pasti hala tuju kedudukan aku dan dia, dia memang baik, penyayang, penyabar dan lemah lembut serta banyak lagi sifat kebaikan yang tak dapat aku nak taip semuanya.


Bertuahlah sesiapa yang memilikinya - sekadar gambar hiasan
______________________

Mengenalinyapun aku dah rasa cukup bertuah dan gembira apatah lagi jika aku dapat memiliki dia. Kalau la aku jalan-jalan tengah bandar dengan dia dan terjumpa LeeLeena, aku pasti LeeLeena akan terkebil-kebil macam baru lepas tertelan cicak. hehehe, dah pasti darjah jelos lelaki2 yang terlihat aku berjalan seiringan dengan gadis istimewa tersebut melampaui taham yang luar biasa, dah tentu mereka akan cakap "untungnya lelaki ensem tu coz dapat gadis yg cantik dan menawan tu".


Siapakah Gadis tersebut? - sekadar gambar hiasan
______________

Sekarang walaupun kami masing-masing mahukan antara satu sama lain, tapi aku terpaksa membuat keputusan iaitu biar masa dan waktu saja yang menentukan. Jika ditakdirkan memilikinya dah tentu akulah jejaka paling bertuah di dunia. Bukan bersikap @#$% sombong, tapi aku terpaksa putuskan keputusan sebegini kerana tidak mahu timbul sebarang masalah besar. Sepupu kawan aku pernah berkata, ada kalanya kalau kita mahukan seseorang kita kena jadi kawan dahulu dan urusan masa depan biarlah masa yang menentukan. errr.. dengar khabar sepupu kawan aku tu 3 kali frust sebab sifat tunggu dan lihatnya. kadang2 bila difikirkan kata2 dia memang betul, tapi kadang2 melihat pengalaman dia sendiri aku pun jadi keliru.


adakah gadis tersebut bernama cda? atau fieza? atau falci? atau bolej jadi sesiapa saja... tungguuuuu.. hehehe - sekadar gambar hiasan
________________________

Apa-apa pun aku memutuskan untuk menyerahkan kepada takdir dan waktu.

adious.......

jumpa lagi dalam sambungan "awek satu kampung part 5"

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Fieza on Fri 27 Mar 2009, 1:10 pm

awek mana plak vlad jtuh cnta ni???? ingtkn dah insaf.. ni nape ada nama fiza ni? kena byr royalti arr klu mcm ni...

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5202

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by xrayer on Sat 28 Mar 2009, 1:38 pm

Cool aa,aa cm true story je....

xrayer
KERABAT SENIOR
KERABAT SENIOR

Jawatan : juru proses filem
Gender : Male
Jumlah Post : 446
Umur : 42
Tarikh Register : 04/09/2008
Reputation : 0
Points : 3483

Character sheet
Mutiara Kata saya: keje setakat gaji yg dibayar je

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Fieza on Sun 29 Mar 2009, 6:14 am

ye ke bkn cda? Suspect

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5202

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Fieza on Sun 29 Mar 2009, 6:26 am

cda wrote:Itu biar vlad yg bgtau sbb hanya dia je yg tau... scratch

btul cda.. Razz

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5202

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lady Cda on Sun 29 Mar 2009, 6:48 am

knp cda plak fieza...ramai lg yg ade kt forum nih...

Lady Cda
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : BIOMEDICAL SCIENCES
Gender : Female
Jumlah Post : 1172
Umur : 33
Tarikh Register : 11/04/2007
Reputation : 9
Points : 4203

Character sheet
Mutiara Kata saya: i'll be ur wish,i'll be ur dream, i'll be ur fantasy

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Fieza on Sun 29 Mar 2009, 7:03 am

xde arr... sj usik cda.. cda marah ke? cat

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5202

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by xrayer on Mon 30 Mar 2009, 10:42 pm

cda ni manis agaknye...
Cool

xrayer
KERABAT SENIOR
KERABAT SENIOR

Jawatan : juru proses filem
Gender : Male
Jumlah Post : 446
Umur : 42
Tarikh Register : 04/09/2008
Reputation : 0
Points : 3483

Character sheet
Mutiara Kata saya: keje setakat gaji yg dibayar je

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Fieza on Tue 31 Mar 2009, 5:06 am

vlad selalu puji dia..hik..hik.

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5202

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lady Cda on Wed 01 Apr 2009, 10:30 am

ishhh...mne ade fieza...si vlad tu gurau2 je...

Lady Cda
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : BIOMEDICAL SCIENCES
Gender : Female
Jumlah Post : 1172
Umur : 33
Tarikh Register : 11/04/2007
Reputation : 9
Points : 4203

Character sheet
Mutiara Kata saya: i'll be ur wish,i'll be ur dream, i'll be ur fantasy

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by falci on Wed 01 Apr 2009, 4:11 pm

hehehehehhehehehehe mana vlad taknak jawab spekulasi ni..

Smile

----Forum Paramedik Malaysia-----




Illegitimi non carborundum

falci
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)

Negeri :
Jawatan : Skodeng Kuman
Gender : Female
Jumlah Post : 766
Tarikh Register : 17/06/2007
Reputation : 35
Points : 4629

Character sheet
Mutiara Kata saya:

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Fieza on Thu 02 Apr 2009, 6:40 am

@falci wrote:hehehehehhehehehehe mana vlad taknak jawab spekulasi ni..

Smile

haa.. aaaa.... xtahu... kak falci ye gadis yg vlad cite tu????
hikk.hik... dah kantoi arr kak falci ni...

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5202

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Palladium on Thu 02 Apr 2009, 11:46 am

ni kisah cinta berapa segi nih? vlad diapit oleh fieza, cda & falci..

Palladium
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : Paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 312
Umur : 38
Tarikh Register : 02/08/2008
Reputation : 6
Points : 3407

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by falci on Fri 03 Apr 2009, 4:58 pm

ohhh tidak, aku tak terlibat langsung dalam cinta 8 segi ini.. ayam

mana vlad.. hehehehehe pandai2 ko la vlad nak jawab apa. apa2 hal, falci chow dulu. huahuahuahuahua

----Forum Paramedik Malaysia-----




Illegitimi non carborundum

falci
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)

Negeri :
Jawatan : Skodeng Kuman
Gender : Female
Jumlah Post : 766
Tarikh Register : 17/06/2007
Reputation : 35
Points : 4629

Character sheet
Mutiara Kata saya:

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Tue 07 Apr 2009, 9:02 am

errrr.... kamek akan bercuti selama sebulan... insyaallah akan masuk sekejap2 kat cc nanti.... hehehe... biasa la bah.... balik kampung... dah lama tak tengok kampung... dan errr... awek yg satu kampung tu......

***** ada member bertanya sama ada kamek cuti bersalin atau cuti kawen??? hehehehe..... sama2 kita nantikan (akn membuat sidang akhbar sedikit hari nnti)

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by jue on Tue 07 Apr 2009, 10:35 am

cuti kawen la tu hehehe....

----Forum Paramedik Malaysia-----




kegagalan selalunya disebabkan oleh gerun dan ketakutan

jue
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : kaki tangan krjaan
Gender : Female
Jumlah Post : 525
Umur : 37
Tarikh Register : 01/11/2007
Reputation : 11
Points : 3031

Character sheet
Mutiara Kata saya: hiasi peribadi molekkan pekerti

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by falci on Wed 08 Apr 2009, 3:50 am

amboi vlad. lamanya cuti. hehehehehe no komen

----Forum Paramedik Malaysia-----




Illegitimi non carborundum

falci
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)

Negeri :
Jawatan : Skodeng Kuman
Gender : Female
Jumlah Post : 766
Tarikh Register : 17/06/2007
Reputation : 35
Points : 4629

Character sheet
Mutiara Kata saya:

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Wed 22 Apr 2009, 1:26 pm



Nantikan kemunculan sambungan "awek satu kampung bahagian ke 5"

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by momong on Wed 22 Apr 2009, 1:35 pm

Hehe..... c vlad tu saja nak buat alasan...nak lari dari gosip2 ni...haha...gurau jak
Tapi true story or not...syok juga dibaca kan...

momong
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : c'ni makmal
Gender : Female
Jumlah Post : 159
Umur : 32
Tarikh Register : 25/03/2009
Reputation : 0
Points : 3039

Character sheet
Mutiara Kata saya: Happiness keeps you sweet,Trails keep you strong,Sorrows keep you human,Failures keep you humble,Success keeps you Glowing,But GOD keeps you going...

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Sponsored content Today at 3:42 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 5 of 24 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14 ... 24  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum