FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Page 2 of 24 Previous  1, 2, 3 ... 13 ... 24  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Sat 16 Aug 2008, 9:00 am

@LeeLeena wrote:teruskan memberikan tips2 yang menerik wahai mr.vlad.... Laughing

tima kasih atas sokongan sedara LeeLeena tu ek, insyaallah kemak akan terus berikan tips2 menarik untuk berkongsi dengan anda dan juga jantan2 lain yang berhasrat menajamkan lagi skill keromeoan... teruskan membaca tulisan kamek.

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Sat 16 Aug 2008, 9:01 am

cda wrote:SAPE EK AWEK RASMI U YG 3 ORG TU?HEHEHEHEHE......

yg 3 orang tu ek??? heheheh... ada laaa.... ala cda nih... wat2 tak tauk lak dia.... Wink

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Mon 18 Aug 2008, 11:18 am

salam...
sorry la kepada respon2 semua,
ada post yg terpaksa kamek delate...
ada juak post yang kamek split jadikan satu thread baru di pos kepada Dr. Star kita untuk diberi motivasi skit.....

salam sayang kepada anda semua dari vladimir.....

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by jue on Tue 19 Aug 2008, 5:34 am

hehehe vlad buat buku terusla ...nama buku tu "petua atau cara-cara beraweks ramai "huhu

----Forum Paramedik Malaysia-----




kegagalan selalunya disebabkan oleh gerun dan ketakutan

jue
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : kaki tangan krjaan
Gender : Female
Jumlah Post : 525
Umur : 37
Tarikh Register : 01/11/2007
Reputation : 11
Points : 3031

Character sheet
Mutiara Kata saya: hiasi peribadi molekkan pekerti

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Wan on Tue 19 Aug 2008, 9:17 am

xpe vlad, pasal delete dan split tu betul la tu (pada pandangan wan), harap vld terus konsisten dalam menjalankan tugas dan menguruskan thread yg lain begitu juga, baru xde yg melalut jauh sgt seperti sesetengah topik tu..
bravo vld.... tepuk

*lepas baca ni nak delete, delete la... xkisah.

Wan
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Jawatan : -
Gender : Female
Jumlah Post : 1027
Umur : 38
Tarikh Register : 13/11/2007
Reputation : 1
Points : 2970

Character sheet
Mutiara Kata saya: stay alive.. stay hepi.

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by BlackBoner on Tue 19 Aug 2008, 5:26 pm

teruskan usaha dalam menghasilkan karya2 baru..bes gak menbacanya..sebijik mcm majalah on-line..






BlackBoner
KERABAT SUPER SENIOR
KERABAT SUPER SENIOR

Jawatan : MIT
Gender : Female
Jumlah Post : 708
Umur : 36
Tarikh Register : 09/06/2008
Reputation : 0
Points : 3036

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by angellus_aniq on Wed 20 Aug 2008, 5:33 am

bole buat buku tuh....mesti kontroversi punye nati...hikhik

angellus_aniq
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Jawatan : jalan-jalan cari pasal
Gender : Male
Jumlah Post : 1069
Umur : 33
Tarikh Register : 12/03/2008
Reputation : 3
Points : 3053

Character sheet
Mutiara Kata saya: 200

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Wed 20 Aug 2008, 7:34 am

Sekadar Mengisi Masa Lapang.

assalamualaiku......
salam sejahtera......

bertemu kembali kita di ruangan ini, terima kasih atas banyak maklum balas yang diterima dari ruangan ini, ada antaranya terpaksa aku delate dan juga ad ayg terpaksa aku split. diharap semua berpuas hati. kalau tak puas hati nak wat macam mana, aku kena jadi macam orang politik jugak la, kadang2 kena ambil tindakan yg sewajarnya walaupun tidak semua yg suka akan tindakan itu.

sebenarnya tak ada apa yang nak aku sentuh hari ni, tapi saje2 nak cerita. masa aku lepak2 kat salah sebuah starbucks yang ada kat malaysia ni dengan salah sorang awek tak rasmi aku ada la pulak awek cun masuk, kena pulak dia duduk berhadapan dengan aku. fuhhh, time tu tang2 tu juga aku rasa mcm nak hantar awek tak rasmi aku tu balik rumah dan terus patah balik ke sratbucks tu dan duduk semeja dengan awek yang berhadapan dengan aku tadi. cantik??? memang awek tu cantik sangat.. perumpamaan yang boleh aku buat kat sini mungkin secantik cda atau falci, sekali dia senyum.. pehhhh... luruh jantung beb.

untuk berbual dengan awek yg kat depan tu dah tak berapa kusyuk dah, mata aku sentiasa perhati awek yang kat depan tu. kalau la dapat buat awek dan tambah dalam list awek aku yg sedia ada, aci kerap papan aku berani cakap kalau dia nak urung aku dalam bilik hotel aku 'terpaka' merelakan. untuk awek yang se'cun' tu, bukan saja aku... aku grenti, lelaki yang betul2 bergelar jantan (yg golongan sotong tolak ketepi) memang sanggup buat apa saja hatta terpaksa gelek tayar lori dari sibu ke langkawi. aku tengok awek tu lepak sorang2 jer, tah la dia tunggu sapa. ni kalau tak ekrana awek kat depan aku grenti aku dah duduk dengan awek tu, mana la tau kot2 dia mmg dah rancang dan ebrniat nak lepak ngan aku, alih2 aku lak bawa awek lain. sesekali awek tu pandang aku dia senyum.. hmmm.. nampaknya ada jugak daya tarikan pada aku walaupun aku bawa awek lain.

aku pun ajak lah awek tak rasmi aku tadi balik, nak hantar dia. aku suruh dia tunggu dalam kereta bukak enjin keta dulu pasang air-cond supaya sejuk, aku cakap la nak ke bilik air dulu dan nak tengok 2-3 benda kot2 yg sesuai dibeli nanti.

masa dok mundar-mandir dalam starbucks tu aku pandang lagi gadis cun tadi, dia pun pandang aku.. senyum macam tadi jugak. hehehe... tup2 aku pegi tempat dia, tanya "kalau tak silap i la kita pernah jumpa kan sebelum nih" (taktik nih memang agak kuno skit, tapi cuba jer laa... hehehe. gadis tu jawab "ya ke?, tapi u mcm familiar la" aku terus pintas "i pun tak perasan juga kita pernah jumpa kat mana, tapi i nak ngorat u boleh tak" pompuan tu gelak sambil cakap "ish u nih, baru kuar dating ngan awek dah nak ngorat awek lain" aku jawab "hehehe.. gurau jer"... bla...bla.... tup2 aku dapat no. hp gadis tu... hehehe.... opsss... jap ek... nak jawab sms dia jap.


jumpa lagi.....

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by LeeLeena on Wed 20 Aug 2008, 12:55 pm

Laughing

LeeLeena
KERABAT SENIOR
KERABAT SENIOR

Negeri :
Jawatan : Bagi Tau Orang Supaya Jaga Kesihatan
Gender : Male
Jumlah Post : 469
Umur : 33
Tarikh Register : 29/07/2008
Reputation : 3
Points : 3250

Character sheet
Mutiara Kata saya: mana mahal mutiara atau mutiara kata??? Fikir la sendiri bah....

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by dhiyamirza on Wed 20 Aug 2008, 4:33 pm

en vlad yang hencem dan segak....,

jika memancing ikan, setelah ia terlekat di mata kail,
hendaklah diambil terus ikan itu,
janganlah sesekali lepaskan semula ikan itu ke dalam air begitu sahaja,
kerana ia akan sakit oleh bisa ketajaman mata kail dan mungkin akan menderita selagi masih hidup...

begitulah juga setelah kamu memberi banyak pengharapan kepada seseorang,
setelah dia mula menyayangimu hendaklah jaga hatinya,
jangan sesekali terus tinggalkan begitu sahaja kerana dia akan terluka dan menderita
oleh kenangan bersama mu serta janji2 mu
dan mungkin tak dapat melupan segalanya selagi dia mengingatimu...

ni en vlad, sesuka hati jek nak bagi pengharapan pada kaum2 yang berlekuk2 ni..tak kiralah kalau beliau tuh cumel atau tak..pokoknye beliau tetap ade perasan...

dhiyamirza
KERABAT SUPER SENIOR
KERABAT SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : Tutor
Gender : Female
Jumlah Post : 516
Umur : 34
Tarikh Register : 12/12/2007
Reputation : 12
Points : 3464

Character sheet
Mutiara Kata saya: biar putih tulang jangan putih mata....

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by dhiyamirza on Wed 20 Aug 2008, 4:49 pm

Vladimir wrote:Bila Bermadu Siapakah Sebenarnya Yg Bekorban?


Bayangkan, jika suami puan-puan dan bakal suami cik-cik semua ada bini lain, bermakna masa anda
untuk lakukan aktiviti sendiri lebih banyak. Betul tak kata2 vladimir nih???
Jangan marah yeee... ni Cuma pendapat dan buah fikiran, tak terniat nak sakiti
hati sapa2.. wan & Dhiya jangan marah tauk... hehehehe.
Ok, bercerita bab lelaki pula banyak dan segala macam perkara yang perlu kita buat. Bila
berhasrat memadukan wanita kita kena fikirkan segala aspek termasuk kewangan,
kemampuan batin dan juga kekuatan mental. Satu lagi benda yang paling sukar
adalah melayan semua madu2 tu dengan adil dan saksama tanpa melebih dan
mengurang sedikit pun kasih pada madu2. itu adalah pengorbanan besar kaum
lelaki

encik vlad nih...bile masa plak dhiya nih marah2 pasal bab madu nih...
sebenarnya kalau dipandang dari sudut positif...lelaki yang nak bermadu ni kenelah betul2 dan berpendirian tetap. bukan macam lalang. kejap cakap lain pas tu cakap lain. mana leh macam tu..
dan kepada kaum pempuan pulak mestilah bersyukur dan menerima suami anda seadanya jika anda dimadu atau menjadi madu(alamak macam pro kat vlad plak)... Very Happy sebab:
1) sekurang2nye bila kita memasak kita dapat pahala extra sebab masak untuk suami dan anak2 daripada single kan..
2) kita dapat sediakan pakaian suami kita nak gi sembahyang jumaat dapat pahala mcam yang gi sembahyang jumaat.
3) kalau kita sikat rambut anak2 kita, akan keluar dosa2 kecil dari setiap sisir rambut anak tu
4) kalau kita kopek bawang nak masak, kuar air mata, pahalanya sama macam menangis depan kaabah
5) sekurang2 nya kita masih lagi boleh sembahyang jemaah dan cium tangan suami kita..lalu keluarlh dosa2 kita dari celah2 jari yang bersalaman tu.

ni aku dengar dari ustazah yang aku selalu gi ceramah tu. so bersyukurlah kita kalau masih bersuami. kenapa kita nk risaukan kehidupan bermadu sedangkan kita sepatutnya perlu merisaukan kehidupan yang harmoni.. keadaan di atas tu kalau dalam keadaan suami yang ideal la..kalau sebaliknya...ustazah robiah kata..."tak payah taat!sebab dia pun melanggar perintah allah.. Very Happy "

lelaki bukan sahaja membuat pengorbanan besar(korbankan tempat beliau di syurga sebab kalau tak adil) tapi memikul tanggungjawab besar nak membimbing yang bengkok2 ni..ingat senang ke nak kasik yang bengkok2 ni lurus?tak kene cara langsung patah.

p/s: en vlad jangan lah perasan yang dhiya ni pro melebih lak dengan en vlad..kepada wanita2 plak jgnlah ingat dhiya nih nak menyokong bebeno..cakap berdasarkan usatzah cakap jek.. Very Happy

dhiyamirza
KERABAT SUPER SENIOR
KERABAT SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : Tutor
Gender : Female
Jumlah Post : 516
Umur : 34
Tarikh Register : 12/12/2007
Reputation : 12
Points : 3464

Character sheet
Mutiara Kata saya: biar putih tulang jangan putih mata....

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Thu 21 Aug 2008, 2:53 am

Wanita Makhluk Yang Lembut

salam...
salam...
salam...

apa khabar semua, apa khabar wanita2? bertemu kembali kita di ruangan tak seberapa ini, terima kasih kerana masih berminat untuk membaca.

Apa pun tajuk kita hari nih memang sesuai kerana ianya menggambarkan kaum leleki nih memang menghargai kaum wanita, bermakna aku pun memang menghargai kaum yang kaya dengan keindahan dan lekuk2. Memang aku hargai kaum wanita nih kerana majoritinya memang lemah-lembut dan comel, mungkin kalau nak dibuat contoh dalam forum nih sesuai dengan perwatakan cda & JUE. hehehe, pada aku 2 orang nih memang lemah lembut la... tapi salah sorangnya dah dimiliki atau dalah istilah lainnya sudah 'dicop' sebagai bini orang. mungkin suaminya terpegun dengan kelembutannya, hanya mereka berdua yg tahu.

Bagi aku sendiri, memang suka tengok pompuan yang lembut-lembut nih (tapi golongan lembut yang jantinanya diragui memang aku nak muntah la kalau tengok.. dari tengok kaum depa nih baik aku tengok biawak pasir). Kena lak lembut mcm cda, suara pun seksi dan lembut mcm cda... pehhhhh! aci kerat papan aku berani bertaruh, tang2 tu jugak kalau disuruh berguling dari ipoh sampai kluang pun aku sanggup.

Di ruangan ini aku cuma nak bagi contoh la, kalau la seseorang pompuan tu selembut cda, memang boleh dianggap hampir sempurna. nak cakap sempurna terus pun tak boleh jugak sebab kita manusia nih tak dicipta untuk sempurna. tapi bagi aku ciri-ciri yang ada pada cda memang ciri2 seorang wanita melayu terakhir.


seperti gadis melayu lain, cda juga penuh dengan kelembutan - sekadar gambar hiasan
_______________________________________________

apa lagi nak tulis ek, ok laa... kalau ada masa nanti aku sambung la ek. nak cakap banyak2 pun perut lapar dah nih, lain la aklau dengar suara cda.. tang2 tu jugak jadi kenyang.. tak makan 10 tahun pun takper. hehehe...

ok semua... jumpa lagi kitak2 semua...

babai...


Last edited by Vladimir on Thu 21 Aug 2008, 3:58 am; edited 1 time in total

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by angellus_aniq on Thu 21 Aug 2008, 4:44 am

aweks2 vlad ke tu? hihihi...

angellus_aniq
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Jawatan : jalan-jalan cari pasal
Gender : Male
Jumlah Post : 1069
Umur : 33
Tarikh Register : 12/03/2008
Reputation : 3
Points : 3053

Character sheet
Mutiara Kata saya: 200

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Thu 21 Aug 2008, 7:53 am

Bukan Sebarang Romeo

Bertemu kembali dalam ruangan aku ni, kepada yg menyokong aku ucapkan berbilloon terima kasih dan aku harap ruangan ini dapat terus menarik perhatian kalian, teruskan menyokong dan teruskan membaca. kepada yg tak sokong buat2 lah meyokong ek, aku tahu nak puaskan hati semu orang bukan kerja senang.

Contohnya aku nak puaskan hati awek2 yang ada tu memang lah kerja yang tak berapa senang, tapi aku percaya aku mampu lakukan yang terbaik untuk mereka dan merek2 ini. sebenarnya dalam hal ini aku takder la bersalah sangat, ye la.. awek2 tu yang cari aku dan aku sebagai jantan sejati memang tak boleh berkata tidak akan pastikan kaum yang comel tu sentiasa gembira.

Berawek ramai ni kadang2 aku dianggap romeo, tapi aku nih bukan sebarang romeo. seromeo-romeo aku sekurangnya aku dah gembirakan ramai gadis2 yang memerlukan kasih sayang, bak kata sifu aku "kasih sayang seorang lelaki bukanlah hak milik mutlak seseorang wanita, tapi ianya untuk dikongsi oleh beberapa wanita.. lagi ramai lagi elok kerana ia menunjukkan kita nih adalah jantan yang sentiasa memberi kepada yang golongan yg memerlukan".

Kata2 sifu akulah yang memberikan aku semangat untuk terus gembirakan golongan yang indah dan menarik itu yakni dalam kata mudah golongan wanita. seperti sifu aku, aku pun tak sampai hati nak biarkan golongan yang mempunyai lekuk2 yang menarik itu terbiar tanpa kasih sayang. biarlah kita jadi lelaki yang sentiasa meniti dibibir wanita asalkan jangan jadi lelaki yang dijadikan bahan mengata kaum comel tu.


Kaum wanita berhak mendapat pembelaan lelaki - sekadar gambar hiasan

awek bagi aku cukup istimewa, sama ada yang rasmi atau tak rasmi tu belakang kira, tapi yang pasti tanggungjawab kita sebagai jantan sejati adalah untuk gembirakan awek atau awek2. sebagai contohnya seseornag lelaki yang mempunyai awek sorang akan gembirakan sorang jer awek... tapi lelaki yg ada ramai awek, sudah pasti ramai jiwa wanita yg gembira. so aku pulak sebagai jantan yang mahukan ramai wanita gembira bermakna aku kena lah memiliki awek. betul tak?

setia??? ada orang cakap aku tak setia.... ada juga yg cakap aku ni permaikan perasaan wanita.... ada juga yg kata aku macam2... tapi tak apa, sebagai orang yg tak bersalah ada baiknya aku mendiamkan diri saja, diam tak bermakna bersalah.... dan diam tak bermakna tak berisi. disini biarlah aku jelaskan kecelaruan yg ada, ruangan ini aku ingin perbetulkan tanggapan wanita2 sekalian terhadap aku.


falci mempunyai kecantikan yang asli - sekadar gambar hiasan

Aku sebenarnya sangat2 setia, sangat2 tak suka permainkan perasaan wanita tambah2 lagi wanita tu perrrrhhhh cun-melecun macam falci. betul aku cakap ni.... aci buang tong gas dari bangunan aku bertaruh, kalau dapat yang macam falci kena berenang dari semenanjung sampai sarawak pun aku sanggup.

Sebenarnya setia aku pada wanita ada cara aku sendiri, memang aku ramai awek... tapi aci kerat papan aku cakap yang aku memang setia pada mereka semua, bermakna aku takder la permainkan perasaan mereka.. sebagai contohnya bila aku dating dengan awek tengah, tetiba awek bongsu call.

awek bongsu : vlad kat mana nih? naper susah sangat call u.....
vladimir: i kat KLCC. sebenarnya i tengah dating ngan awek nih. napernya?? ni telefon nih mesti rindu??
awek bongsu: i cakap serius u memain lak vlad, takpe la kalau sibuk... malam nanti i call u yek. ok.. love u so much!
vladimir: ok, kita sembang nanti ek.... love u toooo.. treee... forrr.... hehehehehe

awek tengah yang dating dengan aku tadi senyum, sambil cakap

awek tengah: "tah apa tah you nih, memain lak.. sapa call u tu????"
vladimir: hehehehe... saper lagii... awekk laaaa..... cunnn siotttt!

tak semena-mena aku dicubit manja oleh awek tengah aku sambil berkata "ye la tuuuu"...

hehehe.. kalau macam nih kena cubit seminit sekali pun takper... sesungguhnya cubitan tu memang besttt....

dalam kes aku tersebut, awek tengah dan awek bongsu aku masing2 mempertikaikan kejujuran aku.... nak kata aku bohong memang tak bong kannn??? aku dah cakap benda yg sebenar, sama ada mereka nak percaya tu belakang kira....

ok laaa.... aku nak kuar lunch ngan awek sulung aku jap... pastu kembali ke pejabat.. dan seminggu tak kuar ngan dia... errr... tak baik hampakan ajakan awek kannn... dapat kuar setengah jam pun ok per....

jumpa lagi semuaaa......


Last edited by Vladimir on Thu 21 Aug 2008, 10:42 am; edited 1 time in total

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by falci on Thu 21 Aug 2008, 7:57 am

ni guna nama falci dalam karya Vladimir ni, boleh tak saya mintak sket royalti? rabbit

----Forum Paramedik Malaysia-----




Illegitimi non carborundum

falci
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)

Negeri :
Jawatan : Skodeng Kuman
Gender : Female
Jumlah Post : 766
Tarikh Register : 17/06/2007
Reputation : 35
Points : 4629

Character sheet
Mutiara Kata saya:

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lady Cda on Thu 21 Aug 2008, 9:49 am

terima kasih la vlad sbb byk puji cda kt atas tu...tp rasenye cda xlayak utk dipuji sebegitu rupa.....terlalu tinggi pujian tu....cda ni hanya manusia biasa je...apa pn cda hargai apa yg vlad tulis tu..GOOD LUCK!!!!!

Lady Cda
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : BIOMEDICAL SCIENCES
Gender : Female
Jumlah Post : 1172
Umur : 33
Tarikh Register : 11/04/2007
Reputation : 9
Points : 4203

Character sheet
Mutiara Kata saya: i'll be ur wish,i'll be ur dream, i'll be ur fantasy

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by LeeLeena on Thu 21 Aug 2008, 11:24 am

gud job mr.vlad........................ lol!

LeeLeena
KERABAT SENIOR
KERABAT SENIOR

Negeri :
Jawatan : Bagi Tau Orang Supaya Jaga Kesihatan
Gender : Male
Jumlah Post : 469
Umur : 33
Tarikh Register : 29/07/2008
Reputation : 3
Points : 3250

Character sheet
Mutiara Kata saya: mana mahal mutiara atau mutiara kata??? Fikir la sendiri bah....

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by anakpintar on Thu 21 Aug 2008, 11:41 am

Huiii... sepanjang perantauan AP di alam buana, Vlad semakin menjadi-jadi ilmu pemikat dan tahap Testeronnya. Anyway bagus Vlad atas nukilan indah lagi bermakna ( bagi kaum Lelaki a.k.a Jantan Terhangat di pasaran) tapi ubat paling pahit ( untuk kaum hawa a.k.a Wanita Pujaan Pujangga). Teruskan berkongsi Vlad. afro

anakpintar
MOD LAMA
MOD LAMA

Negeri :
Jawatan : Diehard Bikers.....
Gender : Male
Jumlah Post : 421
Umur : 39
Tarikh Register : 06/09/2007
Reputation : 2
Points : 3668

Character sheet
Mutiara Kata saya: Best In Me!

View user profile http://www.anakpintar.net

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by eriy on Sat 23 Aug 2008, 9:32 am

sesiapa yang nak menjadi romeo terhangat di pasaran silalah berguru dengan Vladimir...sifu romeo... Smile
-sedang menunggu tulisan dari vladimir seterusnya..


Last edited by eriy on Sat 23 Aug 2008, 12:25 pm; edited 1 time in total

eriy
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Gender : Female
Jumlah Post : 1075
Umur : 38
Tarikh Register : 05/10/2006
Reputation : 2
Points : 3660

Character sheet
Mutiara Kata saya:

View user profile http://eriy-apapaje.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Mon 25 Aug 2008, 9:50 am

idea memang datang mencurah-curah, tapi takde masa nak menilis.. takpe, tunggu saja penulisan kamek nanti ek....

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Fieza on Mon 25 Aug 2008, 12:01 pm

gaya penulisan seorang romeo..

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5202

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by falci on Tue 26 Aug 2008, 6:57 am

Vladimir wrote:idea memang datang mencurah-curah, tapi takde masa nak menulis.. takpe, tunggu saja penulisan kamek nanti ek....

beliau takde masa sebab selalu bizi dating dengan koleksi awek2 beliau. begitulah adanyaa...

----Forum Paramedik Malaysia-----




Illegitimi non carborundum

falci
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)

Negeri :
Jawatan : Skodeng Kuman
Gender : Female
Jumlah Post : 766
Tarikh Register : 17/06/2007
Reputation : 35
Points : 4629

Character sheet
Mutiara Kata saya:

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Tue 26 Aug 2008, 7:01 am

@falci wrote:
Vladimir wrote:idea memang datang mencurah-curah, tapi takde masa nak menulis.. takpe, tunggu saja penulisan kamek nanti ek....

beliau takde masa sebab selalu bizi dating dengan koleksi awek2 beliau. begitulah adanyaa...

errr... mana u tauk nih falci... jgn la kasi pecah rahsia... syyyyy!!!

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by dhiyamirza on Tue 26 Aug 2008, 8:57 am

@falci wrote:
Vladimir wrote:idea memang datang mencurah-curah, tapi takde masa nak menulis.. takpe, tunggu saja penulisan kamek nanti ek....

beliau takde masa sebab selalu bizi dating dengan koleksi awek2 beliau. begitulah adanyaa...


uish...betul ke cik falci? patutlah dhiya dok tunggu2 penulisan beliau tu asek tak ade jek..tak pe..mungkin beliau sambil dating tu, beliau mencari pengalaman dan ilham sekali kot? Very Happy

dhiyamirza
KERABAT SUPER SENIOR
KERABAT SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : Tutor
Gender : Female
Jumlah Post : 516
Umur : 34
Tarikh Register : 12/12/2007
Reputation : 12
Points : 3464

Character sheet
Mutiara Kata saya: biar putih tulang jangan putih mata....

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Tue 26 Aug 2008, 9:33 am

Iklan Jap!




Sudahkan anda semua mendapatkan novel ni? bagus untuk pembacaan anda semua khususnya kepada lelaki2 yang mahu menjadi 'jantan'

Category:Books
Genre: Romance
Author:Matt Romeo
Madu Impian by Matt Romeo
terbitan Creative Enterprise Sdn. Bhd


"Aku boleh jatuh cinta pada sesiapa, pada bila-bila masa..."

Cerita ini disulam dengan penuh komedi dengan mengudang tawa serta
senyum sinis (mungkin bagi perempuan saja yg membaca kisah ini). Matt
bukan seorang yang jahat, dia cuma nakal dan mudah jatuh cinta namun
setiap wanita yg dicintainya akan dijaga sebaik mungkin. Tak sangka ada
juga kejutan yang mampu disulamkan dalam kisah ini.

Sinopsis belakang buku:

"You tak takut?"
"Nak takut apa? Takkan you nak apa-apa kan I."
"Kalau I apa-apakan you?"
"I jerit..."
Huh..
gurau jenis inilah yang paling aku menyampah. Ajak aku tidur, lepas tu
nak jerit-jerit. Kalau hendak dikira statusnya, samalah dengan mengajak
orang naik kereta, lepas tu matikan enjin.
"Kalau you jerit, I pekup mulut you..."
"Really? Well... kalau macam tu, I biarkan ajalah you buat apa yg you nak..."

RM15.90
295 muka surat


----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Sponsored content Today at 3:43 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 24 Previous  1, 2, 3 ... 13 ... 24  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum