FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Page 3 of 24 Previous  1, 2, 3, 4 ... 13 ... 24  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Wed 27 Aug 2008, 11:10 am

Perihatin Seorang Lelaki Kepada Wanita

salam semua....
salam pada sumandak2 alawa...
dan salam pada saper yg baca ini juak....

Tajuk kali ni susah sikit untuk aku huraikan, tapi tak apalah aku akan
bagi imput yang terbaik untuk pembaca-pembaca yang dihormati sekalian.

Sebenarnya kita semua sedia maklum bahawa sebenarnya lelaki ni makhluk
yang penyanyang, so subjek yang paling disayangi lelaki ni adalah
makhluk yang comel bernama wanita, tahu atau tidak.. sedara-sedari
memang patut tahu bahawa lelaki memang perihatin dan mengambil berat
pasal kaum wanita, sebab tu perbualan kaum pembela yakni kaum aku lebih
banyak berkisar pasal wanita. antara perbualan yang boleh dijadikan
contoh ialah wanita itu comel mcm cda, perempuan itu lemah lembut macam
jue, perempuan sinun jelitawan bak falci, perempuan itu sopan-santu
macam fieza dan lain2 lagi contoh yang kalau aku sebut satu persatu
memang sampai tahun depan pun takkan habis.


Lelaki sememangnya perihatin kepada wanita - sekadar gambar hiasan
___________________________________


Pendekatan lelaki untuk menunjukkan dia mengambil berat terhadap
seseorang wanita tu memang diluar jangka semua, antaranya ada kaum aku
yang berkahwin lebih dari satu.. dengan berkahwin ramai bermakna
seseorang lelaki itu sangat2 perihatin bahawa wanita memanglah perlu
disayangi, dibela dan diberi tunjuk ajar.. atas dasar sifat kepimpinan
yang tinggi lelaki macam ini 'harus' direspek kerana berkahwin ramai ni
sebenarnya bagus untuk kaum yang berbukit-bukau dan comel itu yakni
kaum wanita. sebenarnya lelaki yang kawin ramai ni lagi lebih sikap
penyanyang dia berbanding lelaki yang kununnya setia pada yang satu
(menyampahhhnya sebut ayatt nih). hehehe. atas keperihatinan lelaki
yang dianggap jantan ini kaum wanita terbela.. cuba bayangkan kalau
tiada lelaki macam nih??? mungkin statistik andartu akan meningkat dari
masa ke semasa, dan juga umat melayu tidak akan seramai sekarang.


Wanita memerlukan kasih sayang dan sikap perihatin seorang lelaki - sekadar gambar hiasan
_________________________________________


Lelaki makhluk yang pelik, kerana dianugerahkan sikap perihatin yang tinggi bermakna seseorang lelaki boleh jatuh cinta berkali-kali, contohnya semalam tengok falci yang comel sedang memasak bubur pedas aku dah jatuh cinta aci kerat jari salmon aku berani bertaruh sapa2 pun akan terpikat dengan falci, pastu hari nih bila tengok cda yang tengah main air pantai rantau abang pun aku jatuh cinta sekali lagi, cda nih gadis yang comel dan lembutt.... kalau sedara-sedara tengok aku grenti, aci disuruh berenang dari rantau abang sampai pantai belanda pun aku sanggup semata2 mak kejar cda. tu cuma contoh laa.... banyak lagi kejadian yang boleh dijadikan contoh, tapi tak mau la aku tulis semunya. kena jimat masa nih sebab petang ni balik dari keja ada awek nak jumpa aku...hehehehe.. awek tengah.. tah apa sebab tetiba sms cakap rindu, so atas dasar keperihatinan aku, aku terpaksa ikutkan juak kehendaknya yang ingin melepas rindu pada aku..

Kepada wanita2, anda sebenarnya beruntung sebab tak jadi lelaki.. susah wooo nak jadi lelaki nih, tambah2 pulak lelaki yang berawek ramai. lagi la kena bahagi-bahagikan masa, pastu kena pandai susun ayat dan pelbagai lagi kesukaran yang terpaksa ditanggung, tapi aku tetap bersyukur kerana dijadikan sebagai seorang lelaki, bermakna peluang untuk aku berbakti dan menyanyangi kepada ramai orang (khisusnya wanita) semakin banyak, semakin banyak wanita yang aku curahkan kasih sayang semakin banyak aku buat kebajikan pada kaum kesayangan aku tuh..

errr... dah kul 4 nih, ok lah... aku stop dulu kali nih, jumpa lagi nanti dengan topik yang dijangka panas... malah lebih panas dari isu pilihanraya..

zasssss! layannnn!

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by falci on Wed 27 Aug 2008, 12:01 pm

Vladimir wrote:
, contohnya semalam tengok falci yang comel sedang memasak bubur pedas aku dah jatuh cinta aci kerat jari salmon aku berani bertaruh
tak paham, kenapa u nak kerat jari salmon lak, cian dia..vlad





~emmm yelaa... banyak la ko punya kepimpinan...~


----Forum Paramedik Malaysia-----




Illegitimi non carborundum

falci
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)

Negeri :
Jawatan : Skodeng Kuman
Gender : Female
Jumlah Post : 766
Tarikh Register : 17/06/2007
Reputation : 35
Points : 4629

Character sheet
Mutiara Kata saya:

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Fieza on Wed 27 Aug 2008, 1:01 pm

bagus la vlad, mmg ada bakat jadi penulis kolum mana2 majalah. apa kata bakat tu diluaskan lagi dengan hantar tulisan vlad ke mana2 majalah berkaitan? rasanya kalau diberi tunjuk ajar oleh mereka yg berpengalaman gaya penulisan vlad lagi tersusun dan kemas. teruskan vlad.. fiza sentiasa tunggu tulisan vlad.

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5202

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Ppkp Rey on Wed 27 Aug 2008, 2:02 pm

@falci wrote:
Vladimir wrote:
, contohnya semalam tengok falci yang comel sedang memasak bubur pedas aku dah jatuh cinta aci kerat jari salmon aku berani bertaruh
tak paham, kenapa u nak kerat jari salmon lak, cian dia..vlad
nm romeo ke2 pula jd sebutan...ahak Razz

Ppkp Rey
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 673
Umur : 35
Tarikh Register : 15/12/2006
Reputation : 0
Points : 3892

Character sheet
Mutiara Kata saya: ......bErusahaLah.

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by dhiyamirza on Fri 29 Aug 2008, 7:52 am

kadang2 baca vlad punye penulisan, rasa macam terlebih dihargai jek jadik pempuan ni..

p/s : tetapi adakaha semua lelaki akan menghargai kaum yang berbukit bukau dan berlekuk2 nih?

dhiyamirza
KERABAT SUPER SENIOR
KERABAT SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : Tutor
Gender : Female
Jumlah Post : 516
Umur : 34
Tarikh Register : 12/12/2007
Reputation : 12
Points : 3464

Character sheet
Mutiara Kata saya: biar putih tulang jangan putih mata....

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by dhiyamirza on Fri 29 Aug 2008, 8:20 am

@suring wrote:nape lak Vlad katakan wanita ni berbukit bukau dan berlekuk2 pastu ada lak forumer wanita yang setuju tak paham aku.... yang aku tau pada tubuh wanita tu daging bukan bukit dan aku tak nampak ada lekuk pun....hem heran aku ngan kowang sumer nih...

aku memandang dari sudut yang positif yang mana itu pun perumpamaan biasa yang diungkap untuk membayangkan susuk tubuh seseorang wanita..yang dia kata bukit bukau..aku rasa semua orang pun paham..yang dia kata berlekuk2 tuh sebab aku rasa yela pempuan/wanita ni diciptakan dengan cantik dan dengan potongan pinggang yang lebih kecil dari punggung, peha yang lebih lebar sedikit melambangkan lekuk2 yang cantik. kalau kata tak berlekuk maknanya pada aku tak cantik lah tuh..tegak jek macam batang kelapa... dan amemang lah tubuh wanita itu daging...tapi kaum wanita dijadikan dengan begitu indah sekali dan lebih indah jika ia dihargai..

dhiyamirza
KERABAT SUPER SENIOR
KERABAT SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : Tutor
Gender : Female
Jumlah Post : 516
Umur : 34
Tarikh Register : 12/12/2007
Reputation : 12
Points : 3464

Character sheet
Mutiara Kata saya: biar putih tulang jangan putih mata....

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by anakpintar on Wed 03 Sep 2008, 9:21 am

AP saje jer nak bubuh 'nasi tambah'...

tongue

Ramai wanita tidak tahu sepenuhnya tentang lelaki. Mereka kadang kala buat sesuatu perkara yang lelaki tidak suka. Sehingga boleh menyebabkan kesedihan berlaku.
Di sini, saya ingin berkongsi dengan para wanita sekalian, apa yang anda perlu tahu tentang lelaki.

  • Lelaki juga boleh menjadi seseorang yang begitu sensitif dan mengambil berat (prihatin)
  • Jika seseorang lelaki meminati wanita, wanita itu tidak semestinya cantik. Cukup dengan budi bahasa dan kesopanan yang tinggi. Malah lelaki boleh menyukai wanita yang mempunyai banyak persamaan dengannya samada dari segi pemikiran atau minat. Oleh itu, banyak yang boleh dibualkan atau dikongsi bersama.
  • Kebanyakan masa, lelaki sebenarnya tidak mengetahui perasaan sebenar yang dirasakan oleh seorang wanita.
  • Lelaki boleh menerima penolakan dengan baik.
  • Lelaki cuba menonjolkan sikap kelakiannya untuk menambat hati wanita.
  • Lelaki memang dilahirkan dengan perasaan yang kuat terhadap wanita. Sebab itu mereka suka melihat wanita, menjeling wanita dan menonton Baywatch! Atau mencuci mata di tepi pantai atau swimming pool.
  • Kebanyakan lelaki resah bila berhadapan dengan situasi ingin mengajak wanita keluar untuk kali pertama!
  • Lelaki cuba meniru gaya selebriti atau berlagak macho hanya kerana ingin memikat hati wanita.
  • Bila lelaki cakap..”Emm..tengoklah dulu”..itu seringkali bermaksud dia berkata tidak atau kurang setuju.
  • Bila lelaki cakap direct to the point dalam sesuatu hal, dia sebenarnya ingin bersikap jujur dan berterus-terang dan mengharapkan wanita memahami maksudnya.
  • Kebanyakan lelaki yang nampak ‘desperate’, datang dari sekolah all boys!
  • Adalah biasa lelaki cemburu terutamanya apabila perempuan asyik menyebut nama lelaki lain.
  • Lelaki tidak boleh belajar kesemuanya pasal perempuan dari library atau buku semata-mata. Oleh itu mereka selalu keliru dengan sikap perempuan dan tidak faham kenapa perempuan bersikap begitu begini. Kadang-kadang lelaki perlu mengetahui lebih mendalam tentang bagaimana berhadapan dengan perempuan supaya hubungan dapat berjalan dgn lebih baik.
  • Betapa hebatnya lelaki itu bersikap romeo dan ‘flirting’ dengan ramai wanita, dia tetap hanya ada seorang teman wanita yg istimewa, yang lain hanya kawan.. Suspect
  • Bila lelaki tertengok dada wanita dan wanita itu menyedari…maafkan saja. Kebanyakan lelaki tidak sengaja….Mereka merasakan kejadian wanita itu begitu indah! Embarassed
  • Bila sesuatu hubungan putus di tengah jalan, lelaki juga rasa bersedih. Cuma dia tak menunjukkannya kesedihannya di depan orang.
  • Bila seorang perempuan meminati seorang lelaki, perempuan itu patut bagi hint! Mana tau lelaki itu juga menaruh minat. Senang usahanya nanti. cinta
  • Adalah memalukan bagi lelaki jika tak berupaya menolong wanita.
  • Kebanyakan lelaki cukup lemah dengan air mata perempuan. Mereka lebih tewas sekiranya air mata itu mengalir dari perempuan yg dikasihi. Sebab itu dikatakan air mata senjata perempuan.
  • Lelaki bukanlah sempurna 100%, walau bagaimanapun rupanya atau pandangan luarannya. Jadi, perempuan janganlah mengharapkan semua yang hebat dari lelaki! Mereka juga normal dan mempunyai kelemahan!

anakpintar
MOD LAMA
MOD LAMA

Negeri :
Jawatan : Diehard Bikers.....
Gender : Male
Jumlah Post : 421
Umur : 39
Tarikh Register : 06/09/2007
Reputation : 2
Points : 3668

Character sheet
Mutiara Kata saya: Best In Me!

View user profile http://www.anakpintar.net

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Wan on Fri 05 Sep 2008, 5:50 am

betul tu.. memang sepanjang wan mengenali makhluk lelaki begitu la adanya makhluk ini... sama kompleks kejadiannya dengan mahkluk perempuan..hik..hik.. sama2 lah kita menyelesaikan kekusutan ini di pagi syawal yg bakal menjelma...

Wan
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Jawatan : -
Gender : Female
Jumlah Post : 1027
Umur : 38
Tarikh Register : 13/11/2007
Reputation : 1
Points : 2970

Character sheet
Mutiara Kata saya: stay alive.. stay hepi.

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by fifie on Fri 05 Sep 2008, 12:24 pm

A'kum..
tertarik membaca tulisan En. Vladimir, saya rasa ada banyak unsur hiburan dan juga motivasi.
bila saya baca semua tulisan En. Vladimir, pada mulanya ada sedikit rasa kurang senang dan seperti memperlekehkan kaum wanita, tapi bila dilihat dari sudut lain rasanya tulisan En. Vladimir banyak mengajar saya untuk lebih berwaspada dengan kaum Adam.
seperti lain-lain peminat En. Vladimir, saya juga akan terus mengikuti secara aktif semua penulisan En.Vladimir nanti.
Thanks

fifie
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : jururawat terlatih
Gender : Female
Jumlah Post : 101
Umur : 32
Tarikh Register : 19/10/2006
Reputation : 4
Points : 3793

Character sheet
Mutiara Kata saya: 200

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Mon 08 Sep 2008, 3:02 am

Selamat Berpuasa

salam kepada semua,
Rasanya tak lewat lagi aku ucapkan selamat berpuasa kepada semua.
memang MM dah sediakan ruangan khas, tapi sajer je aku nak letak juak
di sini. saja aku nak sentuh topik ni sikit untuk semua,

Untuk awek2, rasanya bulan inilah dikatan untuk mereka berpuasa sambil
menurunkan berat badan. betul ke getuu? jadik ke?? hehehehe.... tapi
kamek tetap kompius, cuba kita tengok kalau time pegi pasar ramadan,
golongan mana yang lebih banyak membimbit plastik yang ebrisi makanan?
hehehehe.. dah tentu wanita kan? taknak komen banyak2.. nanti urang
mara ba..

Pesanan dari kamek, berhermahlah ketika berbelanja ek.. memang tahun
nih kita dapat bonus, tapi gunalah kebijaksanaan kita untuk budget
perbelanjaan supaya tiada kes membazir. kepada golongan isteri2 pulak
jangan lah minta suami beli macam2 yang baru (langsir, sarun kusyen dan
lain2).. gunalah yang lama2 yang berlambak2 tu... kita sekarang nih tak
macam dulu, harga minyak tak stabis.. kejap turun kejap naik. so mana2
baki wang yang lebih tu apa kata kita buat tabungan. mana la tahu,
time2 susah boleh juak kita guna kan?

Errr... nak tahu kisah aku dg awek2 aku ek? hehehehe.. ok lahhh.. kat
sini aku citer skit, sebenarnya dalam bulan posa nih aku tak penah lagi
kuar dengan awek, bukan aper... lepas keja kena buat operasi ramadan,
tahun nih aku aktif skit la buat OT sebab banyak nak pakai duit, kalau
dulu dalam seminggu tua cuma 2-3 kali jer aku OT, tapi skarang hari2
aku OT. bukan aper, nak balik kampung beb.. kena guna banyak duit..
walaupun OT tu dapat lepas raya kira ok la, dapat cover skit.

hari minggu pun aku tak kuar dengan awek2 aku kecuali sehari tu.. atas
dasar tidak mahu kecewakan awek bongsu aku, terpaksa la aku bersahur
dengan dia. nak berbuka skali memang takde peluang sebab skarang aku bz
time2 berbuka tu. Yang bongsu biasa la kan, sentiasa manja.. so kena la
layan lebih skit. macam juak anak bongsu.

ok la semua, jumpa lagi nanti ek, kalau sempat dalam sehari dua nih
kamek akan postkan tulisan baru kamek di sini ek. jumpa lagi semua.

selamat berpuasa....

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Wed 17 Sep 2008, 3:41 am

salam dari kamek....
lama udah amat kamek tak masuk forum nih ek....
sorry ba...
bulan2 pose nih biasa la.. PPKP nih bz skit ngan operasi2 pasar ramadan... kena bantu member unit makanan..
disamping banyak meeting yang kena hadir...
bukan dekat ba... jauh2 kamek meeting tok...

ok laa... jumpa lagi....

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by falci on Sun 05 Oct 2008, 4:58 am

Salmon wrote: makan tanah xpa lg.silap2 kn kerat2 pastu buang besepah2.lagiii naya.heheheheeheheh

uii dasat la u ni, sanggup kerat2 orang. heheheh..

~dimaklumkan Vladimir sedang bercuti sakan sebab nak round semua rumah awek2 dia masa raya ni.Diharap beliau akan kembali menulis selepas raya ini.~

hehehehehe.. aku pun nak dengar gak kisah2 beraya di rumah awek beliau.rabbit

----Forum Paramedik Malaysia-----




Illegitimi non carborundum

falci
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)

Negeri :
Jawatan : Skodeng Kuman
Gender : Female
Jumlah Post : 766
Tarikh Register : 17/06/2007
Reputation : 35
Points : 4629

Character sheet
Mutiara Kata saya:

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Wed 08 Oct 2008, 8:15 am

Selamat Hari Raya

salam semua....

apa polah kitak2 sekalian? ada baik? kamek tauk ramai lelengau (sangat rindu) sama kamek sitok (disini) terutama dipihak sumandak2 (gadis). hehehehe.. betul tak? hahaha, kalau cakap tak betul pun tapi dalam hati diaorang ni cakap betul, pastu siap senyum lagi.

rasanya kita masih dalam mood raya kan, so tak la lambat lagi untuk kamek mengucapkan SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR BATIN kepada kitak2 sekalian, marilah kita menghulur tanpa tangan disini. errr... untuk awek2 kalau nak hulur moncong kat pipi ni pun boley gak..hehehehe... jgn mareee.... gurau je tok.


apakah gaya pilihan gadis secomel cda? - sekadar gambar hiasan

raya2 nih tentu awek secomel cda memilih untuk memilih pakaian yang setanding dengannya, bermakna tuan cantik pakaian pun cantik la. bagi yang dianggap sebagai mama lekuk2 seperti jue pulak mestilah bergaya dengan caranya sendiri. begitu juak dengan yang baru couple mcm nizamsha & salah sorang awek baru forum tu.. hehehehe.. tentu perancangannya nak pakai baju sedondong, tak dapat kamek bayangkan mereka pakai baju sama kaler pink. hahaahha.. jgn mare ba....

bagi yang romeo pulak mesti ada caranya sendiri, yang penting susun jadual. terlebih dahulu kena la cari list awek2 tu, kemudian buat satu jadial dan sebelah dia pulak buat masa lawatan. amat penting bagi romeo2 semua untuk mendisiplinkan masa, masa lawatan perlu dirancang dengan teliti. so jangka masa kita berada di sesebuah rumah awek tu perlu dirancang terlebih dahulu mengikut gred awek tu sendiri, pasal gred tu anda yang akan menentukan. contohnya kalau awek rasmi kena la lama skit peruntukkan masa tu, pastu awek separa rasmi dan awek tak rasmi. untuk yang tak rasmi tu sekadar tunjuk muka pun dah kira bagus. kalau tak sampai juak rumah dia maknanya kena pandai cari alasan. aku ingat pesan sifu, tak baik hampakan harapan wanita.

ok lah, sambung lagi nanti...
ada keja jap...
errrr... ada awek baru ejas semalam ajak lunch..hehehehehe.. cunnn bebbb...

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Fri 10 Oct 2008, 10:40 am

Pasal Gred Awek2

Salam semua...
jumpa lagi di ruangan ini...

Sebenarnya topik kali ini merupakan penjelasan kepada satu kenyataan
yang aku buat pada topik yang lepas, ramai yang tanya mcm mana aku
gredkan awek dan tak kurang ada juga yang terkilan atau mungkin marah
skit. jgn risau, bagi aku kemua wanita diatas muka bumi ini adalah
layak untuk dicintai golongan yang gagah yakni golongan aku. ada yang
PM bertanya apasal aku gred2kan awek, sorry la semua... sebenarnya aku
belum habiskan ayat yang lepas tu tatkala masa time tu begitu suntuk
kerana untuk kaum yang aku sayang juga, kesian la dia kan sebab ajak
aku lunch. sebab tu aku takder masa nak habiskan ayat.






awek yang cun tak semestinya berada di gred teratas - sekadar gambar hiasan.
___________________________________


Gred tu sebenarnya diguna pakai untuk lelaki yang
dikatakan romeo, atau lelaki yang pemurah dengan kasih sayang terhadap
wanita iaitu lebih kurang yang mempunyai ramai awek. sebenarnya gred
nih bukanlah yang membeza2kan kecantikan wanita ataupun diskriminasi
yang melampau.

Sebenarnya gred yang dimaksudkan tu adalah mana2 yang menunjukkan
kesungguhan terhadap kita, jika anda seorang romeo sekalipun tentu anda
ada awek rasmi kan, so awek rasmi ni berada dikelas yang teratas la
bagi apa2 keutamaan, ocntohnya kalau nak raya rumah dia tentu la lama
skit, limit awek rasmi lak biasanya terhad. mungkin untuk seorang romeo
ada 2-4 orang awek rasmin.

kelas pertengahan pula adalah awek separa rasmi, untuk awek kelas nih
biasanya mungkin bila2 masa akan diangkat sebagai awek rasmi.

awek kelas yang tak utama adalah awek2 angkat jer, bermaksud bagi mana2
awek yang dikatogerikan takde balak atau awak yang kesorangan. so kita
sebagai lelaki tak elok rasanya membiarkan seseorang awek tu tanpa
perlindungan, so lelaki sejati wajib melantik seseorang wanita tu
sebagai awek jika dia didapati solo, tiba masa dia dah ada balak baru
kita terpaksa la melepaskannya. atau pun kalau sedara2 sayangkan awek
dalam katogeri nih mungkin anda2 boleh naikkan taraf awek nih kebagai
awek separa rasmi atau terus ke awek rasmi.

Apa2 pun gred awek2 yang anda dampingi mereka tetap seorang wanita yang
memerlukan kasih sayang seorang lelaki yang gagah.. errr... seperti aku
la kot.. (ambil contoh terdekat jer) hehehehe.

ok lah.. rasanya kecelaruan dah dijelaskan.. ada apa2 yang tak paham
boleh tanya... aku akan jelaskan sampai semua faham.. tapi kalau banyak
kali dah cakap tapi tak paham2 gak buat2 lah paham ek... hehehehe...

jumpa lagi baaa.....

cium untuk semua2 awek....

tata.. titi.. tutu...

jumpa di topik akan datang.

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Fieza on Tue 21 Oct 2008, 10:15 am

Madah buat Vlad

sal2

Jika kamu memancing ikan?Setelah
ikan itu terlekat di mata kail,Hendaklah kamu mengambil terus ikan
itu, Janganlah sesekali kamu lepaskan ia semula ke dalam air.Begitu
sahaja?Kerana ia akan sakit.Oleh kerana bisanya ketajaman mata
kailmu.Dan mungkin ia akan menderita . Selagi ia masih
hidup.Begitulah juga setelah kamu memberi banyak pengharapan Kepada
seseorang, Setelah ia mula menyayangimu..Hendaklah kamu menjaga
hatinya..Janganlah sesekali kamu terus meninggalkannya,Begitu
sahaja?Kerana ia akan terluka oleh kenangan bersamamu?Dan mungkin
tidak akan melupakan segalanya. .Selagi dia mengingatimu?Jika kamu
menadah air biarlah berpadaJangan terlalu mengharap pada
takungannyaDan janganlah mengaggap ia begitu teguh? Cukuplah
sekadar keperluanmu?Apabila sekali ia retak,Tentu sukar untuk kamu
menampalnya semula.Akhirnya ia dibuang? Sedangkan jika kamu cuba
membaikinya, Mungkin ia masih boleh digunakan lagi? Begitu juga
jika kamu memiliki seseorang ,Terimalah seadanya... Alihkan matamu
ke laut...airnya cantik membiru penuh ketenangan,tetapi hanya Allah
sahaja yang tahu rahsia di dalamnya...Begitulah dengan kehidupan
manusia,riang ketawa tetapi hanya Allah sahaja yang tahu rahsia
kehidupan...Jika kau kecewa pandanglah ke sungai, airnya mengalir
biarpun berjuta batu menghalang...Jika kau sedih, pandanglah ke
langit,kau akan sedar bahawa ALLAH SENTIASA BERSAMAMU...=) Be what
u want to be.... SoMetHinG tHeN NotHinG.


Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5202

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by suring on Wed 22 Oct 2008, 9:15 am

wadah untuk Vlad

jika kamu memancing ikan pastikan kamu mendapat ikan yang cukup saiznya dan bukanya ikan yang dilindungi sekiranya kamu dapat pastikan kamu melepaskannya semula kerana kamu pasti di tangkap oleh jabatan perikanan disebabkan ketajaman mata kail mu dirimu akan menderita umpama kamu mencintai gadis yang nampak alim tetapi bila kamu mendapatnya kamu akan ditimpa serba salah kerana antara kamu dan dia terdapat jurang yang luas jika kamu menadah air hujan pastikan bekasnya cukup besar dan teguh kerana jika pecah dan melimpah airnya akan membazir kerana Allah benci pada pembaziran jika kamu alihkan matamu ke laut pasti kamu akan kecewa kerana air laut pasti cantik membiru bila kamu lihat dari jauh namun apabila kamu didadanya kamu akan rasa takut dengan kedalamannya umpama kamu memandang wajah gadis yang cantik tetapi kamu belum tahu perangainya maka jika kamu pandang ke sungai kamu hanya jumpa air yang keruh hingga ke muara kini dan kamu tidak nampak dimana batunya nescaya kaki kamu luka kerananya dan bila sungai sudah mengalir deras kamu belum tentu selamat didalamnya umpama gadis yang perasan dia yang terbaik untukmu tetapi kamu sebenarnya telah dipermainkan

suring
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Timbalan pengarah JKKN.Pahang
Gender : Male
Jumlah Post : 1751
Umur : 40
Tarikh Register : 28/03/2008
Reputation : 10
Points : 4186

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Thu 23 Oct 2008, 11:00 am

to fieza: comelnya fieza.... hehehe.... ala cyg bucukkk.. jgn majuk2 ek.... nnti i belanja mkn...

to L'yas: errr... naper L'yas??? ayat aper tuuuu???

to palladium: xde wat aper2 la palladium... biasa la kann.. sedangkan lidah lagi tergigit.. inikan pula pasangan suami-isteri... errr.... couple laa.. hehehe.. tul tak fieza...

to suring: hmmm..... naper tu suring???

to palladium: tul tu palladium... suring meraban... hehehe

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Wed 05 Nov 2008, 5:37 am



Joget Cinta Pertama
by Matt Romeo
Terbitan Creative Enterprise Sdn bhd
Tahun 1994


"Relakah
emak melihat anak emak ini menderita? Sanggupkah emak melihat anak emak
ini berbinikan perempuan yang bernama jantan? Sampai hatikah emak
membiarkan anak emak memeluk kaki katil pada malam pengantinnya?"


Masa
korek2 kotak kemas rumah kat kampung terserempak dgn buku lama ni. Ntah
la sapa punya. Matt kembali dalam kisah Joget Cinta Pertama ini dan
memang dari sekolah lagi tahap miang dia aduih.. bukan main. Matt ni
dalam hati lain, cakap yg terkeluar lain. Control gitu. Disebabkan rasa
sayang yg meluap2 buat haslinda dia mengirimkan warkah cinta kpd gadis
cantik itu. Tak sangka pulak haslinda tu nak sambut salam cinta Si Matt
hingga jadi couple glamer kat skolah.. first time aku baca pepatah
ditelan mati katak diluah mati pucuk. aduih.. memang gelak jer biler
layan citer nih.


Bukan saja haslinda yg syokkan Matt ada
jugak la hati2 lain yg terpikat termasuklah sorang gadis bersama Azizan
tapi matt terang-terangan reject sbb tak lawa. Percintaan dgn Haslinda
telah menjadikan seorg yg lebih rajin belajar sbb Haslinda rajin
bertanya tentang pelajaran kpdnya.


Walau bgmanapun ada
pertelingkahan keluarga berkaitan dgn tanah Tokwan Matt dengan bapa
Haslinda.. Berjayakah Matt berbinikan Haslinda?


sure fine whatever
Rinn



Sinopsis belakang buku:

"MUlanya dia buat hal juga"
"Hal macam mana?"
"Dia terus buka seluar... huh, buruk betul. Nampak macam katak tak pakai baju!"
"Ah, tak senonoh."
Haslinda mencubit lenganku dan sekaligus memaksa aku mengaduh kecil.
"Cakaplah betul-betul Matt... dia buat apa?"
"Okey." Aku meneguk liur.


RM10.90
180 mukasurat

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Thu 20 Nov 2008, 5:38 am

Ketulusan Romeo sejati

sal2
salam muhibah dari kamek...

Jumpa lagi kita di ruangan penuh ahngat ini... hehehe. hangat ke? sebenarnya banyak maklum balas yang aku terima berkenaan ruangan ini, ada yg mengutuk dan ada juga yg menyokong, ada juga yang mahu aku terus menulis (errr.. menaip) kerana tertarik dengan tulisan aku? hehehe.... menarik ke? tah la... aku taknak komen aper2.. kalian yang akan memberi markah dan penilaian.



amat sadis bagi lelaki yg mengecawakan harapan seorang wanita - sekadar gambar hiasan


Berbalik pada tajuk kita pada hari ini yang berbunyi "ketulusan romeo". pada pendapat aku, romeo yang sejati adalah romeo yang tulus dan patut dihargai tiap2 wanita, kenapa aku katakan begitu? kerana romeo yang dalam erti kata romeo sejati nih tidak akan sesekali mengecewakan wanita, malah akan menghormati dan menghargai kaum yang indah dan menarik di muka bumi itu. sebab tu bagi aku sendiri la, untuk menolak cinta seorang wanita itu umpama ingin meledakkan bom nuklear di tengah bandaraya yang padat. kenapa aku cakap mcm tu? meledak bom nuklear di bandaraya yg padat adalah satu perbuatan tidak beretika dan jika ianya berlaku, memang sadis la... begitulah pandangan aku terhadap harapan cinta seseorang wanita. tu pasal berapa ramai awek pun yg ingin bercinta dengan aku akan tetap aku terima hatta walau terpaksa berkorban. anggaplah kita lelaki nih sebagai lilin yg menerangi seluruh malam walaupun kita sendiri terbakar dan malap, tapi kita tetap sanggup.



wanita memerlukan cinta dan belaian seseorang bernama lelaki - sekadar gambar hiasan


tapi seringkali juga niat untuk membela kaum yg comel dan manja ini disalahertikan oleh banyak pihak. yg menyokong mmg tak berapa banyak, tapi yang menentang memang tak boleh dikira. ada yang kata lelaki romeo ni mempermainkan wanita, mengambil kesempatan dan banyak lagi. tapi tak terfikirkan mereka bahawa niat sebenar jejaka romeo sejati ni adalah untuk membela, melindungi dan memberi sinar harapan kepada wanita? cubalah berfikir dan meletakkan diri anda sebagai romeo sejati. kepada wanita pula, cuba anda fikir bahawa statistik andartu dan masalah mental dikalangan wanita akan bertambah jika tiada jejaka bernama romeo sejati. hanya romeo sejati saja yg tulus terhadap wanita.

sama2lah kita berdoa agar akan muncul lebih ramai romeo sejati..

jumpa lagi....


Last edited by Lord Vlad on Thu 20 Nov 2008, 6:44 am; edited 2 times in total

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Wed 26 Nov 2008, 5:17 am

skarang boleh ikuti penulisan kamek di blog kamek.. nih alamatnya... http://lordvladmenulis.blogspot.com/

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Thu 27 Nov 2008, 11:57 am

Ku Kehilangan Mu

salam semua....

Semenjak kau pergi,
setiap hari, setiap detik kau dihati,
dah begitulah ia... selamanya....

ayat atas tu pembukaan jer.. dipetik dari salah sebuah lagu KRU...

Seperti mat rempit yang hilang motor???? itulah perumpamaan yang aku lalui 2-3 minggu lepas... aku kehilangan seorang awek yang aku klasifikasikan sebagai separa rasmi, maybe kalau kami lama bersama dah tentu aku naiktarafkan dia sebagai awek rasmi... nak kata cun... memang betul cun pun.... perumpamaan yg aku dapat cakap kat sini dia setanding dengan kecantikan milik laura, cukup sopan seperti cda, ada la nakal skit2 mcm noni dan keayuannya tak kalah berbanding fieza.... tu cuma perumpamaan jer la... supaya korang dapat bayangkan gadis yg baru jer aku terlepas tu.


Begitu sukar untuk melupakan gadis secomel cda - sekadar gambar hiasan

Kehilangan dia amat dirasai kerana boleh dikatakan setiap malam kami berbalas sms, dia amat romantik dan ambil berat. aci kerat jari salmon aku berani bertaruh untuk gadis sehebat itu sanggup aku berenang dari Malaysia menuju ke Myammar walau hakikatnya aku mungkin akan lemas nnti, aku bukannya pandai berenang sangat. hehehe.


kesedihan kadang-kala membahagiakan insan lain - sekadar gambar hiasan


Sebenarnya awek tersebut terpaksa aku lepaskan atas dasar dia dah temui lelaki yg benar2 ingin melihat dia bahagia, lelaki yg sesuai dengan dia.. dan aku merelakan dia walau hakikat aku mmg sayangkan dia. tapi takper la, demi orang yg disayang aku mengalah jugak...

Dalam pada melayan kepala yg sedikit sadis tu, aku masih teringat kata2 sifu yang masih aku pegang sampai skarang - kesedihan tak semestinya diraikan dengan tangisan dan terus bersedih, selayaknya ditinggalkan/atau meninggalkan kekasih patut diraikan dengan keseronokan kerana kita akan ada banyak peluang untuk mencari yg lain, memberi harapan kepad ayg lain dan terus berbakti kepada wanita lain yg lebih memerlukan kasih sayang dari kita (dipetik dari kata2 sifu i).

ok la.. setakat ini dulu artikel dari kamek untuk kali ni... jumpa lagi.... jgn lupa melawat blog i di http://lordvladmenulis.blogspot.com/


Last edited by Lord Vlad on Fri 28 Nov 2008, 5:52 am; edited 1 time in total

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Mon 22 Dec 2008, 4:51 am

Gadis Budiman, Gadis Terhebat... Siapa Dia?

Oleh : Lord Vlad


salam muhibah
salam sejahtera
salam perkenalan

Bertemu lagi kita tok di sini...





adakah gadis yg dimaksudkan bernama cda? - sekadar gambar hiasan
___________________________


Sebenarnya hari nih aku sekadar nak ceritakan apa yg aku rasa perlu diceritakan, ape2 pun thread ini milik aku dan aku berhak cerita apa saja... betul tak? hehehe.. jgn mare...

Tuan-tuan, puan-puan, saudara dan saudari tahu tak apa perasaan aku ketika ini? yg aku cuma dapat bayangkan cuma macam bangla baru dapat gaji... gembira dan ceria bila dapat berkenalan dengan seorang gadis yg hebat serta budiman, tambah2 lagi gadis tersebut mengaku selesa berkawan dengan aku... errr.. sebenarnya aku tak kisah kalau gadis tersebut selesa untuk menganggap aku lebih dari kawan. Yang penting dia dah cakap dia senang berkawan dengan aku.... so dapat juga aku buat kesimpulan sendiri 'senang' yg di maksudkan dia adalah dia senang jika berjalan seiringan dengan aku.... adakah dia senang bila makan bersuap-suapan aku dan dia... adakah dia senang bila aku ajak main snooker... adakah dia senang bila diajak ke katil?? opsss!!! itu dah masuk bab lain.. korang jangan fikir bukan2 tauk.... tak baik... hehehe.





Apakah kejelitaannya setanding falci? - sekadar gambar hiasan.
______________________


Aci kerat ape2 pun aku berani bertaruh, kalau la aku berjalan seiringan dengan gadis tersebut grenti cicak yg melekat kat siling pun akan jatuh tatkala terpandang kejelitaan dan keayuan gadis tersebut. Budiman??? memang gadis tersebut budiman dan yg membuat aku makin kagum dengannya adalah dia sentiasa merendah diri... sentiasa menolak pujian walaupun beliau sememangnya layak dipuji. Jarang2 tauk jumpa gadis mcm nih.

Untuk gadis sehebat ini, terus terang aku cakap sanggup lakukan apa saja. kalau la antara kami ada lautan api, aku grenti akan renang juga.. err.. tapi selepas hujan laa... Sebenarnya aku mmg dah jatuh cinta dengan dia, tapi tah la... tak berani pulak aku nak cakap ape2 kat dia pasal benda yg aku rasa nih...

Bila fikir balik, perkara yg paling tak berani aku hadapi adalah si gadis tersebut dimiliki oleh orang lain selain dari aku.. bila fikir balik, perasaan jadi bercampur baur. kalau nak buat perumpamaan pula macam George W. Bush yang bangun dari tidur, buka2 jer mata Osama Laden ada kat kepala katil... gabra, susah hati dan macam2 perasaan lagi kalau disenaraikan disini mmg tak cukup ruang.

Bila fikir-balik, walaupun hidung aku nih boleh dikira mancung la jugak.. tapi masih belum pasti hidung yg mancung ini dapat menyentuh pipinya yg comel milik gadis yg hebat itu.. dia terlalu budiman untuk jejaka mcm aku, dia terlalu baik kalau nak dibandingkan aku yang tak seberapa ini. Walaupun dianggap ensem ramai wanita (hehehe.... jgn jelosss.. ini kenyataan aperrrr..) tapi bila dengan dia, aku rasa aku masih belum layak.




gadis budiman untuk jejaka budiman - sekadar gambar hiasan.
_____________________


ok la semua, setakat ni dulu citer aku pada hari nih... aku sambung lain kali lak. opss.. jap lagi ada citer lain.. kalau sempat aku taip jap lagi.... kalau tak pun aku taip lain kali la... ni kisah masa aku balik kampung bercuti masa raya qurban baru-baru nih.... tajuknya 'Awek Satu Kampung'


jumpa lagi...
adioss....


Last edited by Lord Vlad on Sat 29 Sep 2012, 6:37 pm; edited 1 time in total

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Fieza on Tue 23 Dec 2008, 4:21 pm

True Love

Love is blind for some people
but my love has million eyes
to see all the good things in you
You have touched the deepest part of my heart
the place that no one has ever been before.
You grow the seeds that I never forget to water.
I took a good care of them so it won't die...
but know, that you are gone
You leave me trembling like an injured bird
I want to fly...high to the sky to catch you
but my foot stuck to the ground
I see the clouds where I use to play ...
Then I know that you took my heart with you
I want nothing more than
to be able to turn to you one day
take your hand in mine,
and look into the face of the one
I fell in love with years ago.
I'll always love you.

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5202

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Wed 24 Dec 2008, 6:46 am

errrr... untuk fieza pun ada juak....


----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Wed 24 Dec 2008, 6:50 am

err.... dan tak lupa pada falci juak... hehehe...


----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Sponsored content Today at 3:42 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 24 Previous  1, 2, 3, 4 ... 13 ... 24  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum