FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Page 22 of 24 Previous  1 ... 12 ... 21, 22, 23, 24  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by jue on Wed 30 Mar 2011, 5:40 pm

si vlad yang semakin nakal....nakal dengan cerita-cerita khayalannya hehehehe

----Forum Paramedik Malaysia-----




kegagalan selalunya disebabkan oleh gerun dan ketakutan

jue
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : kaki tangan krjaan
Gender : Female
Jumlah Post : 525
Umur : 37
Tarikh Register : 01/11/2007
Reputation : 11
Points : 3031

Character sheet
Mutiara Kata saya: hiasi peribadi molekkan pekerti

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Fieza on Thu 31 Mar 2011, 5:27 pm

@jue wrote:si vlad yang semakin nakal....nakal dengan cerita-cerita khayalannya hehehehe

lol!

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5202

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Cik Pah on Tue 05 Apr 2011, 7:14 am

@jue wrote:si vlad yang semakin nakal....nakal dengan cerita-cerita khayalannya hehehehe

biasalh tuh kak jue vlad yg suka control hensem Razz

----Forum Paramedik Malaysia-----






KeYakiNaN uBat BaGi PenYaKiT

Cik Pah
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : MLT
Gender : Female
Jumlah Post : 1966
Umur : 35
Tarikh Register : 07/11/2006
Reputation : 12
Points : 4167

Character sheet
Mutiara Kata saya: cHaiyoOoOk!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Thu 26 May 2011, 9:45 am

gantung keyboard.....

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Fieza on Fri 27 May 2011, 10:15 am

npe ni v?? awat nk gtg keyboard?

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5202

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Cik Pah on Mon 30 May 2011, 3:30 am

@Lord Vlad wrote:gantung keyboard.....
sudah2 lh vlad x yah duk ngaju ngan keyboard tuh beli je yg baru Razz

----Forum Paramedik Malaysia-----






KeYakiNaN uBat BaGi PenYaKiT

Cik Pah
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : MLT
Gender : Female
Jumlah Post : 1966
Umur : 35
Tarikh Register : 07/11/2006
Reputation : 12
Points : 4167

Character sheet
Mutiara Kata saya: cHaiyoOoOk!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Fieza on Tue 07 Jun 2011, 4:30 am

dah insaf kot die ni c.pah

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5202

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Cik Pah on Tue 07 Jun 2011, 5:03 am

@Fieza wrote:dah insaf kot die ni c.pah


moga2 betul Razz

----Forum Paramedik Malaysia-----






KeYakiNaN uBat BaGi PenYaKiT

Cik Pah
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : MLT
Gender : Female
Jumlah Post : 1966
Umur : 35
Tarikh Register : 07/11/2006
Reputation : 12
Points : 4167

Character sheet
Mutiara Kata saya: cHaiyoOoOk!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Fieza on Tue 07 Jun 2011, 5:17 am

@Cik Pah wrote:
@Fieza wrote:dah insaf kot die ni c.pah


moga2 betul Razz

xyakin arr c.pah.. btul ke insaf? hik..hik.. jgn mre v..

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5202

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Cik Pah on Tue 07 Jun 2011, 5:29 am

@Fieza wrote:xyakin arr c.pah.. btul ke insaf? hik..hik.. jgn mre v..


ikut musim agaknya Razz

----Forum Paramedik Malaysia-----






KeYakiNaN uBat BaGi PenYaKiT

Cik Pah
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : MLT
Gender : Female
Jumlah Post : 1966
Umur : 35
Tarikh Register : 07/11/2006
Reputation : 12
Points : 4167

Character sheet
Mutiara Kata saya: cHaiyoOoOk!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Fieza on Tue 07 Jun 2011, 6:01 am

@Cik Pah wrote:
@Fieza wrote:xyakin arr c.pah.. btul ke insaf? hik..hik.. jgn mre v..


ikut musim agaknya Razz

mcm serangga..hik..hik... ade musim2 dia kn..

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5202

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Cik Pah on Tue 07 Jun 2011, 6:13 am

@Fieza wrote:mcm serangga..hik..hik... ade musim2 dia kn..
mkn byk serangga agaknya jd ikut musim serangga Razz

----Forum Paramedik Malaysia-----






KeYakiNaN uBat BaGi PenYaKiT

Cik Pah
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : MLT
Gender : Female
Jumlah Post : 1966
Umur : 35
Tarikh Register : 07/11/2006
Reputation : 12
Points : 4167

Character sheet
Mutiara Kata saya: cHaiyoOoOk!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by noorliza on Wed 08 Jun 2011, 1:39 pm

sy tgk vlad dah lama sgt xupdate ruang ni? mn pegi smbungn cerita vlad tu?

noorliza
AHLI SENIOR
AHLI SENIOR

Jawatan : nurse
Gender : Female
Jumlah Post : 83
Umur : 31
Tarikh Register : 31/01/2009
Reputation : 1
Points : 2910

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Cik Pah on Thu 09 Jun 2011, 2:38 am

vlad bz bawak anak pegi jalan2 cuti sekolah Razz

----Forum Paramedik Malaysia-----






KeYakiNaN uBat BaGi PenYaKiT

Cik Pah
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : MLT
Gender : Female
Jumlah Post : 1966
Umur : 35
Tarikh Register : 07/11/2006
Reputation : 12
Points : 4167

Character sheet
Mutiara Kata saya: cHaiyoOoOk!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by elida on Thu 09 Jun 2011, 3:54 am

dah ada ank rupanya bro romeo kita ni.. Laughing ptt nmpk mcm insaf dah

elida
AHLI SENIOR
AHLI SENIOR

Negeri :
Jawatan : Peg. Undang-undang
Gender : Female
Jumlah Post : 80
Umur : 32
Tarikh Register : 06/10/2008
Reputation : 0
Points : 2989

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Huzaimi on Sun 12 Jun 2011, 4:37 pm

mcm da insaf ??

hahhaa

Huzaimi
AHLI SENIOR
AHLI SENIOR

Jawatan : Tabib Jalanan - Huzaimi.com
Gender : Male
Jumlah Post : 99
Umur : 59
Tarikh Register : 05/01/2009
Reputation : 4
Points : 3010

Character sheet
Mutiara Kata saya: 200

View user profile http://Huzaimi.com

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Mon 18 Jul 2011, 5:15 am

hehehe........ setakat ni belum ada masa sambung ba.......

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Jelita on Thu 15 Sep 2011, 10:05 am

bila nk smbung ni vlad? lama betul xupdate story

Jelita
AHLI JUNIOR
AHLI JUNIOR

Negeri :
Jawatan : mici
Gender : Female
Jumlah Post : 47
Umur : 31
Tarikh Register : 20/02/2009
Reputation : 1
Points : 2911

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Thu 24 Nov 2011, 6:51 pm

sorry jelita..... maybe kamek gtg keyboard dolok.... kalau ada rezeki nanti ada la sambungannya nanti ye...... hehehe....

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Berubah dan nekad

Post by Lord Vlad on Fri 03 Feb 2012, 8:37 pm

Berubah dan nekad

Oleh: Lord Vlad

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua, lama dah aku tak menulis a.k.a menaip rupanya. Bila last aku menulis ye? aku sendiri pun dah lupa. Yang pasti memang cukup lama, kalau bukan aku yang rasa grenti ada awek-awek yang mengikuti tulisan aku ni yang dapat meneka bila last aku berkarya. Malam ni aku nak menulis lagi, tapi janggal pulak rasanya. Rasa macam skema pun ada. Skill dah lari kot. Rasa macam bangla duduk dalam stadium bola dimana pasukan yang berlawan itu antara pasukan Malaysia dengan pasukan Indonesia. Tapi tak apa la, aku cuba juga untuk membuat kemunculan kembali.


Patutlah orang perempuan tak boleh berhenti nak berhenti dari make-up - gambar hiasan

Seperti ayat-ayat yang aku taip sebagai tajuk diatas, begitulah dengan aku. Sekarang aku dah berubah. Walaupun aku tetap Vlad, tapi aku dah tak macam dulu. Kalau dulu aku nakal sekarang dah lain. Setakat nakal sikit-sikit tu tak apa la kan. yang pasti vlad tetap vlad. dan vlad itu adalah aku.

Memanglah aku nak berubah 100%, dah taknak berawek ramai. Kalau pemain badminton ayat paling sesuai tu "nak gantung reket" atau untuk pemain bola pulak "nak gantung kasut". Penhijrahan aku pun sama. Aku dah taknak berawek ramai, ketakat tinggal 2-3 orang pun cukup la. hehehe. Dan atas keinginan aku untuk berubah itu jugalah antara sebahagian penyebab kenapa aku menghilang sekejap. Masuk online, lepas tu keluar. Iya, aku rasa aku nekad untuk berubah.

Tetapi rupanya hajat besar aku itu bukanlan mudah untuk aku laksanakan. Ia tak semudah yang disangka. Bila saja online, buka facebook lapas tu nampak pelbagai senyuman yang comel-comel milik makhluk yang comel serba berlekuk dialam maya, aku mula nak demam tak demam. Sama juga macam kaki gian tengok daun ketum. Keinginan untuk ber "hai" dengan mereka membuak-buak.


Susah nak jadikan diri untuk berawek sikit - gambar hiasan

Fuhhhhhhh.... mengeluh panjang aku dibuatnya. Susah benar rupanya hendak berhenti melakukan sesuatu benda yang dah menjadi rutin kita. Sesuatu yang kita suka. Menahannya memang menyeksakan. Rasa macam perokok tegar yang tersesat ke kampung yang takde kedai yang mana rokoknya dah habis lima enam jam. Patutlah orang perempuan tak boleh berhenti nak berhenti dari make-up. Ribut taufan, puting beliung, tsunami atau gempa bumi sekalipun kaum diaorang ni tetap nak bersolek. Kalau tak banyak pun setakat calit bedak sikit pun jadi la. Begitulah juga aku. Aku sekarang bertarung dari membuat perkara yang aku suka. Perkara yang kadang-kadang dah sama taraf dengan nasi dengan air.

Bila dah biasa berawek ramai begitu la juga rupanya. Susah nak jadikan diri untuk berawek sikit. Baru berniat nak berhenti berawek saja serta merta rasa alam semesta ini gelap gelita. Rasa macam nak pengsan, cirit-birit, sakit kepala, demam dan segalanya penyakit nak datang.

Tapi aku sudah nekad, dan atas sebab itulah aku berkata pada diri aku sendiri. "lantaklah nak pengsan ke, nak cirit ke, dan sakit kepala ke atau nak demam sekalipun. aku akan bulatkan tekad aku itu. Aku nak berubah. Dah taknak berawek ramai.


Kena pulak yang senyum tu cantik macam neelofa? - gambar hiasan

Tapi.... masih ada tapi.... hehehe. Dalam pada aku sudah nekad tu dan sampailah sekarang ada saja makhluk yang bermurah hati sedekahkan senyuman manis pada aku. Yang pasti senyuman itu tentulah milik bukan dari kaum aku. Dan senyuman itu tandanya minta dipikat. Kena pulak yang senyum tu cantik macam neelofa?. Sifu aku dah kata "jangan sesekali hampakan harapan makhluk bernama wanita" atas dasar itu aku terpaksalah untuk 'tidak' menghampakan kaum kesayangan aku itu. Terpaksa juga memikat. Dan juga, dalan keadaan aku yang sudah 'bernekad' untuk mengurangkan koloni awek itu, ada saja yang cuba mendekati aku. Dan seperti ayat diatas juga, yang mendekati aku itu juga tentulah kaum yang manis yakni wanita.

Sekarang aku rasa keliru..........

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by falci on Sat 04 Feb 2012, 1:05 pm

laa..vlad keliru plak dah rabbit

----Forum Paramedik Malaysia-----




Illegitimi non carborundum

falci
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)

Negeri :
Jawatan : Skodeng Kuman
Gender : Female
Jumlah Post : 766
Tarikh Register : 17/06/2007
Reputation : 35
Points : 4629

Character sheet
Mutiara Kata saya:

View user profile

Back to top Go down

Bila nak berubah, ada-ada sahaja yang tak kena

Post by Lord Vlad on Sat 04 Feb 2012, 8:24 pm

Bila nak berubah, ada-ada sahaja yang tak kena

Oleh: Lord Vlad

Memang susah bila kita sudah menanam tekad untuk berubah lebih lagi untuk tinggalkan perkara yang kita suka buat dan benda itu pulak adalah rutin kita. Nak kata rutin tu tak ada la juga, tapi bab berawek ramai ini sudah jadi sebati dengan aku. Bila aku utarakan hasrat aku nak jadi Vlad yang baru, ada-ada saja nada sinis yang mempertikaikannya.

"boleh ke kau hidup tanpa awek? bukan vlad la kalau tak ada awek" kata salah seorang teman rapat aku.

"eh! biar betul kau ni? dah buang tebiat apa kawan aku sorang ni" kata kawan aku yang lain pulak.

"kau ni dah hilang akal agaknya, orang lain berlumba nak tambah awek, kau pulak kebelakang nak kurangkan awek. Kalau la aku ada bakat semulaja pandai memikat macam kau ni sampai umur 68 tahun pun belum tentu aku pencen lagi untuk cari awek" kata kawan aku yang ketiga.

Hasil dari tinjauan pendapat yang aku kumpulkan dari sumber-sumber terdekat aku semuanya kondem hasrat aku itu. Semua pakat kondem aku. Panas telinga juga bila ada antara mereka cakap aku ni romeo yang dah tak ada minyak. Sumbu pun dah terbakar, cuma tinggal pelita saja pun tengah tunggu masa nak karam dalam laut jadi terumbu ikan.

Itulah hakikat yang terpaksa aku lalui bila hasrat itu aku utarakan kepada kawan-kawan terdekat aku. Tapi lantak la, ini soal aku, bukan soal mereka. Yang nak berubah itu aku dan bukan mereka. Mereka bukan tahu selama ini pun aku berawek ramai bukan untuk suka-suka. Tapi atas dasar kemanusiaan.

Sifu aku pernah berkata seorang lelaki yang mempunyai sifat kemanusiaan yang tinggi adalah tidak menghampakan harapan seorang wanita dan untuk mengerti pasal wanita kita kena banyak belajar. Sifu aku kata lagi untuk banyak belajar pasal wanita kena la berawek ramai. Bila suatu hari nanti dimana aku lalui hidup alam berumahtangga tak adalah ralat untuk aku memahami isi hati dan masalah suri aku nanti.

Tapi kebanyakan kawan-kawan aku sudah salah anggap. Bagi mereka berawek ramai adalah satu platform untuk berenjoy dan menghabiskan sisa-sisa muda. Aku bukan macam mereka. Aku berawek ramai adalah untuk melindungi mereka dari spesis jenis yang macam kawan aku. Bila dah jadi awek aku sekurangnya tak ada la mereka dipersiakan macam berudu dalam lopak hujan. Bila air kering mati la berudu tu.

Tapi hasrat aku untuk mengurangkan bilangan awek mungkin terpaksa aku tangguhkan dulu bila mana aku terjumpa seorang awek. Awek yang mana boleh membuat semua jantan sanggup lompat macam katak dari surabaya sampailah Tibet. Awek yang mempunyai senyuman yang hebat sehebat senyuman Neelofa. Awek yang boleh mencairkan kutub utara dan selatan hanya dengan senyumannya. Awek yang mempunyai serba-serbi pakej yang lengkap untuk dijadikan seorang Suri dalam hidup.

Kerananya aku sanggup tambah satu lagi koata untuk bilangan awek aku. Yang pasti kerana dia aku sanggup perlahankan dulu hasrat aku itu. Nampaknya sekali lagi aku jatuh cinta pandang pertama. Ia berlaku dengan pantas dan cinta pandang pertama ini adalah yang kali keberapa pun aku dah lupa. Lantak la berapa kali kan. Yang pasti operasi memikatnya perlu aku mulakan dahulu.


Hasrat aku untuk mengurangkan bilangan awek mungkin terpaksa aku tangguhkan dulu - Gambar penyeri


Dan siapakah gadis yang aku maksudkan itu?
hehehe...
Jeng..jeng..jeng.....

temui siri yang masih belum diberi tajuk dan mendebarkan dengan plot cerita yang lebih hebat dari 'Awek Satu Kampung' ini akan datang.....

tungguuuuuuuuu.....

*** PENGHARGAAN UNTUK GADIS YANG MEMBENARKAN GAMBARNYA MENJADI GAMBAR PENYERI DI RUANGAN INI.


Last edited by Lord Vlad on Sat 04 Feb 2012, 8:31 pm; edited 2 times in total

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Sat 04 Feb 2012, 8:25 pm

@falci wrote:laa..vlad keliru plak dah rabbit

hehehe... kekeliruan ini mungkin satu rahmat.. atau satu episod baru untuk hari yang mendatang.....

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by fifie on Sun 05 Feb 2012, 8:31 am

wahh.. bestnya vlad.. kmunculan smula lps lma ilang. datp dari gaya cite tu mcm xnk insaf lg je?

fifie
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : jururawat terlatih
Gender : Female
Jumlah Post : 101
Umur : 32
Tarikh Register : 19/10/2006
Reputation : 4
Points : 3793

Character sheet
Mutiara Kata saya: 200

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by farah hani on Sun 05 Feb 2012, 2:52 pm


syok gak bca tulisan2 Lord Vlad. farah baru je kt forum ni. bila bca cite yg tajuk barubah & nekad rse pnulis ni ade gya yg sndiri. sme dg novel2 la gak. stiap novelis ada gaya masing2.

skrg farah cuba follow topik yg dah lps2 tu. tp bnyk gak page ni? smpai 72 tuu..

farah hani
AHLI SENIOR
AHLI SENIOR

Negeri :
Jawatan : jurujual
Gender : Female
Jumlah Post : 80
Umur : 24
Tarikh Register : 15/05/2011
Reputation : 3
Points : 2137

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Sponsored content Today at 3:42 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 22 of 24 Previous  1 ... 12 ... 21, 22, 23, 24  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum