FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Page 23 of 24 Previous  1 ... 13 ... 22, 23, 24  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by falci on Mon 06 Feb 2012, 5:24 am

try baca dari awal lg, farah.

tp apa2 pun, memang terserlah sungguh kasanova beliau tu

----Forum Paramedik Malaysia-----




Illegitimi non carborundum

falci
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)

Negeri :
Jawatan : Skodeng Kuman
Gender : Female
Jumlah Post : 766
Tarikh Register : 17/06/2007
Reputation : 35
Points : 4629

Character sheet
Mutiara Kata saya:

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Mon 06 Feb 2012, 7:42 pm

@falci wrote:try baca dari awal lg, farah.

tp apa2 pun, memang terserlah sungguh kasanova beliau tu

hehehe... tq puan super moderator coz tolong promote... hehehe...... tp bab yg kasanova tu yg xtahan tu...... hahaha.. i baik ape

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Mon 06 Feb 2012, 7:43 pm

@fifie wrote:wahh.. bestnya vlad.. kmunculan smula lps lma ilang. datp dari gaya cite tu mcm xnk insaf lg je?

errr... bila tengok je fifie rasa jatuh cinta la plak.... cinta pandang pertama ke nih ek??? hehehe

***** mengenyitkan mata pada fifie....

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Mon 06 Feb 2012, 7:44 pm

@farah hani wrote:
syok gak bca tulisan2 Lord Vlad. farah baru je kt forum ni. bila bca cite yg tajuk barubah & nekad rse pnulis ni ade gya yg sndiri. sme dg novel2 la gak. stiap novelis ada gaya masing2.

skrg farah cuba follow topik yg dah lps2 tu. tp bnyk gak page ni? smpai 72 tuu..

hehe.. tq farah coz sudi pembaca terbaru.... err.... i rasa i kenal la u ni... tapi kat mana ek????

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Awek dan Masa

Post by Lord Vlad on Mon 06 Feb 2012, 9:05 pm

jeng..jeng


Last edited by Lord Vlad on Mon 06 Feb 2012, 9:40 pm; edited 1 time in total

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Awek dan Masa

Post by Lord Vlad on Mon 06 Feb 2012, 9:34 pm

Awek dan Masa

Oleh : Lord Vlad

Aku masih lagi dalam proses perubahan. Proses dimana aku mungkin memulakan rutin hidup baru, norma hidup yang biasanya berawek ramai kepada berawek sedikit. Proses ini juga menentukan ke mana hala tuju perubahan hidup aku selepas ini. Yang pasti aku gembira kerana aku bakal menamatkan zaman berawek ramai. Sudah tidak macam dulu-dulu. Bangun-bangun pagi sahaja ada la awek ni ajak dating, awek tu pulak mengadu masalah, awek ni plak ajak bergayut lama-lama dalam telefon. Bukan aku nak lupakan terus hal rutin aku ini. Tidak sama sekali.

Tumpuan aku cuma untuk berdating dengan mana awek yang aku rasa perlu dan dalam katogeri awek rasmi. Jadi sekarang bagi aku istilah awek tidak rasmi sudah luput. Kepada awek yang tidak rasmi, keputusan sudah aku muktamatkan dan sebenarnya terus terang aku katakan bahawa memang sukar untuk aku melaksanakannya. Tapi aku kena juga buat demi kebaikan bersama. Sekarang aku hanya akan memberikan tumpuan sepenuhnya kepada awek-awek aku yang tiga orang itu sahaja dan.. errr... awek yang sorang lagi yang mungkin bakal menjadi awek rasmi aku. hehehe. (Seperti mana yang aku sebutkan dalam topik yang lepas).


Cukup sekiranya cuma awek-awek rasmi aku yang 3 + 1 itu lah yang menjadi pemanggil setia - Gambar penyeri

Aku juga bukanlah lokek mendengar masalah dari mulut makhluk comel bergelar wanita. Tidak sama sekali. Kalau dulu-dulu aku menjadi tempat dimana mereka mencurahkan rasa sedih, gembira, hiba, pilu, riang, misteri, lawak dan apa-apa sahaja. Sekarang aku sudah jadi macam YB pencen. Atau dengan lebih tepat macam YB menarik diri dari bertanding pada pilihanraya yang berikutnya. YB yang memutuskan bahawa ingin berhenti dari berkhidmat pada masyarakat pada teknikalnya. Begitulah halnya dengan aku. Berawek ramai ni sebenarnya aku anggap berkhidmat pada wanita yang perlukan kasih sayang dan aku menjalankan tugas aku dengan baik selama ini. Sesuai dengan harsat aku untuk mengurangkan bilangan awek bermakna kuranglah juga masalah-masalah yang akan aku dengari lagi. Lagi pun aku rasa bab-bab masalah ni biarlah orang politik yang selesaikannya. Aku bukan macam orang politik yang boleh pusing sana-pusing sini. Kejap itu dan kejap ini. Aku cuma seorang lelaki yang ingin berubah, berubah dan berubah.

Bab bergayut ditelefon lama-lama juga bukanlah aku nak lupakan terus. Seperti yang aku war-warkan diatas bahawa cukup sekiranya cuma awek-awek rasmi aku yang 3 + 1 itu sahaja yang menjadi pemanggil setia atau dipanggil aku sendiri dengan teknologi telefon. Aku bukan dah tak mahu menerima panggilan dari awek-awek lain lagi. Ini untuk kebaikan poket mereka sendiri juga dan tak lupa poket aku sendiri. Lagipun selama ini kebanyakan yang calling-calling tu sebenarnya bukan aku. Tapi awek-awek yang mendapingi aku. Jadi sekurangnya jimatlah prepaid mereka 70-80 ringgit sebulan. Dan berita buruknya adalah kepada tokey-tokey kompeni besar kad pra-bayar atau syarikat telekomunikasi yang mungkin sedikit menurun statistik perniagaan mereka. Bila difikirkan balik sebenarnya besar juga sumbangan aku kepada syarikat-syarikat ni. Kalau seorang awek membelanjakan sebulan dalam 60 ringgit, cuba kalian darabkan dengan 20-30. tak ke banyak tu. Itu tak termasuk lagi jumlah panggilan aku kepada mereka. Tapi sekali lagi aku nak ingatkan bahawa aku sekarang dalam proses hendak berubah. Dalam menentukan proses ini menjadi kenyataan tentulah pelbagai gaya hidup dan kemahuan yang terpaksa aku tolak ketepi. Tapi kalau kereta rosak kat tengah-tengah lebihraya elok la sekiranya tunggu peronda lebuhraya datang membantu. Apa pulak hal nak babitkan peronda lebuhraya ni? aku pun tak tahu. Tiba-tiba sahaja peronda lebuh raya datang dalam benak kepala aku ini.


"orang lelaki memang macam tu. orang rindu sangat nak dengar suara abang" - Gambar penyeri

Tapi tipulah kalau aku katakan yang aku ini memang boleh hendak berubah sepenuhnya. Sedangkan kucing pun tunggu tanduk keluar tapi sampai sekarang tak keluar-keluar juga. Hasrat hati memang ingin berubah. Tekad memang ada dilafazkan. Tapi bila fikir balik bab senyuman-senyuman menawan makhluk yang penuh keindahan dan berlekuk-lekuk yakni wanita, hasrat dan tekad aku mula goyah. Macam kaki loteri yang tiba-tiba insaf lepas itu tau-tau tiket loteri yang dibelinya semalam naik nombor 1. Tak ke tergugat hasrat dan tekad itu?. Patut juga la kaum wanita tak boleh berhenti dari memborong sakan di shopping kompleks. Baru saja buat kira-kira nak jimat-cermat, kompeni bagi pulak bonus 2-3 bulan gaji, lepas itu tokey-tokey shopping kompleks pulak buat sale gila-gila sampai 70-90% potongan. Sebab itu la aku katakan hasrat dan tekad memang tak boleh mengatasi keinginan, rutin dan kehendak kita. Kita hendakkan sesuatu benda tapi kita menyekatnya dari terus berlaku. Tapi aku perlu kuatkan azam aku. Aku perlu juga berubah. Bila aku ehndak berubah itu bab lain. Yang penting tanamkan hasrat dulu.

Aku bukanlan nak kata yang aku ini lelaki yang tidak kuat semangat. tetapi biasalah kan. Awal-awal memang semangat tu ada. Sama la halnya dengan budak tahap sederhana yang nak dapat 9A dalam SPM yang bersemangat pulun study kalau boleh sampai subuh, tiba-tiba tak sampai pukul 10 malam dah berlingkar atas katil layan tidur. Aku menang bersemangat untuk teruskan perubahan, tapi lama-lama tak sampai dua tiga jam dari pasang semangat itu tiba-tiba ada SMS berbunyi "sampai hati abang dah tak pedulikan ..tuttt...". lepas tu datang lagi SMS "orang lelaki memang macam tu. orang rindu sangat nak dengar suara abang". Jadi untuk menjaga kredibiliti kaum aku terpaksalah aku membalas SMS dan jawab panggilan dari awek yang menghantar SMS tadi. Lagipun tak baik tengok kaum wanita ni sedih-sedih sebab tak dengar suara kita.

Aku rasa untuk berhenti dari berawek ramai ini bukan satu kerja yang mudah. Ianya sama la tarafnya dengan menyuruh cicik disiling supaya turun kebawah lepas tu suruh dia berjalan elok-elok kat bawah macam kucing atau kura-kura. Jadi untuk merealisasikan hasrat aku untuk tidak berawek ramai ini rasanya eloklah aku ambil sedikit masa lagi. Biar sahaja masa yang menentukan status aku sama ada boleh atau tidak berawek sedikit. Kalau tak boleh buat dalam masa 2-3 jam sekurangnya aku boleh tambah lagi 2-3 tahun, tak pun boleh tambah lagi sampai 8-10 tahun. Kalau perlu tambah lagi kena la tambah sampai boleh berjaya. Sedangkan kerajaan pun tambah umur hed pencen dari 55 kepada 56, lepas tu kepada 58 dan sekarang sehingga 60. Takkan aku pun tak boleh tambah had hasrat dan tekad aku ini.


Berhenti dari berawek ramai ini bukan satu kerja yang mudah - Gambar penyeri

Rumusannya disini yang dapat aku simpulkan bahawa untuk lakukan sesuatu itu memerlukan masa. Sama la halnya hasrat aku untuk berawek sedikit. Berikan aku sedikit masa lagi dan kita akan tengok hasilnya kemudian.

---Habis---

Jumpa lagi

***** PENGHARGAAN KEPADA GADIS YANG SUDI JADI MODEL STORY KALI INI.

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by farah hani on Thu 09 Feb 2012, 2:47 pm

@Lord Vlad wrote:
@farah hani wrote:
syok gak bca tulisan2 Lord Vlad. farah baru je kt forum ni. bila bca cite yg tajuk barubah & nekad rse pnulis ni ade gya yg sndiri. sme dg novel2 la gak. stiap novelis ada gaya masing2.

skrg farah cuba follow topik yg dah lps2 tu. tp bnyk gak page ni? smpai 72 tuu..

hehe.. tq farah coz sudi pembaca terbaru.... err.... i rasa i kenal la u ni... tapi kat mana ek????

ye ke knl? nma awak ape?

farah hani
AHLI SENIOR
AHLI SENIOR

Negeri :
Jawatan : jurujual
Gender : Female
Jumlah Post : 80
Umur : 24
Tarikh Register : 15/05/2011
Reputation : 3
Points : 2137

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by farah hani on Thu 09 Feb 2012, 2:48 pm

@falci wrote:try baca dari awal lg, farah.

tp apa2 pun, memang terserlah sungguh kasanova beliau tu

tgh baca satu prsatu ni... byk sgt...

farah hani
AHLI SENIOR
AHLI SENIOR

Negeri :
Jawatan : jurujual
Gender : Female
Jumlah Post : 80
Umur : 24
Tarikh Register : 15/05/2011
Reputation : 3
Points : 2137

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by farah hani on Thu 09 Feb 2012, 2:49 pm

sy buka blog awk, tp xdpt masuk..

farah hani
AHLI SENIOR
AHLI SENIOR

Negeri :
Jawatan : jurujual
Gender : Female
Jumlah Post : 80
Umur : 24
Tarikh Register : 15/05/2011
Reputation : 3
Points : 2137

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Fieza on Mon 27 Feb 2012, 2:23 pm

@farah hani wrote:
@Lord Vlad wrote:
@farah hani wrote:
syok gak bca tulisan2 Lord Vlad. farah baru je kt forum ni. bila bca cite yg tajuk barubah & nekad rse pnulis ni ade gya yg sndiri. sme dg novel2 la gak. stiap novelis ada gaya masing2.

skrg farah cuba follow topik yg dah lps2 tu. tp bnyk gak page ni? smpai 72 tuu..

hehe.. tq farah coz sudi pembaca terbaru.... err.... i rasa i kenal la u ni... tapi kat mana ek????

ye ke knl? nma awak ape?

jga2 farah.. hik..hik

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5202

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Fieza on Mon 27 Feb 2012, 2:24 pm

@farah hani wrote:
@falci wrote:try baca dari awal lg, farah.

tp apa2 pun, memang terserlah sungguh kasanova beliau tu

tgh baca satu prsatu ni... byk sgt...

bca pstu bole jga2 ngan laki yg casanova mcm vlad ni..

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5202

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Fieza on Mon 27 Feb 2012, 2:24 pm

mn pnulis? cm bskut jek... kjap ade kjap xde..

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5202

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Puteri Kayangan on Wed 07 Mar 2012, 6:06 am

xde cite baru?

Puteri Kayangan
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : Orang Kesihatan
Gender : Female
Jumlah Post : 183
Umur : 25
Tarikh Register : 05/06/2011
Reputation : 5
Points : 2400

View user profile http://www.facebook.com http://www.google.com

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Fieza on Sun 25 Mar 2012, 5:40 am

@Puteri Kayangan wrote:xde cite baru?

tgh brtapa kot dia tu.. sbb tu kdg2 hilang lama..tba2 muncul..

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5202

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by fifie on Sat 05 May 2012, 5:57 pm

xabs bertapa lg?

fifie
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : jururawat terlatih
Gender : Female
Jumlah Post : 101
Umur : 32
Tarikh Register : 19/10/2006
Reputation : 4
Points : 3793

Character sheet
Mutiara Kata saya: 200

View user profile

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by azrunia on Wed 04 Jul 2012, 5:29 am

tahniah bro........bakaty terpendam...........teruskan menulis.......lama dah kamek tak baca tulisan bro........ Smile

azrunia
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : tukang tarik kereta
Gender : Male
Jumlah Post : 1045
Umur : 1937
Tarikh Register : 23/12/2009
Reputation : 15
Points : 3896

View user profile http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=100000709795036

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Wed 04 Jul 2012, 4:57 pm

@farah hani wrote:
@Lord Vlad wrote:
@farah hani wrote:
syok gak bca tulisan2 Lord Vlad. farah baru je kt forum ni. bila bca cite yg tajuk barubah & nekad rse pnulis ni ade gya yg sndiri. sme dg novel2 la gak. stiap novelis ada gaya masing2.

skrg farah cuba follow topik yg dah lps2 tu. tp bnyk gak page ni? smpai 72 tuu..

hehe.. tq farah coz sudi pembaca terbaru.... err.... i rasa i kenal la u ni... tapi kat mana ek????

ye ke knl? nma awak ape?

rasa2 la.... mcm knl jee...
err... nama i vlad... Lord Vlad...

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Wed 04 Jul 2012, 4:58 pm

@farah hani wrote:sy buka blog awk, tp xdpt masuk..

sorry... blog dah tutup.... nanti kalau terbuka hati i akn bukak balik blog i....

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Wed 04 Jul 2012, 4:59 pm

@Fieza wrote:
@farah hani wrote:
@Lord Vlad wrote:
@farah hani wrote:
syok gak bca tulisan2 Lord Vlad. farah baru je kt forum ni. bila bca cite yg tajuk barubah & nekad rse pnulis ni ade gya yg sndiri. sme dg novel2 la gak. stiap novelis ada gaya masing2.

skrg farah cuba follow topik yg dah lps2 tu. tp bnyk gak page ni? smpai 72 tuu..

hehe.. tq farah coz sudi pembaca terbaru.... err.... i rasa i kenal la u ni... tapi kat mana ek????

ye ke knl? nma awak ape?

jga2 farah.. hik..hik

err... jaga2 ape fieza?????
kalau la u yg jaga i kan mesti best... hehehe....

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Wed 04 Jul 2012, 5:00 pm

@Fieza wrote:
@farah hani wrote:
@falci wrote:try baca dari awal lg, farah.

tp apa2 pun, memang terserlah sungguh kasanova beliau tu

tgh baca satu prsatu ni... byk sgt...

bca pstu bole jga2 ngan laki yg casanova mcm vlad ni..

i la sebaik-baik lelaki tau.... xbaik u cakap i kasanova.... hehe... nakal ek pijaa...

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Wed 04 Jul 2012, 5:02 pm

@Fieza wrote:mn pnulis? cm bskut jek... kjap ade kjap xde..

tak sangka plak i.... rupanya lama tak masuk ni ada orang rindu rupanya...
hehehe... kena plak yg rindu tu gadis secantik fieza......
bangga bebbb..... hehehe......
jgn maree....

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Wed 04 Jul 2012, 5:03 pm

@Puteri Kayangan wrote:xde cite baru?


akan menyusul nanti..... jangan risauuu....



*** mengenyitkan mata pada puteri kayangan yang cun melecun....

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Wed 04 Jul 2012, 5:04 pm

@Fieza wrote:
@Puteri Kayangan wrote:xde cite baru?

tgh brtapa kot dia tu.. sbb tu kdg2 hilang lama..tba2 muncul..

err... mana u tau i bertapa ni fieza???
skodeng ekkk... hehehe

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Wed 04 Jul 2012, 5:04 pm

@fifie wrote:xabs bertapa lg?

dah keluar ni dari pertapaan...
fifie punya pasal i tak jadi la bertapa lama2...... hehehe

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Lord Vlad on Wed 04 Jul 2012, 5:05 pm

@azrunia wrote:tahniah bro........bakaty terpendam...........teruskan menulis.......lama dah kamek tak baca tulisan bro........ Smile

nantikan kemunculan semula kamek.... hehehe

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Topik Menarik!: Lord Vlad menulis - Keluaran Khas

Post by Sponsored content Today at 3:43 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 23 of 24 Previous  1 ... 13 ... 22, 23, 24  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum