FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

warna-warna kelahiran

Page 1 of 4 1, 2, 3, 4  Next

View previous topic View next topic Go down

warna-warna kelahiran

Post by AZS on Fri 02 Feb 2007, 4:42 pm

23 Dec hingga 1hb Januari - Merah
2 hingga 11hb Januari - Oren
12 hingga 24hb Januari - Kuning
25hb Januari hingga 3hb Februari - Merah jambu
4 hingga 8hb Februari - Biru
9 hingga 18hb Februari - Hijau
19 hingga 28hb Februari - Perang
1hb Februari hingga 10hb Mac - Aqua (Biru kehijauan)
11 hingga 20hb Mac - Lime
21hb Mac - Hitam
22 hingga 31hb Mac - Ungu
1 hingga 10hb April - Biru
11 hingga 20hb April - Perak
21 hingga 30hb April - Putih
2 hingga 14hb Mei - Biru
15 hingga24hb Mei - Emas
25 hingga 3hb Jun - Krim
4 hingga13hb Jun - Kelabu
14 hingga 23hb Jun - Maroon
24hb Jun - Kelabu
25 hingga 4hb Julai - Merah
5 hingga 14hb Julai - Oren
15 hingga 25hb Julai - Kuning
26hb Julai hingga 4hb Ogos - Merah jambu
5 hingga 13hb Ogos - Biru
14 hingga 23hb Ogos - Hijau
24hb Ogos 2hb September - Perang
3 hingga 12hb September - Aqua (Biru kehijauan)
13 hingga 22hb September - Lime
23hb September - Olive
24hb September hingga 3hb Oktober - Ungu
4 hingga 13 Oktober - Biru
14 hingga 23hb Oktober - Perak
24hb Oktober hingga 11hb November - Putih
12 hingga 21hb November - Emas
22hb November hingga 1hb Disember - Krim
2 hingga 11hb Disember - Kelabu
12 hingga 21hb Disember - Maroon
22hb Disember - Teal Merah


Merah

Selalunya mereka yang mewakili warna merah yang garang ini seorang yang
comel dan disayangi ramai. Kamu juga suka disayangi dan menyayangi.
Kamu juga sentiasa ceria dan gembira namun kadangkala dilanda 'angin satu
badan'! Teman/kekasih yang diingini ialah mereka yang mudah diajak
berbincang dan boleh membuatkan dirinya rasa selesa bila berdampingan
dengan mereka.


Krim

Kamu ini seorang yang suka bersaing dalam apa juga bidang yang kamu
ceburi dan ingin berjaya. Tapi persaingan secara sihatlah. Kamu juga
bersikap suka mendorong orang lain untuk mencapai apa yang diidamkan.
Namun kamu cukup takut akan 'kehilangan' sama ada teman ataupun
kekasih. Selain itu, sudah tentunya kamu seorang yang ceria selalu! Sebagai seorang kawan, kamu boleh dipercayai 100% dan setia pada janji. Dari segi percintaan, kamu amat berhati hati dalam menjalinkan hubungan cinta dan tak mudah jatuh cinta hingga kamu rasakan menemui seseorang yang benar benar kamu cintai! Ketika itu, kamu tak perlukan masa yang lama untuk melafazkan sayang!


Teal (warna kayu)

Bukan main lagi kamu ni yek! Tak kira lelaki ataupun perempuan, terlalu
menitikberatkan soal kecantikan dan penampilan fizikal diri kamu. Kamu
sering melakukan kesilapan dalam membuat keputusan lantaran sikap kamu yang suka sangat ambil mudah terhadap sesuatu masalah. Manakala dalam memilih pasangan, kamu bercitarasa cukup tinggi. Kamu tak akan pilih yang sebarangan saja! Kamu juga suka memerintah dan gemar orang lain menurut perintah kamu. Walau bagaimanapun, sikap kamu yang peramah membuatkan diri kamu punya ramai teman.


Merah Jambu

Kamu akan berusaha sedaya mungkin untuk membuat yang terbaik dalam apa juga yang kamu lakukan serta suka menolong orang lain dan mengambil tahu tentang orang orang di sekelilingnya. Namun kamu sukar untuk dipenuhi keinginannya dan sering saja berpra sangka buruk terhadap orang lain.
Dari segi percintaan kamu mengimpikan percintaan yang penuh dengan
keindahan semata.


Hijau

Salah satu kelebihan yang kamu miliki ialah cukup pandai menyesuaikan
diri dengan orang yang baru di kenali. Mungkin kerana sikap kamu yang
tidak begitu pemalu namun dalam tidak sedar kamu boleh membuatkan orang lain kecil hati dengan kata kata kamu saja! Kamu juga ingin diri kamu disayangi dan diberi perhatian penuh oleh kekasih hati. Namun selalunya mereka ini lebih rela maintain single hingga berjumpa dengan
jejaka/gadis yang benar benar sesuai untuk dirinya!


Emas

Kamu seorang yang tahu apa yang kamu lakukan, yang mana betul dan
silapnya. Kamu juga seorang yang mudah bergaul dengan sesiapa saja dan ceria serta tak suka bersedih biarpun pelbagai masalah yang menimpa.
Dalam soal percintaan, kamu sukar berjumpa dengan orang benar benar
kamu sukai tapi sekali kamu menemuinya pasti tidak akan kamu lepaskan begitu saja. Bila sekali gagal, sukar untuk kamu jatuh cinta lagi untuk kali yang seterusnya dalam tempoh yang lama.


Kuning

Kamu seorang yang manis, tenang dan sopan. Sebab itulah kamu dipercayai oleh orang orang yang ada di sekeliling kamu. Selain itu, kamu juga lebih suka menguasai dalam sesebuah perhubungan termasuklah soal cinta.
Kembang semangkuk hidung bila tiap kehendak kamu dituruti oleh si dia!
Kamu juga mampu membuat keputusan yang tepat kerana fikiran kamu yang jauh ke depan. Tapi, jangan tak tahu. Kamu ni jiwang karat juga
orangnya. Sentiasa saja berminta hal hal yang romantik bersama si dia.
Alahai!


Maroon

Bagi kamu yang mewakili warna maroon ini, kamu digambarkan seorang yang bijak dan tahu apa yang terbaik untuk diri kamu. Namun kamu juga suka melakukan sesuatu itu menurut kehendak dan pendapat kamu sendiri tanpa pedulikan perasaan atau pendapat orang lain. Itulah yang menjadi masalahnya! Dari segi percintaan, kamu cukup sabar dan tidak terburu buru untuk menjalinkan percintaan. Kamu juga terkenal dengan sikap setia kamu dalam perhubungan!


Oren

Syabas! Kamu ini jenis orang yang berani menanggung segala risiko atas
tiap perbuatan yang kamu lakukan. Bagulah macam tu. Kata orang, berani buat beranilah tanggung. Kamu juga bijak mengambil hati orang-orang di sekeliling kamu dan ini membuatkan diri kamu disenangi ramai. Kamu punya matlamat tersendiri dalam hidup yang menjadi target kamu selama ini dan sanggup bersaing untuk berjaya. Menyentuh soal perhubungan, kamu sebenarnya seorang yang sukar untuk mempercayai orang lain tapi bila kepercayaan itu wujud, selamanya kamu akan percayakan dia! Begitu juga dalam perhubungan cinta. Bagi kamu, saling percaya itu amat penting!


Ungu

Amboi! Kamu ini gadis/jejaka misteri rupanya. Tak ramai orang yang
dapat mendekati diri kamu kecuali orang yang benar-benar kamu percayai.Walaupun begitu, kamu tak pernah pentingkan diri sendiri dan agak mudah terpengaruh dengan perkara-perkara yang baru bagi kamu. Mood memainkan peranan penting mempengaruhi kehidupan kamu seharian. Jika kamu rasa gembira, sudah tentunya hari itu menjadi hari yang paling ceria bagi diri kamu dan begitu juga sebaliknya. Dalam menjalinkan percintaan, kamu lebih cenderung untuk memilih mereka yang punya kedudukan dan agak stabil kewangan mereka.



Warna buah limau (Lime)

Sifat kamu yang tenang saja sepanjang masa amat dikagumi ramai.
Tapi jangan tak tahu, kamu juga mudah rasa tertekan bila dilanda
masalah. Selain itu, kamu boleh dikatakan agak cerewet juga kerana
perkara-perkara kecil pun kamu amat prihatin! Pun begitu, kamu punya personaliti tersendiri yang membuatkan orang ramai menyukai diri kamu.
Amboi! Kamu ini rupanya seorang kekasih yang kuat cemburu yek?



Perak

Ternyata kamu ini seorang yang berimaginasi tinggi dan tak hairanlah
kamu turut berbakat dalam bidang yang berkaitan dengan seni. Walau
bagaimanapun kamu sebenarnya punya sifat pemalu yang agak menebal juga namun sikap kamu yang suka mencuba sesuatu yang baru mampu menstabilkan keadaan. Bukan apa, kamu suka mencabar diri kamu sendiri untuk melihat sejauhmana kebolehan diri. Dari segi perhubungan cinta, kamu lebih suka bersikap 'hard to get' untuk menduga keikhlasan
hati si dia. Namun hubungan cinta kamu seringkali dilanda kekeliruan
dan tak begitu stabil. Tapi usah bimbang, kamu akan menemui cinta sejati juga suatu hari nanti.


Hitam

Kamu gemar kehidupan yang mencabar dan punya keberanian untuk melakukan apa saja. Sebab itulah, usah ada sesiapa yang cuba mencabar kamu kerana kamu ni kan pantang dicabar. Tapi kamu tak begitu gemarkan perubahan mendadak dalam hidup kamu. Namun sekali kamu membuat keputusan, ia sukar untuk diubah oleh orang lain. Kisah cinta kamu juga begitu mencabar dan perlukan banyak kesabaran jika inginkan perhubungan itu berkekalan.
Belajarlah untuk bertolak ansur sikit!


Warna buah Zaiton (Olive)

Bagi kamu yang mewakili warna ini dikatakan seorang yang baik
hati dan suka menolong orang lain. Sebab itu juga kamu tak sukakan keganasan. Kamu juga bijak menyesuaikan diri dengan teman-teman hingga membuatkan kamu menjadi 'favourite' di kalangan mereka. Sememangnya kamu seorang yang baik hati dan sentiasa ceria. Namun ingat, jangan terlalu percayakan orang lain mem**** buta. Dalam soal cinta, kamu cukup menenangkan hati si dia dan tak suka cari pasal!


Perang

Kamu seorang yang cukup aktif dan tak suka duduk diam saja. Pelbagai
aktiviti yang dilakukan bagi memenuhi masa lapang. Sebagai seorang
teman, kamu sentiasa menyokong tindakan positif teman-teman yang lain.
Pun begitu, kamu sukar untuk didekati dan agak sombong jika tak boleh
sesuaikan diri dengan seseorang. Dalam soal cinta, kamu mudah jatuh
cinta. Tapi bila kamu sedar cinta kamu itu tidak berbalas, kamu cepat
putus asa dan mengalah dengan mudah. Macam tu pulak? Seharusnya kamu perlu kikis sikap itu dan cuba berusaha untuk mengambil hati si dia.
Mungkin 'rezeki' kamu untuk memilikinya nanti?


Kelabu

Kebanyakan mereka yang diwakili oleh warna Kelabu ini sangat menarik
orangnya dan aktif. Kamu juga ingin diri kamu dikenali orang ramai dan
menjadi kepantangan kamu pula sekiranya tidak dilayan dengan adil oleh
sesiapa saja! Kamu juga seorang yang tidak gemar menyimpan apa juga
perasaan di dalam hati dan lebih suka meluahkannya. Sesekali kamu oleh
bersikap pentingkan diri sendiri. Namun kamu amat pandai menawan hati
orang lain apatah lagi dengan sikap humor yang kamu miliki itu.


Biru

Ternyata kamu seorang yang punya keyakinan diri yang rendah dan terlalu pemilih sangat. Tak bolehlah macam tu. Itu adalah sikap negatif yang harus kamu ubah kerana mendatangkan kerugian pada diri kamu sendiri.
Selain itu, kamu juga cederung ke arah kesenian dan sememangnya kamu
berbakat dalam bidang itu hingga mampu menjadikan kerjaya berkaitan
dengan seni sebagai kerjaya tetap. Soal cinta pula, kamu mudah sangat
jatuh cinta tapi seringkali juga putus cinta. Mana taknya, orang lain
bercinta kamu pun hendak bercinta. Tapi kamu bukan benar-benar
menyintai si dia setulus hati. Silap sendiri lah kan? Kalau kamu mahukan hubungan itu berpanjangan, kamu harus bersikap lebih serius dan ikhlas.


Biru Laut

Kamu mencintai diri dan kehidupan kamu sendiri melebihi segala galanya.
Bagi kamu, jika kamu tak sayangkan diri sendiri kamu siapa lagi? Kamu
juga seorang yang berpersonaliti menarik hingga sering menjadi
perhatian ramai. Selain itu, kamu juga berpandangan jauh untuk masa depan. Tapi berhati hati dengan sikap pemarah kamu tu. Sekali kamu marah pada seseorang, sukar kamu nak melupakannya. Jadi, belajarlah memaafkan orang lain. Sebab itu juga kamu sering bertengkar dengan si dia. Mana taknya, ego sangat nak maafkan orang lain sedangkan kamu sendiripun ada melakukan kesilapan!


Putih

Kamu punya matlamat yang jelas dalam hidup dan berusaha keras untuk
mendapatkannya. Orang lain juga sering memberikan penghargaan tinggi
terhadap kamu memandangkan kamu agak berkebolehan dalam
pelajaran/kerjaya. Walau bagaimanapun, kamu ini kuat cemburu orangnya dan kadangkala sukar nak bekerjasama dengan orang lain. Perhubungan cinta kamu juga sering tegang dek kerana sikap cemburu kamu terhadap si dia. Cemburu itu memang tanda sayang tapi kalau dah melampau tu, cemburu buta namanya!


Biru kehijauan (Aqua)

Mak oi! Angin satu badan kamu ini rupanya. Senang sangat mood kamu
berubah secara tiba-tiba hingga kadangkala buat orang lain bosan.
Mungkin sebab itu juga membuatkan kamu kadangkala lebih suka menyendiri melayan perasaan tapi kamu suka melancong untuk meluaskan pengalaman.
Kamu juga seorang yang jujur dan mudah percaya kepada orang lain. Dari segi percintaan, kamu sukar menemui cinta sejati dan sikap terlalu
mudah percaya pada orang lain membuatkan kamu sering tertipu serta gagal dalam bercinta...! Oleh itu, percaya boleh, tapi jangan membuta tuli, kelak termakan diri!

----Forum Paramedik Malaysia-----




Look !nto My Eyes And Read My M!nd....F!nd YourSelf And Be YourSelf ( I'll searching For You)
avatar
AZS
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)

Negeri :
Jawatan : Radiographer
Gender : Female
Jumlah Post : 1193
Umur : 34
Tarikh Register : 17/10/2006
Reputation : 0
Points : 4444

Character sheet
Mutiara Kata saya:

View user profile

Back to top Go down

Re: warna-warna kelahiran

Post by <<BLaCk>> on Sun 04 Feb 2007, 10:41 am

hmmmm dgn kaler pun bleh tau peribadi seseorang ke???

----Forum Paramedik Malaysia-----




avatar
<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 37
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 10226

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: warna-warna kelahiran

Post by zulk on Mon 05 Feb 2007, 10:31 am

ntah ler.. mne ler budak ni dpt suma ni.. bleh caya ker??

----Forum Paramedik Malaysia-----




'NEED 4 SPEED'
avatar
zulk
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : detektif kuman
Gender : Male
Jumlah Post : 622
Umur : 108
Tarikh Register : 29/09/2006
Reputation : 11
Points : 4209

Character sheet
Mutiara Kata saya: hidup ibarat roda...

View user profile

Back to top Go down

Re: warna-warna kelahiran

Post by <<BLaCk>> on Mon 05 Feb 2007, 5:33 pm

dia carikan khas utk hang la zulk...

----Forum Paramedik Malaysia-----




avatar
<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 37
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 10226

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: warna-warna kelahiran

Post by zulk on Tue 06 Feb 2007, 11:00 pm

ye ker....aku rasa terharu tlajak...

----Forum Paramedik Malaysia-----




'NEED 4 SPEED'
avatar
zulk
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : detektif kuman
Gender : Male
Jumlah Post : 622
Umur : 108
Tarikh Register : 29/09/2006
Reputation : 11
Points : 4209

Character sheet
Mutiara Kata saya: hidup ibarat roda...

View user profile

Back to top Go down

Re: warna-warna kelahiran

Post by <<BLaCk>> on Wed 07 Feb 2007, 4:25 pm

tu la tunggu apa lagi g la beli bunga bg kat dia

----Forum Paramedik Malaysia-----




avatar
<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 37
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 10226

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: warna-warna kelahiran

Post by AZS on Fri 09 Feb 2007, 3:42 pm

hotline.u kaler apa ek????

----Forum Paramedik Malaysia-----




Look !nto My Eyes And Read My M!nd....F!nd YourSelf And Be YourSelf ( I'll searching For You)
avatar
AZS
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)

Negeri :
Jawatan : Radiographer
Gender : Female
Jumlah Post : 1193
Umur : 34
Tarikh Register : 17/10/2006
Reputation : 0
Points : 4444

Character sheet
Mutiara Kata saya:

View user profile

Back to top Go down

Re: warna-warna kelahiran

Post by zulk on Sat 10 Feb 2007, 4:51 pm

agak2 klu tipu kaler tu bleh tak...??
azie akn perasan x??

----Forum Paramedik Malaysia-----




'NEED 4 SPEED'
avatar
zulk
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : detektif kuman
Gender : Male
Jumlah Post : 622
Umur : 108
Tarikh Register : 29/09/2006
Reputation : 11
Points : 4209

Character sheet
Mutiara Kata saya: hidup ibarat roda...

View user profile

Back to top Go down

Re: warna-warna kelahiran

Post by AZS on Sun 11 Feb 2007, 8:40 pm

iskk..tak baik tipu2 zulk..dosa!

----Forum Paramedik Malaysia-----




Look !nto My Eyes And Read My M!nd....F!nd YourSelf And Be YourSelf ( I'll searching For You)
avatar
AZS
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)

Negeri :
Jawatan : Radiographer
Gender : Female
Jumlah Post : 1193
Umur : 34
Tarikh Register : 17/10/2006
Reputation : 0
Points : 4444

Character sheet
Mutiara Kata saya:

View user profile

Back to top Go down

Re: warna-warna kelahiran

Post by Lord Vlad on Mon 12 Feb 2007, 4:49 pm

macam nih la suami-isteri... tegur-menegur..... bagus la azie ngan zulk nih

----Forum Paramedik Malaysia-----




avatar
Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2439
Umur : 38
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5337

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: warna-warna kelahiran

Post by AZS on Tue 13 Feb 2007, 11:16 am

hotline u tak jawap soklan i lagi??

----Forum Paramedik Malaysia-----




Look !nto My Eyes And Read My M!nd....F!nd YourSelf And Be YourSelf ( I'll searching For You)
avatar
AZS
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)

Negeri :
Jawatan : Radiographer
Gender : Female
Jumlah Post : 1193
Umur : 34
Tarikh Register : 17/10/2006
Reputation : 0
Points : 4444

Character sheet
Mutiara Kata saya:

View user profile

Back to top Go down

Re: warna-warna kelahiran

Post by zulk on Thu 15 Feb 2007, 11:12 pm

bohong sunat utk cover line..ok per..

----Forum Paramedik Malaysia-----




'NEED 4 SPEED'
avatar
zulk
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : detektif kuman
Gender : Male
Jumlah Post : 622
Umur : 108
Tarikh Register : 29/09/2006
Reputation : 11
Points : 4209

Character sheet
Mutiara Kata saya: hidup ibarat roda...

View user profile

Back to top Go down

Re: warna-warna kelahiran

Post by seri on Fri 16 Feb 2007, 5:38 am

mmmm..
ader gak yang kena lah ckit2 seri nyer..

----Forum Paramedik Malaysia-----




ya tuhan ku..aku berserah padamu ya Allah..
avatar
seri
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Jawatan : STATE REGISTRED NURSE
Gender : Female
Jumlah Post : 151
Umur : 33
Tarikh Register : 05/12/2006
Reputation : 0
Points : 3956

Character sheet
Mutiara Kata saya: mencari permata yang hilang...

View user profile

Back to top Go down

Re: warna-warna kelahiran

Post by msaa on Sat 17 Feb 2007, 9:48 am

he..he..biasanye gitulah...cam mana ngan..mata...jalannye...makannye....adake supa....yg baiknya kalo yg x elok tu @ kita x suka perkara tu kita bleh compasate blk...ada wrang sampai wat plastik segery......preoccupied sangat ampai bas pun terlpas...x pa mari teruskan membaca.......

----Forum Paramedik Malaysia-----




msaa07
avatar
msaa
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Sr CVT & Manager
Gender : Male
Jumlah Post : 584
Umur : 106
Tarikh Register : 05/10/2006
Reputation : 0
Points : 4024

Character sheet
Mutiara Kata saya: notin i can tell U

View user profile http://www.facebook.com/group.php?gid=137801169570733 http://www.facebook.com/msaaGmbH

Back to top Go down

Re: warna-warna kelahiran

Post by Lord Vlad on Mon 26 Feb 2007, 9:09 am

naper seri???????

azie lak soalan aper????

----Forum Paramedik Malaysia-----




avatar
Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2439
Umur : 38
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5337

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: warna-warna kelahiran

Post by AZS on Mon 26 Feb 2007, 12:10 pm

i tanya u kaler apa??iskkkk..

----Forum Paramedik Malaysia-----




Look !nto My Eyes And Read My M!nd....F!nd YourSelf And Be YourSelf ( I'll searching For You)
avatar
AZS
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)

Negeri :
Jawatan : Radiographer
Gender : Female
Jumlah Post : 1193
Umur : 34
Tarikh Register : 17/10/2006
Reputation : 0
Points : 4444

Character sheet
Mutiara Kata saya:

View user profile

Back to top Go down

Re: warna-warna kelahiran

Post by Lord Vlad on Tue 27 Feb 2007, 10:18 am

SEMUA KALER KOTT...

----Forum Paramedik Malaysia-----




avatar
Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2439
Umur : 38
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5337

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: warna-warna kelahiran

Post by Star_Cruises on Tue 27 Feb 2007, 4:09 pm

PPKP Hotline wrote:macam nih la suami-isteri... tegur-menegur..... bagus la azie ngan zulk nih
tersangat bagus tu..........aman rumah tangga depa ni...... Laughing Laughing Laughing

----Forum Paramedik Malaysia-----




IHR 1969, APSPP 1975, APPPB 1988, AKTA HYDROGEN CYANIDE 1953, FOOD ACT 1983, PPM 1985, PPKHT 2004.
avatar
Star_Cruises
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)

Negeri :
Jawatan : Entry Point Officer (Ground Crossing)
Gender : Male
Jumlah Post : 124
Umur : 37
Tarikh Register : 29/09/2006
Reputation : 1
Points : 4622

Character sheet
Mutiara Kata saya: KeSihaTaN AwaM

View user profile http://facebook.com/tejja.sanie

Back to top Go down

Re: warna-warna kelahiran

Post by Star_Cruises on Tue 27 Feb 2007, 4:11 pm

PPKP Hotline wrote:SEMUA KALER KOTT...
hang ni tamak tul la..........bg la kat org lain sama.......aku pun nk gak kaler yg best2.......ni hang sapu abih suma......... Mad Mad Mad Mad Mad

----Forum Paramedik Malaysia-----




IHR 1969, APSPP 1975, APPPB 1988, AKTA HYDROGEN CYANIDE 1953, FOOD ACT 1983, PPM 1985, PPKHT 2004.
avatar
Star_Cruises
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)

Negeri :
Jawatan : Entry Point Officer (Ground Crossing)
Gender : Male
Jumlah Post : 124
Umur : 37
Tarikh Register : 29/09/2006
Reputation : 1
Points : 4622

Character sheet
Mutiara Kata saya: KeSihaTaN AwaM

View user profile http://facebook.com/tejja.sanie

Back to top Go down

Re: warna-warna kelahiran

Post by AZS on Wed 28 Feb 2007, 9:27 pm

padan muka hotline...wakakkaakka......

----Forum Paramedik Malaysia-----




Look !nto My Eyes And Read My M!nd....F!nd YourSelf And Be YourSelf ( I'll searching For You)
avatar
AZS
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)

Negeri :
Jawatan : Radiographer
Gender : Female
Jumlah Post : 1193
Umur : 34
Tarikh Register : 17/10/2006
Reputation : 0
Points : 4444

Character sheet
Mutiara Kata saya:

View user profile

Back to top Go down

Re: warna-warna kelahiran

Post by zulk on Wed 28 Feb 2007, 9:46 pm

klu yg kaler cam pelangi mcm mne ek??

----Forum Paramedik Malaysia-----




'NEED 4 SPEED'
avatar
zulk
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : detektif kuman
Gender : Male
Jumlah Post : 622
Umur : 108
Tarikh Register : 29/09/2006
Reputation : 11
Points : 4209

Character sheet
Mutiara Kata saya: hidup ibarat roda...

View user profile

Back to top Go down

Re: warna-warna kelahiran

Post by Lord Vlad on Thu 01 Mar 2007, 11:14 am

Star_Cruises wrote:
PPKP Hotline wrote:SEMUA KALER KOTT...
hang ni tamak tul la..........bg la kat org lain sama.......aku pun nk gak kaler yg best2.......ni hang sapu abih suma......... Mad Mad Mad Mad Mad


skali Dr. Star mare la plak......

----Forum Paramedik Malaysia-----




avatar
Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2439
Umur : 38
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5337

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: warna-warna kelahiran

Post by AZS on Thu 01 Mar 2007, 6:13 pm

warghhhh3x..hotline....

----Forum Paramedik Malaysia-----




Look !nto My Eyes And Read My M!nd....F!nd YourSelf And Be YourSelf ( I'll searching For You)
avatar
AZS
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)

Negeri :
Jawatan : Radiographer
Gender : Female
Jumlah Post : 1193
Umur : 34
Tarikh Register : 17/10/2006
Reputation : 0
Points : 4444

Character sheet
Mutiara Kata saya:

View user profile

Back to top Go down

Re: warna-warna kelahiran

Post by Lord Vlad on Fri 02 Mar 2007, 9:38 am

azie gelak untuk memikat Dr. Star ek......

----Forum Paramedik Malaysia-----




avatar
Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2439
Umur : 38
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5337

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: warna-warna kelahiran

Post by AZS on Fri 02 Mar 2007, 11:36 am

utk hotline jugak...Very Happy

----Forum Paramedik Malaysia-----




Look !nto My Eyes And Read My M!nd....F!nd YourSelf And Be YourSelf ( I'll searching For You)
avatar
AZS
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)

Negeri :
Jawatan : Radiographer
Gender : Female
Jumlah Post : 1193
Umur : 34
Tarikh Register : 17/10/2006
Reputation : 0
Points : 4444

Character sheet
Mutiara Kata saya:

View user profile

Back to top Go down

Re: warna-warna kelahiran

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 4 1, 2, 3, 4  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum