FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

Pengalaman bergelar pengantin baru

View previous topic View next topic Go down

Pengalaman bergelar pengantin baru

Post by elida on Mon 06 Oct 2008, 11:11 am

ada tak sapa2 nak ceritakan pengalaman bergelar pengantin baru, saya pasti yang lelaki mesti gemuruh masa nak mengadap tok iman, yang gadis pula ada yang takut nak hadapi malam pertama.. mari kita kongsi di sini, pada mereka yg ada pengalaman la. mcm saya cuma baca je coz belum ada lagi pengalaman tu.

elida
AHLI SENIOR
AHLI SENIOR

Negeri :
Jawatan : Peg. Undang-undang
Gender : Female
Jumlah Post : 80
Umur : 32
Tarikh Register : 06/10/2008
Reputation : 0
Points : 2983

View user profile

Back to top Go down

Re: Pengalaman bergelar pengantin baru

Post by noor_asmidar on Thu 09 Oct 2008, 3:44 am

mestilah seronok elida....
maklumlah yang baru2 ni sumenye sronok ajer....

as pun baru alami pengalaman tue ...wat mase ni belum ader perkara yg menyukarkan...
doakan as bahagia selamanya... Hormat Hormat Hormat

noor_asmidar
AHLI SENIOR
AHLI SENIOR

Jawatan : Perawat
Gender : Female
Jumlah Post : 78
Umur : 36
Tarikh Register : 09/01/2008
Reputation : 0
Points : 3248

Character sheet
Mutiara Kata saya: Keikhlasan itu rahsia Tuhan

View user profile

Back to top Go down

Re: Pengalaman bergelar pengantin baru

Post by jonlobo on Fri 10 Oct 2008, 1:30 am

biasa jee..sbb dah sedia lebih awal,tp masa nak nikah tu tok kadi yang gelisah...sbb janji kol 10am tp aku datang kol 1pm..cian tok kadi..apa2pun tok kadi tu dah selamat jadi aku punya bapak mertua...sayang abah mertuaku..

jonlobo
AHLI JUNIOR
AHLI JUNIOR

Jawatan : ppp
Gender : Male
Jumlah Post : 19
Umur : 38
Tarikh Register : 08/09/2008
Reputation : 0
Points : 3004

Character sheet
Mutiara Kata saya: hidup mesti berani

View user profile

Back to top Go down

Re: Pengalaman bergelar pengantin baru

Post by lavender on Wed 05 Nov 2008, 12:16 pm

he..he....macam2 cite dari kawan2 yg da kawin erk???tue sume pengalaman diowang..aku nie takat bace pengalaman owg je r....

lavender
SUPER DUPER SENIOR
SUPER DUPER SENIOR

Jawatan : "JusT LoOk n CeE"...
Gender : Female
Jumlah Post : 245
Umur : 34
Tarikh Register : 22/01/2008
Reputation : 3
Points : 3203

Character sheet
Mutiara Kata saya: "LuV UrSeLf.....BeForE U LuV Others..."

View user profile

Back to top Go down

Re: Pengalaman bergelar pengantin baru

Post by noni on Tue 11 Nov 2008, 12:49 pm

Aku tak gemuruh langsung.Tup tup hubby aku dah ada dpn aku sbb nak kalungkan rantai utk upacara batal air smbayang....Bila masa dia lafaz akad aku pun tak prasan..........huhuhuhuhuu............Masa dia akad,aku tak rasa apa pun,tp bila tanya dia,dia kata dia mcm nak gugur jantung.....Hahahahaahahahahha......


Klu gementar pun mgkin ada lah skt masa dah masuk tido tu........ehem ehem ehem.... Embarassed Embarassed Embarassed Bukan pasal apa,sbb.....tetiba je tido sblah lelaki.mcm terbayang2 tgah tido ni kot kena tgkap khalwat dgn org kampung.Tp,lupa lak.....ooooo..dah jg laki aku............huhuhuhuhuhuhuu........ Laughing

noni
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : surirumah takde tangga
Gender : Female
Jumlah Post : 1163
Umur : 36
Tarikh Register : 28/12/2007
Reputation : 24
Points : 3695

Character sheet
Mutiara Kata saya: KEJUJURAN itu lambang KEIKHLASAN hati............

View user profile

Back to top Go down

Re: Pengalaman bergelar pengantin baru

Post by suring on Tue 11 Nov 2008, 1:04 pm

nape lak noni gementar lak kan dah sah lakibini....

suring
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Timbalan pengarah JKKN.Pahang
Gender : Male
Jumlah Post : 1751
Umur : 40
Tarikh Register : 28/03/2008
Reputation : 10
Points : 4180

View user profile

Back to top Go down

Re: Pengalaman bergelar pengantin baru

Post by Palladium on Wed 22 Oct 2014, 5:45 am

huhu...... kalau kawen 4 ada 4X pengalaman akad nikah.....

Palladium
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : Paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 312
Umur : 38
Tarikh Register : 02/08/2008
Reputation : 6
Points : 3401

View user profile

Back to top Go down

Re: Pengalaman bergelar pengantin baru

Post by Info Bola Sepak on Mon 10 Aug 2015, 6:48 am

seronokkk...... pastu malam terus masuk tdo... Smile

Info Bola Sepak
STAFF PEMUDAH CARA (JR)
STAFF PEMUDAH CARA (JR)

Negeri :
Jawatan : Penyerang Sensasi Kebangsaan
Gender : Male
Jumlah Post : 762
Umur : 27
Tarikh Register : 10/12/2011
Reputation : 5
Points : 3838

View user profile

Back to top Go down

Re: Pengalaman bergelar pengantin baru

Post by Sponsored content Today at 4:53 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum