FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

heh heh...Luangkan masa anda..bersama Moderator atira

Page 1 of 41 1, 2, 3 ... 21 ... 41  Next

View previous topic View next topic Go down

heh heh...Luangkan masa anda..bersama Moderator atira

Post by atira on Tue 02 Dec 2008, 7:52 am

alaa ye la.....ala xpayah pm la...kasi sume tau
nnti wat kenduri..hakhakhakahak

atira
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : lepak2..tp tingkat
Gender : Female
Jumlah Post : 2416
Umur : 26
Tarikh Register : 15/08/2007
Reputation : 12
Points : 3746

Character sheet
Mutiara Kata saya: Usah gelisah apabila dibenci manusia kerana masih banyak yang menyayangimu di dunia, tapi gelisahlah apabila dibenci ALLAH kerana tiada lagi yang mengasihimu di akhirat kelak

View user profile

Back to top Go down

Re: heh heh...Luangkan masa anda..bersama Moderator atira

Post by halimi on Tue 02 Dec 2008, 7:53 am

wak kenduri dlm forum ker?????

halimi
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Jawatan : MN
Gender : Male
Jumlah Post : 358
Umur : 32
Tarikh Register : 14/03/2008
Reputation : 0
Points : 3046

Character sheet
Mutiara Kata saya: kiamat sudah hampir tiba...!!

View user profile

Back to top Go down

Re: heh heh...Luangkan masa anda..bersama Moderator atira

Post by atira on Tue 02 Dec 2008, 7:53 am

@halimi wrote:mana ada,pandai jelah kau ni tira.......
jomlah,aku pun dah lapa ni....

ye ker xde....ala memalu lak...

atira
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : lepak2..tp tingkat
Gender : Female
Jumlah Post : 2416
Umur : 26
Tarikh Register : 15/08/2007
Reputation : 12
Points : 3746

Character sheet
Mutiara Kata saya: Usah gelisah apabila dibenci manusia kerana masih banyak yang menyayangimu di dunia, tapi gelisahlah apabila dibenci ALLAH kerana tiada lagi yang mengasihimu di akhirat kelak

View user profile

Back to top Go down

Re: heh heh...Luangkan masa anda..bersama Moderator atira

Post by halimi on Tue 02 Dec 2008, 7:54 am

mlm mcm ni ker??? Embarassed

halimi
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Jawatan : MN
Gender : Male
Jumlah Post : 358
Umur : 32
Tarikh Register : 14/03/2008
Reputation : 0
Points : 3046

Character sheet
Mutiara Kata saya: kiamat sudah hampir tiba...!!

View user profile

Back to top Go down

Re: heh heh...Luangkan masa anda..bersama Moderator atira

Post by halimi on Tue 02 Dec 2008, 7:55 am

btl takder,kalu dgn tira nk lah...
blh wak kenduri dlm topik ni...hhheee..... Smile

halimi
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Jawatan : MN
Gender : Male
Jumlah Post : 358
Umur : 32
Tarikh Register : 14/03/2008
Reputation : 0
Points : 3046

Character sheet
Mutiara Kata saya: kiamat sudah hampir tiba...!!

View user profile

Back to top Go down

Re: heh heh...Luangkan masa anda..bersama Moderator atira

Post by atira on Tue 02 Dec 2008, 8:01 am

hahahhaa....ngan tira xleh,,nnti jeles nori,,,
xpe tira tumpangkan wat kenduri cni yer

atira
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : lepak2..tp tingkat
Gender : Female
Jumlah Post : 2416
Umur : 26
Tarikh Register : 15/08/2007
Reputation : 12
Points : 3746

Character sheet
Mutiara Kata saya: Usah gelisah apabila dibenci manusia kerana masih banyak yang menyayangimu di dunia, tapi gelisahlah apabila dibenci ALLAH kerana tiada lagi yang mengasihimu di akhirat kelak

View user profile

Back to top Go down

Re: heh heh...Luangkan masa anda..bersama Moderator atira

Post by Cik Pah on Tue 02 Dec 2008, 8:42 am

@atira wrote:yeahhhhhhhh cik pah....tira da tempah tuk cik pah se perahu...
cumel gi..hakhak....ble nk main nih....

wowowowo tempah perahu tuk cikpah...buleh r kita pusing2 lam air boh lol!

----Forum Paramedik Malaysia-----






KeYakiNaN uBat BaGi PenYaKiT

Cik Pah
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : MLT
Gender : Female
Jumlah Post : 1966
Umur : 35
Tarikh Register : 07/11/2006
Reputation : 12
Points : 4161

Character sheet
Mutiara Kata saya: cHaiyoOoOk!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: heh heh...Luangkan masa anda..bersama Moderator atira

Post by atira on Tue 02 Dec 2008, 8:53 am

mesti ah..tira da tmpah..cumel2 agi tau..wakkakakakka

atira
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : lepak2..tp tingkat
Gender : Female
Jumlah Post : 2416
Umur : 26
Tarikh Register : 15/08/2007
Reputation : 12
Points : 3746

Character sheet
Mutiara Kata saya: Usah gelisah apabila dibenci manusia kerana masih banyak yang menyayangimu di dunia, tapi gelisahlah apabila dibenci ALLAH kerana tiada lagi yang mengasihimu di akhirat kelak

View user profile

Back to top Go down

Re: heh heh...Luangkan masa anda..bersama Moderator atira

Post by noriatul on Tue 02 Dec 2008, 9:05 am

halimi nok kat tira la....dia dok pandang pompuan mcm nori ni hehehehehe!!

noriatul
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : jururawat
Gender : Female
Jumlah Post : 1792
Umur : 32
Tarikh Register : 09/01/2008
Reputation : 10
Points : 3389

View user profile

Back to top Go down

Re: heh heh...Luangkan masa anda..bersama Moderator atira

Post by atira on Tue 02 Dec 2008, 9:13 am

@noriatul wrote:halimi nok kat tira la....dia dok pandang pompuan mcm nori ni hehehehehe!!


alaaa..td die kate nk kt nori...heheehehe....
tira pun nk bg pinjam umah tira ni ble nori n halimi wat kenduri nnti...wakakkaka
jgn marah nori... cium

atira
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : lepak2..tp tingkat
Gender : Female
Jumlah Post : 2416
Umur : 26
Tarikh Register : 15/08/2007
Reputation : 12
Points : 3746

Character sheet
Mutiara Kata saya: Usah gelisah apabila dibenci manusia kerana masih banyak yang menyayangimu di dunia, tapi gelisahlah apabila dibenci ALLAH kerana tiada lagi yang mengasihimu di akhirat kelak

View user profile

Back to top Go down

Re: heh heh...Luangkan masa anda..bersama Moderator atira

Post by aieyda on Tue 02 Dec 2008, 9:21 am

ha..atira busuk masem..
baru nampak arini..hehehe

aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4125
Umur : 32
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5205

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

Re: heh heh...Luangkan masa anda..bersama Moderator atira

Post by noriatul on Tue 02 Dec 2008, 9:23 am

@atira wrote:
@noriatul wrote:halimi nok kat tira la....dia dok pandang pompuan mcm nori ni hehehehehe!!


alaaa..td die kate nk kt nori...heheehehe....
tira pun nk bg pinjam umah tira ni ble nori n halimi wat kenduri nnti...wakakkaka
jgn marah nori... cium

hahahahahaha!!! mane leh nk marah kalau ngn gadis secantik tira...hehehehehe!!!

noriatul
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : jururawat
Gender : Female
Jumlah Post : 1792
Umur : 32
Tarikh Register : 09/01/2008
Reputation : 10
Points : 3389

View user profile

Back to top Go down

Re: heh heh...Luangkan masa anda..bersama Moderator atira

Post by atira on Tue 02 Dec 2008, 9:48 am

@aieyda wrote:ha..atira busuk masem..
baru nampak arini..hehehe
haiksssss aieyda msam....mandi agi nih....hehhehehhhehe Razz

atira
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : lepak2..tp tingkat
Gender : Female
Jumlah Post : 2416
Umur : 26
Tarikh Register : 15/08/2007
Reputation : 12
Points : 3746

Character sheet
Mutiara Kata saya: Usah gelisah apabila dibenci manusia kerana masih banyak yang menyayangimu di dunia, tapi gelisahlah apabila dibenci ALLAH kerana tiada lagi yang mengasihimu di akhirat kelak

View user profile

Back to top Go down

Re: heh heh...Luangkan masa anda..bersama Moderator atira

Post by atira on Tue 02 Dec 2008, 9:54 am

@noriatul wrote:
@atira wrote:
@noriatul wrote:halimi nok kat tira la....dia dok pandang pompuan mcm nori ni hehehehehe!!


alaaa..td die kate nk kt nori...heheehehe....
tira pun nk bg pinjam umah tira ni ble nori n halimi wat kenduri nnti...wakakkaka
jgn marah nori... cium

hahahahahaha!!! mane leh nk marah kalau ngn gadis secantik tira...hehehehehe!!!

alor....mane ade cantik nori.....huuuuuuuuuuuuu gelak sakan

atira
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : lepak2..tp tingkat
Gender : Female
Jumlah Post : 2416
Umur : 26
Tarikh Register : 15/08/2007
Reputation : 12
Points : 3746

Character sheet
Mutiara Kata saya: Usah gelisah apabila dibenci manusia kerana masih banyak yang menyayangimu di dunia, tapi gelisahlah apabila dibenci ALLAH kerana tiada lagi yang mengasihimu di akhirat kelak

View user profile

Back to top Go down

Re: heh heh...Luangkan masa anda..bersama Moderator atira

Post by Fieza on Tue 02 Dec 2008, 10:10 am

amboi tira, lama tak nmpk? kenduri skn ke??hikk..hik

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5196

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: heh heh...Luangkan masa anda..bersama Moderator atira

Post by noriatul on Tue 02 Dec 2008, 10:14 am

eleh tira.....malu2 lak dia...memang penuh ciri2 idaman lelaki la u ni hikhikhikhik.........

noriatul
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : jururawat
Gender : Female
Jumlah Post : 1792
Umur : 32
Tarikh Register : 09/01/2008
Reputation : 10
Points : 3389

View user profile

Back to top Go down

Re: heh heh...Luangkan masa anda..bersama Moderator atira

Post by aieyda on Tue 02 Dec 2008, 10:15 am

tira dok mane nih..

aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4125
Umur : 32
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5205

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

Re: heh heh...Luangkan masa anda..bersama Moderator atira

Post by atira on Tue 02 Dec 2008, 10:17 am

@Fieza wrote:amboi tira, lama tak nmpk? kenduri skn ke??hikk..hik

biasa la bnyak kenduri la fieza..
tira tunggu kenduri fieza lak ni.....hehehhehehehehee

atira
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : lepak2..tp tingkat
Gender : Female
Jumlah Post : 2416
Umur : 26
Tarikh Register : 15/08/2007
Reputation : 12
Points : 3746

Character sheet
Mutiara Kata saya: Usah gelisah apabila dibenci manusia kerana masih banyak yang menyayangimu di dunia, tapi gelisahlah apabila dibenci ALLAH kerana tiada lagi yang mengasihimu di akhirat kelak

View user profile

Back to top Go down

Re: heh heh...Luangkan masa anda..bersama Moderator atira

Post by atira on Tue 02 Dec 2008, 10:19 am

@noriatul wrote:eleh tira.....malu2 lak dia...memang penuh ciri2 idaman lelaki la u ni hikhikhikhik.........


hehe...ade2 ek nori nih,,,pdahal nori cumel2...kate tira lak,,,
lemah gemalai lagi..hiihihihihi..mcm tira xtau
Cool

atira
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : lepak2..tp tingkat
Gender : Female
Jumlah Post : 2416
Umur : 26
Tarikh Register : 15/08/2007
Reputation : 12
Points : 3746

Character sheet
Mutiara Kata saya: Usah gelisah apabila dibenci manusia kerana masih banyak yang menyayangimu di dunia, tapi gelisahlah apabila dibenci ALLAH kerana tiada lagi yang mengasihimu di akhirat kelak

View user profile

Back to top Go down

Re: heh heh...Luangkan masa anda..bersama Moderator atira

Post by Fieza on Tue 02 Dec 2008, 10:19 am

tu kenduri tira tak ajk pun fiza.. tp betul ke tira cuti lama kawin? ada org bg tau kt fiza tira kawin.

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5196

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: heh heh...Luangkan masa anda..bersama Moderator atira

Post by atira on Tue 02 Dec 2008, 10:22 am

@aieyda wrote:tira dok mane nih..

tira kt dalam ofis la aieyda...hehehhee
baru nih tira cuti....ni da ade kt ganu,..,

rindu kt aieyda la nih....hahhahahahahaha Cool

atira
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : lepak2..tp tingkat
Gender : Female
Jumlah Post : 2416
Umur : 26
Tarikh Register : 15/08/2007
Reputation : 12
Points : 3746

Character sheet
Mutiara Kata saya: Usah gelisah apabila dibenci manusia kerana masih banyak yang menyayangimu di dunia, tapi gelisahlah apabila dibenci ALLAH kerana tiada lagi yang mengasihimu di akhirat kelak

View user profile

Back to top Go down

Re: heh heh...Luangkan masa anda..bersama Moderator atira

Post by aieyda on Tue 02 Dec 2008, 10:58 am

hehehe..
ade di ganu ke..
tok rusing la nok kelik trg raye..heheee

aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4125
Umur : 32
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5205

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

Re: heh heh...Luangkan masa anda..bersama Moderator atira

Post by atira on Tue 02 Dec 2008, 11:24 am

@Fieza wrote:tu kenduri tira tak ajk pun fiza.. tp betul ke tira cuti lama kawin? ada org bg tau kt fiza tira kawin.


sape2 kawin......tira ker....wakakakkakaa
tira kan da anak fieza,,,,,kawin ape lak.....
tgk myspace da dpat anak pun..huhuhu Cool

atira
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : lepak2..tp tingkat
Gender : Female
Jumlah Post : 2416
Umur : 26
Tarikh Register : 15/08/2007
Reputation : 12
Points : 3746

Character sheet
Mutiara Kata saya: Usah gelisah apabila dibenci manusia kerana masih banyak yang menyayangimu di dunia, tapi gelisahlah apabila dibenci ALLAH kerana tiada lagi yang mengasihimu di akhirat kelak

View user profile

Back to top Go down

Re: heh heh...Luangkan masa anda..bersama Moderator atira

Post by atira on Tue 02 Dec 2008, 11:44 am

@aieyda wrote:hehehe..
ade di ganu ke..
tok rusing la nok kelik trg raye..heheee


hehhe..kan tira duk ganu da aieyda....hehehe

atira
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : lepak2..tp tingkat
Gender : Female
Jumlah Post : 2416
Umur : 26
Tarikh Register : 15/08/2007
Reputation : 12
Points : 3746

Character sheet
Mutiara Kata saya: Usah gelisah apabila dibenci manusia kerana masih banyak yang menyayangimu di dunia, tapi gelisahlah apabila dibenci ALLAH kerana tiada lagi yang mengasihimu di akhirat kelak

View user profile

Back to top Go down

Re: heh heh...Luangkan masa anda..bersama Moderator atira

Post by aieyda on Tue 02 Dec 2008, 3:26 pm

hohoho..umoh tak banjir ko..

aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4125
Umur : 32
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5205

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

Re: heh heh...Luangkan masa anda..bersama Moderator atira

Post by Sponsored content Today at 9:12 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 41 1, 2, 3 ... 21 ... 41  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum