FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

skandal di tempat keja,di manakah penghujungnya???

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down

skandal di tempat keja,di manakah penghujungnya???

Post by col_15 on Wed 03 Dec 2008, 7:49 am

hmmmm, bingung2, confused macamana nak menamatkannya..bg sesiapa yang pernah mengalaminya, dan tak kisah, harap boleh berkongsi dan beri pendapat.
avatar
col_15
AHLI JUNIOR
AHLI JUNIOR

Jawatan : Penolong Pegawai Perubatan
Gender : Male
Jumlah Post : 18
Umur : 45
Tarikh Register : 17/09/2008
Reputation : 0
Points : 3261

View user profile

Back to top Go down

Re: skandal di tempat keja,di manakah penghujungnya???

Post by noriatul on Wed 03 Dec 2008, 9:32 am

skandal camane yg ko maksudkan ni col????
avatar
noriatul
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : jururawat
Gender : Female
Jumlah Post : 1792
Umur : 32
Tarikh Register : 09/01/2008
Reputation : 10
Points : 3646

View user profile

Back to top Go down

Re: skandal di tempat keja,di manakah penghujungnya???

Post by noni on Wed 03 Dec 2008, 10:25 am

Contohnya (aku tolong senaraika eh........)

1)Laki org n bini org
2)Tunang org n tunang org jugak.
3)Boss n pekerja
4)Laki org n anak dara
5)Bini org n teruna
6)Jandan duda

p/s: Mereka2 diatas sama tempat kerja,sebumbung dan bila ke hulu ke hilir buat kerja pejabat pun asyik berdua je.......Mkn berdua,meeting berdua,rehat berdua......

Mad Mad Mad
avatar
noni
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : surirumah takde tangga
Gender : Female
Jumlah Post : 1163
Umur : 37
Tarikh Register : 28/12/2007
Reputation : 24
Points : 3952

Character sheet
Mutiara Kata saya: KEJUJURAN itu lambang KEIKHLASAN hati............

View user profile

Back to top Go down

Re: skandal di tempat keja,di manakah penghujungnya???

Post by noriatul on Wed 03 Dec 2008, 10:27 am

hehehehehehe!!!
panas tu noni heheheheheheh!!!
avatar
noriatul
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : jururawat
Gender : Female
Jumlah Post : 1792
Umur : 32
Tarikh Register : 09/01/2008
Reputation : 10
Points : 3646

View user profile

Back to top Go down

Re: skandal di tempat keja,di manakah penghujungnya???

Post by noni on Wed 03 Dec 2008, 10:36 am

kat pej aku masa aku kat SOCSO dulu adalah..Laki org dgn bini org.Dorg tak ngaku tp mgkin teman tp mesra sampaikan binik abang tu menyerang akak kerani kat opis aku tu.Bab2 serang menyerang yg aku tak suka tu.Aparah punya lelaki,nak buat jgn lah sampai kantoi..........
avatar
noni
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : surirumah takde tangga
Gender : Female
Jumlah Post : 1163
Umur : 37
Tarikh Register : 28/12/2007
Reputation : 24
Points : 3952

Character sheet
Mutiara Kata saya: KEJUJURAN itu lambang KEIKHLASAN hati............

View user profile

Back to top Go down

Re: skandal di tempat keja,di manakah penghujungnya???

Post by noriatul on Wed 03 Dec 2008, 10:39 am

masa kerani tu kena serang ko buat ape noni? Shocked Shocked Shocked
avatar
noriatul
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : jururawat
Gender : Female
Jumlah Post : 1792
Umur : 32
Tarikh Register : 09/01/2008
Reputation : 10
Points : 3646

View user profile

Back to top Go down

Re: skandal di tempat keja,di manakah penghujungnya???

Post by noni on Wed 03 Dec 2008, 10:47 am

aku tak keje ctu lagi masa tu...........heheheheheheh.aku dgr kabar2 laut cina selatan je...Tp mmg klu tgk dorg bdua tu kdg2 duk rapat2 bisik sok sek sok sek.......hehehehehehehehe tp aku rs binik abg tu jeles lebih.Dorg tak de apapun.Abg tu mmg jenis bigau skt.Suka ngorat sana sini.Aku pun kena ngorat jg sbb dulu aku cun....heheheheheeh.Skrg dah tak cun dah....... Laughing
avatar
noni
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : surirumah takde tangga
Gender : Female
Jumlah Post : 1163
Umur : 37
Tarikh Register : 28/12/2007
Reputation : 24
Points : 3952

Character sheet
Mutiara Kata saya: KEJUJURAN itu lambang KEIKHLASAN hati............

View user profile

Back to top Go down

Re: skandal di tempat keja,di manakah penghujungnya???

Post by noni on Wed 03 Dec 2008, 10:53 am

masa aku keje kilang jahit kat melaka dulu haaaa...yg ni mmg betul2 punya skandal.Binik org anak 2 dgn laki org anak 3!!!Ni aku kompem dorg mmg serius.Siap naik motor g makan lg.......Mmg gaduh sampai nangis2 akak tu.

Akak tu sama line mesin jahit dgn aku.Yg tu bukan kabar angin tp mmg semua org tau tmasuk aku..........Abg tu teknician akak tu operator.Dua dua cun n hensem.Ibu n bapak muda la katakan.Tak puas enjoy masa solo dulu kot.

Ptg2 mesti duk berdua2an kat line.Yg sorg buat2 betul mesin,yg sorg buat2 jahit baju padahal mesin tu tak rosak pun.Klu mesin dia rosak,mesti yg lelaki ni je ayg betulkan,mcm tak de teknician lain lak......
avatar
noni
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : surirumah takde tangga
Gender : Female
Jumlah Post : 1163
Umur : 37
Tarikh Register : 28/12/2007
Reputation : 24
Points : 3952

Character sheet
Mutiara Kata saya: KEJUJURAN itu lambang KEIKHLASAN hati............

View user profile

Back to top Go down

Re: skandal di tempat keja,di manakah penghujungnya???

Post by col_15 on Wed 03 Dec 2008, 4:23 pm

@noriatul wrote:skandal camane yg ko maksudkan ni col????


apa2 hubungan yang melibatkan dua tiga hala.
avatar
col_15
AHLI JUNIOR
AHLI JUNIOR

Jawatan : Penolong Pegawai Perubatan
Gender : Male
Jumlah Post : 18
Umur : 45
Tarikh Register : 17/09/2008
Reputation : 0
Points : 3261

View user profile

Back to top Go down

Re: skandal di tempat keja,di manakah penghujungnya???

Post by noriatul on Thu 04 Dec 2008, 5:31 am

Oo...ko penah terlibat ke col?
avatar
noriatul
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : jururawat
Gender : Female
Jumlah Post : 1792
Umur : 32
Tarikh Register : 09/01/2008
Reputation : 10
Points : 3646

View user profile

Back to top Go down

Re: skandal di tempat keja,di manakah penghujungnya???

Post by col_15 on Thu 04 Dec 2008, 11:21 am

@noriatul wrote:Oo...ko penah terlibat ke col?
ni sb dh pnh tlibat dan tgh tlibat lah saya nak minta pandangan korang. nak stop.tp tak tau camne. bengang
avatar
col_15
AHLI JUNIOR
AHLI JUNIOR

Jawatan : Penolong Pegawai Perubatan
Gender : Male
Jumlah Post : 18
Umur : 45
Tarikh Register : 17/09/2008
Reputation : 0
Points : 3261

View user profile

Back to top Go down

Re: skandal di tempat keja,di manakah penghujungnya???

Post by noriatul on Thu 04 Dec 2008, 11:29 am

skandal ko ni ngn org yg dh ada ikatan sah ke col?
lbh baik berhenti sebelum ko pergi terlalu jauh...
avatar
noriatul
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : jururawat
Gender : Female
Jumlah Post : 1792
Umur : 32
Tarikh Register : 09/01/2008
Reputation : 10
Points : 3646

View user profile

Back to top Go down

Re: skandal di tempat keja,di manakah penghujungnya???

Post by col_15 on Thu 04 Dec 2008, 11:54 am

mmg aku nak berhenti pun noriatul, tp macam mana nak buat gitu tnpa ada yg tluka..
avatar
col_15
AHLI JUNIOR
AHLI JUNIOR

Jawatan : Penolong Pegawai Perubatan
Gender : Male
Jumlah Post : 18
Umur : 45
Tarikh Register : 17/09/2008
Reputation : 0
Points : 3261

View user profile

Back to top Go down

Re: skandal di tempat keja,di manakah penghujungnya???

Post by noriatul on Fri 05 Dec 2008, 4:33 am

bagi nori la...dlm hal skandal ni...lebih baik sumer terluka...daripada ia jd dendam dlm dada....
avatar
noriatul
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : jururawat
Gender : Female
Jumlah Post : 1792
Umur : 32
Tarikh Register : 09/01/2008
Reputation : 10
Points : 3646

View user profile

Back to top Go down

Re: skandal di tempat keja,di manakah penghujungnya???

Post by noni on Fri 05 Dec 2008, 5:01 am

tp klu kita rasa kita dah nak mahu(contohnya ug belum terikat lah....) kita ckp terus terang awal2.Jgn bg harapan sbb klu ini terjadi pd kita,mcm mana?Tp klu dah ada ikatan mcm suami isteri lak,kena pikir baik2........klu pasangan dah ok,kenapa nak skandal2 lg......sekali dpt yg baru ni,perangai haprakkkkk!!!!Lg teruk dr yg lama.Haaahhhhh,menyesal nnti......Betul tak???? Razz
avatar
noni
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : surirumah takde tangga
Gender : Female
Jumlah Post : 1163
Umur : 37
Tarikh Register : 28/12/2007
Reputation : 24
Points : 3952

Character sheet
Mutiara Kata saya: KEJUJURAN itu lambang KEIKHLASAN hati............

View user profile

Back to top Go down

Re: skandal di tempat keja,di manakah penghujungnya???

Post by awan_biru85 on Fri 05 Dec 2008, 5:14 am

kalau kat sini, yg skandel, tau kat pengarah diaorang akan di tukarkan....mmg dah penah terjadi.....lain la skandel bujang ngan anak dara..........tak der org kacau....
tapi kalau yg dah tangkap lentok....kata la apa pun........mmg tak jalan dah...sbb tu mereka akan di pisahkan....caranya....tukarkan jer.... Smile

hmmmm........takot jugak nak nasihat depa ni.....esok2 kena kat kita balik.........nak diam salah, nak kata apa pun salah.....hari-hari jadi bahan gosib.....kalah melodi.... copp
avatar
awan_biru85
SUPER DUPER SENIOR
SUPER DUPER SENIOR

Jawatan : Sn u29
Gender : Female
Jumlah Post : 226
Umur : 31
Tarikh Register : 03/03/2008
Reputation : 0
Points : 3494

Character sheet
Mutiara Kata saya: 200

View user profile http://emifadhila.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: skandal di tempat keja,di manakah penghujungnya???

Post by laura on Sun 07 Dec 2008, 10:09 am

pada laura pulak.....bila kite da tau kite ni hak milik org kite kena la tau batas2 kite,bile kite tau batas2 kite sure takde mslh pny.....
tepuk sblh tgn takkan berbunyi.....kalo kite tak melyn,takkan menjadi pny la......
smua ni depends on diri msg2.......
avatar
laura
SUPER DUPER SENIOR
SUPER DUPER SENIOR

Jawatan : ANYTHING EVERYTHING......
Gender : Female
Jumlah Post : 226
Umur : 34
Tarikh Register : 13/03/2008
Reputation : 0
Points : 3428

Character sheet
Mutiara Kata saya: life is short so make it sweets......

View user profile

Back to top Go down

Re: skandal di tempat keja,di manakah penghujungnya???

Post by tarepanda on Sun 07 Dec 2008, 10:28 am

:P005: wat col..lupakan milik org tu,byk lg yg free kt luar sana..putuskan terus hbgn tu,jgn smpan ape2 pun pasal si dia yg leh wat teringat blk kt dia,jgn contact,jgn jumpa,bila melibatkan perasaan hati,sure ada yg terluka,tp biarlah cuma sorg je terluka,jgn 2,3 org pulak,lgpun mengganggu hak org lain ni kan berdosa,klau dia isteri org,fkrkan dosa yg dia dah wat pd suami dia,tu kan dah kira derhaka,jauhkan diri dr dia sebelum thing getting worse,kembalikan pd yg berhak,TUHAN akan berikan yg lebih baik nt.. :P005:
avatar
tarepanda
AHLI SENIOR
AHLI SENIOR

Jawatan : JTMP u29
Gender : Female
Jumlah Post : 58
Umur : 32
Tarikh Register : 06/12/2008
Reputation : 0
Points : 3204

Character sheet
Mutiara Kata saya: i`m already gone...

View user profile

Back to top Go down

Re: skandal di tempat keja,di manakah penghujungnya???

Post by col_15 on Sun 07 Dec 2008, 4:00 pm

thank's guys for giving me some advice..I'll take this as a challenge for myself.Dan kepada semua yang menyambut HarI Raya Haji esok, saya ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA.
avatar
col_15
AHLI JUNIOR
AHLI JUNIOR

Jawatan : Penolong Pegawai Perubatan
Gender : Male
Jumlah Post : 18
Umur : 45
Tarikh Register : 17/09/2008
Reputation : 0
Points : 3261

View user profile

Back to top Go down

Re: skandal di tempat keja,di manakah penghujungnya???

Post by laura on Mon 08 Dec 2008, 9:40 am

gd luck 2 u col......
avatar
laura
SUPER DUPER SENIOR
SUPER DUPER SENIOR

Jawatan : ANYTHING EVERYTHING......
Gender : Female
Jumlah Post : 226
Umur : 34
Tarikh Register : 13/03/2008
Reputation : 0
Points : 3428

Character sheet
Mutiara Kata saya: life is short so make it sweets......

View user profile

Back to top Go down

Re: skandal di tempat keja,di manakah penghujungnya???

Post by noriatul on Wed 10 Dec 2008, 11:23 am

chayok col.....!!
avatar
noriatul
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : jururawat
Gender : Female
Jumlah Post : 1792
Umur : 32
Tarikh Register : 09/01/2008
Reputation : 10
Points : 3646

View user profile

Back to top Go down

Re: skandal di tempat keja,di manakah penghujungnya???

Post by dragonball on Thu 11 Dec 2008, 4:22 pm

kalau ada skandal kat tmpt kejer mmg la susah lagi2 sesama staf...sungguh dashyat.... Cool
avatar
dragonball
AHLI JUNIOR
AHLI JUNIOR

Jawatan : janji halal
Gender : Male
Jumlah Post : 37
Umur : 35
Tarikh Register : 06/11/2008
Reputation : 0
Points : 3193

View user profile

Back to top Go down

Re: skandal di tempat keja,di manakah penghujungnya???

Post by laura on Thu 11 Dec 2008, 5:52 pm

tau takpe dragon......hehehehe.....
dragon ade skandal jugak ke?
avatar
laura
SUPER DUPER SENIOR
SUPER DUPER SENIOR

Jawatan : ANYTHING EVERYTHING......
Gender : Female
Jumlah Post : 226
Umur : 34
Tarikh Register : 13/03/2008
Reputation : 0
Points : 3428

Character sheet
Mutiara Kata saya: life is short so make it sweets......

View user profile

Back to top Go down

Re: skandal di tempat keja,di manakah penghujungnya???

Post by nizamsha on Thu 11 Dec 2008, 6:32 pm

ko skandal ngan naga betina ke????heheheheheee
avatar
nizamsha
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Jawatan : Padam Api ler....
Gender : Male
Jumlah Post : 1296
Umur : 33
Tarikh Register : 14/09/2007
Reputation : 1
Points : 3488

Character sheet
Mutiara Kata saya: My life is on fire.....Put it off For me......Got no Hose to lay....No Nozzle to use....I AM TRAP.... MAYDAY, Fire Fighter Down........

View user profile

Back to top Go down

Re: skandal di tempat keja,di manakah penghujungnya???

Post by laura on Thu 11 Dec 2008, 8:16 pm

bkn ar.... dia ada skandal dgn........kwang kwang kwang....
avatar
laura
SUPER DUPER SENIOR
SUPER DUPER SENIOR

Jawatan : ANYTHING EVERYTHING......
Gender : Female
Jumlah Post : 226
Umur : 34
Tarikh Register : 13/03/2008
Reputation : 0
Points : 3428

Character sheet
Mutiara Kata saya: life is short so make it sweets......

View user profile

Back to top Go down

Re: skandal di tempat keja,di manakah penghujungnya???

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum