FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

ASRAMA BERHANTU

View previous topic View next topic Go down

ASRAMA BERHANTU

Post by izan on Wed 17 Dec 2008, 12:50 pm

Semekom semua........
Sy ni ada la cite psl asrama berhantu ni coz sy sendiri pernah alaminye. Masa tu sy study kat johor kat salah sebuah kolej kat sana. Pelajar juniorkn kenalah tinggal kat asrama. Asrama kiteorg tu umpama sebuah rumah la, ada 3 bilik. k lah pendekkn cite satu mlm tu sy ni rajin giler nak study so bgn lh pukul 3.00 pg. study lh smpi pg walaupun ms study tu adalh bau wangi tp tunjuk berani la tak hiraukan sgt. keesokkan hrnye kwn satu blk sy tanya adakah sy study mlm td, sy ckp ye. die bgtau la yg semlm die nampak ada org tdo kat katil sy.lps tu pintu tutup buka je. Sy tanye die blk yg awk nampak tu ape hantu ke sy? Die pun bingung........ hahahaha ape tah benda tu ye......... affraid affraid affraid

izan
AHLI FORUM
AHLI FORUM

Jawatan : kerani
Gender: Female
Jumlah Post: 4
Umur: 32
Tarikh Register: 17/12/2008
Reputation: 0
Points: 2103

View user profile

Back to top Go down

Re: ASRAMA BERHANTU

Post by mariaarima on Fri 06 Feb 2009, 3:57 pm

em..pengalaman yg sme ngan my fwen mse stadi kat kolej dulu...roomate die g praktikal kat tempat laen tapi tbe2 malam 2 ada tegur dia kat bilik...punyer r takot die.... affraid

mariaarima
AHLI JUNIOR
AHLI JUNIOR

Jawatan : miss-ee
Gender: Female
Jumlah Post: 17
Umur: 29
Tarikh Register: 06/02/2009
Reputation: 3
Points: 2076

Character sheet
Mutiara Kata saya: 200

View user profile

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum