FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

Menjadi isteri kedua lebih baik drpd andartu???

Page 18 of 19 Previous  1 ... 10 ... 17, 18, 19  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Menjadi isteri kedua lebih baik drpd andartu???

Post by Fieza on Wed 10 Nov 2010, 2:29 pm

@suring wrote:adalah menjadi andartu juga lebih baik dari menjadi isteri yang tidak cintakan kedamaian...

len mcm jek bunyi suring...
avatar
Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1489
Umur : 34
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5539

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: Menjadi isteri kedua lebih baik drpd andartu???

Post by transpoter on Thu 11 Nov 2010, 10:34 pm

baik jadi andartua dari pada jadi bini no 2~~~
life is beutiful~~
cheers bunga
avatar
transpoter
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : cari jodoh !
Gender : Male
Jumlah Post : 1044
Umur : 34
Tarikh Register : 05/09/2009
Reputation : 3
Points : 4116

Character sheet
Mutiara Kata saya: `mulakanlah dengan bismillah dan di sudahi dengan alhamdullillah`

View user profile

Back to top Go down

Re: Menjadi isteri kedua lebih baik drpd andartu???

Post by kelisa on Thu 11 Nov 2010, 10:40 pm

hmm jd la papepon asal jadi owang yang bgune.... Sleep
avatar
kelisa
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : ('^')...keje...keje...keje.......
Gender : Female
Jumlah Post : 4503
Umur : 1126
Tarikh Register : 02/08/2009
Reputation : 24
Points : 7940

Character sheet
Mutiara Kata saya: HaRi InI MesTi D'trSkn KrNa SmLm AdAlH SeJaRaH & EsK AdLh HaRi Yg BeLum PaSt UnTk AkU..!!!!

View user profile http://www.facebook.com http://kelisa50932Gmail.com

Back to top Go down

Re: Menjadi isteri kedua lebih baik drpd andartu???

Post by transpoter on Thu 11 Nov 2010, 10:53 pm

aik cik kelisa marah ke?
tembak tembak
avatar
transpoter
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : cari jodoh !
Gender : Male
Jumlah Post : 1044
Umur : 34
Tarikh Register : 05/09/2009
Reputation : 3
Points : 4116

Character sheet
Mutiara Kata saya: `mulakanlah dengan bismillah dan di sudahi dengan alhamdullillah`

View user profile

Back to top Go down

Re: Menjadi isteri kedua lebih baik drpd andartu???

Post by kelisa on Sat 13 Nov 2010, 11:18 pm

hmm asal plak nk mrh,jodoh ptemuan smua keten2an allah,kite sbgai hambanye kene la terima ngn redo..... clown
avatar
kelisa
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : ('^')...keje...keje...keje.......
Gender : Female
Jumlah Post : 4503
Umur : 1126
Tarikh Register : 02/08/2009
Reputation : 24
Points : 7940

Character sheet
Mutiara Kata saya: HaRi InI MesTi D'trSkn KrNa SmLm AdAlH SeJaRaH & EsK AdLh HaRi Yg BeLum PaSt UnTk AkU..!!!!

View user profile http://www.facebook.com http://kelisa50932Gmail.com

Back to top Go down

Re: Menjadi isteri kedua lebih baik drpd andartu???

Post by transpoter on Mon 15 Nov 2010, 10:37 pm

nangis nangis nangis nangis nangis nangis nangis
taknak dengar taknak dengar taknak dengar taknak dengar taknak dengar taknak dengar taknak dengar
avatar
transpoter
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : cari jodoh !
Gender : Male
Jumlah Post : 1044
Umur : 34
Tarikh Register : 05/09/2009
Reputation : 3
Points : 4116

Character sheet
Mutiara Kata saya: `mulakanlah dengan bismillah dan di sudahi dengan alhamdullillah`

View user profile

Back to top Go down

Re: Menjadi isteri kedua lebih baik drpd andartu???

Post by noorliza on Sun 21 Nov 2010, 10:41 am

scratch
avatar
noorliza
AHLI SENIOR
AHLI SENIOR

Jawatan : nurse
Gender : Female
Jumlah Post : 83
Umur : 32
Tarikh Register : 31/01/2009
Reputation : 1
Points : 3252

View user profile

Back to top Go down

Re: Menjadi isteri kedua lebih baik drpd andartu???

Post by transpoter on Sun 21 Nov 2010, 11:23 pm

agin satu badan! afro
avatar
transpoter
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : cari jodoh !
Gender : Male
Jumlah Post : 1044
Umur : 34
Tarikh Register : 05/09/2009
Reputation : 3
Points : 4116

Character sheet
Mutiara Kata saya: `mulakanlah dengan bismillah dan di sudahi dengan alhamdullillah`

View user profile

Back to top Go down

Re: Menjadi isteri kedua lebih baik drpd andartu???

Post by Fieza on Sat 27 Nov 2010, 10:49 am

awat trans?
avatar
Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1489
Umur : 34
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5539

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: Menjadi isteri kedua lebih baik drpd andartu???

Post by nizamsha on Wed 22 Dec 2010, 7:40 pm

byk lagi laki yg solo kat dunia ni.......takkanlah resulted to that lak....
avatar
nizamsha
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Jawatan : Padam Api ler....
Gender : Male
Jumlah Post : 1296
Umur : 33
Tarikh Register : 14/09/2007
Reputation : 1
Points : 3579

Character sheet
Mutiara Kata saya: My life is on fire.....Put it off For me......Got no Hose to lay....No Nozzle to use....I AM TRAP.... MAYDAY, Fire Fighter Down........

View user profile

Back to top Go down

Re: Menjadi isteri kedua lebih baik drpd andartu???

Post by Red Warriors on Tue 04 Jan 2011, 10:23 am

@Fieza wrote:sila beri komen anda berkenaan tajuk perbincangan.....

dpt kurangkan status anak dara tua
avatar
Red Warriors
AHLI SENIOR
AHLI SENIOR

Negeri :
Jawatan : Paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 61
Umur : 33
Tarikh Register : 24/04/2009
Reputation : 0
Points : 3290

View user profile

Back to top Go down

Re: Menjadi isteri kedua lebih baik drpd andartu???

Post by Fieza on Fri 14 Jan 2011, 10:17 pm

@Red Warriors wrote:
@Fieza wrote:sila beri komen anda berkenaan tajuk perbincangan.....

dpt kurangkan status anak dara tua

byk arrr... Evil or Very Mad
avatar
Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1489
Umur : 34
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5539

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: Menjadi isteri kedua lebih baik drpd andartu???

Post by Lord Vlad on Mon 24 Jan 2011, 8:24 am

madu itu manis......
bermakna mana2 wanita yang bermadu..... adalah mengecapi kemanisan hidup......

hehehe...
iboh manas2.....

----Forum Paramedik Malaysia-----




avatar
Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2439
Umur : 38
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5366

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Menjadi isteri kedua lebih baik drpd andartu???

Post by Fieza on Tue 25 Jan 2011, 10:52 pm

@Lord Vlad wrote:madu itu manis......
bermakna mana2 wanita yang bermadu..... adalah mengecapi kemanisan hidup......

hehehe...
iboh manas2.....

skrg da brape bini vlad??
avatar
Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1489
Umur : 34
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5539

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: Menjadi isteri kedua lebih baik drpd andartu???

Post by kelisa on Thu 27 Jan 2011, 9:19 pm

hehehehe......... Wink
avatar
kelisa
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : ('^')...keje...keje...keje.......
Gender : Female
Jumlah Post : 4503
Umur : 1126
Tarikh Register : 02/08/2009
Reputation : 24
Points : 7940

Character sheet
Mutiara Kata saya: HaRi InI MesTi D'trSkn KrNa SmLm AdAlH SeJaRaH & EsK AdLh HaRi Yg BeLum PaSt UnTk AkU..!!!!

View user profile http://www.facebook.com http://kelisa50932Gmail.com

Back to top Go down

Re: Menjadi isteri kedua lebih baik drpd andartu???

Post by Red Warriors on Sat 29 Jan 2011, 11:49 am

kawin 4 kalau mampu..
avatar
Red Warriors
AHLI SENIOR
AHLI SENIOR

Negeri :
Jawatan : Paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 61
Umur : 33
Tarikh Register : 24/04/2009
Reputation : 0
Points : 3290

View user profile

Back to top Go down

Re: Menjadi isteri kedua lebih baik drpd andartu???

Post by transpoter on Tue 01 Feb 2011, 11:30 am

@nizamsha wrote:byk lagi laki yg solo kat dunia ni.......takkanlah resulted to that lak....


memilih kadang2 perempuan sekarang......
belom kawen dah nak mcm2.....
ape susah kenal je!
nak cinta2 mase kawen,lg best!
avatar
transpoter
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : cari jodoh !
Gender : Male
Jumlah Post : 1044
Umur : 34
Tarikh Register : 05/09/2009
Reputation : 3
Points : 4116

Character sheet
Mutiara Kata saya: `mulakanlah dengan bismillah dan di sudahi dengan alhamdullillah`

View user profile

Back to top Go down

Re: Menjadi isteri kedua lebih baik drpd andartu???

Post by transpoter on Tue 01 Feb 2011, 11:32 am

@Fieza wrote:
@Lord Vlad wrote:madu itu manis......
bermakna mana2 wanita yang bermadu..... adalah mengecapi kemanisan hidup......

hehehe...
iboh manas2.....

skrg da brape bini vlad??


angaran 120 jek....bukan yg sebenar!
avatar
transpoter
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : cari jodoh !
Gender : Male
Jumlah Post : 1044
Umur : 34
Tarikh Register : 05/09/2009
Reputation : 3
Points : 4116

Character sheet
Mutiara Kata saya: `mulakanlah dengan bismillah dan di sudahi dengan alhamdullillah`

View user profile

Back to top Go down

Re: Menjadi isteri kedua lebih baik drpd andartu???

Post by Fieza on Sun 15 May 2011, 9:43 pm

Suspect
avatar
Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1489
Umur : 34
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5539

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: Menjadi isteri kedua lebih baik drpd andartu???

Post by farah hani on Wed 18 May 2011, 8:24 am

mintak simpang la dari jd no 2....

farah hani
AHLI SENIOR
AHLI SENIOR

Negeri :
Jawatan : jurujual
Gender : Female
Jumlah Post : 79
Umur : 25
Tarikh Register : 15/05/2011
Reputation : 3
Points : 2479

View user profile

Back to top Go down

Re: Menjadi isteri kedua lebih baik drpd andartu???

Post by Eva Juliana on Wed 18 May 2011, 6:47 pm

@farah hani wrote:mintak simpang la dari jd no 2....

mntak simpang juga klu jd no 1, tibe2 ade no 2... biar jd yg tunggal xpe... cinta
avatar
Eva Juliana
AHLI JUNIOR
AHLI JUNIOR

Negeri :
Jawatan : Pelajar
Gender : Female
Jumlah Post : 48
Umur : 25
Tarikh Register : 12/05/2011
Reputation : 0
Points : 2440

View user profile

Back to top Go down

Re: Menjadi isteri kedua lebih baik drpd andartu???

Post by nori on Thu 19 May 2011, 7:22 pm

Salam semua forumer, topik ni memang tak sesuai di bincangkan di sini, sebab jalan penyelesaiannya masih jauh, walaupun dah 13 ms, ianya sesuai jika di bincangkan di Golok, Tak Bai, Betong, dan tempat seumpamanya, sebab di sana dah ada Tok Kadhi yang secara sukarela nak menikahkan golongan andartu ni, lepas tu balik Malaysia dan hidup sebagai insan yang telah berumah tangga, tak kira no 2, 3, 4 dll, dan jika di dapati tidak ada penyesuaian antara diri suami isteri, boleh mohon perpisahan secara baik, nikah cara baik , berpisah pun cara baik, jangan daftarkan perkahwinan itu di Malaysia, jadi di Malaysia, andartu tersebut masih, dara trang tang-tang, Ini adalah jalan penyelesaian tahun 2011, sebab semua teruna dan dara zaman ini mempunyai cita-cita dan azam yang begitu tinggi sekali, sehinggakan tiada keserasian di antara 26 juta penduduk negara ini, tetapi jika ingin cara lama, iaitu tahun 60an, jaga diri baik2, banyak kan doa, nanti Allah makbulkan doa tersebut, jika tak dapat jodoh juga, jangan panik, Allah dah tentukan sesuatu untuk kita yang lebih baik dan telah menjagkaui batas pemikiran kita, jika kita mati dan masih bujang juga, itulah yang terbaik yang telah di tetapkan oleh Allah, simpan duit, tunaikan rukun islam yang ke lima, lepas tu kerja baik2, dan tunggu pencen, bila pencen, selalulah gi masjid, sehinggalah malaikat maut menjemput kita, jika sakit cepat2 dapatkan rawatan di hospital, jangan jumpa bomoh, sebab bomoh akan menyebabkan kita lagi jauh dari doktor, jika tiada saudara mara, ataupun sebatang kara, talipon je 999, pasti ambulan akan datang di hadapan rumah kita, itu sahaja lah nasihat dari ana yang serba kurang tahu ni, by, wassalam.
avatar
nori
SUPER DUPER SENIOR
SUPER DUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : Paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 283
Umur : 52
Tarikh Register : 13/10/2009
Reputation : 0
Points : 3241

View user profile

Back to top Go down

Re: Menjadi isteri kedua lebih baik drpd andartu???

Post by kelisa on Tue 28 Jun 2011, 10:41 pm

jodoh maut dthn tuhan.....kita hnya mrancang y mnen2nya allah maha esa...
bunga
avatar
kelisa
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : ('^')...keje...keje...keje.......
Gender : Female
Jumlah Post : 4503
Umur : 1126
Tarikh Register : 02/08/2009
Reputation : 24
Points : 7940

Character sheet
Mutiara Kata saya: HaRi InI MesTi D'trSkn KrNa SmLm AdAlH SeJaRaH & EsK AdLh HaRi Yg BeLum PaSt UnTk AkU..!!!!

View user profile http://www.facebook.com http://kelisa50932Gmail.com

Back to top Go down

Re: Menjadi isteri kedua lebih baik drpd andartu???

Post by HH on Wed 16 Nov 2011, 1:37 am

dah 50 pages...panjang juga ceritanya...
avatar
HH
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Jawatan : PPP
Gender : Male
Jumlah Post : 376
Umur : 40
Tarikh Register : 06/05/2007
Reputation : 19
Points : 4485

View user profile

Back to top Go down

Re: Menjadi isteri kedua lebih baik drpd andartu???

Post by Fieza on Tue 06 Dec 2011, 3:27 pm

pjg gak topic ni...
avatar
Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1489
Umur : 34
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5539

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: Menjadi isteri kedua lebih baik drpd andartu???

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 18 of 19 Previous  1 ... 10 ... 17, 18, 19  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum