FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

Menjadi isteri kedua lebih baik drpd andartu???

Page 19 of 19 Previous  1 ... 11 ... 17, 18, 19

View previous topic View next topic Go down

Re: Menjadi isteri kedua lebih baik drpd andartu???

Post by Palladium on Sun 04 Nov 2012, 4:30 am

topic hot....
avatar
Palladium
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : Paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 312
Umur : 38
Tarikh Register : 02/08/2008
Reputation : 6
Points : 3575

View user profile

Back to top Go down

Re: Menjadi isteri kedua lebih baik drpd andartu???

Post by Fieza on Thu 06 Feb 2014, 5:52 pm

dah lma....
avatar
Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5370

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: Menjadi isteri kedua lebih baik drpd andartu???

Post by Palladium on Wed 09 Dec 2015, 9:59 am

tp masih hot...
avatar
Palladium
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : Paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 312
Umur : 38
Tarikh Register : 02/08/2008
Reputation : 6
Points : 3575

View user profile

Back to top Go down

Re: Menjadi isteri kedua lebih baik drpd andartu???

Post by Alixa on Fri 11 Dec 2015, 4:01 am

xsnggup rasanya hdp bermadu... ramai lg lelaki yg single mingle... klu cari yg suami org tu cari masalah la jwbnya...
avatar
Alixa
AHLI JUNIOR
AHLI JUNIOR

Negeri :
Jawatan : Jururawat
Gender : Female
Jumlah Post : 29
Umur : 23
Tarikh Register : 22/10/2014
Reputation : 0
Points : 995

View user profile

Back to top Go down

Re: Menjadi isteri kedua lebih baik drpd andartu???

Post by Info Bola Sepak on Thu 17 Dec 2015, 6:11 am

@Alixa wrote:xsnggup rasanya hdp bermadu... ramai lg lelaki yg single mingle... klu cari yg suami org tu cari masalah la jwbnya...


kalau takdir juga jadi bini no. 2 nak kata apa kan tul tak alixa??? Laughing Laughing Laughing Laughing
avatar
Info Bola Sepak
STAFF PEMUDAH CARA (JR)
STAFF PEMUDAH CARA (JR)

Negeri :
Jawatan : Penyerang Sensasi Kebangsaan
Gender : Male
Jumlah Post : 762
Umur : 27
Tarikh Register : 10/12/2011
Reputation : 5
Points : 4012

View user profile

Back to top Go down

Re: Menjadi isteri kedua lebih baik drpd andartu???

Post by erin on Tue 22 Dec 2015, 7:48 am

cakap memang senang macam makan kacang.... tapi bila dah hadapi kena byk fikir utk adilkan isteri...

yg perempuan pun sama.. sanggup terima suami org dan jd isteri ke-2 tanpa pikir pjg... bila dah kawin sndiri mkn hati. buat apa ambil risiko sedangkan kita masih boleh pilih yg tidak berpunya lg. lelaki yg berkawin ni memang la pandai mengayat sebab berpengalaman dan kukuh kewangan (kukuh sebab bini tua kerja). lidah mereka mmg manis utk buat kita tertawan, tapi bila dah dapat..... huhh.. hampehh....
avatar
erin
AHLI SENIOR
AHLI SENIOR

Negeri :
Jawatan : Peragawati
Gender : Female
Jumlah Post : 91
Umur : 32
Tarikh Register : 05/04/2008
Reputation : 3
Points : 3406

View user profile

Back to top Go down

Re: Menjadi isteri kedua lebih baik drpd andartu???

Post by Atie on Wed 30 Dec 2015, 10:36 am

@erin wrote:cakap memang senang macam makan kacang.... tapi bila dah hadapi kena byk fikir utk adilkan isteri...

yg perempuan pun sama.. sanggup terima suami org dan jd isteri ke-2 tanpa pikir pjg... bila dah kawin sndiri mkn hati. buat apa ambil risiko sedangkan kita masih boleh pilih yg tidak berpunya lg. lelaki yg berkawin ni memang la pandai mengayat sebab berpengalaman dan kukuh kewangan (kukuh sebab bini tua kerja). lidah mereka mmg manis utk buat kita tertawan, tapi bila dah dapat..... huhh.. hampehh....


sokong erin.... cheers cheers cheers
avatar
Atie
AHLI JUNIOR
AHLI JUNIOR

Negeri :
Jawatan : Jururawat U29
Gender : Female
Jumlah Post : 31
Umur : 32
Tarikh Register : 11/10/2006
Reputation : 0
Points : 3916

View user profile http://www.tiada.com.my

Back to top Go down

Re: Menjadi isteri kedua lebih baik drpd andartu???

Post by Info Bola Sepak on Mon 18 Jan 2016, 4:00 am

Suspect Suspect Suspect Suspect Suspect
avatar
Info Bola Sepak
STAFF PEMUDAH CARA (JR)
STAFF PEMUDAH CARA (JR)

Negeri :
Jawatan : Penyerang Sensasi Kebangsaan
Gender : Male
Jumlah Post : 762
Umur : 27
Tarikh Register : 10/12/2011
Reputation : 5
Points : 4012

View user profile

Back to top Go down

Re: Menjadi isteri kedua lebih baik drpd andartu???

Post by Fieza on Mon 25 Jan 2016, 6:10 am

@Atie wrote:
@erin wrote:cakap memang senang macam makan kacang.... tapi bila dah hadapi kena byk fikir utk adilkan isteri...

yg perempuan pun sama.. sanggup terima suami org dan jd isteri ke-2 tanpa pikir pjg... bila dah kawin sndiri mkn hati. buat apa ambil risiko sedangkan kita masih boleh pilih yg tidak berpunya lg. lelaki yg berkawin ni memang la pandai mengayat sebab berpengalaman dan kukuh kewangan (kukuh sebab bini tua kerja). lidah mereka mmg manis utk buat kita tertawan, tapi bila dah dapat..... huhh.. hampehh....


sokong erin.... cheers cheers cheers


lol! lol! lol!
avatar
Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5370

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: Menjadi isteri kedua lebih baik drpd andartu???

Post by Info Bola Sepak on Mon 16 May 2016, 10:11 am

@Fieza wrote:
@Atie wrote:
@erin wrote:cakap memang senang macam makan kacang.... tapi bila dah hadapi kena byk fikir utk adilkan isteri...

yg perempuan pun sama.. sanggup terima suami org dan jd isteri ke-2 tanpa pikir pjg... bila dah kawin sndiri mkn hati. buat apa ambil risiko sedangkan kita masih boleh pilih yg tidak berpunya lg. lelaki yg berkawin ni memang la pandai mengayat sebab berpengalaman dan kukuh kewangan (kukuh sebab bini tua kerja). lidah mereka mmg manis utk buat kita tertawan, tapi bila dah dapat..... huhh.. hampehh....


sokong erin.... cheers cheers cheers


lol! lol! lol!


tak sokong erin... devil devil devil
avatar
Info Bola Sepak
STAFF PEMUDAH CARA (JR)
STAFF PEMUDAH CARA (JR)

Negeri :
Jawatan : Penyerang Sensasi Kebangsaan
Gender : Male
Jumlah Post : 762
Umur : 27
Tarikh Register : 10/12/2011
Reputation : 5
Points : 4012

View user profile

Back to top Go down

Re: Menjadi isteri kedua lebih baik drpd andartu???

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 19 of 19 Previous  1 ... 11 ... 17, 18, 19

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum