FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

Toyota Ractis : toyota ractis coming!!!!

View previous topic View next topic Go down

Toyota Ractis : toyota ractis coming!!!!

Post by terompah_biru on Wed 07 Jan 2009, 3:00 pm

cumil gak kete neh.....harga pun leh tahan..

Toyota Ractis 1.3VVT-i / 1.5VVT-I (RM55,800 ~ 69,200)




avatar
terompah_biru
SUPER DUPER SENIOR
SUPER DUPER SENIOR

Jawatan : Missy
Gender : Female
Jumlah Post : 222
Umur : 36
Tarikh Register : 24/11/2008
Reputation : 10
Points : 3126

View user profile

Back to top Go down

Re: Toyota Ractis : toyota ractis coming!!!!

Post by Zero Cool on Wed 07 Jan 2009, 3:35 pm

fuh....cun siut.....gua rase mcm nk beli sbijik je...gua sanggup kumpul2 tin dan surat kabor lame selame setahun smate2 nk beli kete ni.....
avatar
Zero Cool
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : Pembantu Perubatan U29
Gender : Male
Jumlah Post : 174
Umur : 37
Tarikh Register : 02/11/2007
Reputation : 0
Points : 3573

Character sheet
Mutiara Kata saya: lihat la orang bawahan sekiranya anda telah mnjadi orang atasan...sesungguhnye tkde orang bawahan, tkkan kamu duduk dipihak atasan..

View user profile http://profiles.friendster.com/esaterror

Back to top Go down

Re: Toyota Ractis : toyota ractis coming!!!!

Post by terompah_biru on Thu 08 Jan 2009, 5:39 am

tapi bahagian belakang dia nmpk cam pelik sket...ehehehe
avatar
terompah_biru
SUPER DUPER SENIOR
SUPER DUPER SENIOR

Jawatan : Missy
Gender : Female
Jumlah Post : 222
Umur : 36
Tarikh Register : 24/11/2008
Reputation : 10
Points : 3126

View user profile

Back to top Go down

Re: Toyota Ractis : toyota ractis coming!!!!

Post by <<BLaCk>> on Thu 08 Jan 2009, 7:56 am

rasa2 mcm bleh bli nih

----Forum Paramedik Malaysia-----




avatar
<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 37
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 10165

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: Toyota Ractis : toyota ractis coming!!!!

Post by aieyda on Thu 08 Jan 2009, 12:27 pm

mcm myvi je sekali tgk..
avatar
aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4121
Umur : 33
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5457

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

Re: Toyota Ractis : toyota ractis coming!!!!

Post by terompah_biru on Thu 08 Jan 2009, 1:57 pm

@aieyda wrote:mcm myvi je sekali tgk..

memang lebey kureng tp setau den myvi tuh dia amik dr toyota passo or daihatsu boon kot. somebody correct me if i'm wrong..ehehehe
avatar
terompah_biru
SUPER DUPER SENIOR
SUPER DUPER SENIOR

Jawatan : Missy
Gender : Female
Jumlah Post : 222
Umur : 36
Tarikh Register : 24/11/2008
Reputation : 10
Points : 3126

View user profile

Back to top Go down

Re: Toyota Ractis : toyota ractis coming!!!!

Post by aieyda on Thu 08 Jan 2009, 2:18 pm

@terompah_biru wrote:
@aieyda wrote:mcm myvi je sekali tgk..

memang lebey kureng tp setau den myvi tuh dia amik dr toyota passo or daihatsu boon kot. somebody correct me if i'm wrong..ehehehe

owh..but be careful to make any statement if u r not sure the info is correct or not.. Evil or Very Mad
avatar
aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4121
Umur : 33
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5457

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

Re: Toyota Ractis : toyota ractis coming!!!!

Post by terompah_biru on Fri 09 Jan 2009, 8:56 am

@aieyda wrote:
@terompah_biru wrote:
@aieyda wrote:mcm myvi je sekali tgk..

memang lebey kureng tp setau den myvi tuh dia amik dr toyota passo or daihatsu boon kot. somebody correct me if i'm wrong..ehehehe

owh..but be careful to make any statement if u r not sure the info is correct or not.. Evil or Very Mad

naper ader org marah ker? hihihihihih
avatar
terompah_biru
SUPER DUPER SENIOR
SUPER DUPER SENIOR

Jawatan : Missy
Gender : Female
Jumlah Post : 222
Umur : 36
Tarikh Register : 24/11/2008
Reputation : 10
Points : 3126

View user profile

Back to top Go down

Re: Toyota Ractis : toyota ractis coming!!!!

Post by aieyda on Fri 09 Jan 2009, 9:44 am

takde la kak..
ada owg bang aku pasal aku tak tau sumting nih...
dia ckp kat aku kalau tak taw pape jgn ckp..biol pe,dia yang tak paham ayat aku..
yelah,takkan sume benda kita taw ada jugak tak tau so yang tak tau tu la nak belajar,nak tahu..
avatar
aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4121
Umur : 33
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5457

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

Re: Toyota Ractis : toyota ractis coming!!!!

Post by terompah_biru on Fri 09 Jan 2009, 9:56 am

@aieyda wrote:takde la kak..
ada owg bang aku pasal aku tak tau sumting nih...
dia ckp kat aku kalau tak taw pape jgn ckp..biol pe,dia yang tak paham ayat aku..
yelah,takkan sume benda kita taw ada jugak tak tau so yang tak tau tu la nak belajar,nak tahu..

lor...cikgu bahasa melayu pemahaman dia dulu sempat ngajar separuh jalan jer kot...tu yg tak paham2 tuh...ehehehehe...
avatar
terompah_biru
SUPER DUPER SENIOR
SUPER DUPER SENIOR

Jawatan : Missy
Gender : Female
Jumlah Post : 222
Umur : 36
Tarikh Register : 24/11/2008
Reputation : 10
Points : 3126

View user profile

Back to top Go down

Re: Toyota Ractis : toyota ractis coming!!!!

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum