FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

Khas buat yang baru nak pakai ketee...

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: Khas buat yang baru nak pakai ketee...

Post by noriatul on Wed 11 Mar 2009, 4:39 pm

kesian kete tu...penat dia menderum tapi x laju jugak hahahahahahaha!!!
avatar
noriatul
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : jururawat
Gender : Female
Jumlah Post : 1792
Umur : 33
Tarikh Register : 09/01/2008
Reputation : 10
Points : 3708

View user profile

Back to top Go down

Re: Khas buat yang baru nak pakai ketee...

Post by sagit's on Wed 11 Mar 2009, 7:26 pm

bila dah pakai keta kena la budjet utk keta...
bulanan kena la bayo..tak bayo...kene tarik plak...
avatar
sagit's
KERABAT SUPER SENIOR
KERABAT SUPER SENIOR

Jawatan : TheRaPist
Gender : Female
Jumlah Post : 727
Umur : 35
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 5
Points : 3675

Character sheet
Mutiara Kata saya: Never Say NO.. BeFore U TrY iT..

View user profile

Back to top Go down

Re: Khas buat yang baru nak pakai ketee...

Post by xrayer on Thu 26 Mar 2009, 4:57 am

setau aku minyk leaded kn dh diharamkan...
check manual kete anda ssetngah kete masih lg boleh guna minyak ron92,saye percaye rata2 ahli forum gunaknminyak ron97 yg ade di semua stesen minyak,harge ron97=rm1.80/liter,harga ron92=rm1.70/liter.
cube kite kng balik bla krajaan naikn minyak wlupn rm0.10sen semua merungut minyak mhl,ttpi nape kite gune minyak r0n92 yg lbih murah.tambah2 lg tengah kgwatan skrg.bru2 ni krajaan kuarkn usul utk memperkenalkn minyak ron 95 yg lbih murah dri ron97.minyak ron 92 adalah terlalu pekat brbanding dgn ron 92,jd apabila terlalu pekat tidak smua kandungan minyak terbakar,akhirnya kita membazir,itula sebab syarikat2 yg mencipta fuel saver mengambil kesempatan mencipta fuelsaver yg boleh memecahkn molekul2 kpd molekul2 yg lbih kecil supaya dapat terbakar sepenuhnya dlm kebuk pembakaran.
pokoknya kita akan cenderung menggunakn fuelsaver utk mnjimatkan minyak.knapa kita tidak mahu mnggunakan ron92 yg lbih murah.tak perlu fuelsaver kita dah jimat 0.10sen stiap liter.
buat pengetahuan semua setiap fuelsaver yg dipsang pada kereta akn mnunjukn prestasi@kesan pada peringkat permulaan shj ttpi akhirnya semuanya sama.cuba masa ini tiada produk fuelsaver yg pernah melepasi paiawaian jgka pnjg sirim,
berbalik kepada pnggunaan minyak ron92,gunakanlh utk kereta anda,berjimat jika kita boleh berjimat.mengapa membazir.
utk pengetaguan semua ron92 hanya ada di stesen minyak BHP,
avatar
xrayer
KERABAT SENIOR
KERABAT SENIOR

Jawatan : juru proses filem
Gender : Male
Jumlah Post : 446
Umur : 43
Tarikh Register : 04/09/2008
Reputation : 0
Points : 3796

Character sheet
Mutiara Kata saya: keje setakat gaji yg dibayar je

View user profile

Back to top Go down

Re: Khas buat yang baru nak pakai ketee...

Post by mohdeskay on Thu 09 Apr 2009, 12:14 am

1 je nak pesan... jgn langgar lampur merah okeh!!! tembak
avatar
mohdeskay
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : System Engineer
Gender : Male
Jumlah Post : 109
Umur : 37
Tarikh Register : 05/04/2009
Reputation : 10
Points : 3249

Character sheet
Mutiara Kata saya: 200

View user profile http://www.ceramicclub.asia

Back to top Go down

Re: Khas buat yang baru nak pakai ketee...

Post by EWAN on Tue 21 Apr 2009, 2:52 pm

kalo polis tahan cakap ngan diye nak ape...
kalo diye vakap nak saman suruh diye tunjuk kad kuasa,
kalo takde, pegi balai berdekatan buat laporan...
remember always...
avatar
EWAN
KERABAT TEGAR
KERABAT TEGAR

Jawatan : studen..
Gender : Male
Jumlah Post : 778
Umur : 26
Tarikh Register : 13/01/2009
Reputation : 9
Points : 3991

Character sheet
Mutiara Kata saya: malas adalah racun paling berbisa, rajin adalah ubat yang paling mjarab.

View user profile

Back to top Go down

Re: Khas buat yang baru nak pakai ketee...

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum