FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

Lelaki Beristeri ramai menyelamatkan pompuan daripada menjadi ANDARTU

Page 1 of 12 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Next

View previous topic View next topic Go down

Lelaki Beristeri ramai menyelamatkan pompuan daripada menjadi ANDARTU

Post by HH on Thu 05 Feb 2009, 4:51 pm

ni nak tanya Fieza...tajuk ni boleh pakai ke tak... sama tak dengan tajuk Fieza "menjadi isteri kedua lebih baik daripada andartu"

jangan masam muka....

sila berikan komen bernas anda.....

TQVM...
avatar
HH
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Jawatan : PPP
Gender : Male
Jumlah Post : 376
Umur : 40
Tarikh Register : 06/05/2007
Reputation : 19
Points : 4426

View user profile

Back to top Go down

Re: Lelaki Beristeri ramai menyelamatkan pompuan daripada menjadi ANDARTU

Post by EWAN on Sat 14 Feb 2009, 5:50 pm

no komen............................................... minum
avatar
EWAN
KERABAT TEGAR
KERABAT TEGAR

Jawatan : studen..
Gender : Male
Jumlah Post : 778
Umur : 25
Tarikh Register : 13/01/2009
Reputation : 9
Points : 3961

Character sheet
Mutiara Kata saya: malas adalah racun paling berbisa, rajin adalah ubat yang paling mjarab.

View user profile

Back to top Go down

Re: Lelaki Beristeri ramai menyelamatkan pompuan daripada menjadi ANDARTU

Post by epiaya on Sun 15 Feb 2009, 7:11 am

cheers tepuk
avatar
epiaya
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : ppp
Gender : Male
Jumlah Post : 1156
Umur : 39
Tarikh Register : 10/12/2008
Reputation : 10
Points : 3916

Character sheet
Mutiara Kata saya: amal makruf nahi mungkar ///

View user profile

Back to top Go down

Re: Lelaki Beristeri ramai menyelamatkan pompuan daripada menjadi ANDARTU

Post by fasha_wanna on Sun 15 Feb 2009, 7:29 am

cit... Suspect

----Forum Paramedik Malaysia-----




-GiGi wAriSAn KitA.. BeRSamA KitA MeNjaGA- Very Happy
avatar
fasha_wanna
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : part tym rempit n car race :P
Gender : Female
Jumlah Post : 2730
Umur : 30
Tarikh Register : 06/01/2008
Reputation : 36
Points : 6500

Character sheet
Mutiara Kata saya: ~~we can never change our past but we can always choose our future..~~

View user profile http://profiles.friendster.com

Back to top Go down

Re: Lelaki Beristeri ramai menyelamatkan pompuan daripada menjadi ANDARTU

Post by psymoq on Sun 15 Feb 2009, 7:37 am

wah...
avatar
psymoq
AHLI FORUM
AHLI FORUM

Jawatan : penolong pegawai perubatan
Gender : Male
Jumlah Post : 11
Umur : 34
Tarikh Register : 01/12/2007
Reputation : 0
Points : 3579

Character sheet
Mutiara Kata saya: ego itu penting...

View user profile

Back to top Go down

Re: Lelaki Beristeri ramai menyelamatkan pompuan daripada menjadi ANDARTU

Post by epiaya on Sun 15 Feb 2009, 8:16 am

Laughing
avatar
epiaya
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : ppp
Gender : Male
Jumlah Post : 1156
Umur : 39
Tarikh Register : 10/12/2008
Reputation : 10
Points : 3916

Character sheet
Mutiara Kata saya: amal makruf nahi mungkar ///

View user profile

Back to top Go down

Re: Lelaki Beristeri ramai menyelamatkan pompuan daripada menjadi ANDARTU

Post by noni on Sun 15 Feb 2009, 9:49 am

mcm mana dgn perasaan isteri pertama?Boleh kah lelaki itu memuaskan hati isteri pertama.Konon nak mnyelamatkan wanita jd andartu tp tak dpt selamatkan hati isteri nya............Mcm mana tu????? Rolling Eyes
avatar
noni
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : surirumah takde tangga
Gender : Female
Jumlah Post : 1163
Umur : 37
Tarikh Register : 28/12/2007
Reputation : 24
Points : 3984

Character sheet
Mutiara Kata saya: KEJUJURAN itu lambang KEIKHLASAN hati............

View user profile

Back to top Go down

Re: Lelaki Beristeri ramai menyelamatkan pompuan daripada menjadi ANDARTU

Post by epiaya on Sun 15 Feb 2009, 10:49 am

pandai2 la pujuk noni... Laughing
avatar
epiaya
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : ppp
Gender : Male
Jumlah Post : 1156
Umur : 39
Tarikh Register : 10/12/2008
Reputation : 10
Points : 3916

Character sheet
Mutiara Kata saya: amal makruf nahi mungkar ///

View user profile

Back to top Go down

Re: Lelaki Beristeri ramai menyelamatkan pompuan daripada menjadi ANDARTU

Post by noni on Mon 16 Feb 2009, 2:06 pm

boleh ke pujuk.................huhuhuhuhuhuhuhu............klu si bini izinkan pun tp hati nya tetap terguris..Mcm mana tu??????? Smile
avatar
noni
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : surirumah takde tangga
Gender : Female
Jumlah Post : 1163
Umur : 37
Tarikh Register : 28/12/2007
Reputation : 24
Points : 3984

Character sheet
Mutiara Kata saya: KEJUJURAN itu lambang KEIKHLASAN hati............

View user profile

Back to top Go down

Re: Lelaki Beristeri ramai menyelamatkan pompuan daripada menjadi ANDARTU

Post by epiaya on Tue 17 Feb 2009, 10:38 am

Laughing skejap je teguris.. hahahahaha
avatar
epiaya
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : ppp
Gender : Male
Jumlah Post : 1156
Umur : 39
Tarikh Register : 10/12/2008
Reputation : 10
Points : 3916

Character sheet
Mutiara Kata saya: amal makruf nahi mungkar ///

View user profile

Back to top Go down

Re: Lelaki Beristeri ramai menyelamatkan pompuan daripada menjadi ANDARTU

Post by hius2007 on Tue 17 Feb 2009, 10:51 am

lelaki ni ibarat lilin, menyelamatkan pompuan drp menjadi andartu, lepas tu diri sendiri terbakar, yang terang ialah kedua2 isterinya, sape nak di salahkan,lilin bila dah terbakar, bukan senang nak di baiki lagi, kalau masuk workshop pun memakan masa yg lama baru pulih,
kosnya juga tinggi, itu lah realiti lelaki yg tlh menyelamatkan pompuan dari menjadi andartu, akhirnya diri sendiri yg merana di sebabkan oleh pompuan juga, he he he

hius2007
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : Pembantu Farmasi U29
Gender : Male
Jumlah Post : 137
Umur : 53
Tarikh Register : 07/04/2008
Reputation : 0
Points : 3458

View user profile

Back to top Go down

Re: Lelaki Beristeri ramai menyelamatkan pompuan daripada menjadi ANDARTU

Post by Lord Vlad on Tue 17 Feb 2009, 10:54 am

hehehehe.... tajuk yang menarik...
dolok2 (dulu2) kamek penah buka thread seumpama ini...
kira okey la coz generasi forum yang baru nih pun boleh bincang lagi topik mcm nih....

bagus...... lelaki memang diciptakan untuk membela kaum yang lemah yakni kaum wanita.... bagi wanita yang dah ada suami ok la, dah ada tempat ebrgantung... tapi mcm mana dengan wanita yang takder sape2???? masalah nih sebenarnya berpunca dari wanita sendiri yang tidak merestui lelaki kawin lain... sepatutnya wanita bersyukur jika ramai lelaki yang sanggup memberi kasih sayang kepada ramai wanita dalam suatu2 masa.... hehehe...

tidakkah memberi restu suami berkahwin lain bermakna wanita tersebut
sudah membantu kaumnya sendiri menjadi ceria dengan sinar harapan
baru?????

nak kamek ulas selanjutnya tak?????? hehehe....


Last edited by Lord Vlad on Tue 17 Feb 2009, 10:57 am; edited 1 time in total

----Forum Paramedik Malaysia-----




avatar
Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2439
Umur : 38
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5307

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Lelaki Beristeri ramai menyelamatkan pompuan daripada menjadi ANDARTU

Post by dragonball on Tue 17 Feb 2009, 11:30 am

seronok tu kahwin ramai222 tau.... Laughing
avatar
dragonball
AHLI JUNIOR
AHLI JUNIOR

Jawatan : janji halal
Gender : Male
Jumlah Post : 37
Umur : 35
Tarikh Register : 06/11/2008
Reputation : 0
Points : 3225

View user profile

Back to top Go down

Re: Lelaki Beristeri ramai menyelamatkan pompuan daripada menjadi ANDARTU

Post by epiaya on Tue 17 Feb 2009, 11:49 am

btol2... Laughing
avatar
epiaya
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : ppp
Gender : Male
Jumlah Post : 1156
Umur : 39
Tarikh Register : 10/12/2008
Reputation : 10
Points : 3916

Character sheet
Mutiara Kata saya: amal makruf nahi mungkar ///

View user profile

Back to top Go down

Re: Lelaki Beristeri ramai menyelamatkan pompuan daripada menjadi ANDARTU

Post by falci on Tue 17 Feb 2009, 12:30 pm

hmmm cakap je la nak beristeri ramai. takyah nak cakap jadi penyelamat pun. hehehehehehehe

nak jadi penyelamat, masuk la keja pasukan penyelamat ke. Laughing

----Forum Paramedik Malaysia-----




Illegitimi non carborundum
avatar
falci
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)

Negeri :
Jawatan : Skodeng Kuman
Gender : Female
Jumlah Post : 759
Tarikh Register : 17/06/2007
Reputation : 35
Points : 4902

Character sheet
Mutiara Kata saya:

View user profile

Back to top Go down

Re: Lelaki Beristeri ramai menyelamatkan pompuan daripada menjadi ANDARTU

Post by Fieza on Tue 17 Feb 2009, 3:47 pm

falci wrote:hmmm cakap je la nak beristeri ramai. takyah nak cakap jadi penyelamat pun. hehehehehehehe

nak jadi penyelamat, masuk la keja pasukan penyelamat ke. Laughing

betul kak falci...
avatar
Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1489
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5480

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: Lelaki Beristeri ramai menyelamatkan pompuan daripada menjadi ANDARTU

Post by Duke Alex on Wed 18 Feb 2009, 6:18 am

sokong lelaki kawin ramai.. sorang ada 4 isteri

Duke Alex
AHLI FORUM
AHLI FORUM

Jawatan : merinyu
Gender : Male
Jumlah Post : 13
Umur : 37
Tarikh Register : 10/02/2009
Reputation : 0
Points : 3128

View user profile

Back to top Go down

Re: Lelaki Beristeri ramai menyelamatkan pompuan daripada menjadi ANDARTU

Post by epiaya on Wed 18 Feb 2009, 8:24 am

uiks.. Shocked mampu ke?
avatar
epiaya
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : ppp
Gender : Male
Jumlah Post : 1156
Umur : 39
Tarikh Register : 10/12/2008
Reputation : 10
Points : 3916

Character sheet
Mutiara Kata saya: amal makruf nahi mungkar ///

View user profile

Back to top Go down

Re: Lelaki Beristeri ramai menyelamatkan pompuan daripada menjadi ANDARTU

Post by HH on Wed 18 Feb 2009, 12:10 pm

Lord Vlad wrote:hehehehe.... tajuk yang menarik...
dolok2 (dulu2) kamek penah buka thread seumpama ini...
kira okey la coz generasi forum yang baru nih pun boleh bincang lagi topik mcm nih....

bagus...... lelaki memang diciptakan untuk membela kaum yang lemah yakni kaum wanita.... bagi wanita yang dah ada suami ok la, dah ada tempat ebrgantung... tapi mcm mana dengan wanita yang takder sape2???? masalah nih sebenarnya berpunca dari wanita sendiri yang tidak merestui lelaki kawin lain... sepatutnya wanita bersyukur jika ramai lelaki yang sanggup memberi kasih sayang kepada ramai wanita dalam suatu2 masa.... hehehe...

tidakkah memberi restu suami berkahwin lain bermakna wanita tersebut
sudah membantu kaumnya sendiri menjadi ceria dengan sinar harapan
baru?????

nak kamek ulas selanjutnya tak?????? hehehe....

wanita berkerjaya yang tak kawin akan rasa malap kehidupannnya...oleh itu wajarlah sang lelaki yang budiman diberi satu penghormatan untuk mencerahkannya...bak kata lord - ceria dengan sinar harapan baru...

memang kuota lelaki muslim sampai 4 untuk kahwin...bagi mereka yang tak nak kahwin pulak...awal-awal lagi tak kater..mereka bukan dari umatku...

bahayanya kalau terjadi begitu...elakklah fitnah wahai wanita-wanita yang berangan-angan nak jadi andartu...

mungkin saudara lord lebih arif dengan "GS" yang glamer penggunaannya...hehehe...


'''''''''''''''''''''''''''''

"GS" ====Gambir Sarawak////
avatar
HH
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Jawatan : PPP
Gender : Male
Jumlah Post : 376
Umur : 40
Tarikh Register : 06/05/2007
Reputation : 19
Points : 4426

View user profile

Back to top Go down

Re: Lelaki Beristeri ramai menyelamatkan pompuan daripada menjadi ANDARTU

Post by Fieza on Wed 18 Feb 2009, 2:46 pm

huh.... mampu ke nak dari zahir dan batin? kalau xlengkap slh satu jgn buat.
avatar
Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1489
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5480

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: Lelaki Beristeri ramai menyelamatkan pompuan daripada menjadi ANDARTU

Post by neskobeng on Wed 18 Feb 2009, 5:00 pm

betul le kalu mampu ke2 tu ok le.....ko nak pe fieza... Laughing Laughing
avatar
neskobeng
KERABAT TEGAR
KERABAT TEGAR

Jawatan : juru x-ray
Gender : Male
Jumlah Post : 875
Umur : 37
Tarikh Register : 02/03/2008
Reputation : 3
Points : 3387

Character sheet
Mutiara Kata saya: Saya mesti PILIH!!!!!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: Lelaki Beristeri ramai menyelamatkan pompuan daripada menjadi ANDARTU

Post by ZA_70 on Wed 18 Feb 2009, 6:11 pm

hius2007 wrote:lelaki ni ibarat lilin, menyelamatkan pompuan drp menjadi andartu, lepas tu diri sendiri terbakar, yang terang ialah kedua2 isterinya, sape nak di salahkan,lilin bila dah terbakar, bukan senang nak di baiki lagi, kalau masuk workshop pun memakan masa yg lama baru pulih,
kosnya juga tinggi, itu lah realiti lelaki yg tlh menyelamatkan pompuan dari menjadi andartu, akhirnya diri sendiri yg merana di sebabkan oleh pompuan juga, he he he

Tapi kalau meke udah tak tahan dibakar...kalau masuk workshop pun kosnya tinggi, takut diri sendiri merana..jangan le meke dok buang masa nak selamatkan owang pompuan dari jadi andartu...
kalau meke rasa sorang pompuan pun dah cukup...udah le tu...yopppp...
Rentikan le...niat meke nak menolong owang pompuan...meke dpt tolong sorang pun dah cukup.... Wink Wink

ZA_70
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : STUDENT POS BASIK
Gender : Female
Jumlah Post : 288
Umur : 57
Tarikh Register : 27/10/2008
Reputation : 7
Points : 3522

Character sheet
Mutiara Kata saya: SENYUMAN ADALAH PENAWAR SEGALA DUKA....

View user profile

Back to top Go down

Re: Lelaki Beristeri ramai menyelamatkan pompuan daripada menjadi ANDARTU

Post by baru^bgun^tido on Thu 19 Feb 2009, 7:40 am

perkara poligami memang dah lama dibincang sejak dari dulu lagi dan tiada kesudahan.........ada yang menentang ada yang menyokong....
hakikat sebenarnya poligami adalah QADA dan QADAR Allah yang ditentukan terhadap lelaki dan perempuan......maka siapa yang menolak poligami maka dia menolak agama ISLAM........
avatar
baru^bgun^tido
AHLI SENIOR
AHLI SENIOR

Jawatan : meronda dgn kapal angkasa
Gender : Male
Jumlah Post : 64
Umur : 36
Tarikh Register : 18/09/2008
Reputation : 0
Points : 3239

Character sheet
Mutiara Kata saya: Command & Conquer ......

View user profile

Back to top Go down

Re: Lelaki Beristeri ramai menyelamatkan pompuan daripada menjadi ANDARTU

Post by unta^selsema on Thu 19 Feb 2009, 7:43 am

cheers betol tu BBT..aku sokong...soal lelaki tu berlaku adil ke x itu urusannyer dgn Tuhan...tapi yg pastinya poligami x salah...
avatar
unta^selsema
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Jawatan : Tukang Sunat Orang
Gender : Male
Jumlah Post : 1360
Umur : 35
Tarikh Register : 19/09/2008
Reputation : 6
Points : 3429

Character sheet
Mutiara Kata saya: jgn telalu cepat menganggap seseorg tu pandai memasak dgn hanya melihat cara dia nyalakan api.

View user profile

Back to top Go down

Re: Lelaki Beristeri ramai menyelamatkan pompuan daripada menjadi ANDARTU

Post by epiaya on Thu 19 Feb 2009, 8:46 am

cheers
avatar
epiaya
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : ppp
Gender : Male
Jumlah Post : 1156
Umur : 39
Tarikh Register : 10/12/2008
Reputation : 10
Points : 3916

Character sheet
Mutiara Kata saya: amal makruf nahi mungkar ///

View user profile

Back to top Go down

Re: Lelaki Beristeri ramai menyelamatkan pompuan daripada menjadi ANDARTU

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 12 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum