FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

Salam Pertemuan Semula....

View previous topic View next topic Go down

Salam Pertemuan Semula....

Post by zamICU on Thu 05 Feb 2009, 4:57 pm

sal2 , semua salam pertemuan semula..... Lama kawan tak masuk forum, apa kabar semua? Harap2 semuanya bebaik belaka.... Very Happy Very Happy Very Happy

zamICU
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Jawatan : Triple 'P' U29
Gender : Male
Jumlah Post : 252
Umur : 36
Tarikh Register : 29/10/2007
Reputation : 14
Points : 3413

Character sheet
Mutiara Kata saya: Jangan kita melupakan-Nya, ketika langit cerah bersinar dan jangan kita melupakan-Nya, ketika langit mendung tak bercahaya...

View user profile

Back to top Go down

Re: Salam Pertemuan Semula....

Post by noni on Fri 06 Feb 2009, 9:24 am

hehehehehehe.........dah boleh online eh???Hehehehehe.... lol!

noni
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : surirumah takde tangga
Gender : Female
Jumlah Post : 1163
Umur : 36
Tarikh Register : 28/12/2007
Reputation : 24
Points : 3695

Character sheet
Mutiara Kata saya: KEJUJURAN itu lambang KEIKHLASAN hati............

View user profile

Back to top Go down

Re: Salam Pertemuan Semula....

Post by suring on Fri 06 Feb 2009, 12:31 pm

Aa la dah lama Zam takde ek.....syukur akhirnya kau kembali jua....skrg ada di uganda lagi ker...hehehehehe

suring
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Timbalan pengarah JKKN.Pahang
Gender : Male
Jumlah Post : 1751
Umur : 40
Tarikh Register : 28/03/2008
Reputation : 10
Points : 4180

View user profile

Back to top Go down

Re: Salam Pertemuan Semula....

Post by noni on Wed 11 Feb 2009, 3:14 am

zam kat Gaza skrg utk menjalani misi menyelamat.........Hahahahahahahahaha................. gelak sakan

noni
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : surirumah takde tangga
Gender : Female
Jumlah Post : 1163
Umur : 36
Tarikh Register : 28/12/2007
Reputation : 24
Points : 3695

Character sheet
Mutiara Kata saya: KEJUJURAN itu lambang KEIKHLASAN hati............

View user profile

Back to top Go down

Re: Salam Pertemuan Semula....

Post by atira on Thu 12 Feb 2009, 4:03 am

hehehe....suke yer noni....

haha...
salam perkenalan buat zam

atira
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : lepak2..tp tingkat
Gender : Female
Jumlah Post : 2416
Umur : 26
Tarikh Register : 15/08/2007
Reputation : 12
Points : 3746

Character sheet
Mutiara Kata saya: Usah gelisah apabila dibenci manusia kerana masih banyak yang menyayangimu di dunia, tapi gelisahlah apabila dibenci ALLAH kerana tiada lagi yang mengasihimu di akhirat kelak

View user profile

Back to top Go down

Re: Salam Pertemuan Semula....

Post by zamICU on Sun 15 Mar 2009, 1:34 pm

Salam semua... Hahaha... Boss Suring, Atira and Noni...

zamICU
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Jawatan : Triple 'P' U29
Gender : Male
Jumlah Post : 252
Umur : 36
Tarikh Register : 29/10/2007
Reputation : 14
Points : 3413

Character sheet
Mutiara Kata saya: Jangan kita melupakan-Nya, ketika langit cerah bersinar dan jangan kita melupakan-Nya, ketika langit mendung tak bercahaya...

View user profile

Back to top Go down

Re: Salam Pertemuan Semula....

Post by rieyna168 on Sun 15 Mar 2009, 2:20 pm

@zamICU wrote:sal2 , semua salam pertemuan semula..... Lama kawan tak masuk forum, apa kabar semua? Harap2 semuanya bebaik belaka.... Very Happy Very Happy Very Happy

waalaikumsalam wbt bro zam..salam pertemuan semula gak walaupun sebelum ni tak pernah bertemu pun. Laughing

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8179

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: Salam Pertemuan Semula....

Post by zamICU on Tue 17 Mar 2009, 3:34 pm

Salam perkenalan jugak buat rieyna168... Very Happy Very Happy Very Happy

zamICU
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Jawatan : Triple 'P' U29
Gender : Male
Jumlah Post : 252
Umur : 36
Tarikh Register : 29/10/2007
Reputation : 14
Points : 3413

Character sheet
Mutiara Kata saya: Jangan kita melupakan-Nya, ketika langit cerah bersinar dan jangan kita melupakan-Nya, ketika langit mendung tak bercahaya...

View user profile

Back to top Go down

Re: Salam Pertemuan Semula....

Post by rieyna168 on Tue 17 Mar 2009, 5:11 pm

thanks bro..hehe..

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8179

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: Salam Pertemuan Semula....

Post by hantu_chot on Wed 18 Mar 2009, 11:20 pm

salam perkenalan dari chot jugak

hantu_chot
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : IT
Gender : Male
Jumlah Post : 524
Umur : 33
Tarikh Register : 28/05/2008
Reputation : 6
Points : 3432

View user profile http://www.friendster.com/akuchotlapun

Back to top Go down

Re: Salam Pertemuan Semula....

Post by ZA_70 on Sun 22 Mar 2009, 6:28 pm

@zamICU wrote:sal2 , semua salam pertemuan semula..... Lama kawan tak masuk forum, apa kabar semua? Harap2 semuanya bebaik belaka.... Very Happy Very Happy Very Happy



Wslm...
Iye tak ye jugak...meke p mana udah lama tak menjelma dalam forum ni...
Meke ape kabo?
Noni kata meke p gaza...betui ke...
Kalo betui...baguih le.... Wink

ZA_70
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : STUDENT POS BASIK
Gender : Female
Jumlah Post : 289
Umur : 56
Tarikh Register : 27/10/2008
Reputation : 7
Points : 3236

Character sheet
Mutiara Kata saya: SENYUMAN ADALAH PENAWAR SEGALA DUKA....

View user profile

Back to top Go down

Re: Salam Pertemuan Semula....

Post by zamICU on Wed 25 Mar 2009, 6:30 pm

Pegi gaza apa benda nyer ada kat malaysia ni.... Very Happy

zamICU
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Jawatan : Triple 'P' U29
Gender : Male
Jumlah Post : 252
Umur : 36
Tarikh Register : 29/10/2007
Reputation : 14
Points : 3413

Character sheet
Mutiara Kata saya: Jangan kita melupakan-Nya, ketika langit cerah bersinar dan jangan kita melupakan-Nya, ketika langit mendung tak bercahaya...

View user profile

Back to top Go down

Re: Salam Pertemuan Semula....

Post by ZA_70 on Thu 26 Mar 2009, 3:09 pm

Hahahaha.... gelak sakan
Iye ke...
Atee...mane meke pegi lame tak masuk forum... Wink

ZA_70
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : STUDENT POS BASIK
Gender : Female
Jumlah Post : 289
Umur : 56
Tarikh Register : 27/10/2008
Reputation : 7
Points : 3236

Character sheet
Mutiara Kata saya: SENYUMAN ADALAH PENAWAR SEGALA DUKA....

View user profile

Back to top Go down

Re: Salam Pertemuan Semula....

Post by zamICU on Thu 26 Mar 2009, 5:37 pm

Kat tempat keje kawan ni, bukannya bole layan komputer jer.... Mampus kene plangkong nanti.... Nasib baik dah ada broadband kat rumah senang la nak melayari FP ni selalu.... Very Happy Very Happy Very Happy

zamICU
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Jawatan : Triple 'P' U29
Gender : Male
Jumlah Post : 252
Umur : 36
Tarikh Register : 29/10/2007
Reputation : 14
Points : 3413

Character sheet
Mutiara Kata saya: Jangan kita melupakan-Nya, ketika langit cerah bersinar dan jangan kita melupakan-Nya, ketika langit mendung tak bercahaya...

View user profile

Back to top Go down

Re: Salam Pertemuan Semula....

Post by ZA_70 on Thu 26 Mar 2009, 6:26 pm

@zamICU wrote:Kat tempat keje kawan ni, bukannya bole layan komputer jer.... Mampus kene plangkong nanti.... Nasib baik dah ada broadband kat rumah senang la nak melayari FP ni selalu.... Very Happy Very Happy Very Happy

Memang le patut kne plangkung pun...meke dok leka...tak wat koje...
Baguih le ada broadband..bukan kat umah jer...kat mane2 pun bole...hehehehe.. Wink

ZA_70
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : STUDENT POS BASIK
Gender : Female
Jumlah Post : 289
Umur : 56
Tarikh Register : 27/10/2008
Reputation : 7
Points : 3236

Character sheet
Mutiara Kata saya: SENYUMAN ADALAH PENAWAR SEGALA DUKA....

View user profile

Back to top Go down

Re: Salam Pertemuan Semula....

Post by hantu_chot on Fri 27 Mar 2009, 5:07 pm

Oh kome, deghoyan doh bebunge, (doh bebunge)
Moh kite, minang anok dare, (anok dare)
Anok dare, anok dare Bote, (dare Bote)
Teman jumpe, di Padang Tenggale. (iyee)

hantu_chot
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : IT
Gender : Male
Jumlah Post : 524
Umur : 33
Tarikh Register : 28/05/2008
Reputation : 6
Points : 3432

View user profile http://www.friendster.com/akuchotlapun

Back to top Go down

Re: Salam Pertemuan Semula....

Post by zamICU on Fri 27 Mar 2009, 5:19 pm

hantu_chot ni org perak ke...?

zamICU
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Jawatan : Triple 'P' U29
Gender : Male
Jumlah Post : 252
Umur : 36
Tarikh Register : 29/10/2007
Reputation : 14
Points : 3413

Character sheet
Mutiara Kata saya: Jangan kita melupakan-Nya, ketika langit cerah bersinar dan jangan kita melupakan-Nya, ketika langit mendung tak bercahaya...

View user profile

Back to top Go down

Re: Salam Pertemuan Semula....

Post by zamICU on Fri 27 Mar 2009, 5:21 pm

Tapi broadband ni... problem jugak... Kalau coverage low... slow betul.... kekadang naik hang laptop ni...

zamICU
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Jawatan : Triple 'P' U29
Gender : Male
Jumlah Post : 252
Umur : 36
Tarikh Register : 29/10/2007
Reputation : 14
Points : 3413

Character sheet
Mutiara Kata saya: Jangan kita melupakan-Nya, ketika langit cerah bersinar dan jangan kita melupakan-Nya, ketika langit mendung tak bercahaya...

View user profile

Back to top Go down

Re: Salam Pertemuan Semula....

Post by Sponsored content Today at 4:51 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum