FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

JOdOh ITU KetEnTUAn tUhAn

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: JOdOh ITU KetEnTUAn tUhAn

Post by atira on Mon 16 Feb 2009, 9:36 am

hehehe,,mcm2 la...

atira
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : lepak2..tp tingkat
Gender : Female
Jumlah Post : 2416
Umur : 26
Tarikh Register : 15/08/2007
Reputation : 12
Points : 3746

Character sheet
Mutiara Kata saya: Usah gelisah apabila dibenci manusia kerana masih banyak yang menyayangimu di dunia, tapi gelisahlah apabila dibenci ALLAH kerana tiada lagi yang mengasihimu di akhirat kelak

View user profile

Back to top Go down

Re: JOdOh ITU KetEnTUAn tUhAn

Post by SaSa on Mon 16 Feb 2009, 9:41 am

Cooooooooooooooool!!!!!!!!!
Jgn ambil hati sgt.
Fikirkan ianya suatu gurauan aje.
Think positive.

SaSa
SUPER DUPER SENIOR
SUPER DUPER SENIOR

Jawatan : Mencari keredhaan Illahi
Gender : Male
Jumlah Post : 255
Umur : 44
Tarikh Register : 28/09/2008
Reputation : 16
Points : 3180

View user profile

Back to top Go down

Re: JOdOh ITU KetEnTUAn tUhAn

Post by slipar_jpon on Mon 16 Feb 2009, 10:15 am

Surprised

slipar_jpon
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : DG 41
Gender : Female
Jumlah Post : 1473
Umur : 30
Tarikh Register : 09/09/2008
Reputation : 0
Points : 3988

View user profile

Back to top Go down

Re: JOdOh ITU KetEnTUAn tUhAn

Post by aieyda on Mon 16 Feb 2009, 11:13 am

sbb tu gurauan la..
gurauan tahap ganas la tu

aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4125
Umur : 32
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5205

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

Re: JOdOh ITU KetEnTUAn tUhAn

Post by SaSa on Mon 16 Feb 2009, 3:02 pm

Gurauan tahap ganas!!!!!
Aku faham Aku faham
Teruskan Teruskan Teruskan.
gelak sakan gelak sakan gelak sakan

SaSa
SUPER DUPER SENIOR
SUPER DUPER SENIOR

Jawatan : Mencari keredhaan Illahi
Gender : Male
Jumlah Post : 255
Umur : 44
Tarikh Register : 28/09/2008
Reputation : 16
Points : 3180

View user profile

Back to top Go down

Re: JOdOh ITU KetEnTUAn tUhAn

Post by aieyda on Mon 16 Feb 2009, 3:11 pm

ko nak ganas lagi ke sasa..

aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4125
Umur : 32
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5205

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

Re: JOdOh ITU KetEnTUAn tUhAn

Post by EWAN on Mon 16 Feb 2009, 3:45 pm

@aieyda wrote:sbb tu gurauan la..
gurauan tahap ganas la tu

orang tue2 cakap kalo mule2 suke usik2 suke guraw2 lame2 suke.......... aq rase aq da minat kat ko la panda...hehehehehe Embarassed Embarassed Embarassed

EWAN
KERABAT TEGAR
KERABAT TEGAR

Jawatan : studen..
Gender : Male
Jumlah Post : 778
Umur : 25
Tarikh Register : 13/01/2009
Reputation : 9
Points : 3672

Character sheet
Mutiara Kata saya: malas adalah racun paling berbisa, rajin adalah ubat yang paling mjarab.

View user profile

Back to top Go down

Re: JOdOh ITU KetEnTUAn tUhAn

Post by aieyda on Mon 16 Feb 2009, 4:44 pm

ko jgn carik bala ridz..
ko tu pangkat adik aku je..tak cukup umo lagik..harhar..

aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4125
Umur : 32
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5205

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

Re: JOdOh ITU KetEnTUAn tUhAn

Post by SaSa on Mon 16 Feb 2009, 4:58 pm

Teruskan teruskan.
Itu hanya gurauan ganas aje.
gelak sakan

SaSa
SUPER DUPER SENIOR
SUPER DUPER SENIOR

Jawatan : Mencari keredhaan Illahi
Gender : Male
Jumlah Post : 255
Umur : 44
Tarikh Register : 28/09/2008
Reputation : 16
Points : 3180

View user profile

Back to top Go down

Re: JOdOh ITU KetEnTUAn tUhAn

Post by aieyda on Mon 16 Feb 2009, 5:33 pm

ko nak carik bala dgn aku ek sasa

aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4125
Umur : 32
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5205

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

Re: JOdOh ITU KetEnTUAn tUhAn

Post by slipar_jpon on Tue 17 Feb 2009, 2:11 am

haih...knp la suke naek kan drah panda..
sian panda..nt kne darah tgi!!

slipar_jpon
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : DG 41
Gender : Female
Jumlah Post : 1473
Umur : 30
Tarikh Register : 09/09/2008
Reputation : 0
Points : 3988

View user profile

Back to top Go down

Re: JOdOh ITU KetEnTUAn tUhAn

Post by atira on Tue 17 Feb 2009, 7:54 am

hihihi...

atira
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : lepak2..tp tingkat
Gender : Female
Jumlah Post : 2416
Umur : 26
Tarikh Register : 15/08/2007
Reputation : 12
Points : 3746

Character sheet
Mutiara Kata saya: Usah gelisah apabila dibenci manusia kerana masih banyak yang menyayangimu di dunia, tapi gelisahlah apabila dibenci ALLAH kerana tiada lagi yang mengasihimu di akhirat kelak

View user profile

Back to top Go down

Re: JOdOh ITU KetEnTUAn tUhAn

Post by hius2007 on Tue 17 Feb 2009, 8:54 am

jodoh itu ketentuan tuhan, dan byk lagi yg tuhan telah tentukan, ajal, maut, jodoh, pertemuan, rezeki, dll, tetapi berusaha itu adalah ikhtiar utk mencapainya, paramedik baru berikhtiar utk mencari jodoh, tetapi pasokan komando dah cuba ikhtiar hidup, mcm survival je, itulah sebabnya semua komando kena latihan lasak dan dapat elaun komando rm 660 sebulan,berikhtiar tu tak salah, jika guna jalan black magic, hasilnya pun black jugak, jika shukur, redha, ikhlas, tawwadhuk, zuhud, dll, pasti hasilnya juga lumayan, di dunia dan akhirat, jodoh telah ditetapkan, itu pasallah kita boleh tahu siapa jodoh kita, jika tiada surat tok kadi, itu bukan jodoh kita, sebab itulah ramai yg pergi jumpa tok kadi setelah dapat merasakan dialah jodoh kita, tok kadi tu pun hanyalah menjalankan tugas sahaja, sebab lepas itu, kita tak kan jumpa tok kadi itu lagi, jika jumpa pun hanyalah hakim mahkamah syariah, undang2 negara mesti di patuhi, jika tak patuhi, pasti ada hukuman yg menanti, tetapi itu pun bergantung kepada nasib juga, contohnya ialah apabila melanggar lampu merah, ianya adalah salah jika tertangkap dan diberikan surat saman,jika tak tertangkap, taklah menjadi kesalahan pulak, tetapi jika terdidik patuh pada undang2, pasti tak kan langgar lampu merah, walaupun polis trafik tiada, maka polis boleh tumpukan kepada tugas2 lain memerangi jenayah, polis pun tak suka nak saman sebenarnya, tetapi manusia yg selalu buat silap, anggota polis tak boleh merungut, sebab maksud polis ialah pasal orang lain ia susah. he he he

apa pun jodoh mmg ketentuan ilahi.

hius2007
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : Pembantu Farmasi U29
Gender : Male
Jumlah Post : 137
Umur : 52
Tarikh Register : 07/04/2008
Reputation : 0
Points : 3169

View user profile

Back to top Go down

Re: JOdOh ITU KetEnTUAn tUhAn

Post by epiaya on Tue 17 Feb 2009, 9:50 am

uiks.. Shocked

epiaya
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : ppp
Gender : Male
Jumlah Post : 1161
Umur : 38
Tarikh Register : 10/12/2008
Reputation : 10
Points : 3627

Character sheet
Mutiara Kata saya: amal makruf nahi mungkar ///

View user profile

Back to top Go down

Re: JOdOh ITU KetEnTUAn tUhAn

Post by SaSa on Tue 17 Feb 2009, 1:45 pm

@slipar_jpon wrote:haih...knp la suke naek kan drah panda..
sian panda..nt kne darah tgi!!
Setuju setuju.
Ujian ujian.
Provok2.
Mana tahap nafsu nafsi kite ye sli.
Kena bukak kitab tasauf then cari kat mana tahapnya.

SaSa
SUPER DUPER SENIOR
SUPER DUPER SENIOR

Jawatan : Mencari keredhaan Illahi
Gender : Male
Jumlah Post : 255
Umur : 44
Tarikh Register : 28/09/2008
Reputation : 16
Points : 3180

View user profile

Back to top Go down

Re: JOdOh ITU KetEnTUAn tUhAn

Post by slipar_jpon on Tue 17 Feb 2009, 5:41 pm

ko xsudah2 ngan provok ye sasa

slipar_jpon
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : DG 41
Gender : Female
Jumlah Post : 1473
Umur : 30
Tarikh Register : 09/09/2008
Reputation : 0
Points : 3988

View user profile

Back to top Go down

Re: JOdOh ITU KetEnTUAn tUhAn

Post by SaSa on Tue 17 Feb 2009, 5:49 pm

Ala menyakat sikit2 je.
Yalah2 aku tak nak provok lg.

SaSa
SUPER DUPER SENIOR
SUPER DUPER SENIOR

Jawatan : Mencari keredhaan Illahi
Gender : Male
Jumlah Post : 255
Umur : 44
Tarikh Register : 28/09/2008
Reputation : 16
Points : 3180

View user profile

Back to top Go down

Re: JOdOh ITU KetEnTUAn tUhAn

Post by slipar_jpon on Tue 17 Feb 2009, 5:52 pm

yela2

slipar_jpon
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : DG 41
Gender : Female
Jumlah Post : 1473
Umur : 30
Tarikh Register : 09/09/2008
Reputation : 0
Points : 3988

View user profile

Back to top Go down

Re: JOdOh ITU KetEnTUAn tUhAn

Post by EWAN on Wed 18 Feb 2009, 10:14 am

@aieyda wrote:ko jgn carik bala ridz..
ko tu pangkat adik aku je..tak cukup umo lagik..harhar..

knape tak bley ea???
Nabi Muhammad Dengan siti Khadijah tu boley je, lagi jauh umo dye... Laughing

EWAN
KERABAT TEGAR
KERABAT TEGAR

Jawatan : studen..
Gender : Male
Jumlah Post : 778
Umur : 25
Tarikh Register : 13/01/2009
Reputation : 9
Points : 3672

Character sheet
Mutiara Kata saya: malas adalah racun paling berbisa, rajin adalah ubat yang paling mjarab.

View user profile

Back to top Go down

Re: JOdOh ITU KetEnTUAn tUhAn

Post by epiaya on Wed 18 Feb 2009, 10:19 am

Shocked Laughing

epiaya
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : ppp
Gender : Male
Jumlah Post : 1161
Umur : 38
Tarikh Register : 10/12/2008
Reputation : 10
Points : 3627

Character sheet
Mutiara Kata saya: amal makruf nahi mungkar ///

View user profile

Back to top Go down

Re: JOdOh ITU KetEnTUAn tUhAn

Post by sagit's on Wed 18 Feb 2009, 10:39 am

nape panda....

sagit's
KERABAT SUPER SENIOR
KERABAT SUPER SENIOR

Jawatan : TheRaPist
Gender : Female
Jumlah Post : 728
Umur : 34
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 5
Points : 3356

Character sheet
Mutiara Kata saya: Never Say NO.. BeFore U TrY iT..

View user profile

Back to top Go down

Re: JOdOh ITU KetEnTUAn tUhAn

Post by epiaya on Wed 18 Feb 2009, 10:44 am

Laughing

epiaya
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : ppp
Gender : Male
Jumlah Post : 1161
Umur : 38
Tarikh Register : 10/12/2008
Reputation : 10
Points : 3627

Character sheet
Mutiara Kata saya: amal makruf nahi mungkar ///

View user profile

Back to top Go down

Re: JOdOh ITU KetEnTUAn tUhAn

Post by SaSa on Wed 18 Feb 2009, 1:47 pm

@sagit's wrote:nape panda....
study cheers

SaSa
SUPER DUPER SENIOR
SUPER DUPER SENIOR

Jawatan : Mencari keredhaan Illahi
Gender : Male
Jumlah Post : 255
Umur : 44
Tarikh Register : 28/09/2008
Reputation : 16
Points : 3180

View user profile

Back to top Go down

Re: JOdOh ITU KetEnTUAn tUhAn

Post by neskobeng on Wed 18 Feb 2009, 1:54 pm

kalu dah jodoh tak kemana.........

neskobeng
KERABAT TEGAR
KERABAT TEGAR

Jawatan : juru x-ray
Gender : Male
Jumlah Post : 875
Umur : 36
Tarikh Register : 02/03/2008
Reputation : 3
Points : 3098

Character sheet
Mutiara Kata saya: Saya mesti PILIH!!!!!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: JOdOh ITU KetEnTUAn tUhAn

Post by aieyda on Wed 18 Feb 2009, 3:55 pm

[quote="mohd ridzuan bin abd raza"][quote="aieyda"][color=green][b]ko jgn carik bala ridz..
ko tu pangkat adik aku je..tak cukup umo lagik..harhar..[/b][/color][/quote]

[b]knape tak bley ea???[/b]
[b]Nabi Muhammad Dengan siti Khadijah tu boley je, lagi jauh umo dye... :lol: [/b][/quote]

hahhaa..
tak pyh la ridz..
huhuhu

aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4125
Umur : 32
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5205

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

Re: JOdOh ITU KetEnTUAn tUhAn

Post by Sponsored content Today at 4:56 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum