FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

salam....

View previous topic View next topic Go down

salam....

Post by ghazali on Tue 24 Feb 2009, 4:19 am

assalamualaikum and selamat sejahtera....saya ni ppkp kat sandakan....nak tanya...siapa2 kat unit pendidikan amd promosi ata mana2 PPKP yang ada pengalaman untuk buat promosi dan pendidikan kesihatan..saya ada satu projek promosi kesihatan yang bertajuk..PENGGUNAAN PPE DAN PENGENDALIAN INSEKTISID....dan golongan responden tau sasaran ialah staff di unit vektor atau RKPBV...jadi ada tak maklumat yang berguna dan cara2 tuk membuat suatu projek yang berguna and terbaik...segera....

ghazali
AHLI JUNIOR
AHLI JUNIOR

Jawatan : Pen.Peg.Kesihatan Persekitaran U29
Gender : Male
Jumlah Post : 21
Umur : 29
Tarikh Register : 03/02/2009
Reputation : 0
Points : 3134

View user profile

Back to top Go down

Re: salam....

Post by Ppkp Rey on Tue 24 Feb 2009, 4:33 am

saudara ghazali...salmon cadangkan tajuk tu biar bg penuh n jelas br PPKP yg berkenaan dpt tolong ghazali klu dia bc nnti.
avatar
Ppkp Rey
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 670
Umur : 35
Tarikh Register : 15/12/2006
Reputation : 0
Points : 4148

Character sheet
Mutiara Kata saya: ......bErusahaLah.

View user profile

Back to top Go down

Re: salam....

Post by noy tawau on Wed 25 Feb 2009, 6:13 pm

lalala...salam tumpang lalu...lalala.. copp
avatar
noy tawau
KERABAT SENIOR
KERABAT SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Female
Jumlah Post : 468
Umur : 31
Tarikh Register : 03/02/2009
Reputation : 11
Points : 3657

Character sheet
Mutiara Kata saya: i M WhO I 1tEd 2 b

View user profile

Back to top Go down

Re: salam....

Post by <<BLaCk>> on Thu 26 Feb 2009, 3:49 am

ooooo itu mudah je. kalau ghazali nak, ghazali boleh kol terus ke kkm dan bercakap dgn pegawai unit kpas untuk mendapatkan maklumat yang diperlukan. x pun cuba tanya dekat ppkp unit kpas di negeri2 lain..

setahu aku yg xpert dalam ceramah tajuk macam tu ppkp sayan, dia ppkp di jkn kedah.

----Forum Paramedik Malaysia-----




avatar
<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 37
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 10169

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: salam....

Post by Lord Vlad on Wed 04 Mar 2009, 4:30 am

dalam hal nih seeloknya dijemput PPKP unit KPAS JKN...

----Forum Paramedik Malaysia-----




avatar
Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2439
Umur : 38
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5280

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: salam....

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum