FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

Miau! MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by kainkapan on Wed 01 Apr 2009, 7:05 am

sal2
kawe ore baru cni... nok jugak berinteraksi dengan saim2 cni.. apo kaba blako eh saim2 adik kakok kito blako nih? di harap boleh kita berkenaley denge lebih mendaley.. hohoho..

bounce bounce bounce

[img][/img]

kainkapan
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : PenGGaLi KuBuR
Gender : Male
Jumlah Post : 326
Umur : 35
Tarikh Register : 14/05/2007
Reputation : 3
Points : 3953

Character sheet
Mutiara Kata saya: MALU mu ialah mahkota yang tidak perlukan singgahsana tetapi ia berkuasa menjaga diri dan nama, Tiada siapa yang dapat merampasnya melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by kainkapan on Wed 01 Apr 2009, 12:06 pm

hohoho xdok ore nok merapu bersama kawe ko? aduhai......... Neutral

kainkapan
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : PenGGaLi KuBuR
Gender : Male
Jumlah Post : 326
Umur : 35
Tarikh Register : 14/05/2007
Reputation : 3
Points : 3953

Character sheet
Mutiara Kata saya: MALU mu ialah mahkota yang tidak perlukan singgahsana tetapi ia berkuasa menjaga diri dan nama, Tiada siapa yang dapat merampasnya melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by aieyda on Wed 01 Apr 2009, 12:54 pm

kalu bab2 merapu buley la kawe join deh..
sambil merapu make ikan kerapu..hahahaa..
peace bro.. lol!

aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4125
Umur : 32
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5210

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by kainkapan on Wed 01 Apr 2009, 6:38 pm

@aieyda wrote:kalu bab2 merapu buley la kawe join deh..
sambil merapu make ikan kerapu..hahahaa..
peace bro.. lol!

huhuhu...... ike kerapu mahal wehh jgn main2 affraid affraid

kainkapan
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : PenGGaLi KuBuR
Gender : Male
Jumlah Post : 326
Umur : 35
Tarikh Register : 14/05/2007
Reputation : 3
Points : 3953

Character sheet
Mutiara Kata saya: MALU mu ialah mahkota yang tidak perlukan singgahsana tetapi ia berkuasa menjaga diri dan nama, Tiada siapa yang dapat merampasnya melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by aieyda on Thu 02 Apr 2009, 5:20 am

[b][color=green]hahaha..takpo..[/color][/b]
[b][color=green]kita share duet beli ike kerapu..[/color][/b]
[b][color=green]pastu leh masak steamboat..hehehe..[/color][/b]
[b][color=green]muning kainkapan.. :lol!:[/color][/b]

aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4125
Umur : 32
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5210

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by kainkapan on Thu 02 Apr 2009, 5:51 am

hohoho......... daripada kita share duit beli ike kerapu tuh. baik kita share pitih beli bot.. pah kita g igat sediri ike tuh tengoh laut.. lagi banyak.. buleh make hok fresh fresh..huhuhu bounce

kainkapan
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : PenGGaLi KuBuR
Gender : Male
Jumlah Post : 326
Umur : 35
Tarikh Register : 14/05/2007
Reputation : 3
Points : 3953

Character sheet
Mutiara Kata saya: MALU mu ialah mahkota yang tidak perlukan singgahsana tetapi ia berkuasa menjaga diri dan nama, Tiada siapa yang dapat merampasnya melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by EWAN on Thu 02 Apr 2009, 10:17 am

@kainkapan wrote:hohoho......... daripada kita share duit beli ike kerapu tuh. baik kita share pitih beli bot.. pah kita g igat sediri ike tuh tengoh laut.. lagi banyak.. buleh make hok fresh fresh..huhuhu bounce

hang pandey ker jaler2 ikang nih kapanz cloth????...
takot2 ikang plaks yg jaler hangz sudahzzz...
huhuhuszzzzz....... Razz

EWAN
KERABAT TEGAR
KERABAT TEGAR

Jawatan : studen..
Gender : Male
Jumlah Post : 778
Umur : 25
Tarikh Register : 13/01/2009
Reputation : 9
Points : 3677

Character sheet
Mutiara Kata saya: malas adalah racun paling berbisa, rajin adalah ubat yang paling mjarab.

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by Palladium on Thu 02 Apr 2009, 11:52 am

ngko nak merapu aper???? bagi tau aku... boleh aku merapu sama....

Palladium
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : Paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 312
Umur : 38
Tarikh Register : 02/08/2008
Reputation : 6
Points : 3406

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by EWAN on Thu 02 Apr 2009, 11:56 am

@Palladium wrote:ngko nak merapu aper???? bagi tau aku... boleh aku merapu sama....

kapanz clothz nk merapu meraban lar browz.... ahakzzzz....

EWAN
KERABAT TEGAR
KERABAT TEGAR

Jawatan : studen..
Gender : Male
Jumlah Post : 778
Umur : 25
Tarikh Register : 13/01/2009
Reputation : 9
Points : 3677

Character sheet
Mutiara Kata saya: malas adalah racun paling berbisa, rajin adalah ubat yang paling mjarab.

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by Palladium on Thu 02 Apr 2009, 12:16 pm

mohd ridzuan bin abd raza wrote:
@Palladium wrote:ngko nak merapu aper???? bagi tau aku... boleh aku merapu sama....

kapanz clothz nk merapu meraban lar browz.... ahakzzzz....

ko pun masuk kelab merapu gak ke????

Palladium
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : Paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 312
Umur : 38
Tarikh Register : 02/08/2008
Reputation : 6
Points : 3406

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by EWAN on Thu 02 Apr 2009, 12:23 pm

@Palladium wrote:
mohd ridzuan bin abd raza wrote:
@Palladium wrote:ngko nak merapu aper???? bagi tau aku... boleh aku merapu sama....

kapanz clothz nk merapu meraban lar browz.... ahakzzzz....

ko pun masuk kelab merapu gak ke????

a'ahz, ari tuh kapanz call aq sroh joint clubz nih skalie...

EWAN
KERABAT TEGAR
KERABAT TEGAR

Jawatan : studen..
Gender : Male
Jumlah Post : 778
Umur : 25
Tarikh Register : 13/01/2009
Reputation : 9
Points : 3677

Character sheet
Mutiara Kata saya: malas adalah racun paling berbisa, rajin adalah ubat yang paling mjarab.

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by aieyda on Thu 02 Apr 2009, 2:27 pm

[quote="kainkapan"]hohoho......... daripada kita share duit beli ike kerapu tuh. baik kita share pitih beli bot.. pah kita g igat sediri ike tuh tengoh laut.. lagi banyak.. buleh make hok fresh fresh..huhuhu :bounce:[/quote]

hehehe..bijokk!!!
hahaha..
jgn kato salah ngail buleh ikan buntal..hahaaa..

aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4125
Umur : 32
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5210

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by kainkapan on Thu 02 Apr 2009, 3:10 pm

bila masa plok aku col suruh ko masuk wahai encik rizuan? huhuhu...apa2 pun merapu je lah.... huhuhu...aloe setar tengah hujan nih haaaa... lapar weh... nok g make xleh... uje lebat.... adoiiii laaaa... Mad

kainkapan
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : PenGGaLi KuBuR
Gender : Male
Jumlah Post : 326
Umur : 35
Tarikh Register : 14/05/2007
Reputation : 3
Points : 3953

Character sheet
Mutiara Kata saya: MALU mu ialah mahkota yang tidak perlukan singgahsana tetapi ia berkuasa menjaga diri dan nama, Tiada siapa yang dapat merampasnya melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by aieyda on Thu 02 Apr 2009, 3:32 pm

[quote="kainkapan"]bila masa plok aku col suruh ko masuk wahai encik rizuan? huhuhu...apa2 pun merapu je lah.... huhuhu...aloe setar tengah hujan nih haaaa... lapar weh... nok g make xleh... uje lebat.... adoiiii laaaa... :x[/quote]

aloq staq pun hujan jgak..
perlis ni pun hujan lebat giler..
len kali simpan stok mknan bnyk2 kat umah at least biskut mayat,leh cicah dgn air tea o..

aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4125
Umur : 32
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5210

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by kainkapan on Thu 02 Apr 2009, 7:03 pm

@aieyda wrote:aloq staq pun hujan jgak..
perlis ni pun hujan lebat giler..
len kali simpan stok mknan bnyk2 kat umah at least biskut mayat,leh cicah dgn air tea o..


huhuhuhu....
aku tak simpan biskut mayat... bahaya..nanti malam2 mayat ketuk pintu mintak biskut....... waaaaaaaaaaaaa...takutnya!!! What a Face What a Face What a Face

kainkapan
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : PenGGaLi KuBuR
Gender : Male
Jumlah Post : 326
Umur : 35
Tarikh Register : 14/05/2007
Reputation : 3
Points : 3953

Character sheet
Mutiara Kata saya: MALU mu ialah mahkota yang tidak perlukan singgahsana tetapi ia berkuasa menjaga diri dan nama, Tiada siapa yang dapat merampasnya melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by kainkapan on Thu 02 Apr 2009, 7:40 pm

hai hai semua.. jom baca aku merapu kat bawah nih ya...

adapun tersebut lah kisah di suatu waktu ketika dahulu taktala kambing belum berjanggut mahupun bertanduk.. adalah seorang pemuda yang di namakan ia oleh bapa saudaranya dengan nama ABU RINGgo...

adapun abu ringgo nih sangatlah bendul dan lurus budaknya... apa aje orang tanya dia akan menjawab dengan setulus hatinya..

CAKPONG.. CAKPONG... ( SOUND EFFECT)

maka pada satu hari sedang dia berjalan2 di dalam kampungnya.. sebaik aje dia melintasi sebuah kedai kopi,tetiba la pulak terdengar olehnya akan satu suara serak2 basah ala2 ramli sarip baru bangun tido.. "oit abu..nok pegi mana tuh?.. Suspect " Abu ringgo menoleh dan tercari2 dari manakah suara itu... dia terjinjing2 menjengah sapa kah gerangannya yg menegurnya,terdetik dalam hatinya.. "huhuhu..glemer jugak aku nih ya.. king "
Sedang abu di landa pertanyaan dengan lubang hidung kembang kempis macam kerbau nak berlaga tuh dek kerna bangga di tegur tuh...tetiba sekali lagi suara tuh berbunyi.. " oi abu... dari mana nak ke mana kamu tu.laju jek jalan nya.. Razz "
dan kali ini abu baru perasan,orang yg menegurnya itu ialah pak cik shurip jiran sebelah rumahnya..
abu menukar halanya dan menuju ke arah pak cik shurip yg sedang mengilat2 basikal unta nya..

abu dengan ikhlasnya menjawab " saya dari belakang.. ni nak ke depan pak shurip.. kenapanya.. Razz " soal abu lagi.

"takde ape2 saje jek tegur..kah kah kah gelak sakan gelak sakan " berderai ketawa org tua tuh dengan jawapan abu..
abu terus menyambung langkahnya... dia bingung kenapa lah pak shurip tergelak.. dia senyum sendiri... cium

KITA SAMBUNG LAIN KALI PULAK........ TUNGGUUuuuu.......

kainkapan
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : PenGGaLi KuBuR
Gender : Male
Jumlah Post : 326
Umur : 35
Tarikh Register : 14/05/2007
Reputation : 3
Points : 3953

Character sheet
Mutiara Kata saya: MALU mu ialah mahkota yang tidak perlukan singgahsana tetapi ia berkuasa menjaga diri dan nama, Tiada siapa yang dapat merampasnya melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by aieyda on Fri 03 Apr 2009, 7:46 am

[quote="kainkapan"][quote="aieyda"]aloq staq pun hujan jgak..
perlis ni pun hujan lebat giler..
len kali simpan stok mknan bnyk2 kat umah at least biskut mayat,leh cicah dgn air tea o..[/quote]


huhuhuhu....
aku tak simpan biskut mayat... bahaya..nanti malam2 mayat ketuk pintu mintak biskut....... waaaaaaaaaaaaa...takutnya!!! :face: :face: :face:[/quote]

hahahaha..mu simpan biskut jacobs doh la..hahaaa
kalu mayat ketuk pintu mintk biskut,jemput la dia masuk.leh dia teman mu makan biskut bersama2..hahahaa..

aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4125
Umur : 32
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5210

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by kainkapan on Fri 03 Apr 2009, 9:35 am

hahahaha...kalu mayat mari gak aku bungkus ahhh.. kainkapan banyak stok lagi nih...wakakaka gelak sakan

kainkapan
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : PenGGaLi KuBuR
Gender : Male
Jumlah Post : 326
Umur : 35
Tarikh Register : 14/05/2007
Reputation : 3
Points : 3953

Character sheet
Mutiara Kata saya: MALU mu ialah mahkota yang tidak perlukan singgahsana tetapi ia berkuasa menjaga diri dan nama, Tiada siapa yang dapat merampasnya melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by aieyda on Fri 03 Apr 2009, 10:09 am

hahaha..
silap hb malam ni tidow dgn mu..ayork!!talk tahu..

aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4125
Umur : 32
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5210

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by Palladium on Fri 03 Apr 2009, 10:59 am

korang emrapu cite aper nih??? ajak la aku skali join merapu..... lagi banyak merapu lagi cepat rank kita naik.....

Palladium
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : Paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 312
Umur : 38
Tarikh Register : 02/08/2008
Reputation : 6
Points : 3406

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by aieyda on Fri 03 Apr 2009, 12:25 pm

merapu pasal ada mayat ketok pintu umah kain kapan..huhuhu..

aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4125
Umur : 32
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5210

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by kainkapan on Fri 03 Apr 2009, 5:23 pm

@aieyda wrote:hahaha..
silap hb malam ni tidow dgn mu..ayork!!talk tahu..

hahaha... aku balut siap2 mayat tuh... tinggal nak tanam jeeeeeee... hehehe

kainkapan
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : PenGGaLi KuBuR
Gender : Male
Jumlah Post : 326
Umur : 35
Tarikh Register : 14/05/2007
Reputation : 3
Points : 3953

Character sheet
Mutiara Kata saya: MALU mu ialah mahkota yang tidak perlukan singgahsana tetapi ia berkuasa menjaga diri dan nama, Tiada siapa yang dapat merampasnya melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by kainkapan on Fri 03 Apr 2009, 5:26 pm

@Palladium wrote:korang emrapu cite aper nih??? ajak la aku skali join merapu..... lagi banyak merapu lagi cepat rank kita naik.....

hahahaha........ merapu meraban jek ape2 paladium eh..... apa yg penting rank...ahaks
affraid affraid affraid

kainkapan
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : PenGGaLi KuBuR
Gender : Male
Jumlah Post : 326
Umur : 35
Tarikh Register : 14/05/2007
Reputation : 3
Points : 3953

Character sheet
Mutiara Kata saya: MALU mu ialah mahkota yang tidak perlukan singgahsana tetapi ia berkuasa menjaga diri dan nama, Tiada siapa yang dapat merampasnya melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by aieyda on Fri 03 Apr 2009, 7:43 pm

[quote="kainkapan"][quote="aieyda"][b][color=green]hahaha..[/color][/b]
[b][color=green]silap hb malam ni tidow dgn mu..ayork!!talk tahu..[/color][/b][/quote]

hahaha... aku balut siap2 mayat tuh... tinggal nak tanam jeeeeeee... hehehe[/quote]

sapo tukang gali..hahaa

aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4125
Umur : 32
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5210

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by Palladium on Sat 04 Apr 2009, 5:22 am

@kainkapan wrote:
@Palladium wrote:korang emrapu cite aper nih??? ajak la aku skali join merapu..... lagi banyak merapu lagi cepat rank kita naik.....

hahahaha........ merapu meraban jek ape2 paladium eh..... apa yg penting rank...ahaks
affraid affraid affraid

jom merapu banyak2 supaya cepat naik rank....

Palladium
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : Paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 312
Umur : 38
Tarikh Register : 02/08/2008
Reputation : 6
Points : 3406

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by Sponsored content Today at 6:52 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum