FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by xrayer on Sat 04 Apr 2009, 8:39 pm

gelak sakan merapu dan gelak ramai2

xrayer
KERABAT SENIOR
KERABAT SENIOR

Jawatan : juru proses filem
Gender : Male
Jumlah Post : 446
Umur : 42
Tarikh Register : 04/09/2008
Reputation : 0
Points : 3482

Character sheet
Mutiara Kata saya: keje setakat gaji yg dibayar je

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by rieyna168 on Wed 08 Apr 2009, 4:51 pm

@kainkapan wrote:sal2
kawe ore baru cni... nok jugak berinteraksi dengan saim2 cni.. apo kaba blako eh saim2 adik kakok kito blako nih? di harap boleh kita berkenaley denge lebih mendaley.. hohoho..

bounce bounce bounce

[img][/img]

waalaikumslm..kena speking timur ke bro..hehehe,rina xfhm bahasa2 sebelah timur,kalau utara tu pandailah gak nyampuk. Razz

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8184

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by kainkapan on Fri 01 May 2009, 11:20 am

buleh2.. merapu jah rina weh.. no hal nyer,,,..

kainkapan
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : PenGGaLi KuBuR
Gender : Male
Jumlah Post : 326
Umur : 35
Tarikh Register : 14/05/2007
Reputation : 3
Points : 3953

Character sheet
Mutiara Kata saya: MALU mu ialah mahkota yang tidak perlukan singgahsana tetapi ia berkuasa menjaga diri dan nama, Tiada siapa yang dapat merampasnya melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by kainkapan on Fri 01 May 2009, 11:20 am

haaaaaaaaaaaa..ni nak tanya. korang semua tahu tak pasal selsema K***zir tuh? affraid

kainkapan
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : PenGGaLi KuBuR
Gender : Male
Jumlah Post : 326
Umur : 35
Tarikh Register : 14/05/2007
Reputation : 3
Points : 3953

Character sheet
Mutiara Kata saya: MALU mu ialah mahkota yang tidak perlukan singgahsana tetapi ia berkuasa menjaga diri dan nama, Tiada siapa yang dapat merampasnya melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by aieyda on Fri 01 May 2009, 11:54 am

err..cikgu nak bagi tutorial ke..heheee

aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4125
Umur : 32
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5210

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by kainkapan on Fri 01 May 2009, 9:45 pm

huhuhu... minat ker selsema K***zir tuh?

kainkapan
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : PenGGaLi KuBuR
Gender : Male
Jumlah Post : 326
Umur : 35
Tarikh Register : 14/05/2007
Reputation : 3
Points : 3953

Character sheet
Mutiara Kata saya: MALU mu ialah mahkota yang tidak perlukan singgahsana tetapi ia berkuasa menjaga diri dan nama, Tiada siapa yang dapat merampasnya melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by nied on Sat 02 May 2009, 7:10 am

sal2
hai kapan....pok nied nk nyanyi nie

kain la kapan lalallalala...
kain la kapan lalalalalala..
kain la kapan diguna tok bungkusan org...............
affraid

jgn mare yer kainkapan gurau.....jom singgah teratak pok nied!

nied
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Jawatan : penolong pegawai perubatan u29
Gender : Male
Jumlah Post : 378
Umur : 40
Tarikh Register : 31/12/2006
Reputation : 3
Points : 3892

Character sheet
Mutiara Kata saya: jgn merungut jika diberi tugas,lakukan dgn penuh rela,jgn cepat mngeluh,penuhkan jiwa dgn redha,jgn cepat putus asa,kuatkan semangat tekadkan azam....hidup biar berpedoman supaya sentiasa diberkati ALLAH

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by rieyna168 on Sat 02 May 2009, 1:30 pm

ehehe bro kapan...tumpang lalu ek..

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8184

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by kainkapan on Sun 03 May 2009, 4:59 am

waalaikumsalam pok nied.............. amboi.... pok nied nah dio.. abe nied je laa... pok pok nih macam tuo la pulok...huhuhu..... sedap sorow pok nied nih... acu try g uji bakat AF ke... Mentor ko... Evil or Very Mad

kainkapan
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : PenGGaLi KuBuR
Gender : Male
Jumlah Post : 326
Umur : 35
Tarikh Register : 14/05/2007
Reputation : 3
Points : 3953

Character sheet
Mutiara Kata saya: MALU mu ialah mahkota yang tidak perlukan singgahsana tetapi ia berkuasa menjaga diri dan nama, Tiada siapa yang dapat merampasnya melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by kainkapan on Sun 03 May 2009, 4:59 am

lalu jek .. jgn tak lalu rieyna oit...huhu

kainkapan
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : PenGGaLi KuBuR
Gender : Male
Jumlah Post : 326
Umur : 35
Tarikh Register : 14/05/2007
Reputation : 3
Points : 3953

Character sheet
Mutiara Kata saya: MALU mu ialah mahkota yang tidak perlukan singgahsana tetapi ia berkuasa menjaga diri dan nama, Tiada siapa yang dapat merampasnya melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by kainkapan on Fri 22 May 2009, 6:30 pm

wahahaha.... boringnya lahai... tatau apo nak buek dah nih... naip2 je laaaaaa...

kainkapan
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : PenGGaLi KuBuR
Gender : Male
Jumlah Post : 326
Umur : 35
Tarikh Register : 14/05/2007
Reputation : 3
Points : 3953

Character sheet
Mutiara Kata saya: MALU mu ialah mahkota yang tidak perlukan singgahsana tetapi ia berkuasa menjaga diri dan nama, Tiada siapa yang dapat merampasnya melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by kainkapan on Fri 26 Jun 2009, 5:20 pm

huhuhuh.... takde ke sesaper nak cakap2 dengan ambo nih? meh la tanya apo2 pun... jgn tanyo bab kawin dah la yerkk... kalo nak tanya bab2 mistik pon bole gak.... keris ke... cincin ke... huhuhu...............

kainkapan
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : PenGGaLi KuBuR
Gender : Male
Jumlah Post : 326
Umur : 35
Tarikh Register : 14/05/2007
Reputation : 3
Points : 3953

Character sheet
Mutiara Kata saya: MALU mu ialah mahkota yang tidak perlukan singgahsana tetapi ia berkuasa menjaga diri dan nama, Tiada siapa yang dapat merampasnya melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by rieyna168 on Sat 27 Jun 2009, 4:11 am

sunyi je umah kapan ni...gud murning...

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8184

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by kainkapan on Wed 15 Jul 2009, 4:59 pm

huhuhu...good evening rieyna...

aah...sunyi umah aku nih... napo la org tanak mai nih..

adoiiii yaiii...

kainkapan
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : PenGGaLi KuBuR
Gender : Male
Jumlah Post : 326
Umur : 35
Tarikh Register : 14/05/2007
Reputation : 3
Points : 3953

Character sheet
Mutiara Kata saya: MALU mu ialah mahkota yang tidak perlukan singgahsana tetapi ia berkuasa menjaga diri dan nama, Tiada siapa yang dapat merampasnya melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by rieyna168 on Thu 16 Jul 2009, 2:48 am

heheehe kapan....orang tumpang lalu lalang je kat tepi umah kapan ni..kalau nak bagi meriah, watla acara makan2...jemput kitaorg.. Razz

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8184

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by kainkapan on Wed 09 Dec 2009, 1:01 pm

kalo bab makan2 laju jek kau rieyna ekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

kainkapan
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : PenGGaLi KuBuR
Gender : Male
Jumlah Post : 326
Umur : 35
Tarikh Register : 14/05/2007
Reputation : 3
Points : 3953

Character sheet
Mutiara Kata saya: MALU mu ialah mahkota yang tidak perlukan singgahsana tetapi ia berkuasa menjaga diri dan nama, Tiada siapa yang dapat merampasnya melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by rieyna168 on Wed 09 Dec 2009, 4:47 pm

eheheheh...pe citer ni lama menyepi?

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8184

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by tomyejam on Fri 25 Dec 2009, 1:22 am

askum wahai kain kapan, nak boli kain nak wat langsir ado tak?? asyik nk wat kain kapan ajo sesekali nk wat langsir lak huhuuuu

tomyejam
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Jawatan : VaMpiRe (TWILIGHT) a.k.a A.M.0
Gender : Male
Jumlah Post : 2452
Umur : 35
Tarikh Register : 26/10/2009
Reputation : 6
Points : 5358

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by tomyejam on Fri 01 Jan 2010, 6:10 am

epi new yearr kapan







tomyejam
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Jawatan : VaMpiRe (TWILIGHT) a.k.a A.M.0
Gender : Male
Jumlah Post : 2452
Umur : 35
Tarikh Register : 26/10/2009
Reputation : 6
Points : 5358

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: MARI MERAPU BERSAMA kainkapan... JOM KOMEN2 ...

Post by Sponsored content Today at 3:01 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum