FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

Apa yang akan berlaku pada lelaki jika kereta hilang?

Page 4 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

View previous topic View next topic Go down

Apakah akan berlaku jika lelaki kehilangan kereta????

27% 27% 
[ 4 ]
13% 13% 
[ 2 ]
47% 47% 
[ 7 ]
13% 13% 
[ 2 ]
 
Total Votes : 15

Re: Apa yang akan berlaku pada lelaki jika kereta hilang?

Post by Lord Vlad on Mon 11 Jun 2007, 1:47 pm

ok per.....

----Forum Paramedik Malaysia-----




avatar
Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2439
Umur : 38
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5337

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Apa yang akan berlaku pada lelaki jika kereta hilang?

Post by AZS on Tue 12 Jun 2007, 10:37 am

so beware of PPKP Hotline..heheheh

----Forum Paramedik Malaysia-----




Look !nto My Eyes And Read My M!nd....F!nd YourSelf And Be YourSelf ( I'll searching For You)
avatar
AZS
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)

Negeri :
Jawatan : Radiographer
Gender : Female
Jumlah Post : 1193
Umur : 34
Tarikh Register : 17/10/2006
Reputation : 0
Points : 4444

Character sheet
Mutiara Kata saya:

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa yang akan berlaku pada lelaki jika kereta hilang?

Post by Lord Vlad on Wed 13 Jun 2007, 3:40 pm

(tetap pertahankan kenyataan yang dibuat sebelum ini)

----Forum Paramedik Malaysia-----




avatar
Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2439
Umur : 38
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5337

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Apa yang akan berlaku pada lelaki jika kereta hilang?

Post by eriy on Wed 13 Jun 2007, 5:17 pm

kenyataan apa..scratch
avatar
eriy
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Gender : Female
Jumlah Post : 1075
Umur : 39
Tarikh Register : 05/10/2006
Reputation : 2
Points : 3973

Character sheet
Mutiara Kata saya:

View user profile http://eriy-apapaje.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Apa yang akan berlaku pada lelaki jika kereta hilang?

Post by <<BLaCk>> on Fri 15 Jun 2007, 10:53 am

aku sorang je ke yg suka makan kat kedai mamak? bukan hotline skali ke?

----Forum Paramedik Malaysia-----




avatar
<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 37
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 10226

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: Apa yang akan berlaku pada lelaki jika kereta hilang?

Post by Lord Vlad on Tue 19 Jun 2007, 3:58 pm

takdak la.....


***** suka masakan cda.....

----Forum Paramedik Malaysia-----




avatar
Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2439
Umur : 38
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5337

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Apa yang akan berlaku pada lelaki jika kereta hilang?

Post by Nei_feng on Tue 11 Mar 2008, 9:41 pm

arfah wrote:
eriy wrote:lepas tu beli yang baru...



dimanakan ku cari ganti..walaupun aku beli 10 kereta baru tetapi takkan dapat ku lupakan ferrari yg ilang..isk..isk.huwaaa..ceh cam betul plak..



sikalang lu kelija mana arrrrr. rasa mcm pernah posting kat HSA. betul tak
avatar
Nei_feng
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Jawatan : Penjawat Awam(KKM)
Gender : Male
Jumlah Post : 317
Umur : 38
Tarikh Register : 06/03/2008
Reputation : 0
Points : 3504

Character sheet
Mutiara Kata saya: Porum mcm SH!t

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa yang akan berlaku pada lelaki jika kereta hilang?

Post by MGRRR on Sat 15 Mar 2008, 8:14 am

aApe lah yg susah ati sgt ilang kete...ko cari je aweks yg dah ade kete kawin je...barang yg lepas jgn dikenang kalau dikenang merana diri mcm lagu p ramlee tu..

MGRRR
AHLI SENIOR
AHLI SENIOR

Jawatan : BAlachiKAt
Gender : Male
Jumlah Post : 93
Umur : 43
Tarikh Register : 11/03/2008
Reputation : 0
Points : 3504

Character sheet
Mutiara Kata saya: TAu TAk per..

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa yang akan berlaku pada lelaki jika kereta hilang?

Post by Nei_feng on Thu 27 Mar 2008, 2:36 am

keter hilang report polis... pas tuh boleh claim insurans
avatar
Nei_feng
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Jawatan : Penjawat Awam(KKM)
Gender : Male
Jumlah Post : 317
Umur : 38
Tarikh Register : 06/03/2008
Reputation : 0
Points : 3504

Character sheet
Mutiara Kata saya: Porum mcm SH!t

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa yang akan berlaku pada lelaki jika kereta hilang?

Post by sempelet on Wed 09 Apr 2008, 3:54 pm

mintak2 jauh dari aku dan semua orang.....mau gila.korang ni pun satu,camne buleh masuk cite lain lak.....aku ni dah tak sihat,bertambah2 tak sihat.
avatar
sempelet
AHLI FORUM
AHLI FORUM

Jawatan : PPP
Gender : Male
Jumlah Post : 3
Umur : 43
Tarikh Register : 09/07/2007
Reputation : 0
Points : 3753

Character sheet
Mutiara Kata saya: 200

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa yang akan berlaku pada lelaki jika kereta hilang?

Post by shark-cna on Wed 09 Apr 2008, 4:04 pm

MGRRR wrote:aApe lah yg susah ati sgt ilang kete...ko cari je aweks yg dah ade kete kawin je...barang yg lepas jgn dikenang kalau dikenang merana diri mcm lagu p ramlee tu..

gelak sakan gelak sakan gelak sakan
avatar
shark-cna
KERABAT SUPER SENIOR
KERABAT SUPER SENIOR

Jawatan : MLT
Gender : Female
Jumlah Post : 656
Umur : 34
Tarikh Register : 27/03/2008
Reputation : 0
Points : 3485

Character sheet
Mutiara Kata saya: Takbir ! Allahuakhbar

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa yang akan berlaku pada lelaki jika kereta hilang?

Post by eriy on Fri 11 Apr 2008, 11:45 pm

Nei_feng wrote:keter hilang report polis... pas tuh boleh claim insurans
pas tu beli lah yang baru...
avatar
eriy
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Gender : Female
Jumlah Post : 1075
Umur : 39
Tarikh Register : 05/10/2006
Reputation : 2
Points : 3973

Character sheet
Mutiara Kata saya:

View user profile http://eriy-apapaje.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Apa yang akan berlaku pada lelaki jika kereta hilang?

Post by sHy on Fri 11 Apr 2008, 11:53 pm

shell wrote:kata la.. kete tu betul2 hilang...
apa agaknya yg berlaku pada lelaki yg malang itu??

a. menitiskan air mata
b. membebel sampai ke balai polis ( nak buat repot)
c. menyumpah penyamun kete dia
d. bersyukur kerana kete tu isteri no 2..kalau yg no 1 kena samun... ( cmner plak ye???)

apa kata anda??

aku...semua di atas... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
avatar
sHy
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Jawatan : Admin WAPC
Gender : Male
Jumlah Post : 310
Umur : 34
Tarikh Register : 27/11/2007
Reputation : -2
Points : 3636

Character sheet
Mutiara Kata saya: One Long Journey, Start With One Step..!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa yang akan berlaku pada lelaki jika kereta hilang?

Post by <<BLaCk>> on Sat 12 Apr 2008, 8:28 pm

hahaahahah dari kad kerja shy aku tau dia keja kat penang...

----Forum Paramedik Malaysia-----




avatar
<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 37
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 10226

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: Apa yang akan berlaku pada lelaki jika kereta hilang?

Post by zamICU on Sat 12 Apr 2008, 8:33 pm

Perghhh.... Kalau kereta hilang memang la susah hati, mana nak report polis lagi, mana nak buat claim insurans lagi, mana nak cari kereta nak g kerja lagi esok, kalau ada motor tak per la.... Mintak dijauhkan la dari perkara2 macam tu....
avatar
zamICU
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Jawatan : Triple 'P' U29
Gender : Male
Jumlah Post : 252
Umur : 37
Tarikh Register : 29/10/2007
Reputation : 14
Points : 3732

Character sheet
Mutiara Kata saya: Jangan kita melupakan-Nya, ketika langit cerah bersinar dan jangan kita melupakan-Nya, ketika langit mendung tak bercahaya...

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa yang akan berlaku pada lelaki jika kereta hilang?

Post by eriy on Sun 13 Apr 2008, 5:52 pm

kereta hilang rugi ribu ribu...
avatar
eriy
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Gender : Female
Jumlah Post : 1075
Umur : 39
Tarikh Register : 05/10/2006
Reputation : 2
Points : 3973

Character sheet
Mutiara Kata saya:

View user profile http://eriy-apapaje.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Apa yang akan berlaku pada lelaki jika kereta hilang?

Post by zamICU on Tue 15 Apr 2008, 11:25 pm

Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
avatar
zamICU
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Jawatan : Triple 'P' U29
Gender : Male
Jumlah Post : 252
Umur : 37
Tarikh Register : 29/10/2007
Reputation : 14
Points : 3732

Character sheet
Mutiara Kata saya: Jangan kita melupakan-Nya, ketika langit cerah bersinar dan jangan kita melupakan-Nya, ketika langit mendung tak bercahaya...

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa yang akan berlaku pada lelaki jika kereta hilang?

Post by MGRRR on Sat 19 Apr 2008, 6:34 pm

zamICU wrote:Perghhh.... Kalau kereta hilang memang la susah hati, mana nak report polis lagi, mana nak buat claim insurans lagi, mana nak cari kereta nak g kerja lagi esok, kalau ada motor tak per la.... Mintak dijauhkan la dari perkara2 macam tu....





memang masalah besar..claim insuran entah bila boleh dpt Wink 2-3-4-5 thn -entahl;a Twisted Evil byk btl diorg punya prosedur.,

MGRRR
AHLI SENIOR
AHLI SENIOR

Jawatan : BAlachiKAt
Gender : Male
Jumlah Post : 93
Umur : 43
Tarikh Register : 11/03/2008
Reputation : 0
Points : 3504

Character sheet
Mutiara Kata saya: TAu TAk per..

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa yang akan berlaku pada lelaki jika kereta hilang?

Post by sHy on Sat 19 Apr 2008, 6:47 pm

<> wrote:hahaahahah dari kad kerja shy aku tau dia keja kat penang...

u'uh//betul..betul..!!! Laughing Laughing Laughing
avatar
sHy
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Jawatan : Admin WAPC
Gender : Male
Jumlah Post : 310
Umur : 34
Tarikh Register : 27/11/2007
Reputation : -2
Points : 3636

Character sheet
Mutiara Kata saya: One Long Journey, Start With One Step..!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa yang akan berlaku pada lelaki jika kereta hilang?

Post by zamICU on Sun 20 Apr 2008, 1:21 am

Tau tak per, MG3R..... Penin2..... Crying or Very sad
avatar
zamICU
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Jawatan : Triple 'P' U29
Gender : Male
Jumlah Post : 252
Umur : 37
Tarikh Register : 29/10/2007
Reputation : 14
Points : 3732

Character sheet
Mutiara Kata saya: Jangan kita melupakan-Nya, ketika langit cerah bersinar dan jangan kita melupakan-Nya, ketika langit mendung tak bercahaya...

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa yang akan berlaku pada lelaki jika kereta hilang?

Post by noni on Mon 12 May 2008, 7:10 pm

zamICU lebih sayang kereta dari bini eh?Hahahahaa................ lol!
avatar
noni
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : surirumah takde tangga
Gender : Female
Jumlah Post : 1163
Umur : 37
Tarikh Register : 28/12/2007
Reputation : 24
Points : 4014

Character sheet
Mutiara Kata saya: KEJUJURAN itu lambang KEIKHLASAN hati............

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa yang akan berlaku pada lelaki jika kereta hilang?

Post by unta^selsema on Sat 25 Oct 2008, 8:42 am

berdarah la idung kalo lelaki ilang kete...huhuhu...
avatar
unta^selsema
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Jawatan : Tukang Sunat Orang
Gender : Male
Jumlah Post : 1360
Umur : 35
Tarikh Register : 19/09/2008
Reputation : 6
Points : 3459

Character sheet
Mutiara Kata saya: jgn telalu cepat menganggap seseorg tu pandai memasak dgn hanya melihat cara dia nyalakan api.

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa yang akan berlaku pada lelaki jika kereta hilang?

Post by noriatul on Thu 30 Oct 2008, 11:06 am

lelaki hilang kete akan patah kaki kot...huhuhuhuhu...
avatar
noriatul
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : jururawat
Gender : Female
Jumlah Post : 1792
Umur : 33
Tarikh Register : 09/01/2008
Reputation : 10
Points : 3708

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa yang akan berlaku pada lelaki jika kereta hilang?

Post by ors on Tue 25 Nov 2008, 8:39 pm

dari hilang keta...lebih baik hilang cewek....

ors
AHLI SENIOR
AHLI SENIOR

Jawatan : Tolong Orang
Gender : Male
Jumlah Post : 58
Umur : 30
Tarikh Register : 02/11/2008
Reputation : 1
Points : 3328

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa yang akan berlaku pada lelaki jika kereta hilang?

Post by angellus_aniq on Tue 25 Nov 2008, 8:41 pm

hilang kete bole di cari ganti...hilang awek...payah di cari ganti....ahaks...hahaha
avatar
angellus_aniq
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Jawatan : jalan-jalan cari pasal
Gender : Male
Jumlah Post : 1069
Umur : 34
Tarikh Register : 12/03/2008
Reputation : 3
Points : 3366

Character sheet
Mutiara Kata saya: 200

View user profile

Back to top Go down

Re: Apa yang akan berlaku pada lelaki jika kereta hilang?

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 4 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum