FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

Proton Saga : New proton saga

View previous topic View next topic Go down

Proton Saga : New proton saga

Post by Mohd.Azlan on Thu 07 May 2009, 11:35 pm

Sapa2 ade informasi psal cara nak beli kreta ni...ari ni sye p dkt agen proton,tapi confuse nye deposite diminta tinggi sngat le RM4996.65,manual full axsory,lpas tu ccm RM464/month..mcam bunyi x betul je..camne cara kebiasaan booking n spatutnye deposit tu dikira mcam mane?sapa boleh tolong sbelum sye sain aggrement?
avatar
Mohd.Azlan
KERABAT SENIOR
KERABAT SENIOR

Jawatan : PPP
Gender : Male
Jumlah Post : 408
Umur : 38
Tarikh Register : 29/12/2007
Reputation : 12
Points : 3984

View user profile

Back to top Go down

Re: Proton Saga : New proton saga

Post by aieyda on Fri 08 May 2009, 3:19 pm

saga baru around rm 30k to rm 40k kan..so kalau mcm tu deposit biasanye plg kurang 10% dari harga kete la kan....klu harga 40k... 4k la deposit min nyer...nak byr lbh pun blh...kurang skt byr bln2..tu apa yg aku tau la..
nak kete murah,jom pindah langkawi..hahahahaa
avatar
aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4121
Umur : 33
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5518

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

Re: Proton Saga : New proton saga

Post by Mohd.Azlan on Sun 10 May 2009, 10:25 am

thanks...panda.da sign agreement da.model tu aku cek tahun 2008,so dpt la dposit rm3k je
avatar
Mohd.Azlan
KERABAT SENIOR
KERABAT SENIOR

Jawatan : PPP
Gender : Male
Jumlah Post : 408
Umur : 38
Tarikh Register : 29/12/2007
Reputation : 12
Points : 3984

View user profile

Back to top Go down

Re: Proton Saga : New proton saga

Post by aieyda on Sun 10 May 2009, 2:52 pm

takde hal..
ni pun aku tanya kawan2 aku jer..hehehee
selamat memandu kete baru..hehehee
avatar
aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4121
Umur : 33
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5518

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

Re: Proton Saga : New proton saga

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum