FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

ada kaki pancing kah dalam forum nie?

View previous topic View next topic Go down

ada kaki pancing kah dalam forum nie?

Post by mohdrashid on Tue 09 Jun 2009, 3:30 pm

sal2 dan salam sejahtera.... kepada semua forumer...... mana2 forumer yang minat mancing boleh lah kita bertukar2 pendapat dan pengalaman dalam thread ni..

mohdrashid
KERABAT TEGAR
KERABAT TEGAR

Jawatan : penolong pengedar dadah berlesen
Gender : Male
Jumlah Post : 799
Umur : 37
Tarikh Register : 25/04/2009
Reputation : 13
Points : 3654

Character sheet
Mutiara Kata saya: boleh bah kalau ko.......

View user profile

Back to top Go down

Re: ada kaki pancing kah dalam forum nie?

Post by mohdrashid on Tue 09 Jun 2009, 3:31 pm

mana tau boleh atur trip mancing lain kali......

mohdrashid
KERABAT TEGAR
KERABAT TEGAR

Jawatan : penolong pengedar dadah berlesen
Gender : Male
Jumlah Post : 799
Umur : 37
Tarikh Register : 25/04/2009
Reputation : 13
Points : 3654

Character sheet
Mutiara Kata saya: boleh bah kalau ko.......

View user profile

Back to top Go down

Re: ada kaki pancing kah dalam forum nie?

Post by kainkapan on Wed 10 Jun 2009, 12:15 am

takut kwe tengok muko demo...bekeng napok gayo nyo... nih pesakit mesti makan ubat ikut masa yang betul kalu demo suruh...huhuhu... nok mancing mano tuh? mancing ike gapo ehhh?

kainkapan
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : PenGGaLi KuBuR
Gender : Male
Jumlah Post : 326
Umur : 35
Tarikh Register : 14/05/2007
Reputation : 3
Points : 3948

Character sheet
Mutiara Kata saya: MALU mu ialah mahkota yang tidak perlukan singgahsana tetapi ia berkuasa menjaga diri dan nama, Tiada siapa yang dapat merampasnya melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

View user profile

Back to top Go down

Re: ada kaki pancing kah dalam forum nie?

Post by mohdrashid on Wed 10 Jun 2009, 6:20 am

mancing kat laut sekitar laut pitas,kanibongan dan kudat..... antara lubuk yang top seperti pulau jambongan..pulau balambangan....pualau mandi darah.... pesisir pantai pitas

mohdrashid
KERABAT TEGAR
KERABAT TEGAR

Jawatan : penolong pengedar dadah berlesen
Gender : Male
Jumlah Post : 799
Umur : 37
Tarikh Register : 25/04/2009
Reputation : 13
Points : 3654

Character sheet
Mutiara Kata saya: boleh bah kalau ko.......

View user profile

Back to top Go down

Re: ada kaki pancing kah dalam forum nie?

Post by mohdrashid on Wed 10 Jun 2009, 6:21 am

ikan ader banyak jenis.... macam2 ada .... ikut rezeki lah.....

mohdrashid
KERABAT TEGAR
KERABAT TEGAR

Jawatan : penolong pengedar dadah berlesen
Gender : Male
Jumlah Post : 799
Umur : 37
Tarikh Register : 25/04/2009
Reputation : 13
Points : 3654

Character sheet
Mutiara Kata saya: boleh bah kalau ko.......

View user profile

Back to top Go down

Re: ada kaki pancing kah dalam forum nie?

Post by sunshine on Tue 23 Jun 2009, 5:32 am

ades....firstly...kaki kitorg...xde kaki pancing..mesti kaki manusia gak...hehehe...
secondly...jauh sgt la bro...
takat mancing kt kelong kt lukut tu...slalu la...

sunshine
KERABAT SENIOR
KERABAT SENIOR

Jawatan : etudiante
Gender : Female
Jumlah Post : 469
Umur : 30
Tarikh Register : 19/02/2009
Reputation : 3
Points : 3252

View user profile

Back to top Go down

Re: ada kaki pancing kah dalam forum nie?

Post by rieyna168 on Thu 02 Jul 2009, 3:23 pm

waalaikumsalam bro rashid..heehe..rina pun minat gak mancing2 ni,tp cam xsesuai jer join2 mancing ngan korang lak.kompem da pompuan2 yg minat nak ikut.kang rina sorang jer. Razz

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8179

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: ada kaki pancing kah dalam forum nie?

Post by puan akmal on Fri 03 Jul 2009, 8:00 am

mancing?..abg rashid....aku lama dah x mancing nih...dulu time lam kelas selalu gak mancing ikan besar....
angguk2..geleng... hahahahha....

puan akmal
KERABAT SUPER SENIOR
KERABAT SUPER SENIOR

Jawatan : tukang masak
Gender : Female
Jumlah Post : 665
Umur : 34
Tarikh Register : 11/10/2008
Reputation : 0
Points : 3653

Character sheet
Mutiara Kata saya: hormat orang dulu, baru orang hormat kita

View user profile

Back to top Go down

Re: ada kaki pancing kah dalam forum nie?

Post by rieyna168 on Fri 03 Jul 2009, 2:08 pm

ceh! akmal ni main2 lak dia...hehehe.

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8179

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: ada kaki pancing kah dalam forum nie?

Post by Sponsored content Today at 4:49 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum