FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Page 1 of 5 1, 2, 3, 4, 5  Next

View previous topic View next topic Go down

salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by apayed on Thu 11 Jun 2009, 3:53 pm

sal2
kepada forumer semua...
jangan malu2 n segan sembang dengan saya noh..

apayed
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 158
Umur : 34
Tarikh Register : 07/05/2009
Reputation : 0
Points : 2942

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by rieyna168 on Sun 14 Jun 2009, 12:47 pm

waalaikuumsalam apayed..
welcome 2 the club. Very Happy .dgn xmalunya rina ketuk2 pintu tuan rumah.ehehe..

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8182

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by apayed on Sun 14 Jun 2009, 2:41 pm

@rieyna168 wrote:waalaikuumsalam apayed..
welcome 2 the club. Very Happy .dgn xmalunya rina ketuk2 pintu tuan rumah.ehehe..

terima kasih......kerana org pertama yang hadir ke rumah baru ku ini... bounce
so jgn malu2 yer...buatlah macam rumah sendiri...
apa nak bual yer??jgn lupa ajak kawan2 lain yer

apayed
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 158
Umur : 34
Tarikh Register : 07/05/2009
Reputation : 0
Points : 2942

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by aieyda on Sun 14 Jun 2009, 3:08 pm

hey apayed...
dok kat penang ke...

aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4125
Umur : 32
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5208

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by rieyna168 on Mon 15 Jun 2009, 5:00 am

hahahaha bro apayed...nanti rina bawak sekampung ek. Razz

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8182

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by apayed on Tue 16 Jun 2009, 3:52 am

@aieyda wrote:hey apayed...
dok kat penang ke...

yup dok kat penang..nape??

kenai ke???kita lak dok mane??

apayed
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 158
Umur : 34
Tarikh Register : 07/05/2009
Reputation : 0
Points : 2942

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by apayed on Tue 16 Jun 2009, 3:55 am

@rieyna168 wrote:hahahaha bro apayed...nanti rina bawak sekampung ek. Razz

boleh...mailah...nanti apayed jamu nasi kawah...hehehehhe..
kena buat apoiment dulu tau

apayed
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 158
Umur : 34
Tarikh Register : 07/05/2009
Reputation : 0
Points : 2942

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by rieyna168 on Tue 16 Jun 2009, 5:49 am

nasi kawah je...laksa penang ada ker.
nak laksa penang..ekekeke.

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8182

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by atira on Tue 16 Jun 2009, 7:04 am

salam kenal,,,,ade umah baru upenya.....
welcome.....

bile nk wat open house ni....hakhak

atira
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : lepak2..tp tingkat
Gender : Female
Jumlah Post : 2416
Umur : 26
Tarikh Register : 15/08/2007
Reputation : 12
Points : 3749

Character sheet
Mutiara Kata saya: Usah gelisah apabila dibenci manusia kerana masih banyak yang menyayangimu di dunia, tapi gelisahlah apabila dibenci ALLAH kerana tiada lagi yang mengasihimu di akhirat kelak

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by apayed on Tue 16 Jun 2009, 1:16 pm

@rieyna168 wrote:nasi kawah je...laksa penang ada ker.
nak laksa penang..ekekeke.

laksa pon ada..nasi kandar pon ada...
apa nak lagi???buah pala??

apayed
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 158
Umur : 34
Tarikh Register : 07/05/2009
Reputation : 0
Points : 2942

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by apayed on Tue 16 Jun 2009, 1:17 pm

@atira wrote:salam kenal,,,,ade umah baru upenya.....
welcome.....

bile nk wat open house ni....hakhak

leh..tiap2 tahun buat...kena tunggu raya ni lah..datanglah. welcome

apayed
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 158
Umur : 34
Tarikh Register : 07/05/2009
Reputation : 0
Points : 2942

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by rieyna168 on Tue 16 Jun 2009, 2:31 pm

buah pala nak watpe apayed...hehehe..

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8182

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by apayed on Tue 16 Jun 2009, 4:30 pm

@rieyna168 wrote:buah pala nak watpe apayed...hehehe..

buat apa awak kata...
famous tau kat penang..
sapa2 dtg penang mesti beli tau..

apayed
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 158
Umur : 34
Tarikh Register : 07/05/2009
Reputation : 0
Points : 2942

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by aieyda on Tue 16 Jun 2009, 4:46 pm

@apayed wrote:
@aieyda wrote:hey apayed...
dok kat penang ke...

yup dok kat penang..nape??

kenai ke???kita lak dok mane??

kami dok perlis ni je..hehehe..
tak kenal,ni nak kenal2 la..
hang kije kat spital penang ek apayed?
hang kenal dr safari?

aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4125
Umur : 32
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5208

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by aieyda on Tue 16 Jun 2009, 4:47 pm

@apayed wrote:
@rieyna168 wrote:buah pala nak watpe apayed...hehehe..

buat apa awak kata...
famous tau kat penang..
sapa2 dtg penang mesti beli tau..

buah pala sedap pe..
tambah2 yg jeruk tu..muhuhu

aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4125
Umur : 32
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5208

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by rieyna168 on Tue 16 Jun 2009, 5:31 pm

wakakakaka...buah pala famous ek.
adeh! rina xpernah mkn buah pala mcm tu jer, 1st time ni kalo apayed bg rina.ekekeke.

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8182

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by atira on Wed 17 Jun 2009, 5:30 am

OO...MONIN rieyna n apayed,,,hehe

atira
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : lepak2..tp tingkat
Gender : Female
Jumlah Post : 2416
Umur : 26
Tarikh Register : 15/08/2007
Reputation : 12
Points : 3749

Character sheet
Mutiara Kata saya: Usah gelisah apabila dibenci manusia kerana masih banyak yang menyayangimu di dunia, tapi gelisahlah apabila dibenci ALLAH kerana tiada lagi yang mengasihimu di akhirat kelak

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by rieyna168 on Wed 17 Jun 2009, 6:08 am

hahahaah tira, ni umah apayed..ada lak murning2 rina kat sini..hik.

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8182

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by apayed on Wed 17 Jun 2009, 7:59 am

@aieyda wrote:
@apayed wrote:
@aieyda wrote:hey apayed...
dok kat penang ke...

yup dok kat penang..nape??

kenai ke???kita lak dok mane??

kami dok perlis ni je..hehehe..
tak kenal,ni nak kenal2 la..
hang kije kat spital penang ek apayed?
hang kenal dr safari?

dr safari??
keja kat unit mana??
ramailah dr kat sini.........
perlis keje kat mana??

apayed
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 158
Umur : 34
Tarikh Register : 07/05/2009
Reputation : 0
Points : 2942

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by apayed on Wed 17 Jun 2009, 8:02 am

takpa..rumah ni terbuka untuk semua forumer...
buatlah macam rumah sendiri...
buah pala paling sedap tau...mailah penang rasa..takpon kirim kat kawan2 yang datang pnang suruh diorng tolng belikan..

apayed
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 158
Umur : 34
Tarikh Register : 07/05/2009
Reputation : 0
Points : 2942

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by apayed on Wed 17 Jun 2009, 8:03 am

@atira wrote:OO...MONIN rieyna n apayed,,,hehe

selamat tghri atira....

apayed
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 158
Umur : 34
Tarikh Register : 07/05/2009
Reputation : 0
Points : 2942

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by aieyda on Wed 17 Jun 2009, 8:19 am

@apayed wrote:
@aieyda wrote:
@apayed wrote:
@aieyda wrote:hey apayed...
dok kat penang ke...

yup dok kat penang..nape??

kenai ke???kita lak dok mane??

kami dok perlis ni je..hehehe..
tak kenal,ni nak kenal2 la..
hang kije kat spital penang ek apayed?
hang kenal dr safari?

dr safari??
keja kat unit mana??
ramailah dr kat sini.........
perlis keje kat mana??

tak sure r kat unit mana
tp dulu dia kije kat husm..
dia tinggi2 gelap sikit..hehehe

aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4125
Umur : 32
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5208

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by apayed on Wed 17 Jun 2009, 9:52 am

@aieyda wrote:
@apayed wrote:
@aieyda wrote:
@apayed wrote:
@aieyda wrote:hey apayed...
dok kat penang ke...

yup dok kat penang..nape??

kenai ke???kita lak dok mane??

kami dok perlis ni je..hehehe..
tak kenal,ni nak kenal2 la..
hang kije kat spital penang ek apayed?
hang kenal dr safari?

dr safari??
keja kat unit mana??
ramailah dr kat sini.........
perlis keje kat mana??

tak sure r kat unit mana
tp dulu dia kije kat husm..
dia tinggi2 gelap sikit..hehehe

manalah tau...ramai yang rupa macam tu...
kenapa??ada apa2 ke..hehehhheeh..
awk keja kat mana>?

apayed
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 158
Umur : 34
Tarikh Register : 07/05/2009
Reputation : 0
Points : 2942

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by aieyda on Wed 17 Jun 2009, 10:15 am

takde pape dgn dia
cuma close dgn dia masa masuk wad dulu..hahahaa...
dia dr plg baik pnh sy jumpa
dgr kata dia kena barah tulang dulu,dah lama tak jumpa dia..
sy tgh tgu pgln kije je ni..hehehee

aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4125
Umur : 32
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5208

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by atira on Wed 17 Jun 2009, 10:44 am

petang apayed n aieyda......hakhak

atira
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : lepak2..tp tingkat
Gender : Female
Jumlah Post : 2416
Umur : 26
Tarikh Register : 15/08/2007
Reputation : 12
Points : 3749

Character sheet
Mutiara Kata saya: Usah gelisah apabila dibenci manusia kerana masih banyak yang menyayangimu di dunia, tapi gelisahlah apabila dibenci ALLAH kerana tiada lagi yang mengasihimu di akhirat kelak

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by Sponsored content Today at 11:10 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 5 1, 2, 3, 4, 5  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum