FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Page 2 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by apayed on Wed 17 Jun 2009, 3:02 pm

@atira wrote:petang apayed n aieyda......hakhak
selamat ptg...taknak join ker???
masuklah borak2......

apayed
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 158
Umur : 34
Tarikh Register : 07/05/2009
Reputation : 0
Points : 2939

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by apayed on Wed 17 Jun 2009, 3:04 pm

@aieyda wrote:takde pape dgn dia
cuma close dgn dia masa masuk wad dulu..hahahaa...
dia dr plg baik pnh sy jumpa
dgr kata dia kena barah tulang dulu,dah lama tak jumpa dia..
sy tgh tgu pgln kije je ni..hehehee

oooo..tak keje lagi..
awak sedang tunggu keje apa??
nurse ke??

apayed
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 158
Umur : 34
Tarikh Register : 07/05/2009
Reputation : 0
Points : 2939

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by aieyda on Wed 17 Jun 2009, 5:09 pm

bnyk tgu...
tgu mlt,pnlg pgwai aadk,pmbntu undang,tgu owg masuk minang..
hahahahaa....


aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4125
Umur : 32
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5205

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by rieyna168 on Wed 17 Jun 2009, 6:19 pm

@apayed wrote:takpa..rumah ni terbuka untuk semua forumer...
buatlah macam rumah sendiri...
buah pala paling sedap tau...mailah penang rasa..takpon kirim kat kawan2 yang datang pnang suruh diorng tolng belikan..

ye ker, nantilah kalau ada kwn2 kat sana, rina kirim mereka beli...nak gak rasa..

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8179

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by apayed on Fri 19 Jun 2009, 4:25 pm

@rieyna168 wrote:
@apayed wrote:takpa..rumah ni terbuka untuk semua forumer...
buatlah macam rumah sendiri...
buah pala paling sedap tau...mailah penang rasa..takpon kirim kat kawan2 yang datang pnang suruh diorng tolng belikan..

ye ker, nantilah kalau ada kwn2 kat sana, rina kirim mereka beli...nak gak rasa..

takkan tak prnah rasa buah pala???
tahun lepas sukan kkm kat penang tak datang ker??

apayed
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 158
Umur : 34
Tarikh Register : 07/05/2009
Reputation : 0
Points : 2939

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by rieyna168 on Fri 19 Jun 2009, 4:33 pm

rasa buah pala tu masih fresh lom lagi..kat dlm masakkan tu pernah gak..sukan kkm kat penang?? jauh tu..camne nak dtg..rina ni kat srwk..

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8179

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by apayed on Fri 19 Jun 2009, 5:45 pm

tahun lepas dah lepas dah pon

knpa tak wakil sarawak dalam sukan tahun lepas kalau tak leh datang penang..semua negeri datng tahun lepas...best Basketball

apayed
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 158
Umur : 34
Tarikh Register : 07/05/2009
Reputation : 0
Points : 2939

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by rieyna168 on Fri 19 Jun 2009, 5:48 pm

wakil sukan? hahahha,rina ni bersukan pun tak pernah..hikhik..

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8179

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by apayed on Fri 19 Jun 2009, 5:52 pm

kalau macam tu jadilah pengurus jelah.. Laughing

apayed
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 158
Umur : 34
Tarikh Register : 07/05/2009
Reputation : 0
Points : 2939

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by rieyna168 on Fri 19 Jun 2009, 6:01 pm

@apayed wrote:kalau macam tu jadilah pengurus jelah.. Laughing

heheh apayed..itu jelah yg rina leh wat kot..

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8179

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by apayed on Fri 19 Jun 2009, 7:44 pm

oklah tu...
tahun depa dengar kata melaka tuan rumah lak..
sabah pon dengar gak jadi tuan rumah

apayed
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 158
Umur : 34
Tarikh Register : 07/05/2009
Reputation : 0
Points : 2939

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by rieyna168 on Sat 20 Jun 2009, 4:34 am

salam2 tuan rumah...gud murning.
srwk bila lak jadi tuan umah ni apayed..hehe.

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8179

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by apayed on Sat 20 Jun 2009, 4:41 am

wslam..saya rasa sarawak dah jadi dah kot dulu...tahun 2001 kot tak salah

so lambat lagilah nak anjur lak

apayed
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 158
Umur : 34
Tarikh Register : 07/05/2009
Reputation : 0
Points : 2939

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by rieyna168 on Sat 20 Jun 2009, 4:47 am

ketinggalan zmn rupanya rina ni.hehe..

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8179

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by apayed on Sat 20 Jun 2009, 4:49 am

gelak sakan hehehehehe....best sukan kkm...semua turun mai..tak kira jawatan pa kat kkm

apayed
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 158
Umur : 34
Tarikh Register : 07/05/2009
Reputation : 0
Points : 2939

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by rieyna168 on Sat 20 Jun 2009, 4:55 am

bagus gaklah kkm wat aktiviti mcm tu..at least, leh gak rehat2kn otak dr situasi tmpt keja. hopelah forum kita pun ada wat aktiviti2 gak. Very Happy

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8179

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by apayed on Sat 20 Jun 2009, 8:30 am

apa aktiviti yang nak diacadangkan???

apayed
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 158
Umur : 34
Tarikh Register : 07/05/2009
Reputation : 0
Points : 2939

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by rieyna168 on Sat 20 Jun 2009, 5:00 pm

hehhee, wat masa ni..xda pun aktiviti yg dicadangkan,maybe setiap zon/cawangan dah ada sedikit agenda2 kot yg nak diwat..cuba gi ke bahagian forumer neg apayed..mana tahu dorang ada plan apa2.. Very Happy

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8179

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by apayed on Sun 21 Jun 2009, 2:04 am

takder pon aktiviti kat forumer penang

apayed
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 158
Umur : 34
Tarikh Register : 07/05/2009
Reputation : 0
Points : 2939

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by rieyna168 on Sun 21 Jun 2009, 9:47 am

lor, ye ker... kalo mcm tu,apa lagi..cadangknlah.manerlah tahukn leh kumpul ahli2 dr saner tok wat aktiviti..

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8179

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by sagit's on Sun 21 Jun 2009, 11:35 am

hai....
nk join jgk la....

sagit's
KERABAT SUPER SENIOR
KERABAT SUPER SENIOR

Jawatan : TheRaPist
Gender : Female
Jumlah Post : 728
Umur : 34
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 5
Points : 3356

Character sheet
Mutiara Kata saya: Never Say NO.. BeFore U TrY iT..

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by akoizer on Mon 22 Jun 2009, 9:55 am

@apayed wrote:oklah tu...
tahun depa dengar kata melaka tuan rumah lak..
sabah pon dengar gak jadi tuan rumah

hai...sabah ma c pki kuda tua..

akoizer
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Jawatan : PARAMBULATOR.
Gender : Male
Jumlah Post : 1086
Umur : 37
Tarikh Register : 14/05/2009
Reputation : 6
Points : 3921

Character sheet
Mutiara Kata saya: PERKHIDMATAN PENYAYANG, KERJA BERPASUKAN & PROFESIONALISME.

View user profile http://s.liddy@yahoo.com

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by nied on Mon 22 Jun 2009, 5:15 pm

ketuk...ketuk....ketuk...ooppps trkentut plok! salam tuan umah nk msk nie..........wah lawanye...................aku mksudkn ksut aku nie lawa ahak..opps trlawak bodo plok.....hai apayed swadikah kapkumkap...nameste....konbawa.....moshi-moshi.......bonjour

nied
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Jawatan : penolong pegawai perubatan u29
Gender : Male
Jumlah Post : 378
Umur : 40
Tarikh Register : 31/12/2006
Reputation : 3
Points : 3887

Character sheet
Mutiara Kata saya: jgn merungut jika diberi tugas,lakukan dgn penuh rela,jgn cepat mngeluh,penuhkan jiwa dgn redha,jgn cepat putus asa,kuatkan semangat tekadkan azam....hidup biar berpedoman supaya sentiasa diberkati ALLAH

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by apayed on Mon 22 Jun 2009, 8:15 pm

@nied wrote:ketuk...ketuk....ketuk...ooppps trkentut plok! salam tuan umah nk msk nie..........wah lawanye...................aku mksudkn ksut aku nie lawa ahak..opps trlawak bodo plok.....hai apayed swadikah kapkumkap...nameste....konbawa.....moshi-moshi.......bonjour

silakan masuk...kasut kat luar yer.....karpet mahal ni...heehehhe

apayed
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 158
Umur : 34
Tarikh Register : 07/05/2009
Reputation : 0
Points : 2939

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by apayed on Mon 22 Jun 2009, 8:20 pm

@akoizer wrote:
@apayed wrote:oklah tu...
tahun depa dengar kata melaka tuan rumah lak..
sabah pon dengar gak jadi tuan rumah

hai...sabah ma c pki kuda tua..

menang kalah adatlah....
kkm buat sukan pon untuk eratkan silatulrahim macam forum ni btl tak???

apayed
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 158
Umur : 34
Tarikh Register : 07/05/2009
Reputation : 0
Points : 2939

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by Sponsored content Today at 9:11 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum