FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Page 3 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by apayed on Mon 22 Jun 2009, 8:22 pm

@sagit's wrote:hai....
nk join jgk la....

join jerlah nak masuk dok lama2 kat umah ni lagi bagoih.......
lagi banyak nak sembang2 yer....

apayed
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 158
Umur : 34
Tarikh Register : 07/05/2009
Reputation : 0
Points : 2943

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by akoizer on Tue 23 Jun 2009, 3:00 am

@apayed wrote:
@akoizer wrote:
@apayed wrote:oklah tu...
tahun depa dengar kata melaka tuan rumah lak..
sabah pon dengar gak jadi tuan rumah

hai...sabah ma c pki kuda tua..

menang kalah adatlah....
kkm buat sukan pon untuk eratkan silatulrahim macam forum ni btl tak???

bukan pasal kalah @ menang bro tp,...bg peluang la org len jln2....ni muka sama sj...

akoizer
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Jawatan : PARAMBULATOR.
Gender : Male
Jumlah Post : 1086
Umur : 37
Tarikh Register : 14/05/2009
Reputation : 6
Points : 3925

Character sheet
Mutiara Kata saya: PERKHIDMATAN PENYAYANG, KERJA BERPASUKAN & PROFESIONALISME.

View user profile http://s.liddy@yahoo.com

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by sunshine on Tue 23 Jun 2009, 5:35 am

ai tuan umah....nk ngorat leh?
ngorat kucin dia...lalalalala~~~

sunshine
KERABAT SENIOR
KERABAT SENIOR

Jawatan : etudiante
Gender : Female
Jumlah Post : 469
Umur : 30
Tarikh Register : 19/02/2009
Reputation : 3
Points : 3256

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by rieyna168 on Tue 23 Jun 2009, 5:46 am

gud murning apayed...
mak aihhh! siap nak ngorat2 lagi sun ni yer. ehehe..

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8183

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by sunshine on Tue 23 Jun 2009, 6:20 am

ahakksss....
mane la tau sis...tuah bdn...wakakaka...
bro....guwau je ye..

sunshine
KERABAT SENIOR
KERABAT SENIOR

Jawatan : etudiante
Gender : Female
Jumlah Post : 469
Umur : 30
Tarikh Register : 19/02/2009
Reputation : 3
Points : 3256

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by apayed on Tue 23 Jun 2009, 8:07 am

@akoizer wrote:
@apayed wrote:
@akoizer wrote:
@apayed wrote:oklah tu...
tahun depa dengar kata melaka tuan rumah lak..
sabah pon dengar gak jadi tuan rumah

hai...sabah ma c pki kuda tua..

menang kalah adatlah....
kkm buat sukan pon untuk eratkan silatulrahim macam forum ni btl tak???

bukan pasal kalah @ menang bro tp,...bg peluang la org len jln2....ni muka sama sj...

macam tu ker???
emmmmmmmm ni yang susah ni...kat mana2 pon ada politik...
kenalah lawan sikit macam iii buat hehehehe

apayed
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 158
Umur : 34
Tarikh Register : 07/05/2009
Reputation : 0
Points : 2943

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by apayed on Tue 23 Jun 2009, 8:08 am

@sunshine wrote:ai tuan umah....nk ngorat leh?
ngorat kucin dia...lalalalala~~~
hai....kucing i tak belalah allergic heheheheh

apayed
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 158
Umur : 34
Tarikh Register : 07/05/2009
Reputation : 0
Points : 2943

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by akoizer on Tue 23 Jun 2009, 8:14 am

Ooooo...ada unsur politik jg ka tu?

akoizer
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Jawatan : PARAMBULATOR.
Gender : Male
Jumlah Post : 1086
Umur : 37
Tarikh Register : 14/05/2009
Reputation : 6
Points : 3925

Character sheet
Mutiara Kata saya: PERKHIDMATAN PENYAYANG, KERJA BERPASUKAN & PROFESIONALISME.

View user profile http://s.liddy@yahoo.com

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by apayed on Tue 23 Jun 2009, 8:16 am

tetap ader bro..kat mana2 pon ada..diorng ada jarung besar2 dah nak cucuk org atas...tu sebab org lain takleh nak join...tak pandai main pon leh wakil negeri..pastu p lawan kalah...buat malu je tiap game balik tak dapat medal tul tak bro..??

apayed
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 158
Umur : 34
Tarikh Register : 07/05/2009
Reputation : 0
Points : 2943

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by rieyna168 on Tue 23 Jun 2009, 8:20 am

naper xbela kucing apayed..kucing tiut lah..hehe.

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8183

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by apayed on Tue 23 Jun 2009, 8:23 am

@rieyna168 wrote:naper xbela kucing apayed..kucing tiut lah..hehe.

susahlah....keje shiff tkder masa nak tgk2 kucing...

taknak kucing terabai nanti hehehhe.....

apayed
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 158
Umur : 34
Tarikh Register : 07/05/2009
Reputation : 0
Points : 2943

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by sunshine on Tue 23 Jun 2009, 9:08 pm

@apayed wrote:
@rieyna168 wrote:naper xbela kucing apayed..kucing tiut lah..hehe.

susahlah....keje shiff tkder masa nak tgk2 kucing...

taknak kucing terabai nanti hehehhe.....

ehem....kite leh jg kn.....tul x kak rina??
hehehehe...

sunshine
KERABAT SENIOR
KERABAT SENIOR

Jawatan : etudiante
Gender : Female
Jumlah Post : 469
Umur : 30
Tarikh Register : 19/02/2009
Reputation : 3
Points : 3256

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by rieyna168 on Wed 24 Jun 2009, 2:41 am

haahahaha sun, bg sun je lah jaga, xleh dorang jaga wooo, kang berebut lak, sian kucin tu kena pilih2 tuan..hehehe..

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8183

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by apayed on Wed 24 Jun 2009, 8:49 am

klau ada org sanggup jaga takpalah...

jgn jaga saje je kena buang najis sama yer... Very Happy

apayed
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 158
Umur : 34
Tarikh Register : 07/05/2009
Reputation : 0
Points : 2943

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by rieyna168 on Wed 24 Jun 2009, 12:16 pm

lor...dah apayed bubuh kat jawatan selain dr paramedik tu "TUKANG CUCI" jadi kitaorg just jaga je lah... gelak sakan

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8183

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by sunshine on Wed 24 Jun 2009, 2:10 pm

@rieyna168 wrote:lor...dah apayed bubuh kat jawatan selain dr paramedik tu "TUKANG CUCI" jadi kitaorg just jaga je lah... gelak sakan

tul tu kak.....setuju sgt2...hahahaha...

sunshine
KERABAT SENIOR
KERABAT SENIOR

Jawatan : etudiante
Gender : Female
Jumlah Post : 469
Umur : 30
Tarikh Register : 19/02/2009
Reputation : 3
Points : 3256

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by apayed on Wed 24 Jun 2009, 2:49 pm

aik...aik...baca tak habis tu....
cuba baca sampai habis...
tukang cuci apa tu???cuci kucing ke pesakit.. Very Happy

apayed
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 158
Umur : 34
Tarikh Register : 07/05/2009
Reputation : 0
Points : 2943

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by Cik Pah on Thu 25 Jun 2009, 3:54 am

sal2 tuan tanah....

hang kerja jahit manjahit...wahhhhh leh bukak tailor tuh nk dekat raya nih...hehehe

----Forum Paramedik Malaysia-----






KeYakiNaN uBat BaGi PenYaKiT

Cik Pah
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : MLT
Gender : Female
Jumlah Post : 1966
Umur : 35
Tarikh Register : 07/11/2006
Reputation : 12
Points : 4165

Character sheet
Mutiara Kata saya: cHaiyoOoOk!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by sunshine on Thu 25 Jun 2009, 3:55 am

@apayed wrote:aik...aik...baca tak habis tu....
cuba baca sampai habis...
tukang cuci apa tu???cuci kucing ke pesakit.. Very Happy

xde tulis pon....tulis tukang cuci,
maksudnya....in general la....hahahaha...

sunshine
KERABAT SENIOR
KERABAT SENIOR

Jawatan : etudiante
Gender : Female
Jumlah Post : 469
Umur : 30
Tarikh Register : 19/02/2009
Reputation : 3
Points : 3256

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by rieyna168 on Thu 25 Jun 2009, 7:55 am

hehehe apayed... kucing pun pesakit woooo,sbb tu rina ngan sun tlg2 jaga, jadi yg tukang cuci lak apayed..ekekeke.

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8183

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by apayed on Thu 25 Jun 2009, 6:01 pm

ini semua tidak adil.... Mad

apayed
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 158
Umur : 34
Tarikh Register : 07/05/2009
Reputation : 0
Points : 2943

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by aieyda on Thu 25 Jun 2009, 7:26 pm

@sunshine wrote:ai tuan umah....nk ngorat leh?
ngorat kucin dia...lalalalala~~~

sempat lagi ko sunshine nak ngorat ye....
balik umah cepat,mak suh balik!!!
hahahaa

aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4125
Umur : 32
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5209

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by rieyna168 on Fri 26 Jun 2009, 12:16 pm

@apayed wrote:ini semua tidak adil.... Mad

apa yg tak adil tu apayed..heheher..

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8183

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by apayed on Fri 26 Jun 2009, 5:15 pm

manalah adil...kena jaga kucing sorng2 pastu orang lain dok saja jer...lebih baik jaga panda hehehehe

apayed
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 158
Umur : 34
Tarikh Register : 07/05/2009
Reputation : 0
Points : 2943

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by aieyda on Fri 26 Jun 2009, 5:59 pm

@apayed wrote:manalah adil...kena jaga kucing sorng2 pastu orang lain dok saja jer...lebih baik jaga panda hehehehe

waaaahhh...
ada owg nak jaga panda ke..
muhuhuhu..tergaru gila aku kak rieyna..hahahaaa
kan aku dah ckp,jaga panda lagi sng..tgk dia golek2 je..hahahaaa

aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4125
Umur : 32
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5209

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by Sponsored content Today at 2:59 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum