FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Page 4 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by rieyna168 on Sat 27 Jun 2009, 4:15 am

jaga panda?? ehem-ehem..ayat nak mengayat ker tu..hahahaha..

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8179

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by apayed on Sat 27 Jun 2009, 4:42 am

jgn salah paham lah ,,,,,,,hehehhee

apayed
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 158
Umur : 34
Tarikh Register : 07/05/2009
Reputation : 0
Points : 2939

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by rieyna168 on Sat 27 Jun 2009, 4:52 am

hehehehe apayed,byk2 minatang,panda gak u nak jaga ek..tu yg ada salah faham sikit tadi tu. Razz

oppps!lupa lak.gud murning..

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8179

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by apayed on Sat 27 Jun 2009, 4:56 am

good morning....macam best ja panda...dok tergolek-golek hehehehe

apayed
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 158
Umur : 34
Tarikh Register : 07/05/2009
Reputation : 0
Points : 2939

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by rieyna168 on Sat 27 Jun 2009, 4:58 am

kucen pun suka golek2 pe.. Razz

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8179

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by apayed on Sat 27 Jun 2009, 7:37 am

@rieyna168 wrote:kucen pun suka golek2 pe.. Razz
kucing tak best kecik....peluk tak puas...

apayed
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 158
Umur : 34
Tarikh Register : 07/05/2009
Reputation : 0
Points : 2939

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by aieyda on Sat 27 Jun 2009, 12:42 pm

@rieyna168 wrote:jaga panda?? ehem-ehem..ayat nak mengayat ker tu..hahahaha..

hahahaa...
klau nak mengayat dah lama aku ayat si apayed ni kak rieyna..
hahahaa..
tak payah tgu dia ayat aku dlu..hahahahaa
opss...oberdos lak aku..muhuhu

aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4125
Umur : 32
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5205

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by aieyda on Sat 27 Jun 2009, 12:43 pm

@apayed wrote:good morning....macam best ja panda...dok tergolek-golek hehehehe

hehehe..tu panda senang hati..hahahahaaa

aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4125
Umur : 32
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5205

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by rieyna168 on Sat 27 Jun 2009, 4:55 pm

@apayed wrote:
@rieyna168 wrote:kucen pun suka golek2 pe.. Razz
kucing tak best kecik....peluk tak puas...

peluk kucen tak puas?hahahhahaa.. no komen.. Smile

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8179

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by apayed on Sat 27 Jun 2009, 8:38 pm

heheheheh....

apayed
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 158
Umur : 34
Tarikh Register : 07/05/2009
Reputation : 0
Points : 2939

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by rieyna168 on Thu 02 Jul 2009, 3:19 pm

salam2 berlapik ngan apayed... Very Happy
keja ker time ni..

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8179

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by apayed on Thu 02 Jul 2009, 4:10 pm

hari ni keje gak macam biasalah...

kalau minta cuti barulah dapat cuti...

apayed
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 158
Umur : 34
Tarikh Register : 07/05/2009
Reputation : 0
Points : 2939

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by rieyna168 on Thu 02 Jul 2009, 4:13 pm

hehehe,ingtkan keja shift..

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8179

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by apayed on Fri 03 Jul 2009, 5:01 am

mmg keje shift...

apayed
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 158
Umur : 34
Tarikh Register : 07/05/2009
Reputation : 0
Points : 2939

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by rieyna168 on Fri 03 Jul 2009, 6:36 am

heheh,kalau keja shift.hari2 biasa pun ada day off apayed. Razz

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8179

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by apayed on Fri 03 Jul 2009, 7:55 am

apa maksud awak??

apayed
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 158
Umur : 34
Tarikh Register : 07/05/2009
Reputation : 0
Points : 2939

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by rieyna168 on Fri 03 Jul 2009, 2:09 pm

kan ker keja shift xsemestinya off hari sabtu / ahad kan...hari bekerja opis hour pun ada off...sbb tu rina tanya keja ker tak hari ni...

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8179

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by apayed on Fri 03 Jul 2009, 5:23 pm

oooo..memang lah...off tak kira ari pa diorng nak letak..
tapi off pon buat ot lah..kalau minta baru leh cuti...

apayed
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 158
Umur : 34
Tarikh Register : 07/05/2009
Reputation : 0
Points : 2939

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by rieyna168 on Sat 04 Jul 2009, 2:41 am

rajin wat ot lah kiranya ni ek...bestnya dpt wat ot.. Razz

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8179

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by apayed on Sat 04 Jul 2009, 4:06 am

dah takder org kena buatlah....
amo tak ramailah....macam nilah nasib baan..hehehehe

apayed
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 158
Umur : 34
Tarikh Register : 07/05/2009
Reputation : 0
Points : 2939

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by rieyna168 on Sat 04 Jul 2009, 9:12 am

kat tmpt keja rina pun mcm tu gak...dorang byk ambik ot.tp kengkadang dibayar ngan duit...ada masanya dibayar ngan cuti.

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8179

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by apayed on Sat 04 Jul 2009, 4:35 pm

macam tulah amo kat a&e kalau nak tau...
susah cuti sikit,,

apayed
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 158
Umur : 34
Tarikh Register : 07/05/2009
Reputation : 0
Points : 2939

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by apayed on Tue 07 Jul 2009, 9:33 am

mana pi rakan2 ku ni.??? Question

apayed
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 158
Umur : 34
Tarikh Register : 07/05/2009
Reputation : 0
Points : 2939

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by tomyejam on Fri 01 Jan 2010, 6:17 am

epi new year apayed







tomyejam
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Jawatan : VaMpiRe (TWILIGHT) a.k.a A.M.0
Gender : Male
Jumlah Post : 2452
Umur : 35
Tarikh Register : 26/10/2009
Reputation : 6
Points : 5353

View user profile

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by rieyna168 on Sat 02 Jan 2010, 7:48 am

happy new year apayed...

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8179

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: salam semua...sesiapa nak sembang2 n tanya2 apa2 tentang diri ni.mailah...

Post by Sponsored content Today at 4:55 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 4 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum