FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

Blog Anti Malaysia..

Page 2 of 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Blog Anti Malaysia..

Post by fasha_wanna on Sun 28 Jun 2009, 4:52 pm

@m_azmir90 wrote:X tau la nape kak...
Itu la manusia asia tenggare ni..
Kita ni austranesian..
Satu kaun yg berasal dari taiwan..
Sesame berhijrah kat sia tenggara ni..
Itu pon nak gadoh2 g...

huh???

----Forum Paramedik Malaysia-----




-GiGi wAriSAn KitA.. BeRSamA KitA MeNjaGA- Very Happy

fasha_wanna
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : part tym rempit n car race :P
Gender : Female
Jumlah Post : 2733
Umur : 30
Tarikh Register : 06/01/2008
Reputation : 36
Points : 6216

Character sheet
Mutiara Kata saya: ~~we can never change our past but we can always choose our future..~~

View user profile http://profiles.friendster.com

Back to top Go down

Re: Blog Anti Malaysia..

Post by Nazri on Sun 28 Jun 2009, 4:58 pm

kita ada jati diri bangsa Aryan jg.......xsama dgn mrk walaupun sama2 berhijrah///////

Nazri
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Trainer and Consultant-Mind, Personal Financial and Business
Gender : Male
Jumlah Post : 587
Umur : 38
Tarikh Register : 17/06/2007
Reputation : 10
Points : 4139

Character sheet
Mutiara Kata saya:

View user profile http://www.facebook.com/Nazri Kadir http://www.berfikirgayatrump.com

Back to top Go down

Re: Blog Anti Malaysia..

Post by m_azmir90 on Sun 28 Jun 2009, 5:01 pm

Org Austronesian ni org yg berckp base Austronesian..
Majoriti dari rkyatnyer dari taiwan...
Tgk artikel http://en.wikipedia.org/wiki/Austronesian_people

m_azmir90
KERABAT SUPER SENIOR
KERABAT SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : Pharmacist Assistant
Gender : Male
Jumlah Post : 642
Umur : 26
Tarikh Register : 04/06/2009
Reputation : 3
Points : 3509

Character sheet
Mutiara Kata saya: We does't know about our future but we can predict and change it.

View user profile

Back to top Go down

Re: Blog Anti Malaysia..

Post by fasha_wanna on Sun 28 Jun 2009, 7:57 pm

owhhh...

----Forum Paramedik Malaysia-----




-GiGi wAriSAn KitA.. BeRSamA KitA MeNjaGA- Very Happy

fasha_wanna
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : part tym rempit n car race :P
Gender : Female
Jumlah Post : 2733
Umur : 30
Tarikh Register : 06/01/2008
Reputation : 36
Points : 6216

Character sheet
Mutiara Kata saya: ~~we can never change our past but we can always choose our future..~~

View user profile http://profiles.friendster.com

Back to top Go down

Re: Blog Anti Malaysia..

Post by m_azmir90 on Mon 29 Jun 2009, 2:28 am

Kita adalah bangsa yg sering dperkatakan oleh nabi iaitu pandang la ke timur... Sbb mase zaman rasulullah, heritage kita maseh lagi kat taiwan..
Rse2nyer la kalo ikut peradaban alam...
Kita same2 maju..
Kalo ikutkan teori sy la kan, org melayu yg tggl kat tanah melayu ni jenis yg pemalas. Oleh itu, mereka ni hya menetap di semennjung n x mau pergi ke pulau2 di sekitar asia tenggara...
Manakala org austeranian yg lagi jauh dari tanah melayu adalah yg rajin...
Cnthnyer, tgk org indon wat keje je la...
Org filifina pon ramai yg pandai2 n rajin kan?
Negara kita ni maju pon sebb ade palembang dari indon dtg ke melaka n pihak british yg bwk migran cina. Kalo x semennjung melayu x kan maju.
Saya bkn nak merendahkan bangsa kita tp itula hakikatnyer..

m_azmir90
KERABAT SUPER SENIOR
KERABAT SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : Pharmacist Assistant
Gender : Male
Jumlah Post : 642
Umur : 26
Tarikh Register : 04/06/2009
Reputation : 3
Points : 3509

Character sheet
Mutiara Kata saya: We does't know about our future but we can predict and change it.

View user profile

Back to top Go down

Re: Blog Anti Malaysia..

Post by rubaniibrahim on Mon 29 Jun 2009, 5:23 am

yang penduduk asal adalah orang asli dan kaum peribumi.....

rubaniibrahim
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : Penolong Pegawai Perubatan
Gender : Male
Jumlah Post : 182
Umur : 62
Tarikh Register : 21/02/2009
Reputation : 10
Points : 3048

Character sheet
Mutiara Kata saya: ALLAH TAHU SEGALA2NYA...

View user profile http://www.facebook.com/edtaccount.php http://www.tagged.com/jlq5083

Back to top Go down

Re: Blog Anti Malaysia..

Post by m_azmir90 on Mon 29 Jun 2009, 7:25 am

Btol2..
Org yg pertama menetap kat tanah melayu ialah kaum negrito...
Mereka berkulit gelap n rmbut mereka kriting.
Selalu duduk dalam hutan dan mmburu.
Kita merupakan org nelayan/laut yg berdagang ke tanah melayu.
Kaum kita selalunya berada di persisiran pantai dan merupakan antara kaum yg nyk memajukan asia tenggara ni...

m_azmir90
KERABAT SUPER SENIOR
KERABAT SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : Pharmacist Assistant
Gender : Male
Jumlah Post : 642
Umur : 26
Tarikh Register : 04/06/2009
Reputation : 3
Points : 3509

Character sheet
Mutiara Kata saya: We does't know about our future but we can predict and change it.

View user profile

Back to top Go down

Re: Blog Anti Malaysia..

Post by fasha_wanna on Mon 29 Jun 2009, 2:12 pm

@m_azmir90 wrote:Btol2..
Org yg pertama menetap kat tanah melayu ialah kaum negrito...
Mereka berkulit gelap n rmbut mereka kriting.
Selalu duduk dalam hutan dan mmburu.
Kita merupakan org nelayan/laut yg berdagang ke tanah melayu.
Kaum kita selalunya berada di persisiran pantai dan merupakan antara kaum yg nyk memajukan asia tenggara ni...

lbey kurang cam org asli yg de skrang ni la ehh??

----Forum Paramedik Malaysia-----




-GiGi wAriSAn KitA.. BeRSamA KitA MeNjaGA- Very Happy

fasha_wanna
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : part tym rempit n car race :P
Gender : Female
Jumlah Post : 2733
Umur : 30
Tarikh Register : 06/01/2008
Reputation : 36
Points : 6216

Character sheet
Mutiara Kata saya: ~~we can never change our past but we can always choose our future..~~

View user profile http://profiles.friendster.com

Back to top Go down

Re: Blog Anti Malaysia..

Post by m_azmir90 on Mon 29 Jun 2009, 3:04 pm

Btol2..
bnde ni dipetik dari buku sejarah melayu akak saya mase dia STPM lu...
Best gak bace buku tu.. Hehe

m_azmir90
KERABAT SUPER SENIOR
KERABAT SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : Pharmacist Assistant
Gender : Male
Jumlah Post : 642
Umur : 26
Tarikh Register : 04/06/2009
Reputation : 3
Points : 3509

Character sheet
Mutiara Kata saya: We does't know about our future but we can predict and change it.

View user profile

Back to top Go down

Re: Blog Anti Malaysia..

Post by Nazri on Mon 29 Jun 2009, 3:17 pm

azmir..............................fakta sbnr.kita bangsa yg agung.....................aryan......

Nazri
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Trainer and Consultant-Mind, Personal Financial and Business
Gender : Male
Jumlah Post : 587
Umur : 38
Tarikh Register : 17/06/2007
Reputation : 10
Points : 4139

Character sheet
Mutiara Kata saya:

View user profile http://www.facebook.com/Nazri Kadir http://www.berfikirgayatrump.com

Back to top Go down

Re: Blog Anti Malaysia..

Post by sweetcouple on Mon 29 Jun 2009, 3:30 pm

Buat nazri..
anda dah pergi ke laman web tersebut?? tentu anda terkejut dengan hinaan mereka pada kita..tu yang wat saya panas hati pada mereka.. hakikat sebenarnya, bangsa kita malaysia yang terdidik dengan penuh etika,budi bahasa,tutur kata, sopan santun dan menghormati sesama kita.. Very Happy

sweetcouple
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : penyelidik
Gender : Female
Jumlah Post : 1144
Umur : 30
Tarikh Register : 24/06/2009
Reputation : 17
Points : 4084

Character sheet
Mutiara Kata saya: there's only one in my life..only you.

View user profile

Back to top Go down

Re: Blog Anti Malaysia..

Post by Nazri on Mon 29 Jun 2009, 4:00 pm

@sweetcouple wrote:Buat nazri..
anda dah pergi ke laman web tersebut?? tentu anda terkejut dengan hinaan mereka pada kita..tu yang wat saya panas hati pada mereka.. hakikat sebenarnya, bangsa kita malaysia yang terdidik dengan penuh etika,budi bahasa,tutur kata, sopan santun dan menghormati sesama kita.. Very Happy

yer sweet......sy dh p ke forum yg menghina Mlaysia dan mau menyerang ngr kita.................ttg kekuatan tentera mrk mmg sy sedia maklum....tp untuk mrk menang dgn kita....terlalu jauh kemenangan itu buat mereka.......
...
kita kekalkanlah keagungan bangsa kita dan agama Islam kita..dengan ini...mALAYSIA akan sentiasa dibawah naungaNYA...

cuma sekarang...minta kerajaan benar2 bertegas untuk menyekat pendatang asing ni......

Nazri
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Trainer and Consultant-Mind, Personal Financial and Business
Gender : Male
Jumlah Post : 587
Umur : 38
Tarikh Register : 17/06/2007
Reputation : 10
Points : 4139

Character sheet
Mutiara Kata saya:

View user profile http://www.facebook.com/Nazri Kadir http://www.berfikirgayatrump.com

Back to top Go down

Re: Blog Anti Malaysia..

Post by sweetcouple on Mon 29 Jun 2009, 4:11 pm

betol..tu..kita harus menyarankan kerajaan memberhentikan kemasukan pendatang asing terutama dari indonesia..ambalat!!!!!!

malaysiaku tanahair ku..bumiku yang tercinta...cheers

sweetcouple
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : penyelidik
Gender : Female
Jumlah Post : 1144
Umur : 30
Tarikh Register : 24/06/2009
Reputation : 17
Points : 4084

Character sheet
Mutiara Kata saya: there's only one in my life..only you.

View user profile

Back to top Go down

Re: Blog Anti Malaysia..

Post by Nazri on Mon 29 Jun 2009, 4:29 pm

yer betul tu........sudah masanya kita halau mereka kuar

Nazri
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Trainer and Consultant-Mind, Personal Financial and Business
Gender : Male
Jumlah Post : 587
Umur : 38
Tarikh Register : 17/06/2007
Reputation : 10
Points : 4139

Character sheet
Mutiara Kata saya:

View user profile http://www.facebook.com/Nazri Kadir http://www.berfikirgayatrump.com

Back to top Go down

Re: Blog Anti Malaysia..

Post by m_azmir90 on Tue 30 Jun 2009, 1:51 am

Kita bangsa aryan ek?
Penah dgr tp x tau...
Kalo baca wikipedia pon dia originated dari indo-iran... Mcm afghanistan, india n lelain tu...

m_azmir90
KERABAT SUPER SENIOR
KERABAT SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : Pharmacist Assistant
Gender : Male
Jumlah Post : 642
Umur : 26
Tarikh Register : 04/06/2009
Reputation : 3
Points : 3509

Character sheet
Mutiara Kata saya: We does't know about our future but we can predict and change it.

View user profile

Back to top Go down

Re: Blog Anti Malaysia..

Post by rieyna168 on Tue 30 Jun 2009, 5:31 am

Cerita ttg blog anti malaysia mmg hangat diperkatakn..soalnya skrg,adakah benar web tersebut diasaskn oleh org indonesia, maybe gak dorang yg wat blog tersebut..tp mungkin ada pihak2 tertentu saja nak menambah minyak didalam api.kengkadang,benda2 yg ada di internet xboleh dipercaya bulat2.sebaiknya kita sama2 menghormati supaya keamanan dapat dikekalkan.

Xleh kita nak lancarkan perang tanpa usul periksa.yg lawaknya dlm byk2 web anti malaysia yg wujud tu,rina terbaca yg malaysia dipanggil malingsia.nama ni wujud sebab mereka xnak dipanggil indon.


Last edited by rieyna168 on Wed 12 Aug 2009, 9:41 am; edited 1 time in total

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8184

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: Blog Anti Malaysia..

Post by sweetcouple on Tue 30 Jun 2009, 7:27 am

bukan setakat malingsia..dorang panggil rakyat kita ni MALON...
mungkin geram ngan rakyat kita panggil dorang INDON..apelah bangang sangat dorang tu..dah memang nama negara INDONESIA...jadi rakyat kita singkatkan panggil INDON..dorang pulak sesuka hati nak panggil kita MALON..maybe dorang kat sane memang tak beli insuran kot...kalau mati katak free je kot..hm...dorang kat sane pun berperang sesama sendiri..lagi nak ganggu negara kita..dorang juga salahkan negara kita sebab AZHARI tu juga..Jamaah Islamiah tu..pengebom berani mati...
argh..wat ever it's is..berani dorang usik malaysia..siaplah dorang...

~diriku sayangkan malaysia~

sweetcouple
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : penyelidik
Gender : Female
Jumlah Post : 1144
Umur : 30
Tarikh Register : 24/06/2009
Reputation : 17
Points : 4084

Character sheet
Mutiara Kata saya: there's only one in my life..only you.

View user profile

Back to top Go down

Re: Blog Anti Malaysia..

Post by Nazri on Tue 30 Jun 2009, 5:28 pm

aryan.......kita bukan jati bangsa aryan....namum konsep aryan terpakain untuk kita bangsa Melayu jati di nusantara ini..bukannya etnik2 dari Indon...


Malingsia adalah ayat yg menghina kita sebagai penyamun,,,,penjenayah..iainya digunakan sebagai PERANG SARAF terhadap bangsa Melayu oleh bangsa Indon....

Nazri
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Trainer and Consultant-Mind, Personal Financial and Business
Gender : Male
Jumlah Post : 587
Umur : 38
Tarikh Register : 17/06/2007
Reputation : 10
Points : 4139

Character sheet
Mutiara Kata saya:

View user profile http://www.facebook.com/Nazri Kadir http://www.berfikirgayatrump.com

Back to top Go down

Re: Blog Anti Malaysia..

Post by aieyda on Tue 30 Jun 2009, 6:29 pm

dari dulu lagi downg berang sbb malaysia tak gabung dgn indonesia jadi satu gagasan..
kalau la bersatu negara dgn downg,sesak la kat tanah melayu nih..muhuhu

aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4125
Umur : 32
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5210

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

Re: Blog Anti Malaysia..

Post by Nazri on Tue 30 Jun 2009, 6:56 pm

@aieyda wrote:dari dulu lagi downg berang sbb malaysia tak gabung dgn indonesia jadi satu gagasan..
kalau la bersatu negara dgn downg,sesak la kat tanah melayu nih..muhuhu

betul tu...impian mereka dulu nak wujudkan indonesia raya....ttp hasrat ini gagal...kalau tidak.....merana lah hidup kita sekarang...

Nazri
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Trainer and Consultant-Mind, Personal Financial and Business
Gender : Male
Jumlah Post : 587
Umur : 38
Tarikh Register : 17/06/2007
Reputation : 10
Points : 4139

Character sheet
Mutiara Kata saya:

View user profile http://www.facebook.com/Nazri Kadir http://www.berfikirgayatrump.com

Back to top Go down

Re: Blog Anti Malaysia..

Post by aieyda on Tue 30 Jun 2009, 7:04 pm

@Nazri wrote:
@aieyda wrote:dari dulu lagi downg berang sbb malaysia tak gabung dgn indonesia jadi satu gagasan..
kalau la bersatu negara dgn downg,sesak la kat tanah melayu nih..muhuhu

betul tu...impian mereka dulu nak wujudkan indonesia raya....ttp hasrat ini gagal...kalau tidak.....merana lah hidup kita sekarang...

tu pasal..sib bek tunku abd rahman bijok...
kalau tak hari2 la kita beraya..hahahahahaaaaa

aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4125
Umur : 32
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5210

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

Re: Blog Anti Malaysia..

Post by Nazri on Tue 30 Jun 2009, 7:14 pm

kalau beraya tiap2 hari..ok gak...makin laku la rendang kita..untung banyak.... Very Happy

Nazri
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Trainer and Consultant-Mind, Personal Financial and Business
Gender : Male
Jumlah Post : 587
Umur : 38
Tarikh Register : 17/06/2007
Reputation : 10
Points : 4139

Character sheet
Mutiara Kata saya:

View user profile http://www.facebook.com/Nazri Kadir http://www.berfikirgayatrump.com

Back to top Go down

Re: Blog Anti Malaysia..

Post by aieyda on Tue 30 Jun 2009, 8:08 pm

hahahaa...
tukang jahit pun kaya..hahahaa

aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4125
Umur : 32
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5210

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

Re: Blog Anti Malaysia..

Post by Nazri on Tue 30 Jun 2009, 8:35 pm

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy ye lar..ramai yg makin kaya nanati..termasukla tukang buat mercun..bunga api......

Nazri
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Trainer and Consultant-Mind, Personal Financial and Business
Gender : Male
Jumlah Post : 587
Umur : 38
Tarikh Register : 17/06/2007
Reputation : 10
Points : 4139

Character sheet
Mutiara Kata saya:

View user profile http://www.facebook.com/Nazri Kadir http://www.berfikirgayatrump.com

Back to top Go down

Re: Blog Anti Malaysia..

Post by rieyna168 on Wed 01 Jul 2009, 4:06 am

kisah pasal blog2 yg antimalaysia ni,boleh dibincang tapi jgn terlalu emosi sgt sehingga kita memarakkan api yg baru menyala.. seelokkan,kita sama2 cari inisiatif utk meredakan pertelingkahan.tambahan,blog itu dibangunkan oleh sejumlah kecil mereka2 yg suka pada pergaduhan.byk lagi yg suka kedamaian tu termasuklah kita kan.

Islam itu agama yg suka pada kedamaian.. Razz


Last edited by rieyna168 on Wed 12 Aug 2009, 9:40 am; edited 1 time in total

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8184

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: Blog Anti Malaysia..

Post by Sponsored content Today at 12:46 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum