FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

Dari MeJa KaiNKaPaN

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down

Dari MeJa KaiNKaPaN

Post by kainkapan on Wed 15 Jul 2009, 3:46 pm

sal2

Apa kabar semua forumer...

maybe sedikit sedih...tapi sesaje nak menulis nak asah bakat menulis..hahaha
gelak sakan

next time saya menulis lagi ya... nak lawan Lord Vladimir nih...hahaha... jgn marah Lord ya...
lol!




SENANDUNG JIWA KACAU
!!!


Seandainya aku sudah
tiada nanti..Maafkanlah aku!

Kehilangan aku bukan
bererti aku sudah tidak sayang..

Tapi kerana kejahilan
ku sendiri yg tidak mengerti hakikat sebuah percintaan dan hidup ini.

Apa yg dirimu alami takde la teruk dari apa yg
ku rasakan saat ini.

Jgn katakan dirimu tak bermakna bagiku...Itu
SALAH!!

Dirimu amat bermakna juga terlalu bererti
bagiku...

malah terlalu aku hargai kehadiranmu dlm
hidupku..

Detik kita bersama
punya seribu kenangan..

namun ianya tak pernah terakam di mana2,waima
sekeping gambar..

melainkan hanya di kotak memori minda ku yang
kacau taktala ini..

Hanya ku sahaja yg mengerti perasaan ini..

Kau memang takkan paham punya sebab ni aku
punya JIWA..
Aku... Dan juga dirimu.. Telah berkali kali terluka..
LUKA di hati beb,bukan luka kat jari tau..

Itu semua kerana
sifat EGO yg kita sama-sama miliki..
Kau punya EGO lagi
tinggi sikit kot..hahaha!!!

Tapi tahukah
kau,kerana sikap itu lah kita saling merindu bila saat kita
"bercakaran"...

Ibarat menunggu
munculnya bintang di balik awan semasa musim tengkujuh di Kelantan..
Begitulah manisnya
percintaan kita kan?
Nasib baik aku tak kena kencing manis.hohoho…!!

Sedikit pun tak
pernah rasa jemu atau terbuang waktu,malah kehadiranmu sentiasa aku nantikan
dan ku tunggu2..tapi tak sampai2 pon..!
Mujurlah ada ASTRO –
Macam2 ada, buat pengubat sepiku!!!!

Termanggu2 aku
sendirian.. Mengharapkan sentuhan cintamu datang menemani dan menyelimuti
hari2ku yg kian lesu..

SUNGGUH....kata2 ini
msh tak dpt utk menggambarkan sedalam mana cinta dan kasihku pada dirimu..

Aku bukanlah seorang
penyair,ku tak pandai bermadah pujangga..
Namun setiap yg ku
tulis ini lahirnya dari hatiku ini..

Kalaulah aku seorang
pelukis..

Akan ku lakarkan
setiap isi hatiku di atas kanvas yg putih,agar kau dpt tatap dan fahami apa yg
tersirat di hatiku ini,tu pun kalau kau tau menghargai seni la kan..

Malangnya ku bukan
pelukis.. Cukuplah dgn cinta yg kuberi..

Andainya kau benar2 menyayangi diriku ini,pasti
kau mengerti akan diri ini..

Aku hanyalah pencinta
yg mencintai dlm diam..

Kenapalah aku tidak
boleh menghentikan masa,agar dpt ku hentikan masa di saat2 kita bahagia dulu
supaya boleh kita kekal selamanya begitu..

Aku tidak mahu kehilanganmu…kerna aku tak
pandai mencari benda hilang,
Tapi ada la kenal bomoh yang handal kalau nak
tilik benda hilang tuh..INSYA ALLAH boleh di usahakan....

Namun aku tak punya

hak utk menghalang keputusanmu..

Tulus dari hatiku..

Aku mendoakan agar kau bahagia selalu..
Semoga kau beroleh
kebahagian yg kau impikan dulu tu..

Andai kau rindu

padaku,ingatlah aku lah orang pernah mencuri dan melukai hatimu..

Salam rindu dariku yg
kini bergelap kerana telah kau curi cahaya hidupku..



KaiNKaPaN ® welcome welcome




Last edited by kainkapan on Wed 15 Jul 2009, 3:54 pm; edited 1 time in total (Reason for editing : type setting)

kainkapan
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : PenGGaLi KuBuR
Gender : Male
Jumlah Post : 326
Umur : 35
Tarikh Register : 14/05/2007
Reputation : 3
Points : 3953

Character sheet
Mutiara Kata saya: MALU mu ialah mahkota yang tidak perlukan singgahsana tetapi ia berkuasa menjaga diri dan nama, Tiada siapa yang dapat merampasnya melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

View user profile

Back to top Go down

Re: Dari MeJa KaiNKaPaN

Post by Lord Vlad on Thu 16 Jul 2009, 7:26 am

xdak hal... persaingan sihat... hehehehe....

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5023

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Dari MeJa KaiNKaPaN

Post by jue on Thu 16 Jul 2009, 8:41 am

hehehe best la kainkapan punya hasil nukilan hati

sedih ada + lawok ada + jiwang ada = nukilan yang tak kerinng gusi bila
membacanya

teruskan......

----Forum Paramedik Malaysia-----




kegagalan selalunya disebabkan oleh gerun dan ketakutan

jue
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : kaki tangan krjaan
Gender : Female
Jumlah Post : 525
Umur : 37
Tarikh Register : 01/11/2007
Reputation : 11
Points : 3030

Character sheet
Mutiara Kata saya: hiasi peribadi molekkan pekerti

View user profile

Back to top Go down

Re: Dari MeJa KaiNKaPaN

Post by fasha_wanna on Thu 16 Jul 2009, 8:47 am

ada bakat Very Happy

----Forum Paramedik Malaysia-----




-GiGi wAriSAn KitA.. BeRSamA KitA MeNjaGA- Very Happy

fasha_wanna
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : part tym rempit n car race :P
Gender : Female
Jumlah Post : 2733
Umur : 30
Tarikh Register : 06/01/2008
Reputation : 36
Points : 6216

Character sheet
Mutiara Kata saya: ~~we can never change our past but we can always choose our future..~~

View user profile http://profiles.friendster.com

Back to top Go down

Re: Dari MeJa KaiNKaPaN

Post by HH on Thu 16 Jul 2009, 10:52 am

nanti kita paramedik join GAPENA - atau buat persatuan sendiri - GAPEPA

hehehe..ader seni penulisan jugak kainkapan..teruskan

HH
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Jawatan : PPP
Gender : Male
Jumlah Post : 376
Umur : 39
Tarikh Register : 06/05/2007
Reputation : 19
Points : 4142

View user profile

Back to top Go down

Re: Dari MeJa KaiNKaPaN

Post by kainkapan on Fri 17 Jul 2009, 3:38 pm

seni kerana hati pernah terluka.... huhuhu

nantikan lagi ya................ insya allah ku akan berkarya lagi...

kainkapan
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : PenGGaLi KuBuR
Gender : Male
Jumlah Post : 326
Umur : 35
Tarikh Register : 14/05/2007
Reputation : 3
Points : 3953

Character sheet
Mutiara Kata saya: MALU mu ialah mahkota yang tidak perlukan singgahsana tetapi ia berkuasa menjaga diri dan nama, Tiada siapa yang dapat merampasnya melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

View user profile

Back to top Go down

Re: Dari MeJa KaiNKaPaN

Post by kainkapan on Sat 18 Jul 2009, 4:46 pm

Madah Berhelah

masih aku ingat lagi saat kita bersama dulu..
saat pertama kau ketuk pintu hatiku..
kau lah yang pertama..
kaulah segalanya.. tapi masa itu telah berlalu..

masih juga aku ingat senyum mu..
lirik mata mu yang redup..
lenggok badan mu yg lembut..
auuuwww tak tahan i tau..kah kah kah

kenangan yang lalu datang bertamu..
kekadang ia datang saat ku sendirian..
ia datang berderu menyerbu kotak fikirku..
ahhhh... aku cuba untuk menidakkan rasa rindu itu..

sampai nya hatimu.. sanggup kau buat begitu..
kau luka kan, kau guris hati ku..
setelah kau baja cinta itu..
baru nak berbunga kau cantas kudup nya yg baru nak berbunga..
alahai... alahai... pedihnya...

pandai kau bermain kata..
sungguh hebat kau berdusta..
aku juga la akhirnya yang menjadi mangsa..
apa nak buat.. dah nasib badan hamba...hahahaha...

mungkin aku juga yg silap... kerana terlalu percaya..
tapi biasa la... itu kan cinta pertama...
baru nak bertatih menyemai cinta...
belum pun khatam dah terkena...

huhuhu...madah mu madah berhelah..
bak lagu akak ziana zain tuh...
aku ni pulak korban cinta...
nak tau lebih lanjut..
korang dengar la lagu KORBAN CINTA - fotograf!!

kainkapan
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : PenGGaLi KuBuR
Gender : Male
Jumlah Post : 326
Umur : 35
Tarikh Register : 14/05/2007
Reputation : 3
Points : 3953

Character sheet
Mutiara Kata saya: MALU mu ialah mahkota yang tidak perlukan singgahsana tetapi ia berkuasa menjaga diri dan nama, Tiada siapa yang dapat merampasnya melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

View user profile

Back to top Go down

Re: Dari MeJa KaiNKaPaN

Post by rafiquenurse on Sun 19 Jul 2009, 1:49 am

haha..kelakar la bro kain kapan..tp apsal bnyk yg kecewa? tu la bro baik sgt..kan da lari awek tu..

rafiquenurse
AHLI SENIOR
AHLI SENIOR

Jawatan : pelajar jururawat
Gender : Male
Jumlah Post : 82
Umur : 30
Tarikh Register : 03/04/2009
Reputation : 3
Points : 2922

Character sheet
Mutiara Kata saya: 200

View user profile

Back to top Go down

Re: Dari MeJa KaiNKaPaN

Post by kainkapan on Wed 22 Jul 2009, 5:34 pm

ahaks....saje jek buat kisah sedih... ore suka kisah sedih.. kalo kisah suka2 bahagia nih org menyampah... nanti org kata perasan plak...

kainkapan
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : PenGGaLi KuBuR
Gender : Male
Jumlah Post : 326
Umur : 35
Tarikh Register : 14/05/2007
Reputation : 3
Points : 3953

Character sheet
Mutiara Kata saya: MALU mu ialah mahkota yang tidak perlukan singgahsana tetapi ia berkuasa menjaga diri dan nama, Tiada siapa yang dapat merampasnya melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

View user profile

Back to top Go down

Re: Dari MeJa KaiNKaPaN

Post by falci on Thu 23 Jul 2009, 8:44 am

uii kainkapan,

walopun frust tapi jgn sedih2..tak baik untuk kesihatan.

tapi takpe, teruskan berkarya. Cool

----Forum Paramedik Malaysia-----




Illegitimi non carborundum

falci
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)
STAFF PEMUDAH CARA (CHIEF)

Negeri :
Jawatan : Skodeng Kuman
Gender : Female
Jumlah Post : 766
Tarikh Register : 17/06/2007
Reputation : 35
Points : 4628

Character sheet
Mutiara Kata saya:

View user profile

Back to top Go down

Re: Dari MeJa KaiNKaPaN

Post by kainkapan on Wed 29 Jul 2009, 8:33 pm

huhuhu... seminggu dua nih gua x leh online la... otak pon tak berapa sesuai untuk berkarya... insya allah aku akan update plak...

kainkapan
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : PenGGaLi KuBuR
Gender : Male
Jumlah Post : 326
Umur : 35
Tarikh Register : 14/05/2007
Reputation : 3
Points : 3953

Character sheet
Mutiara Kata saya: MALU mu ialah mahkota yang tidak perlukan singgahsana tetapi ia berkuasa menjaga diri dan nama, Tiada siapa yang dapat merampasnya melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

View user profile

Back to top Go down

Re: Dari MeJa KaiNKaPaN

Post by kainkapan on Sat 08 Aug 2009, 12:49 am

ku tanya
pada hati apa ada dengan cinta....
kuselam hingga kedasar...
ku terbang smpai langit ke tujuh...
yang ada hanya kelam...
yg ada hanya suram....
kemana hilangnya
bidadari cinta ?
Adakah telah hilang di balik puing - puing luka...?
atau masih di sini
menanti titik noktah?
mungkinkah bertemu erti bahagia ..?

Sad Sad

kainkapan
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : PenGGaLi KuBuR
Gender : Male
Jumlah Post : 326
Umur : 35
Tarikh Register : 14/05/2007
Reputation : 3
Points : 3953

Character sheet
Mutiara Kata saya: MALU mu ialah mahkota yang tidak perlukan singgahsana tetapi ia berkuasa menjaga diri dan nama, Tiada siapa yang dapat merampasnya melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

View user profile

Back to top Go down

Re: Dari MeJa KaiNKaPaN

Post by elida on Sun 09 Aug 2009, 3:36 pm

kretif2...

elida
AHLI SENIOR
AHLI SENIOR

Negeri :
Jawatan : Peg. Undang-undang
Gender : Female
Jumlah Post : 80
Umur : 32
Tarikh Register : 06/10/2008
Reputation : 0
Points : 2988

View user profile

Back to top Go down

Re: Dari MeJa KaiNKaPaN

Post by kainkapan on Sat 24 Oct 2009, 11:21 pm

gua bz skrg nih...dekat 3 bulan gak takleh online... hohoho.. malam nih dpat gak aku menaip sepatah dua kat sini... hhuhuhu...kerje kerje kerje beb...wawawawa............

kainkapan
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : PenGGaLi KuBuR
Gender : Male
Jumlah Post : 326
Umur : 35
Tarikh Register : 14/05/2007
Reputation : 3
Points : 3953

Character sheet
Mutiara Kata saya: MALU mu ialah mahkota yang tidak perlukan singgahsana tetapi ia berkuasa menjaga diri dan nama, Tiada siapa yang dapat merampasnya melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

View user profile

Back to top Go down

Re: Dari MeJa KaiNKaPaN

Post by firib5593 on Tue 17 Nov 2009, 3:41 pm

hahaha hebat sepupu aku neh, bz2 buat OT pn smpt lg bjiwang lara di FP ni deh..gudwork bro tepuk

firib5593
AHLI SENIOR
AHLI SENIOR

Jawatan : student lg
Gender : Male
Jumlah Post : 95
Umur : 30
Tarikh Register : 02/04/2009
Reputation : 4
Points : 2987

Character sheet
Mutiara Kata saya: Mencari Erti Ikhlas

View user profile http://tintaluhur.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Dari MeJa KaiNKaPaN

Post by kainkapan on Mon 23 Nov 2009, 7:03 am

huhuhu... sompat ajo...

kainkapan
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : PenGGaLi KuBuR
Gender : Male
Jumlah Post : 326
Umur : 35
Tarikh Register : 14/05/2007
Reputation : 3
Points : 3953

Character sheet
Mutiara Kata saya: MALU mu ialah mahkota yang tidak perlukan singgahsana tetapi ia berkuasa menjaga diri dan nama, Tiada siapa yang dapat merampasnya melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

View user profile

Back to top Go down

Re: Dari MeJa KaiNKaPaN

Post by kainkapan on Thu 03 Dec 2009, 2:56 am

CeRiTa RinDu ???


BerMuLa suatu cerita.. cerita rindu yang mengusik kalbu..

Di waktu yang sendu.. ku ingin terbang bersama mu..

belayar berdua mengecap pesona mahligai bahagia..

Teguhnya tembok hatimu,tak terdaya ku meruntuhkannya..

berikan daku kunci asmara, agar dapat ku buka pintu sanubarimu..

semakin ku cuba hampiri, makin jauh bermimpi..

aku jadi penanti mahligai sepi ini..

kirimkan lah rindu padaku di angin lalu..

serahkan cinta pengubat hati yang lara..

seakan langkah ini tak bermaya..

serasa hidup bagai kan tiada..

seumpama mentari tak bercahaya..

seperti samudra yang bergelora...

kainkapan
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : PenGGaLi KuBuR
Gender : Male
Jumlah Post : 326
Umur : 35
Tarikh Register : 14/05/2007
Reputation : 3
Points : 3953

Character sheet
Mutiara Kata saya: MALU mu ialah mahkota yang tidak perlukan singgahsana tetapi ia berkuasa menjaga diri dan nama, Tiada siapa yang dapat merampasnya melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

View user profile

Back to top Go down

Re: Dari MeJa KaiNKaPaN

Post by fifie on Thu 03 Dec 2009, 3:27 am

cipta sendiri ke? best gak baca....

fifie
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : jururawat terlatih
Gender : Female
Jumlah Post : 101
Umur : 32
Tarikh Register : 19/10/2006
Reputation : 4
Points : 3792

Character sheet
Mutiara Kata saya: 200

View user profile

Back to top Go down

Re: Dari MeJa KaiNKaPaN

Post by kainkapan on Fri 04 Dec 2009, 2:45 pm

ontah la.... hohoho..

kainkapan
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : PenGGaLi KuBuR
Gender : Male
Jumlah Post : 326
Umur : 35
Tarikh Register : 14/05/2007
Reputation : 3
Points : 3953

Character sheet
Mutiara Kata saya: MALU mu ialah mahkota yang tidak perlukan singgahsana tetapi ia berkuasa menjaga diri dan nama, Tiada siapa yang dapat merampasnya melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

View user profile

Back to top Go down

Re: Dari MeJa KaiNKaPaN

Post by kainkapan on Wed 16 Dec 2009, 2:50 pm

hari2 yg meboringkan

kainkapan
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : PenGGaLi KuBuR
Gender : Male
Jumlah Post : 326
Umur : 35
Tarikh Register : 14/05/2007
Reputation : 3
Points : 3953

Character sheet
Mutiara Kata saya: MALU mu ialah mahkota yang tidak perlukan singgahsana tetapi ia berkuasa menjaga diri dan nama, Tiada siapa yang dapat merampasnya melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

View user profile

Back to top Go down

Re: Dari MeJa KaiNKaPaN

Post by kainkapan on Sat 19 Dec 2009, 10:39 pm

assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua forumer.. apa kabar..huhu.. harap2 sihat la selalu di samping insan tersayang di sisi lah hendaknya..hehehe..

urm...inat nak berkarya skit malam ni...br bgn tido buka forum nih... tp otak lak beku xkuar idea... takpa...lain masa lain ketika nati ambo berkaryo lagi...

kainkapan
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : PenGGaLi KuBuR
Gender : Male
Jumlah Post : 326
Umur : 35
Tarikh Register : 14/05/2007
Reputation : 3
Points : 3953

Character sheet
Mutiara Kata saya: MALU mu ialah mahkota yang tidak perlukan singgahsana tetapi ia berkuasa menjaga diri dan nama, Tiada siapa yang dapat merampasnya melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

View user profile

Back to top Go down

Re: Dari MeJa KaiNKaPaN

Post by kainkapan on Fri 16 Apr 2010, 12:18 am

sunyi malam tiada berbunyi..

kainkapan
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : PenGGaLi KuBuR
Gender : Male
Jumlah Post : 326
Umur : 35
Tarikh Register : 14/05/2007
Reputation : 3
Points : 3953

Character sheet
Mutiara Kata saya: MALU mu ialah mahkota yang tidak perlukan singgahsana tetapi ia berkuasa menjaga diri dan nama, Tiada siapa yang dapat merampasnya melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

View user profile

Back to top Go down

Re: Dari MeJa KaiNKaPaN

Post by azrunia on Fri 16 Apr 2010, 3:45 am

hehheehehehheh............kapan tiba waktunya......ku akan menolong.......


Penyek

azrunia
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : tukang tarik kereta
Gender : Male
Jumlah Post : 1045
Umur : 1937
Tarikh Register : 23/12/2009
Reputation : 15
Points : 3895

View user profile http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=100000709795036

Back to top Go down

Re: Dari MeJa KaiNKaPaN

Post by kainkapan on Sun 16 May 2010, 8:03 pm

Di bawah sinar rembulan... di tepi laut nan biru.. Duduk aku keseorangan.. di lamun rindu padamu.. Wajah ayu mu ku terbayang...bermain di mataku.. Kisah cinta semalam mengusik kalbu..

Ku harap panas ke petang..rupanya hujan di tengahari.. Bunga-bunga ku siram..kembangnya tak jadi... Kasih sayangmu berbelah bagi.. Putus sekerat jalan kau tinggal pergi... Bukan ku tak kasih....bukan aku tak sayang..

Ku nok duduk tokleh,ingat demo sore.Demo ore
lebih,kawe serbo kure.tokkke demo pilih,kito 2 xsepade....

kainkapan
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : PenGGaLi KuBuR
Gender : Male
Jumlah Post : 326
Umur : 35
Tarikh Register : 14/05/2007
Reputation : 3
Points : 3953

Character sheet
Mutiara Kata saya: MALU mu ialah mahkota yang tidak perlukan singgahsana tetapi ia berkuasa menjaga diri dan nama, Tiada siapa yang dapat merampasnya melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

View user profile

Back to top Go down

Re: Dari MeJa KaiNKaPaN

Post by kainkapan on Mon 17 May 2010, 7:57 pm



Di kala ini,resah hatiku merindui... Terbayang-bayang raut wajahmu, senyum dan tawamu..

Baru semalam rasanya...namun bagai setahun yang ku rasa...

Pemergianmu tak tertanggung...
Indah sungguh taktala bersama dulu..

Siang dan malam seolah di alam syurga... Tak terasa masa nan berlalu...

Cintamu itu
cinta yang setulus jiwa... Dimana ku cari gantinya ??


Takkan ku lupa detik manis itu selamanya..
Akan ku kenang hingga ke akhir usia...

Bahagia yang mewarnai cinta kita..hingga kini masih dapat ku bayang suasananya...
Namun apakan daya... Tidak terdaya menahan
takdir-Nya...


Kini engkau abadi di dada dunia...

Sepi dunia didalam riuh rendahnya...
Pedih jiwaku tanggung derita...
Patah hatiku kesalan tiada terhingga...
Kau satu dalam berjuta...
Kepada Tuhan tempatku taruh harapan...

Semoga engkau bahagia di sana...
Kehangatan cinta mu dulu biar ku simpan buat penawar...di kala ku kesunyian...
Jauh di sudut kamar hatiku...

Sekadar coretan buat kenangan

Cerita kita di sini kuabadikan...
Tinggi harapan semoga diketemukan...
Di alam impian syurga
idaman...


al-fatihah buat yang telah tiada......

kainkapan
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : PenGGaLi KuBuR
Gender : Male
Jumlah Post : 326
Umur : 35
Tarikh Register : 14/05/2007
Reputation : 3
Points : 3953

Character sheet
Mutiara Kata saya: MALU mu ialah mahkota yang tidak perlukan singgahsana tetapi ia berkuasa menjaga diri dan nama, Tiada siapa yang dapat merampasnya melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

View user profile

Back to top Go down

Re: Dari MeJa KaiNKaPaN

Post by Sponsored content Today at 3:00 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum