FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

Dari MeJa KaiNKaPaN

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

View previous topic View next topic Go down

Re: Dari MeJa KaiNKaPaN

Post by Fieza on Wed 13 Feb 2013, 5:01 pm

u pun lme xbrkrya.. ilang mcm vlad gak..

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5199

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: Dari MeJa KaiNKaPaN

Post by kainkapan on Wed 29 May 2013, 9:28 pm

Hihihihi.....menghilang x bererti tak berkarya.... kat medium lain kot....hihihi

kainkapan
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : PenGGaLi KuBuR
Gender : Male
Jumlah Post : 326
Umur : 35
Tarikh Register : 14/05/2007
Reputation : 3
Points : 3951

Character sheet
Mutiara Kata saya: MALU mu ialah mahkota yang tidak perlukan singgahsana tetapi ia berkuasa menjaga diri dan nama, Tiada siapa yang dapat merampasnya melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

View user profile

Back to top Go down

Re: Dari MeJa KaiNKaPaN

Post by kainkapan on Wed 05 Jun 2013, 9:22 pm

Tinggallah kasih ku pergi dahulu
Membawa diri luka dihatiku
Berpisah kita tak kan lagi bertemu
Lupakanlah saja diriku

Tinggallah kasihku tinggallah sayang
Ku pergi jauh di rantau orang
Pada diriku tak usah dikenang
Biarlah derita ku tanggung seorang

Biarlah aku pergi membawa diri
Dengan bekalan pilu dihati
Hilangnya aku tak usah dicari
Anggaplah diriku tiada lagi

Kini diriku sepi sendirian
Tiada lagi kasih dan sayang
Debunga kasihku layu kekeringan
Dedaun cintaku layu berguguran

Kusangka tenangnya air di muara
Rupanya gelombang ganas bergelora
Budimu itu aku terpedaya
Mulutmu manis katamu dusta

Tidak aku menduga jadi begini
Janji sumpah setia dikau mungkiri
Semusim panas sinar mentari
Punah dek kerna hujan sehari

kainkapan
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : PenGGaLi KuBuR
Gender : Male
Jumlah Post : 326
Umur : 35
Tarikh Register : 14/05/2007
Reputation : 3
Points : 3951

Character sheet
Mutiara Kata saya: MALU mu ialah mahkota yang tidak perlukan singgahsana tetapi ia berkuasa menjaga diri dan nama, Tiada siapa yang dapat merampasnya melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

View user profile

Back to top Go down

Re: Dari MeJa KaiNKaPaN

Post by Info Bola Sepak on Fri 07 Jun 2013, 5:10 am


Info Bola Sepak
STAFF PEMUDAH CARA (JR)
STAFF PEMUDAH CARA (JR)

Negeri :
Jawatan : Penyerang Sensasi Kebangsaan
Gender : Male
Jumlah Post : 762
Umur : 27
Tarikh Register : 10/12/2011
Reputation : 5
Points : 3841

View user profile

Back to top Go down

Re: Dari MeJa KaiNKaPaN

Post by kainkapan on Thu 27 Feb 2014, 8:12 pm

Hoh..... ade lagi forum ni... lama aih xmasuk.... ade lagi ke.org kat sini weh?

kainkapan
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : PenGGaLi KuBuR
Gender : Male
Jumlah Post : 326
Umur : 35
Tarikh Register : 14/05/2007
Reputation : 3
Points : 3951

Character sheet
Mutiara Kata saya: MALU mu ialah mahkota yang tidak perlukan singgahsana tetapi ia berkuasa menjaga diri dan nama, Tiada siapa yang dapat merampasnya melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

View user profile

Back to top Go down

Re: Dari MeJa KaiNKaPaN

Post by Feeza on Wed 09 Apr 2014, 6:09 pm

@kainkapan wrote:Hoh..... ade lagi forum ni... lama aih xmasuk.... ade lagi ke.org kat sini weh?

same la... lama xmasuk cni...

Feeza
AHLI JUNIOR
AHLI JUNIOR

Jawatan : Paramedik
Gender : Female
Jumlah Post : 22
Umur : 30
Tarikh Register : 20/05/2009
Reputation : 0
Points : 2789

View user profile

Back to top Go down

Re: Dari MeJa KaiNKaPaN

Post by Puteri Kayangan on Mon 21 Jul 2014, 9:09 am

lama tak masuk gak... Smile

Puteri Kayangan
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : Orang Kesihatan
Gender : Female
Jumlah Post : 183
Umur : 25
Tarikh Register : 05/06/2011
Reputation : 5
Points : 2397

View user profile http://www.facebook.com http://www.google.com

Back to top Go down

Re: Dari MeJa KaiNKaPaN

Post by Info Bola Sepak on Wed 27 May 2015, 12:00 pm

lama gak la tak masuk... hihi...

Info Bola Sepak
STAFF PEMUDAH CARA (JR)
STAFF PEMUDAH CARA (JR)

Negeri :
Jawatan : Penyerang Sensasi Kebangsaan
Gender : Male
Jumlah Post : 762
Umur : 27
Tarikh Register : 10/12/2011
Reputation : 5
Points : 3841

View user profile

Back to top Go down

Re: Dari MeJa KaiNKaPaN

Post by kainkapan on Thu 21 Jan 2016, 9:16 pm

Fuh....lama betul x menjenguk sini...dari bujang....sekarang dah anak nak masuk 3.... penuh habuk dah meja gua ni..... kikiki

Gua ingat dah xde dah forum ni....ade lagi rupanya.....

Bole berkarya lagi ke?

kainkapan
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : PenGGaLi KuBuR
Gender : Male
Jumlah Post : 326
Umur : 35
Tarikh Register : 14/05/2007
Reputation : 3
Points : 3951

Character sheet
Mutiara Kata saya: MALU mu ialah mahkota yang tidak perlukan singgahsana tetapi ia berkuasa menjaga diri dan nama, Tiada siapa yang dapat merampasnya melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

View user profile

Back to top Go down

Re: Dari MeJa KaiNKaPaN

Post by Fieza on Mon 25 Jan 2016, 6:11 am

@kainkapan wrote:Fuh....lama betul x menjenguk sini...dari bujang....sekarang dah anak nak masuk 3.... penuh habuk dah meja gua ni..... kikiki

Gua ingat dah xde dah forum ni....ade lagi rupanya.....

Bole berkarya lagi ke?


lama hilang ye kainkapan??
teruskn brkarya.. nnti kita hidupkn kmbali suasana mcm dlu2 wpun mngkin da xmcm dlu...
skurangnya jgn lost kontek... Very Happy Very Happy Very Happy

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5199

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: Dari MeJa KaiNKaPaN

Post by <<BLaCk>> on Tue 26 Jan 2016, 6:40 am

masih memerhati walau x seperti dahulu..

----Forum Paramedik Malaysia-----





<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 36
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 9910

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: Dari MeJa KaiNKaPaN

Post by Fieza on Wed 24 Feb 2016, 2:55 pm

alien

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5199

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: Dari MeJa KaiNKaPaN

Post by kainkapan on Wed 15 Jun 2016, 9:21 pm

Sekadar Renungan....

Seorang Professor mampu mendidik seorang murid menjadi ilmuan.

Tapi kadangkala seorang gila mampu mendidik seorang gelandangan menjadi manusia beriman.

Kita hebat dari segi ilmu, tapi kadang kita gagal dari segi adab.

Setiap dari kita punya kebolehan masing2, tapi kita lebih gemar duduk dalam RAMAI, tapi gagal duduk sebagai SATU.

Jari yang lima, ramai yang pandang dari depan.

Ibu jari hebat, konon sebab dia ibu.
Telunjuk hebat, sbab dia nombor satu,
jari hantu hebat, sbab dia paling hantu.
Manis hebat, sebab kahwin dia disarung dulu.

Tapi jari yg kecil?
Waktu suap makan, kenapa ajak skali?

Ramai pandang jari dari depan, tapi tidak pandang ia 'sama' kalau tengok dari tepi.

Melaka runtuh bukan kerana portugis, tapi kerana bangsa aku sndiri.

Sekian... Salam ramadhan buat semua

kainkapan
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : PenGGaLi KuBuR
Gender : Male
Jumlah Post : 326
Umur : 35
Tarikh Register : 14/05/2007
Reputation : 3
Points : 3951

Character sheet
Mutiara Kata saya: MALU mu ialah mahkota yang tidak perlukan singgahsana tetapi ia berkuasa menjaga diri dan nama, Tiada siapa yang dapat merampasnya melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

View user profile

Back to top Go down

Re: Dari MeJa KaiNKaPaN

Post by Sponsored content Today at 11:37 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum