FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

Ohhh LeLaki...!!!!!

Page 14 of 16 Previous  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Next

View previous topic View next topic Go down

suspek Re: Ohhh LeLaki...!!!!!

Post by nizamsha on Thu 07 Jan 2010, 2:58 pm

uhhh..nak nangis rasanya... .....tapi oct...honestly.....thank u.....wish the same to you....insyaallah...
avatar
nizamsha
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Jawatan : Padam Api ler....
Gender : Male
Jumlah Post : 1296
Umur : 33
Tarikh Register : 14/09/2007
Reputation : 1
Points : 3462

Character sheet
Mutiara Kata saya: My life is on fire.....Put it off For me......Got no Hose to lay....No Nozzle to use....I AM TRAP.... MAYDAY, Fire Fighter Down........

View user profile

Back to top Go down

suspek Re: Ohhh LeLaki...!!!!!

Post by tomyejam on Thu 07 Jan 2010, 7:40 pm

hehe....ti jgn lupo ajak Tom jgk mkn nasik minyak yo nizam ..
avatar
tomyejam
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Jawatan : VaMpiRe (TWILIGHT) a.k.a A.M.0
Gender : Male
Jumlah Post : 2431
Umur : 36
Tarikh Register : 26/10/2009
Reputation : 6
Points : 5584

View user profile

Back to top Go down

suspek Re: Ohhh LeLaki...!!!!!

Post by octavia on Sat 09 Jan 2010, 5:36 pm

@nizamsha wrote:uhhh..nak nangis rasanya... .....tapi oct...honestly.....thank u.....wish the same to you....insyaallah...

sesama...jgn arr nangis sedey aku kt cni ...
avatar
octavia
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : lanun
Gender : Female
Jumlah Post : 238
Umur : 32
Tarikh Register : 30/01/2008
Reputation : 0
Points : 3551

Character sheet
Mutiara Kata saya: Without passion, you don't have energy; without energy, you have nothing. Nothing great in the world has been accomplished without passion.

View user profile

Back to top Go down

suspek Re: Ohhh LeLaki...!!!!!

Post by aieyda on Sat 16 Jan 2010, 6:08 pm

yg dah kawen ngaku bujang dgn alasan nak cari gf sbbnye bini kat umah tak secantik gf..hahaha..sape nak jwb tu...
hnya owg yg terkena saja tau jawapannye mengapa..
sudah lama menipu baru mengaku
avatar
aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4121
Umur : 33
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5430

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

suspek Re: Ohhh LeLaki...!!!!!

Post by kelisa on Mon 18 Jan 2010, 2:43 pm








avatar
kelisa
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : ('^')...keje...keje...keje.......
Gender : Female
Jumlah Post : 4503
Umur : 1125
Tarikh Register : 01/08/2009
Reputation : 24
Points : 7823

Character sheet
Mutiara Kata saya: HaRi InI MesTi D'trSkn KrNa SmLm AdAlH SeJaRaH & EsK AdLh HaRi Yg BeLum PaSt UnTk AkU..!!!!

View user profile http://www.facebook.com http://kelisa50932Gmail.com

Back to top Go down

suspek Re: Ohhh LeLaki...!!!!!

Post by kelisa on Mon 18 Jan 2010, 4:43 pm

Kasanova tua hati kering
Oleh Mohd Firdaus Ibrahim

KUALA LUMPUR: Seorang juruterbang berusia lewat 50-an didakwa menjadikan karier glamor itu untuk memikat gadis muda sebelum memerangkap mereka menjadi hamba nafsu buasnya. Bagaimanapun, selepas tembelangnya pecah, lelaki terbabit mengugut akan menyebarkan gambar bogel gadis yang cuba meninggalkannya.Jika mangsanya berdegil mahu meninggalkannya, dia bukan saja menyebarkan gambar bogel mereka menerusi e-mel dan khidmat pesanan multimedia (MMS) kepada orang ramai, malah kepada majikan dan rakan sekerja gadis terbabit.Mangsa terbaru, seorang wanita berusia awal 20-an yang bertugas sebagai pegawai khidmat pelanggan di sebuah syarikat swasta di ibu kota.

Menurut sumber, dalam kejadian jam 12 tengah malam baru-baru ini, gadis terbabit yang ketikaitu di rumahnya di Teratai Mewah di sini, menerima kiriman MMS daripada
‘kasanova tua’ berkenaan.
“MMS itu mengandungi gambar bogel mangsa yang tertera tajuk ‘pass to other’ (edar kepada orang lain). Mangsa yang tersentak dengan gambarditerimanya segera menghubungi juruterbang terbabit.“Mangsa segera mempersoalkan tindakan biadab lelaki terbabit, namun dia terdiam seketika apabila ‘kasanova tua’ itu mengugut akan mengedarkan gambar bogelnya kepada umum.“Berikutan itu, berlaku pertengkaran selama lebih 20 minit, namun lelaki terbabit bertegas akan menyebarkan gambar berkenaan jika gadis itu enggan meneruskan hubungan gelap mereka,” katanya.

Sumber itu berkata, mangsa merayu berulang kali agar gambar bogelnya tidak diedarkan, namun lelaki terbabit tidak mengendahkannya.
“Pada mulanya, mangsa menyangkakan lelaki terbabit hanya mahu menakutkannya dan tidak akan menyebarkan gambar bogel berkenaan.“Namun, keesokannya dia yang pergi ke pejabatnya seperti biasa terkejut apabila beberapa rakan sekerja menyindirnya.“Selepas meminta penjelasan, rakan sekerjanya mendakwa mereka menerima beberapa keping gambar bogelnya menerusi kiriman MMS termasuk e-mel daripada seseorang,” katanya.Malah, gambar bogel mangsa turut dihantar kepada majikannya menyebabkan kariernya kini terjejas.

Sumber berkata, mangsa yang tertekan sekali lagi menghubungi lelaki terbabit dan mempersoalkan tindakan biadabnya, namun lelaki itu mendakwa akan terus mengaibkannya jika enggan kembali ke pangkuannya.
Berikutan itu, mangsa membuat laporan di Balai Polis Jalan Dang Wangi untuk tindakan lanjut.Difahamkan, gadis itu bersama dua individu dipercayai ahli keluarganya‘mengamuk’ di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Sentul, baru-baru ini, kerana mendakwa pihak berkuasa tidak menjalankan siasatan terhadap aduannya.Malah, mereka mendakwa tindakan itu berlaku disebabkan lelaki terbabit daripada kalangan kerabat diraja.Sementara itu, Ketua Polis Sentul, Asisten Komisioner Zakaria Paganketika dihubungi, mengesahkan menerima laporan kejadian berkenaan.

“Kami sudah menahan suspek, namun dibebaskan dengan jaminan polis selepas percakapannya dirakam. Kes disiasat mengikut Seksyen 406, Kanun Keseksaan (KK) kerana ugutan jenayah.
“Berdasarkan siasatan awal, kami yakin suspek bukan kerabat diraja seperti didakwa. Malah, dakwaan kononnya pihak berkuasa tidak mengambil tindakan terhadap suspek adalah tidak benar.“Walau apapun status dan kedudukannya, polis akan melakukan siasatan jika menerima laporan.Namun, kita ada prosedur yang perlu dipatuhi ketika melakukansiasatan,” katanya.Sehubungan itu, Zakaria berharap pengadu bersabar dan memberi ruang kepada pihak berkuasa untuk menjalankan siasatan lanjut.
avatar
kelisa
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : ('^')...keje...keje...keje.......
Gender : Female
Jumlah Post : 4503
Umur : 1125
Tarikh Register : 01/08/2009
Reputation : 24
Points : 7823

Character sheet
Mutiara Kata saya: HaRi InI MesTi D'trSkn KrNa SmLm AdAlH SeJaRaH & EsK AdLh HaRi Yg BeLum PaSt UnTk AkU..!!!!

View user profile http://www.facebook.com http://kelisa50932Gmail.com

Back to top Go down

suspek Re: Ohhh LeLaki...!!!!!

Post by kelisa on Mon 18 Jan 2010, 5:03 pm

Woods cuba rasuah isteri

FLORIDA: Bintang golf Amerika Syarikat, Tiger Woods didakwa cuba merasuah isterinya, Elin Nordegren berjuta-juta dollar untuk kekal bersamanya.




Anjing peliharan turut dituntut Elin.

Bagaimanapun, beliau tersilap kerana Elin, 30, didakwa tegas menuntut separuh daripada kekayaan Woods bernilai AS$600 juta (RM2 bilion) sebagai pampasan perceraian mereka yang akan dilaksanakan serta-merta.Elin turut didakwa menuntut semua tiga anjing peliharaan mereka.
"Saya akan menyimpan anjing-anjing itu. Awak boleh bela anjing-anjing awak!" katanya. Sumber
rapat berkata, Elin turut menilai 18 wanita yang didakwa melakukan hubungan seks dengan Woods dan agak memeranjatkan beliau bersetuju dengan pandangan suaminya, Rachel Uchitel adalah yang terbaik.

Tawaran tambahan hak harta itu didakwa dibuat wakil peguam Woods kepada peguam Elin, Trope and Trope yang beribu pejabat di Los Angeles.
Tawaran itu didakwa dilakukan demi memulihkan kredibiliti Woods yang runtuh akibat pendedahan skandal seks, penggunaan ubat kuat dan juga tindakan penaja menamatkan kontraknya."Woods dan penasihatnya cuba memulihkan keadaan selepas pendedahan wanita yang mendakwa pernah melakukan seksnya dengan kini berakhir."Penasihatnya berasa, jika Woods mampu bertahan beberapa bulan lagi, peminat pasti akan melupakannya.

"Elin adalah kunci segalanya dan tawaran itu mengharapkan Elin kekal bersama Woods di mata umum meskipun hakikatnya mereka hidup berasingan."Andai bersetuju, Elin bakal menerima pampasan tinggi harta Woods dan berkongsi segala pendapatan yang diperolehnya di masa akan datang."Mereka yakin masyarakat percaya Woods tidaklah seteruk yang diuar-uar andai Elin kekal bersamanya."Sebahagian daripada tawaran itu menyatakan, jumlah besar akan diberikan kepada dua anak mereka, Sam, 2, dan Charlie, 11 bulan, manakala Elin pula boleh
hidup bebas.

"Elin hanya perlu muncul bersama Woods di tempat umum dan tidak membincangkan skandal seks ini," kata sumber rapat.Tawaran Woods itu dibuat berdasarkan kejayaan bintang bola keranjang LA Lakers,Kobe Bryant yang dituduh merogol seorang pelayan hotel berusia 19 tahun pada 2003.
Bryant menafikannya dan meskipun menyelesaikan kes itu di luar mahkamah dan memohon maaf secara terbuka, beliau hilang kontrak lumayan dan dicemuh pada setiap perlawanan.Namun,
kehadiran isteri, Vanessa di samping Bryant menyebabkan peminat melupakan insiden itu dan beliau kini kembali beraksi dengan kontrak bernilai AS$32 juta (RM107 juta) setahun dan tajaan baru. - Agensi
avatar
kelisa
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : ('^')...keje...keje...keje.......
Gender : Female
Jumlah Post : 4503
Umur : 1125
Tarikh Register : 01/08/2009
Reputation : 24
Points : 7823

Character sheet
Mutiara Kata saya: HaRi InI MesTi D'trSkn KrNa SmLm AdAlH SeJaRaH & EsK AdLh HaRi Yg BeLum PaSt UnTk AkU..!!!!

View user profile http://www.facebook.com http://kelisa50932Gmail.com

Back to top Go down

suspek Re: Ohhh LeLaki...!!!!!

Post by kelisa on Tue 19 Jan 2010, 7:43 pm

Tentera putus cinta culik gadis

HANOI: Seorang anggota tentera Vietnam yang putus cinta bertindak menahan seorang gadis belasan tahun sebagai tebusan di sebuah kamar hotel selama 11 jam, semalam.Dia juga melepaskan tembakan sebelum pasukan keselamatan bertindak untuk menamatkan kejadian.Pelajar sekolah itu diselamatkan selepas polis dan komando tentera melepaskan gas pemedih mata di kamar berkenaan, lapor akhbar Thanh Nien.Polis berkata, anggota tentera, Nguyen Van Minh, 22, kecewa selepas teman wanitanya yang hanya dikenali sebagai H menolak lamarannya. Dia sebelum itu mengancam menembak polis yang memburunya kerana mencuri raifal AK-47 dan 30 peluru.
avatar
kelisa
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : ('^')...keje...keje...keje.......
Gender : Female
Jumlah Post : 4503
Umur : 1125
Tarikh Register : 01/08/2009
Reputation : 24
Points : 7823

Character sheet
Mutiara Kata saya: HaRi InI MesTi D'trSkn KrNa SmLm AdAlH SeJaRaH & EsK AdLh HaRi Yg BeLum PaSt UnTk AkU..!!!!

View user profile http://www.facebook.com http://kelisa50932Gmail.com

Back to top Go down

suspek Re: Ohhh LeLaki...!!!!!

Post by kelisa on Tue 19 Jan 2010, 7:52 pm

Lelaki, 80, kahwin budak

JEDDAH: Seorang lelaki berusia 80 tahun dilapor berkahwin dengan kanak-kanak berumur 12 tahun di daerah Buraidah, baru-baru ini. Ibu kanak-kanak itu yang sudah bercerai dengan si bapa, mengadu kepada Suruhanjaya Hak Asasi Manusia (HRC) dan pihak berkuasa Arab Saudi dan menggesa supaya perkahwinan itu dibatalkan.
Perkahwinan antara lelaki tua dan kanak-kanak semuda 10 tahun di negara itu
menyaksikan peningkatan secara tiba-tiba sepanjang tahun lalu.Liputan media dan tindakan HRC berjaya menyekat beberapa perkahwinan seumpama itu.

Bagaimanapun, ketiadaan undang-undang mengenai isu itu, perkahwinan sedemikian akan terus berlaku.Dalam kes terbaru itu, pegawai yang membenarkan perkahwinan itu perlu dipersalahkan kerana membenarkan ia dilangsungkan. Pegawai itu bagaimanapun berkata, dia tidak mendapat arahan jelas mengenai larangan berkahwin dengan gadis bawah usia 18 tahun.Dia juga berkata sudah menemui gadis itu dan mendapatkan persetujuan daripada pengantin lelaki dan perempuan. Si bapa pula berkata, dia mengahwinkan anaknya berdasarkan keadaan fizikal anaknya, bukan kerana faktor usia.

Dia juga berkata, anaknya sudah baligh dan perkahwinan itu tidak menjadi kasalahan dalam masyarakat serta tidak berbahaya. Dalam pada itu, lelaki berusia 80 tahun itu menafikan dakwaan gadis itu dipaksa berkahwin. Menurutnya, dia meminta persetujuan untuk berkahwin dengannya sebelum mereka dinikahkan. Dia juga mendakwa diserang oleh ibu gadis itu ketika mempelawanya ke majlis perkahwinannya.Menurut laporan, lelaki itu sudah mempunyai tiga isteri, semuanya muda.Sementara itu, gadis terbabit menafikan bersetuju berkahwin dan meminta supaya diceraikan
avatar
kelisa
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : ('^')...keje...keje...keje.......
Gender : Female
Jumlah Post : 4503
Umur : 1125
Tarikh Register : 01/08/2009
Reputation : 24
Points : 7823

Character sheet
Mutiara Kata saya: HaRi InI MesTi D'trSkn KrNa SmLm AdAlH SeJaRaH & EsK AdLh HaRi Yg BeLum PaSt UnTk AkU..!!!!

View user profile http://www.facebook.com http://kelisa50932Gmail.com

Back to top Go down

suspek Re: Ohhh LeLaki...!!!!!

Post by transpoter on Tue 19 Jan 2010, 8:03 pm

mcm2
avatar
transpoter
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : cari jodoh !
Gender : Male
Jumlah Post : 1044
Umur : 33
Tarikh Register : 05/09/2009
Reputation : 3
Points : 3999

Character sheet
Mutiara Kata saya: `mulakanlah dengan bismillah dan di sudahi dengan alhamdullillah`

View user profile

Back to top Go down

suspek Re: Ohhh LeLaki...!!!!!

Post by kelisa on Tue 19 Jan 2010, 8:15 pm

avatar
kelisa
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : ('^')...keje...keje...keje.......
Gender : Female
Jumlah Post : 4503
Umur : 1125
Tarikh Register : 01/08/2009
Reputation : 24
Points : 7823

Character sheet
Mutiara Kata saya: HaRi InI MesTi D'trSkn KrNa SmLm AdAlH SeJaRaH & EsK AdLh HaRi Yg BeLum PaSt UnTk AkU..!!!!

View user profile http://www.facebook.com http://kelisa50932Gmail.com

Back to top Go down

suspek Re: Ohhh LeLaki...!!!!!

Post by transpoter on Tue 19 Jan 2010, 9:02 pm

lelaki sering ke megundangkan masalah?
avatar
transpoter
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : cari jodoh !
Gender : Male
Jumlah Post : 1044
Umur : 33
Tarikh Register : 05/09/2009
Reputation : 3
Points : 3999

Character sheet
Mutiara Kata saya: `mulakanlah dengan bismillah dan di sudahi dengan alhamdullillah`

View user profile

Back to top Go down

suspek Re: Ohhh LeLaki...!!!!!

Post by kelisa on Wed 20 Jan 2010, 5:14 am

..tpulang pd pmikiran masing2...!!!!
avatar
kelisa
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : ('^')...keje...keje...keje.......
Gender : Female
Jumlah Post : 4503
Umur : 1125
Tarikh Register : 01/08/2009
Reputation : 24
Points : 7823

Character sheet
Mutiara Kata saya: HaRi InI MesTi D'trSkn KrNa SmLm AdAlH SeJaRaH & EsK AdLh HaRi Yg BeLum PaSt UnTk AkU..!!!!

View user profile http://www.facebook.com http://kelisa50932Gmail.com

Back to top Go down

suspek Re: Ohhh LeLaki...!!!!!

Post by kelisa on Wed 20 Jan 2010, 5:25 am

Padah tunjuk hebat

LANGKAWI: Seorang lelaki warga Itali yang cuba menunjukkan kehebatan berjalan atas batu besar licin kepada teman wanitanya maut dengan kepala dan perutnya pecah apabila dia terjatuh di Air Terjun Telaga Tujuh, Pantai Kok di sini, petang
kelmarin.



ANGKAT...anggota penyelamat mengangkat mayat Andrea yang maut selepas
terjatuh di Air Terjun Telaga Tujuh di Langkawi, petang kelmarin.

Mangsa yang dikenali sebagai Chiarani Andrea, 33, dan teman wanitanya, Boniolo Erika, 32, juga berasal dari Itali tiba di pulau ini Khamis lalu untuk bercuti dan menginap di sebuah hotel di Pantai Tengah serta dijangka pulang ke negara asal petang semalam. Ketika kejadian jam 4.30 petang itu, Andrea yang teruja dengan keindahan dan kesejukan air terjun berkenaan dilihat berjalan di atas batu besar sebelum tergelincir dan jatuh pada ketinggian 65 meter.Difahamkan, kepala, perut dan tempurung lutut mangsa pecah manakala beberapa helai rambutnya melekat pada batu tempat kepalanya terhempas.

Pegawai Penjaga Bomba Langkawi, Ishak Hashim, berkata sebelum kejadian mangsa bersama teman wanitanya pergi untuk menikmati keindahan alam dan bermandi-manda di kawasan perkelahan popular itu. “Dia gagal mengawal imbangan badan selepas tergelincir ketika cuba menyeberangi di kawasan berbatu besar di tingkat paling atas yang licin dipercayai disaluti lumut.“Mangsa terjatuh pada ketinggian 65 meter sebelum mayatnya ditemui dalam keadaan tertiarap. Mayat mangsa dihantar ke Hospital Langkawi (HL) untuk bedah siasat,” katanya ketika ditemui di pekarangan bilik mayat HL, di sini, semalam.
avatar
kelisa
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : ('^')...keje...keje...keje.......
Gender : Female
Jumlah Post : 4503
Umur : 1125
Tarikh Register : 01/08/2009
Reputation : 24
Points : 7823

Character sheet
Mutiara Kata saya: HaRi InI MesTi D'trSkn KrNa SmLm AdAlH SeJaRaH & EsK AdLh HaRi Yg BeLum PaSt UnTk AkU..!!!!

View user profile http://www.facebook.com http://kelisa50932Gmail.com

Back to top Go down

suspek Re: Ohhh LeLaki...!!!!!

Post by kelisa on Wed 20 Jan 2010, 5:58 am

Merana angkara bapa sendiri

PUCHONG: Seorang gadis kini dalam dilema kerana dia mungkin kehilangan ibu tersayang jika meneruskan hajat mendirikan rumah tangga dengan kekasih yang tidak mendapat restu bapa kandungnya. Malah, sudah lebih setahun Siti Nurhana Mohd Ariffin, 20, terpaksa menyimpan hajatnya mengecapi kebahagiaan seperti pasangan lain yang berjaya menjejakkan kaki ke jenjang pelamin, namun sikap bapanya yang
acuh tak acuh mengakibatkan persiapan perkahwinan tergendala tanpa sebab munasabah.Lebih mengejutkan, Siti Nurhana yang bekerja sebagai jurujual di sebuah pasar raya di sini, diugut bapanya melalui SMS untuk menceraikan ibunya jika dia mahu meneruskan perkahwinan dengan lelaki pilihannya itu. Siti Nurhana berkata, dia kini tidak mampu berbuat apa-apa lagi selepas bapanya yang berusia 50-an mengugut menceraikan ibunya jika dia bernikah dengan pasangannya, Kamaruddin Mohamed, 24.

“Saya pernah beberapa kali menghubungi abah tapi dia tetap tak mahu menjadi wali pernikahan kami,alasannya hati abah hancur kerana Ana memilih Kamaruddin sebagai bakal suami.“Apabila ditanya lagi mengapa, dia bertegas tak mahu berlembut dan enggan memaafkan saya dunia dan akhirat sekiranya terus mahu berkahwin dengan Kamaruddin,” katanya.Menurut Siti Nurhana, dia khuatir ibunya diceraikan kerana bapanya terkenal dengan sikap panas baran sejak muda.Dia terpaksa akur kehendak bapanya yang selama ini bekerja keras menyara 10 adik-beradiknya di Kelantan.Namun, pada masa sama, gadis berkenaan hairan mengapa ibunya menjadi mangsa keadaan sedangkan pilihan untuk berkahwin keputusannya sendiri.

“Aku sanggup tanggung dosa kamu berdua (Siti Nurhana dan ibunya) asalkan kau tak berkahwin dengan dia,” kata bapa Siti Nurhana melalui SMS yang diterimanya, baru-baru ini. Kamaruddin pula memberitahu, dia sudah beberapa kali cuba menemui bakal bapa mentuanya itu, namun gagal kerana lelaki berkenaan seakan-akan sengaja mengelakkan diri dan sebaliknya pula mengugut mahu mencederakannya jika meneruskan hajat bernikah dengan Siti Nurhana.Menurutnya, keluarganya sudah bersedia mengahwinkan mereka, malah bapanya sanggup menjual tanah semata-mata bagi membiayai kos kenduri kahwin yang bakal berlangsung. “Saya tak boleh buat apa-apa dan sudah banyak kali menghubungi bakal mentua tapi tidak berhasil apabila panggilan tak berjawab, malah saya dipermain-mainkan.

“Sekejap mahu jumpa sekejap tak nak..sekejap sudi jadi wali, sekejap tak sudi... begitu jawapan sering diberinya, malah dia pernah mengugut mahu memukul kami jika meneruskan perkahwinan,” katanya ketika ditemui di sini, semalam. Kamaruddin turut mengakui mengenali bakal bapa mentuanya itu, malah menyifatkan lelaki terbabit seorang yang panas baran serta sukar menerima pandangan orang lain.“Dia tetap tak mahu mewalikan Siti Nurhana dan sanggup menceraikan isterinya jika kami meneruskan pernikahan tanpa memberikan alasan munasabah,” katanya. Difahamkan, ibu Siti Nurhana sudah tidak tinggal bersama suaminya selain dihantar pulang ke kampung halaman di Pantai Timur bersama enam anaknya.

Siti Nurhana mengakui tiada halangan daripada ahli keluarganya yang lain termasuk datuknya yang memeliharanya sejak kecil untuk berkahwin dengan Kamaruddin, Malah, datuknya menasihatinya supaya perkara ini dibawa ke tengah kerana hajat murni mereka tidak seharusnya dilengah atau ditangguhkan kerana dikhuatiri boleh menimbulkan syak wasangka masyarakat sekeliling. Justeru, gadis berkenaan merayu bapanya supaya merestui hubungan mereka dan datang ke ibu negara untuk menjadi wali pernikahannya dalam masa terdekat. Sekiranya enggan, Siti Nurhana berkata dia tidak teragak-agak menggunakan wali hakim untuk melangsungkan pernikahan yang tertangguh lebih setahun lalu.
avatar
kelisa
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : ('^')...keje...keje...keje.......
Gender : Female
Jumlah Post : 4503
Umur : 1125
Tarikh Register : 01/08/2009
Reputation : 24
Points : 7823

Character sheet
Mutiara Kata saya: HaRi InI MesTi D'trSkn KrNa SmLm AdAlH SeJaRaH & EsK AdLh HaRi Yg BeLum PaSt UnTk AkU..!!!!

View user profile http://www.facebook.com http://kelisa50932Gmail.com

Back to top Go down

suspek Re: Ohhh LeLaki...!!!!!

Post by kelisa on Sun 07 Feb 2010, 7:56 am

Hitler ketagih Viagra kuno



gambar fail Hitler bersama Braun.

Diktator rejim Nazi, Adolf Hitler ketagih ubat perangsang seks yang
bertindak seperti Viagra untuk memuaskan kekasihnya, Eva Braun, dakwa
pengarang sebuah buku mengenai keadaan kesihatan pemerintah berkenaan.


Dalam buku bertajuk Was Hitler Ill? yang ditulis oleh dua
ahli sejarah, Henrik Eberle dan Hans-Joachim Neumann, mereka menyatakan
bahawa Hitler mengambil 82 jenis ubat berlainan sepanjang 12 tahun
memerintah Jerman, jauh lebih banyak daripada Raja Pop, Michael Jackson.


Semua ubat itu diberikan oleh doktor peribadinya, Theodor Morrell
yang dilabel doktor palsu oleh pegawai-pegawai kanan Nazi tetapi
mendapat kepercayaan penuh Hitler.


Antara ubat kegemaran pemimpin itu ialah kombinasi suntikan hormon
testosteron dan koktel daripada campuran air mani serta cecair kelenjar
prostat lembu jantan pada tahun 1944.


Hitler yang ketika itu berusia 55 tahun, mengambil suntikan Viagra
kuno itu setiap kali sebelum dia menggauli kekasihnya, Braun, 32.


Sepanjang pemerintahannya dari tahun 1933 sehingga dia membunuh diri
pada 1945, Hitler fobia terhadap penyakit dan pernah mengambil 28 jenis
ubat dalam sehari bagi menguatkan sistem imunisasi badannya. - Agensi
avatar
kelisa
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : ('^')...keje...keje...keje.......
Gender : Female
Jumlah Post : 4503
Umur : 1125
Tarikh Register : 01/08/2009
Reputation : 24
Points : 7823

Character sheet
Mutiara Kata saya: HaRi InI MesTi D'trSkn KrNa SmLm AdAlH SeJaRaH & EsK AdLh HaRi Yg BeLum PaSt UnTk AkU..!!!!

View user profile http://www.facebook.com http://kelisa50932Gmail.com

Back to top Go down

suspek Re: Ohhh LeLaki...!!!!!

Post by transpoter on Sun 07 Feb 2010, 11:28 am

perli jeeeeeee..........
avatar
transpoter
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : cari jodoh !
Gender : Male
Jumlah Post : 1044
Umur : 33
Tarikh Register : 05/09/2009
Reputation : 3
Points : 3999

Character sheet
Mutiara Kata saya: `mulakanlah dengan bismillah dan di sudahi dengan alhamdullillah`

View user profile

Back to top Go down

suspek Re: Ohhh LeLaki...!!!!!

Post by nizamsha on Sun 07 Feb 2010, 12:34 pm

Jatuhnya seorang lelaki hebat...hanya kerana wanita...tu kelemahan lelaki....
avatar
nizamsha
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Jawatan : Padam Api ler....
Gender : Male
Jumlah Post : 1296
Umur : 33
Tarikh Register : 14/09/2007
Reputation : 1
Points : 3462

Character sheet
Mutiara Kata saya: My life is on fire.....Put it off For me......Got no Hose to lay....No Nozzle to use....I AM TRAP.... MAYDAY, Fire Fighter Down........

View user profile

Back to top Go down

suspek Re: Ohhh LeLaki...!!!!!

Post by kelisa on Sun 07 Feb 2010, 1:05 pm

@transpoter wrote:perli jeeeeeee..........
hmm mane ade perli2...hanya sbgai pgajaran hidup buat laki2 kat luar sano...
avatar
kelisa
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : ('^')...keje...keje...keje.......
Gender : Female
Jumlah Post : 4503
Umur : 1125
Tarikh Register : 01/08/2009
Reputation : 24
Points : 7823

Character sheet
Mutiara Kata saya: HaRi InI MesTi D'trSkn KrNa SmLm AdAlH SeJaRaH & EsK AdLh HaRi Yg BeLum PaSt UnTk AkU..!!!!

View user profile http://www.facebook.com http://kelisa50932Gmail.com

Back to top Go down

suspek Re: Ohhh LeLaki...!!!!!

Post by transpoter on Sun 07 Feb 2010, 1:10 pm

lelaki jugak yg kena..............
avatar
transpoter
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : cari jodoh !
Gender : Male
Jumlah Post : 1044
Umur : 33
Tarikh Register : 05/09/2009
Reputation : 3
Points : 3999

Character sheet
Mutiara Kata saya: `mulakanlah dengan bismillah dan di sudahi dengan alhamdullillah`

View user profile

Back to top Go down

suspek Re: Ohhh LeLaki...!!!!!

Post by kelisa on Sun 07 Feb 2010, 1:15 pm

@nizamsha wrote:Jatuhnya seorang lelaki hebat...hanya kerana wanita...tu kelemahan lelaki....
hmmm taw xpa....
avatar
kelisa
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : ('^')...keje...keje...keje.......
Gender : Female
Jumlah Post : 4503
Umur : 1125
Tarikh Register : 01/08/2009
Reputation : 24
Points : 7823

Character sheet
Mutiara Kata saya: HaRi InI MesTi D'trSkn KrNa SmLm AdAlH SeJaRaH & EsK AdLh HaRi Yg BeLum PaSt UnTk AkU..!!!!

View user profile http://www.facebook.com http://kelisa50932Gmail.com

Back to top Go down

suspek Re: Ohhh LeLaki...!!!!!

Post by kelisa on Sun 07 Feb 2010, 1:20 pm

@transpoter wrote:lelaki jugak yg kena..............
hmmm yola...nk jd khalifah igat senang...!!!!!!
avatar
kelisa
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : ('^')...keje...keje...keje.......
Gender : Female
Jumlah Post : 4503
Umur : 1125
Tarikh Register : 01/08/2009
Reputation : 24
Points : 7823

Character sheet
Mutiara Kata saya: HaRi InI MesTi D'trSkn KrNa SmLm AdAlH SeJaRaH & EsK AdLh HaRi Yg BeLum PaSt UnTk AkU..!!!!

View user profile http://www.facebook.com http://kelisa50932Gmail.com

Back to top Go down

suspek Re: Ohhh LeLaki...!!!!!

Post by transpoter on Sun 07 Feb 2010, 1:22 pm

hek eleh........ copp
avatar
transpoter
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : cari jodoh !
Gender : Male
Jumlah Post : 1044
Umur : 33
Tarikh Register : 05/09/2009
Reputation : 3
Points : 3999

Character sheet
Mutiara Kata saya: `mulakanlah dengan bismillah dan di sudahi dengan alhamdullillah`

View user profile

Back to top Go down

suspek Re: Ohhh LeLaki...!!!!!

Post by nizamsha on Sun 07 Feb 2010, 1:27 pm

khalifah band ker??????

pemimpin kan.....kelisa....mane janjimu...hhuhhuhhhuuu....
avatar
nizamsha
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Jawatan : Padam Api ler....
Gender : Male
Jumlah Post : 1296
Umur : 33
Tarikh Register : 14/09/2007
Reputation : 1
Points : 3462

Character sheet
Mutiara Kata saya: My life is on fire.....Put it off For me......Got no Hose to lay....No Nozzle to use....I AM TRAP.... MAYDAY, Fire Fighter Down........

View user profile

Back to top Go down

suspek Re: Ohhh LeLaki...!!!!!

Post by kelisa on Sun 07 Feb 2010, 2:03 pm

@transpoter wrote:hek eleh........ copp
avatar
kelisa
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : ('^')...keje...keje...keje.......
Gender : Female
Jumlah Post : 4503
Umur : 1125
Tarikh Register : 01/08/2009
Reputation : 24
Points : 7823

Character sheet
Mutiara Kata saya: HaRi InI MesTi D'trSkn KrNa SmLm AdAlH SeJaRaH & EsK AdLh HaRi Yg BeLum PaSt UnTk AkU..!!!!

View user profile http://www.facebook.com http://kelisa50932Gmail.com

Back to top Go down

suspek Re: Ohhh LeLaki...!!!!!

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 14 of 16 Previous  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum