FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

apa yang korang nak tau pasal aku?

Page 1 of 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by <<BLaCk>> on Mon 30 Mar 2009, 6:58 am

xla...kaki manusia.wakakakaka.. hmmm tapi tula keta nak kena masuk bengkel balik pasal nak kena adjust ckit..

----Forum Paramedik Malaysia-----





<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 36
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 9913

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by noriatul on Mon 30 Mar 2009, 1:57 pm

nk bg laju lagi la tu...black..black...

noriatul
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : jururawat
Gender : Female
Jumlah Post : 1792
Umur : 32
Tarikh Register : 09/01/2008
Reputation : 10
Points : 3395

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by <<BLaCk>> on Mon 30 Mar 2009, 2:47 pm

xla nak kasi lagi cantik hehehehe

----Forum Paramedik Malaysia-----





<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 36
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 9913

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by noriatul on Mon 30 Mar 2009, 2:55 pm

dh siap bg aku tgk kete ko tu...aku nk bagi komen hikhikhik

noriatul
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : jururawat
Gender : Female
Jumlah Post : 1792
Umur : 32
Tarikh Register : 09/01/2008
Reputation : 10
Points : 3395

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by xrayer on Mon 30 Mar 2009, 10:31 pm

aa.aa black dah siap upload r pcture... Cool

xrayer
KERABAT SENIOR
KERABAT SENIOR

Jawatan : juru proses filem
Gender : Male
Jumlah Post : 446
Umur : 42
Tarikh Register : 04/09/2008
Reputation : 0
Points : 3483

Character sheet
Mutiara Kata saya: keje setakat gaji yg dibayar je

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by <<BLaCk>> on Tue 31 Mar 2009, 1:40 pm

alahai biasa je...nanti korang cam keta aku naya je hehehe

----Forum Paramedik Malaysia-----





<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 36
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 9913

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by noriatul on Tue 31 Mar 2009, 3:43 pm

eleh...black kedekut... Razz

noriatul
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : jururawat
Gender : Female
Jumlah Post : 1792
Umur : 32
Tarikh Register : 09/01/2008
Reputation : 10
Points : 3395

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by xrayer on Tue 31 Mar 2009, 9:35 pm

alla ko cover2 r skit,nk tgk gak kete ebat nih. Cool

xrayer
KERABAT SENIOR
KERABAT SENIOR

Jawatan : juru proses filem
Gender : Male
Jumlah Post : 446
Umur : 42
Tarikh Register : 04/09/2008
Reputation : 0
Points : 3483

Character sheet
Mutiara Kata saya: keje setakat gaji yg dibayar je

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by <<BLaCk>> on Wed 01 Apr 2009, 1:46 pm

mana ada hebat la..langgar pokok adala

----Forum Paramedik Malaysia-----





<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 36
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 9913

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by Palladium on Fri 03 Apr 2009, 11:09 am

peacee....... cheers

Palladium
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Negeri :
Jawatan : Paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 312
Umur : 38
Tarikh Register : 02/08/2008
Reputation : 6
Points : 3407

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by <<BLaCk>> on Sat 04 Apr 2009, 7:16 am

kalau korang nak tgk rupa keta aku sebelum xcident korang bleh masuk bahagian permotoran...dalam topik gila2 bikin vios...kat c2 ada gambor keta aku...

----Forum Paramedik Malaysia-----





<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 36
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 9913

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by xrayer on Sat 04 Apr 2009, 7:32 pm

Cool

xrayer
KERABAT SENIOR
KERABAT SENIOR

Jawatan : juru proses filem
Gender : Male
Jumlah Post : 446
Umur : 42
Tarikh Register : 04/09/2008
Reputation : 0
Points : 3483

Character sheet
Mutiara Kata saya: keje setakat gaji yg dibayar je

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by <<BLaCk>> on Mon 06 Apr 2009, 12:08 pm

arini hujan lebat la plak...

----Forum Paramedik Malaysia-----





<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 36
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 9913

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by Cik Pah on Tue 07 Apr 2009, 4:06 am

alah ujan lebat pun kete vios de ape nk risaukan

----Forum Paramedik Malaysia-----






KeYakiNaN uBat BaGi PenYaKiT

Cik Pah
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : MLT
Gender : Female
Jumlah Post : 1966
Umur : 35
Tarikh Register : 07/11/2006
Reputation : 12
Points : 4167

Character sheet
Mutiara Kata saya: cHaiyoOoOk!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by noriatul on Tue 07 Apr 2009, 4:35 am

aku tak jupe pun vios ko 2 black....ko tipu ea....????

noriatul
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : jururawat
Gender : Female
Jumlah Post : 1792
Umur : 32
Tarikh Register : 09/01/2008
Reputation : 10
Points : 3395

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by xrayer on Tue 07 Apr 2009, 3:00 pm

aku pun cri xjmpe....saje je black sorok kete ebat dia Cool

xrayer
KERABAT SENIOR
KERABAT SENIOR

Jawatan : juru proses filem
Gender : Male
Jumlah Post : 446
Umur : 42
Tarikh Register : 04/09/2008
Reputation : 0
Points : 3483

Character sheet
Mutiara Kata saya: keje setakat gaji yg dibayar je

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by <<BLaCk>> on Fri 10 Apr 2009, 5:43 am

dah korang tak tengok betul2..mana ada hebat biasa je..

----Forum Paramedik Malaysia-----





<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 36
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 9913

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by xrayer on Fri 10 Apr 2009, 6:04 am

ko paste r gmbr tu kt cni... Cool

xrayer
KERABAT SENIOR
KERABAT SENIOR

Jawatan : juru proses filem
Gender : Male
Jumlah Post : 446
Umur : 42
Tarikh Register : 04/09/2008
Reputation : 0
Points : 3483

Character sheet
Mutiara Kata saya: keje setakat gaji yg dibayar je

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by <<BLaCk>> on Fri 10 Apr 2009, 10:11 am

alahai segan la aku..keta tak power pun

----Forum Paramedik Malaysia-----





<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 36
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 9913

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by sunshine on Mon 13 Apr 2009, 2:41 am


sunshine
KERABAT SENIOR
KERABAT SENIOR

Jawatan : etudiante
Gender : Female
Jumlah Post : 469
Umur : 30
Tarikh Register : 19/02/2009
Reputation : 3
Points : 3258

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by Cik Pah on Mon 13 Apr 2009, 3:52 am

BLaCk

moga di panjangkan umo
di murahkan rezeki yang halal
berjaya di dunia dan di akhirat
di ringankan jodoh wat peneman di dunia dan di akhirat

----Forum Paramedik Malaysia-----






KeYakiNaN uBat BaGi PenYaKiT

Cik Pah
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : MLT
Gender : Female
Jumlah Post : 1966
Umur : 35
Tarikh Register : 07/11/2006
Reputation : 12
Points : 4167

Character sheet
Mutiara Kata saya: cHaiyoOoOk!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by slipar_jpon on Mon 13 Apr 2009, 4:26 am

bithday black ke
huhuuhu
hepi birthday bro!

slipar_jpon
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : DG 41
Gender : Female
Jumlah Post : 1473
Umur : 30
Tarikh Register : 09/09/2008
Reputation : 0
Points : 3994

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by sunshine on Mon 13 Apr 2009, 5:16 am

besday2.....
kek mane.........lalala...

sunshine
KERABAT SENIOR
KERABAT SENIOR

Jawatan : etudiante
Gender : Female
Jumlah Post : 469
Umur : 30
Tarikh Register : 19/02/2009
Reputation : 3
Points : 3258

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by kamalia on Mon 13 Apr 2009, 5:54 am





ni kek utk black....hepi befday.... Razz

kamalia
KERABAT TEGAR
KERABAT TEGAR

Jawatan : misi u29
Gender : Female
Jumlah Post : 851
Umur : 31
Tarikh Register : 16/02/2009
Reputation : 7
Points : 3903

Character sheet
Mutiara Kata saya: If u think u are beaten,u are.If u think u dare not,u don't.If u'd like to win but think u can't,its almost certain u won't....

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by xrayer on Mon 13 Apr 2009, 8:34 am

allops bro...eppy besday...may god alway bless u. Cool

xrayer
KERABAT SENIOR
KERABAT SENIOR

Jawatan : juru proses filem
Gender : Male
Jumlah Post : 446
Umur : 42
Tarikh Register : 04/09/2008
Reputation : 0
Points : 3483

Character sheet
Mutiara Kata saya: keje setakat gaji yg dibayar je

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by Sponsored content Today at 3:44 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum