FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

apa yang korang nak tau pasal aku?

Page 5 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by unta^selsema on Fri 28 Aug 2009, 5:08 am

hehe

unta^selsema
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Jawatan : Tukang Sunat Orang
Gender : Male
Jumlah Post : 1360
Umur : 34
Tarikh Register : 19/09/2008
Reputation : 6
Points : 3140

Character sheet
Mutiara Kata saya: jgn telalu cepat menganggap seseorg tu pandai memasak dgn hanya melihat cara dia nyalakan api.

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by <<BLaCk>> on Fri 28 Aug 2009, 7:04 am

gelak ada makna tu

----Forum Paramedik Malaysia-----





<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 36
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 9907

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by unta^selsema on Sat 29 Aug 2009, 5:58 am

xde pe2 la black..hehe...

unta^selsema
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Jawatan : Tukang Sunat Orang
Gender : Male
Jumlah Post : 1360
Umur : 34
Tarikh Register : 19/09/2008
Reputation : 6
Points : 3140

Character sheet
Mutiara Kata saya: jgn telalu cepat menganggap seseorg tu pandai memasak dgn hanya melihat cara dia nyalakan api.

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by <<BLaCk>> on Sun 30 Aug 2009, 10:18 am

marila berbuka pose dengan den..ado berani?

----Forum Paramedik Malaysia-----





<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 36
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 9907

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by unta^selsema on Tue 01 Sep 2009, 4:51 am

boleh ajer black..mana lokasi?
xpon dtg sini jb la...
dulu ko ckp nk dtg dgn MM kat jb bila johor dah ade ketua...

unta^selsema
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Jawatan : Tukang Sunat Orang
Gender : Male
Jumlah Post : 1360
Umur : 34
Tarikh Register : 19/09/2008
Reputation : 6
Points : 3140

Character sheet
Mutiara Kata saya: jgn telalu cepat menganggap seseorg tu pandai memasak dgn hanya melihat cara dia nyalakan api.

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by <<BLaCk>> on Tue 01 Sep 2009, 8:09 am

mmg aku nak g tp skang susah pasal kojo plak yg byk gilo ni....aku akan poi jugak 1 hr nanti...

----Forum Paramedik Malaysia-----





<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 36
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 9907

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by unta^selsema on Wed 02 Sep 2009, 5:38 am

jln2 bulan pose nih la yg best bro..sambil2 shopping baju...time camni la aweks2 kuar dari sarang..hehehe alien

unta^selsema
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Jawatan : Tukang Sunat Orang
Gender : Male
Jumlah Post : 1360
Umur : 34
Tarikh Register : 19/09/2008
Reputation : 6
Points : 3140

Character sheet
Mutiara Kata saya: jgn telalu cepat menganggap seseorg tu pandai memasak dgn hanya melihat cara dia nyalakan api.

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by <<BLaCk>> on Wed 02 Sep 2009, 9:21 am

wakakaka..tp kalau awek tu bertutup lengkap alhamdulillahhhhh..

kalau yg masih ada part yg tak cukup lengkap...(sendiri mau ingat)..itu dah kes berat..

dah potong markah pahala posa kita ni....(pasal mata ni kan suka menengok ape yg tak pernah tengok wakakakaka)

----Forum Paramedik Malaysia-----





<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 36
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 9907

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by minnie_mouse on Wed 02 Sep 2009, 10:16 am

@unta^selsema wrote:jln2 bulan pose nih la yg best bro..sambil2 shopping baju...time camni la aweks2 kuar dari sarang..hehehe alien

nape?slame ni awex2 teperap dok bwh tempurung ke?

minnie_mouse
KERABAT TEGAR
KERABAT TEGAR

Negeri :
Jawatan : cardiologist...(amin..)
Gender : Female
Jumlah Post : 956
Umur : 29
Tarikh Register : 21/08/2009
Reputation : 9
Points : 3680

Character sheet
Mutiara Kata saya: "we cannot ALL b great but we can alwyz attach ourSELVES 2 smthg that is GREAT"

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by minnie_mouse on Wed 02 Sep 2009, 10:18 am

<> wrote:wakakaka..tp kalau awek tu bertutup lengkap alhamdulillahhhhh..

kalau yg masih ada part yg tak cukup lengkap...(sendiri mau ingat)..itu dah kes berat..

dah potong markah pahala posa kita ni....(pasal mata ni kan suka menengok ape yg tak pernah tengok wakakakaka)

alhamdulillah brother black...teharu minnie bc..haha

minnie_mouse
KERABAT TEGAR
KERABAT TEGAR

Negeri :
Jawatan : cardiologist...(amin..)
Gender : Female
Jumlah Post : 956
Umur : 29
Tarikh Register : 21/08/2009
Reputation : 9
Points : 3680

Character sheet
Mutiara Kata saya: "we cannot ALL b great but we can alwyz attach ourSELVES 2 smthg that is GREAT"

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by unta^selsema on Wed 02 Sep 2009, 10:34 am

<> wrote:wakakaka..tp kalau awek tu bertutup lengkap alhamdulillahhhhh..

kalau yg masih ada part yg tak cukup lengkap...(sendiri mau ingat)..itu dah kes berat..

dah potong markah pahala posa kita ni....(pasal mata ni kan suka menengok ape yg tak pernah tengok wakakakaka)

hahahahahaha....

unta^selsema
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Jawatan : Tukang Sunat Orang
Gender : Male
Jumlah Post : 1360
Umur : 34
Tarikh Register : 19/09/2008
Reputation : 6
Points : 3140

Character sheet
Mutiara Kata saya: jgn telalu cepat menganggap seseorg tu pandai memasak dgn hanya melihat cara dia nyalakan api.

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by unta^selsema on Wed 02 Sep 2009, 10:36 am

@minnie_mouse wrote:
@unta^selsema wrote:jln2 bulan pose nih la yg best bro..sambil2 shopping baju...time camni la aweks2 kuar dari sarang..hehehe :alien:

nape?slame ni awex2 teperap dok bwh tempurung ke?

xla...time cmtu la awks2 yg jarang kuar rumah akan kuar ikut mak dia....
jenis2 yg mcm pompuan melayu terakhir tu..huhu :cyclops:

unta^selsema
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Jawatan : Tukang Sunat Orang
Gender : Male
Jumlah Post : 1360
Umur : 34
Tarikh Register : 19/09/2008
Reputation : 6
Points : 3140

Character sheet
Mutiara Kata saya: jgn telalu cepat menganggap seseorg tu pandai memasak dgn hanya melihat cara dia nyalakan api.

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by <<BLaCk>> on Wed 02 Sep 2009, 10:38 am

hehehe tp takut ada yg ikut kat sebelah aku ni asyik mencubit...wakakakakaka...

----Forum Paramedik Malaysia-----





<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 36
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 9907

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by unta^selsema on Wed 02 Sep 2009, 10:43 am

aku pon sama bro...takut...wakakakakaka..skrg ni pon ngah kena cubit nih...hakhakahak...
copp copp

unta^selsema
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Jawatan : Tukang Sunat Orang
Gender : Male
Jumlah Post : 1360
Umur : 34
Tarikh Register : 19/09/2008
Reputation : 6
Points : 3140

Character sheet
Mutiara Kata saya: jgn telalu cepat menganggap seseorg tu pandai memasak dgn hanya melihat cara dia nyalakan api.

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by hantu_chot on Thu 03 Sep 2009, 3:07 am

ape kess.. main cubit cubit bulan pose ni.. hehehehehe

hantu_chot
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : IT
Gender : Male
Jumlah Post : 524
Umur : 33
Tarikh Register : 28/05/2008
Reputation : 6
Points : 3432

View user profile http://www.friendster.com/akuchotlapun

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by <<BLaCk>> on Thu 03 Sep 2009, 6:24 am

ala biasala tu...testing ilmu mencubit hehehe

----Forum Paramedik Malaysia-----





<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 36
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 9907

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by <<BLaCk>> on Tue 08 Sep 2009, 6:44 am

sapa kat sini dah beli baju raya?

----Forum Paramedik Malaysia-----





<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 36
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 9907

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by noriatul on Tue 08 Sep 2009, 7:07 am

saya...saya... cikgu... cheers Razz

noriatul
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : jururawat
Gender : Female
Jumlah Post : 1792
Umur : 32
Tarikh Register : 09/01/2008
Reputation : 10
Points : 3389

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by Detektif_KOnOn on Tue 08 Sep 2009, 8:57 am

sy pun dh encik black...xbeli la tp....mak buat...huhu...tgh cube,try test ni...kihkih...

Detektif_KOnOn
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : Pegawai Penyiasat
Gender : Male
Jumlah Post : 1396
Umur : 32
Tarikh Register : 25/08/2009
Reputation : 6
Points : 4160

Character sheet
Mutiara Kata saya: 'Kpd ALLAH SWT, aku bersujud & menghamba'

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by abuslc on Tue 08 Sep 2009, 10:22 am

selamat berpuasa black.

abuslc
KERABAT SENIOR
KERABAT SENIOR

Jawatan : kontraktor binaan
Gender : Male
Jumlah Post : 482
Umur : 34
Tarikh Register : 01/06/2009
Reputation : 1
Points : 3305

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by <<BLaCk>> on Tue 08 Sep 2009, 12:24 pm

dah sentiasa selamat posa den hehehe

----Forum Paramedik Malaysia-----





<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 36
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 9907

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by abuslc on Tue 08 Sep 2009, 3:10 pm

tahun ni beraya dekat mana black?

abuslc
KERABAT SENIOR
KERABAT SENIOR

Jawatan : kontraktor binaan
Gender : Male
Jumlah Post : 482
Umur : 34
Tarikh Register : 01/06/2009
Reputation : 1
Points : 3305

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by <<BLaCk>> on Wed 09 Sep 2009, 7:34 am

ikut kan hati ni nak beraya area taiping ngn ipoh tp raya mana 1 aku tak tau la...lepas 2 byk beraya kat kg den la hehehe

----Forum Paramedik Malaysia-----





<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 36
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 9907

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by abuslc on Thu 10 Sep 2009, 2:32 am

banyak cawangan ker black?
heee

abuslc
KERABAT SENIOR
KERABAT SENIOR

Jawatan : kontraktor binaan
Gender : Male
Jumlah Post : 482
Umur : 34
Tarikh Register : 01/06/2009
Reputation : 1
Points : 3305

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by noriatul on Thu 10 Sep 2009, 8:06 am

SANTIAGO wrote:sy pun dh encik black...xbeli la tp....mak buat...huhu...tgh cube,try test ni...kihkih...

ank mak la katakan hikhikhik

noriatul
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : jururawat
Gender : Female
Jumlah Post : 1792
Umur : 32
Tarikh Register : 09/01/2008
Reputation : 10
Points : 3389

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by Sponsored content Today at 4:51 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 5 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum