FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

apa yang korang nak tau pasal aku?

Page 6 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by Detektif_KOnOn on Thu 10 Sep 2009, 10:51 am

@noriatul wrote:
SANTIAGO wrote:sy pun dh encik black...xbeli la tp....mak buat...huhu...tgh cube,try test ni...kihkih...

ank mak la katakan hikhikhik

xpe..xgune duit org pun..kihkihkih...lg afdal pkai pakaian mak buat...

Detektif_KOnOn
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : Pegawai Penyiasat
Gender : Male
Jumlah Post : 1396
Umur : 32
Tarikh Register : 25/08/2009
Reputation : 6
Points : 4163

Character sheet
Mutiara Kata saya: 'Kpd ALLAH SWT, aku bersujud & menghamba'

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by <<BLaCk>> on Thu 10 Sep 2009, 12:01 pm

hmm aku dari kecik sampai skarang mak aku je yg buat baju melayu aku tu...tempah kat kedai cuma baru skali je dalam seumur hidup aku ni..

----Forum Paramedik Malaysia-----





<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 36
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 9910

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by <<BLaCk>> on Thu 10 Sep 2009, 12:02 pm

@abuslc wrote:banyak cawangan ker black?
heee

bukan byk cawangan tp nak g ziarah rumah para guru yg byk berjasa kat aku nih...

----Forum Paramedik Malaysia-----





<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 36
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 9910

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by Detektif_KOnOn on Thu 10 Sep 2009, 12:03 pm

maaf tnya..nape yg skali 2 kt kedai...

Detektif_KOnOn
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : Pegawai Penyiasat
Gender : Male
Jumlah Post : 1396
Umur : 32
Tarikh Register : 25/08/2009
Reputation : 6
Points : 4163

Character sheet
Mutiara Kata saya: 'Kpd ALLAH SWT, aku bersujud & menghamba'

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by <<BLaCk>> on Tue 15 Sep 2009, 6:18 am

sbb selama ni mak aku yg jahitkan...aku beli kain ke tak beli ke dia yg akan jahitkan utk aku..utk tahun ni je dia tak jahit pasal sah tak larat ngn ditambah hero n heroin kat rumah mak aku tu..(anak sedara aku yg tahap kenakalan mcm aku kecik dulu2 wakakakaka)

----Forum Paramedik Malaysia-----





<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 36
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 9910

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by abuslc on Tue 15 Sep 2009, 8:57 am

bagus betul black.
menghargai jasa-jasa guru.

abuslc
KERABAT SENIOR
KERABAT SENIOR

Jawatan : kontraktor binaan
Gender : Male
Jumlah Post : 482
Umur : 34
Tarikh Register : 01/06/2009
Reputation : 1
Points : 3308

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by <<BLaCk>> on Tue 15 Sep 2009, 9:00 am

kalau tak kerana diorang tak kenal la aku ngn apa yg aku kecapi hari ini..

----Forum Paramedik Malaysia-----





<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 36
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 9910

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by abuslc on Tue 15 Sep 2009, 10:00 am

bagus lah black.
orang berbudi,
kita berbahasa....

abuslc
KERABAT SENIOR
KERABAT SENIOR

Jawatan : kontraktor binaan
Gender : Male
Jumlah Post : 482
Umur : 34
Tarikh Register : 01/06/2009
Reputation : 1
Points : 3308

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by Detektif_KOnOn on Tue 15 Sep 2009, 11:30 am

<> wrote:sbb selama ni mak aku yg jahitkan...aku beli kain ke tak beli ke dia yg akan jahitkan utk aku..utk tahun ni je dia tak jahit pasal sah tak larat ngn ditambah hero n heroin kat rumah mak aku tu..(anak sedara aku yg tahap kenakalan mcm aku kecik dulu2 wakakakaka)

xpe bro//taun2 akan dtg kenakalan tahap gaban 2 akan berkurangan jugak..so,dpt la merasai lg baju raya buatan gombak...

Detektif_KOnOn
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : Pegawai Penyiasat
Gender : Male
Jumlah Post : 1396
Umur : 32
Tarikh Register : 25/08/2009
Reputation : 6
Points : 4163

Character sheet
Mutiara Kata saya: 'Kpd ALLAH SWT, aku bersujud & menghamba'

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by fasha_wanna on Tue 15 Sep 2009, 2:57 pm

salam..

black kje kt ne ekk??

----Forum Paramedik Malaysia-----




-GiGi wAriSAn KitA.. BeRSamA KitA MeNjaGA- Very Happy

fasha_wanna
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : part tym rempit n car race :P
Gender : Female
Jumlah Post : 2733
Umur : 30
Tarikh Register : 06/01/2008
Reputation : 36
Points : 6214

Character sheet
Mutiara Kata saya: ~~we can never change our past but we can always choose our future..~~

View user profile http://profiles.friendster.com

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by <<BLaCk>> on Wed 16 Sep 2009, 11:39 am

kalau ngko kat selatan aku kat utara hehehe

----Forum Paramedik Malaysia-----





<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 36
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 9910

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by unta^selsema on Thu 17 Sep 2009, 1:04 pm

solamat hari rayo black...
ado torkasar bahaso den mintak maap la yo...
0-0

unta^selsema
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Jawatan : Tukang Sunat Orang
Gender : Male
Jumlah Post : 1360
Umur : 34
Tarikh Register : 19/09/2008
Reputation : 6
Points : 3143

Character sheet
Mutiara Kata saya: jgn telalu cepat menganggap seseorg tu pandai memasak dgn hanya melihat cara dia nyalakan api.

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by <<BLaCk>> on Fri 18 Sep 2009, 2:11 am

samo la ngn den ni...sapo2 yg teraso ngn den sojak duo monjak ni..den mintak maap byk2 la yo

----Forum Paramedik Malaysia-----





<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 36
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 9910

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by fasha_wanna on Fri 18 Sep 2009, 4:26 pm

slmat hari raya..



maaf zahir n batin..

----Forum Paramedik Malaysia-----




-GiGi wAriSAn KitA.. BeRSamA KitA MeNjaGA- Very Happy

fasha_wanna
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : part tym rempit n car race :P
Gender : Female
Jumlah Post : 2733
Umur : 30
Tarikh Register : 06/01/2008
Reputation : 36
Points : 6214

Character sheet
Mutiara Kata saya: ~~we can never change our past but we can always choose our future..~~

View user profile http://profiles.friendster.com

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by <<BLaCk>> on Thu 24 Sep 2009, 2:48 am

hmmm ngntok nyerrrrr

----Forum Paramedik Malaysia-----





<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 36
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 9910

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by noriatul on Thu 24 Sep 2009, 2:44 pm

ko terlebih mkn ketupat ke black...sampai mengantuk memanjang heheheh

noriatul
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : jururawat
Gender : Female
Jumlah Post : 1792
Umur : 32
Tarikh Register : 09/01/2008
Reputation : 10
Points : 3392

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by <<BLaCk>> on Fri 02 Oct 2009, 11:16 am

huhhh mau tak nyer, aku balun 1 kawah wakakakaka

----Forum Paramedik Malaysia-----





<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 36
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 9910

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by <<BLaCk>> on Mon 05 Oct 2009, 12:48 pm

aaaaaaaa... mata aku dah start pedih..baru balik siasat kes bebudak sakit mata kat sekolah last2 ngn2 aku plak rasa pedih mata...

nih dah terkenyit-kenyit mata, kang ada aweks2 kata aku kenyit mata kat diorang plak...

----Forum Paramedik Malaysia-----





<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 36
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 9910

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by fasha_wanna on Mon 05 Oct 2009, 2:54 pm

xpe la skali skala..

mane la tau tsangkot sorg dua..

hehehehe..

----Forum Paramedik Malaysia-----




-GiGi wAriSAn KitA.. BeRSamA KitA MeNjaGA- Very Happy

fasha_wanna
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : part tym rempit n car race :P
Gender : Female
Jumlah Post : 2733
Umur : 30
Tarikh Register : 06/01/2008
Reputation : 36
Points : 6214

Character sheet
Mutiara Kata saya: ~~we can never change our past but we can always choose our future..~~

View user profile http://profiles.friendster.com

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by <<BLaCk>> on Tue 06 Oct 2009, 5:24 am

heheh kang naya je yg sangkut tu...

----Forum Paramedik Malaysia-----





<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 36
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 9910

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by fasha_wanna on Tue 06 Oct 2009, 5:30 pm

owhhh..

takot kne blasah dgn org umh yea..

haaah gak ekk...

----Forum Paramedik Malaysia-----




-GiGi wAriSAn KitA.. BeRSamA KitA MeNjaGA- Very Happy

fasha_wanna
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : part tym rempit n car race :P
Gender : Female
Jumlah Post : 2733
Umur : 30
Tarikh Register : 06/01/2008
Reputation : 36
Points : 6214

Character sheet
Mutiara Kata saya: ~~we can never change our past but we can always choose our future..~~

View user profile http://profiles.friendster.com

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by <<BLaCk>> on Wed 07 Oct 2009, 2:25 am

bukan takut kena blasah tp takut tersangkut tu ramai...wakakakakakakaaka

----Forum Paramedik Malaysia-----





<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 36
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 9910

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by noriatul on Wed 07 Oct 2009, 8:40 am

aku takut...ko sebar virus sakit mata plak kat budak2 yg sangkut kat ko tu hehehehe

noriatul
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : jururawat
Gender : Female
Jumlah Post : 1792
Umur : 32
Tarikh Register : 09/01/2008
Reputation : 10
Points : 3392

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by <<BLaCk>> on Thu 08 Oct 2009, 11:51 am

hehehe virus mata takpe jgn virus lain sudah la.. wakakakakaka

----Forum Paramedik Malaysia-----





<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 36
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 9910

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by hantu_chot on Thu 08 Oct 2009, 4:58 pm

BUTA MATA

Buta mata tak nampak jalan di dunia
Kerana tidak nampak cahaya
Tidak tahu ke mana hendak dituju
Ke hilir atau ke hulu.....


wah bleh menyanyi pulak aku kat tempat black ni....sori bro

hantu_chot
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : IT
Gender : Male
Jumlah Post : 524
Umur : 33
Tarikh Register : 28/05/2008
Reputation : 6
Points : 3435

View user profile http://www.friendster.com/akuchotlapun

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by Sponsored content Today at 11:10 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 6 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum