FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

apa yang korang nak tau pasal aku?

Page 2 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by <<BLaCk>> on Mon 13 Apr 2009, 1:20 pm

waaaaa tenkiu2... hadiah mana? hehehe

----Forum Paramedik Malaysia-----





<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 36
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 9912

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by aieyda on Mon 13 Apr 2009, 2:15 pm

allop pakcio blek..
hepi bufday..hahaaa

aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4125
Umur : 32
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5210

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by kamalia on Mon 13 Apr 2009, 2:21 pm





kasut tu muat ke bro....x tau saiz ape....just 4 u...hepi befday...

kamalia
KERABAT TEGAR
KERABAT TEGAR

Jawatan : misi u29
Gender : Female
Jumlah Post : 851
Umur : 31
Tarikh Register : 16/02/2009
Reputation : 7
Points : 3902

Character sheet
Mutiara Kata saya: If u think u are beaten,u are.If u think u dare not,u don't.If u'd like to win but think u can't,its almost certain u won't....

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by <<BLaCk>> on Tue 14 Apr 2009, 11:44 am

huhuhu mekacih...tp kalu bleh antar yg real ek hehehe

----Forum Paramedik Malaysia-----





<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 36
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 9912

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by unta^selsema on Tue 14 Apr 2009, 11:47 am

hepi besday black...moga murah rezeki n panjang umur...

unta^selsema
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Jawatan : Tukang Sunat Orang
Gender : Male
Jumlah Post : 1360
Umur : 34
Tarikh Register : 19/09/2008
Reputation : 6
Points : 3145

Character sheet
Mutiara Kata saya: jgn telalu cepat menganggap seseorg tu pandai memasak dgn hanya melihat cara dia nyalakan api.

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by noriatul on Tue 14 Apr 2009, 11:47 am

demand plak dak black nih... :P

noriatul
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : jururawat
Gender : Female
Jumlah Post : 1792
Umur : 32
Tarikh Register : 09/01/2008
Reputation : 10
Points : 3394

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by nied on Tue 14 Apr 2009, 1:59 pm

sal2
salam black....bler birthday ko? hepi belated k.....singgah r ke teratak nied yer..

nied
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Jawatan : penolong pegawai perubatan u29
Gender : Male
Jumlah Post : 378
Umur : 40
Tarikh Register : 31/12/2006
Reputation : 3
Points : 3892

Character sheet
Mutiara Kata saya: jgn merungut jika diberi tugas,lakukan dgn penuh rela,jgn cepat mngeluh,penuhkan jiwa dgn redha,jgn cepat putus asa,kuatkan semangat tekadkan azam....hidup biar berpedoman supaya sentiasa diberkati ALLAH

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by EWAN on Wed 15 Apr 2009, 6:28 am

good morning uncle black..... sunny

EWAN
KERABAT TEGAR
KERABAT TEGAR

Jawatan : studen..
Gender : Male
Jumlah Post : 778
Umur : 25
Tarikh Register : 13/01/2009
Reputation : 9
Points : 3677

Character sheet
Mutiara Kata saya: malas adalah racun paling berbisa, rajin adalah ubat yang paling mjarab.

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by <<BLaCk>> on Wed 15 Apr 2009, 9:24 am

huhuh insyaallah nanti aku sampai la ke teratak kome

----Forum Paramedik Malaysia-----





<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 36
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 9912

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by <<BLaCk>> on Thu 16 Apr 2009, 11:48 am

alahai byk nyer keja aku skang ni...tak nyompek nak berforum

----Forum Paramedik Malaysia-----





<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 36
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 9912

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by unta^selsema on Thu 16 Apr 2009, 11:52 am

Laughing ...buat mlm karang jer koje tu black..hehe

unta^selsema
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Jawatan : Tukang Sunat Orang
Gender : Male
Jumlah Post : 1360
Umur : 34
Tarikh Register : 19/09/2008
Reputation : 6
Points : 3145

Character sheet
Mutiara Kata saya: jgn telalu cepat menganggap seseorg tu pandai memasak dgn hanya melihat cara dia nyalakan api.

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by Lady Cda on Thu 16 Apr 2009, 11:55 am

black..ko ni byk betul kje ek?


eh..lupe nk wish...hepi belated besday...

Lady Cda
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : BIOMEDICAL SCIENCES
Gender : Female
Jumlah Post : 1172
Umur : 33
Tarikh Register : 11/04/2007
Reputation : 9
Points : 4202

Character sheet
Mutiara Kata saya: i'll be ur wish,i'll be ur dream, i'll be ur fantasy

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by EWAN on Thu 16 Apr 2009, 12:05 pm

biase lar tu owg penting la katekan....

EWAN
KERABAT TEGAR
KERABAT TEGAR

Jawatan : studen..
Gender : Male
Jumlah Post : 778
Umur : 25
Tarikh Register : 13/01/2009
Reputation : 9
Points : 3677

Character sheet
Mutiara Kata saya: malas adalah racun paling berbisa, rajin adalah ubat yang paling mjarab.

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by <<BLaCk>> on Mon 20 Apr 2009, 4:47 am

penting tu idak la...tp keja hakiki ni ha...byk sgt...skang ni aku tgh pulun nak realitikan t-shirt forum..tp kalau ada kekurangan harap kawan2 tolong komen la

----Forum Paramedik Malaysia-----





<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 36
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 9912

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by Cik Pah on Mon 20 Apr 2009, 6:05 am

dh siap ke lum t-shirt tuh nk pakai lik kg nih...hehehehe

----Forum Paramedik Malaysia-----






KeYakiNaN uBat BaGi PenYaKiT

Cik Pah
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : MLT
Gender : Female
Jumlah Post : 1966
Umur : 35
Tarikh Register : 07/11/2006
Reputation : 12
Points : 4166

Character sheet
Mutiara Kata saya: cHaiyoOoOk!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by <<BLaCk>> on Mon 20 Apr 2009, 8:11 am

skang ni dalam proses jahit sulam kat blakang plak...pasni maybe buat round neck t-shirt plak. tp dalam bentuk printing..design pun tgh pikir lagi nih...

----Forum Paramedik Malaysia-----





<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 36
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 9912

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by Cik Pah on Mon 20 Apr 2009, 11:11 am

ooOOOoOOoo baju ade jahit sulam tepuk

----Forum Paramedik Malaysia-----






KeYakiNaN uBat BaGi PenYaKiT

Cik Pah
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : MLT
Gender : Female
Jumlah Post : 1966
Umur : 35
Tarikh Register : 07/11/2006
Reputation : 12
Points : 4166

Character sheet
Mutiara Kata saya: cHaiyoOoOk!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by kamalia on Mon 20 Apr 2009, 11:14 am

appreciate black wat baju utk forumer.... tepuk

kamalia
KERABAT TEGAR
KERABAT TEGAR

Jawatan : misi u29
Gender : Female
Jumlah Post : 851
Umur : 31
Tarikh Register : 16/02/2009
Reputation : 7
Points : 3902

Character sheet
Mutiara Kata saya: If u think u are beaten,u are.If u think u dare not,u don't.If u'd like to win but think u can't,its almost certain u won't....

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by <<BLaCk>> on Fri 24 Apr 2009, 4:32 am

biasa la, lgpun ini salah satu kita nak memeriahkan forum dengan penghasilan baju forum...1 lagi..kalau ada kekurangan dalam pembikinan 1st batch baju ni aku mintak maaf banyak2 la...

maklum la amik masa yg lama untuk siapkan..

----Forum Paramedik Malaysia-----





<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 36
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 9912

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by kamalia on Fri 24 Apr 2009, 5:19 am

ok jg baju tu...

simple but smart....

byk corak....mcm meriah plak...serabut plak...

tngu 2nd edition ni...nti,da nk start tempah....kirim ler kabar yer...

kamalia
KERABAT TEGAR
KERABAT TEGAR

Jawatan : misi u29
Gender : Female
Jumlah Post : 851
Umur : 31
Tarikh Register : 16/02/2009
Reputation : 7
Points : 3902

Character sheet
Mutiara Kata saya: If u think u are beaten,u are.If u think u dare not,u don't.If u'd like to win but think u can't,its almost certain u won't....

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by <<BLaCk>> on Fri 24 Apr 2009, 5:42 am

ok..nanti sketeri den koba kat ekau ngn smuo org kek dalam forum ni kalau 2nd batch nak mula..tp ingatttttttt...proses ni mengambil masa sedikit kerana baju dibuat mengikut tempahan dan bukan mengikut stok semasa k

----Forum Paramedik Malaysia-----





<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 36
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 9912

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by <<BLaCk>> on Sun 03 May 2009, 8:07 am

sekarang gua btl2 bz giler la....ni pun curi2 masuk jap...pasal aku kena operasi n take action pasal selsema harammmmmmm tu...wakakakakaka gelak dalam tensen pasal cuti kena beku mcm ice kacang kat antartika sana nun

----Forum Paramedik Malaysia-----





<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 36
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 9912

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by zairini8 on Sun 03 May 2009, 9:03 am

Baru tau....... Kecian....

Nak tanya boleh tak.....
Apasal nama engko black... tak boleh tukar jadi white ke, blue ke, tak pun PINK lah...... khih..khih..khih.....

zairini8
AHLI SENIOR
AHLI SENIOR

Jawatan : JURURAWAT U29
Gender : Female
Jumlah Post : 69
Umur : 39
Tarikh Register : 03/04/2009
Reputation : 0
Points : 2922

Character sheet
Mutiara Kata saya: "RAJIN ADALAH PENAWAR YANG PALING MUJARAB, SEDANG MALAS ADALAH RACUN YANG SANGAT BERBISA"

View user profile

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by <<BLaCk>> on Thu 07 May 2009, 6:20 am

hehehe sebab aku suka sangat ngan kaler hitam....hitam ni pada den membawa maksud penuh misteri, rahsia dan paling penting hitam itu menawan....

----Forum Paramedik Malaysia-----





<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 36
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 9912

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by <<BLaCk>> on Mon 18 May 2009, 9:29 am

dah lama aku tak masuk forum pasal bz keja..apapun aku tetap maintain he3...

----Forum Paramedik Malaysia-----





<<BLaCk>>
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR

Jawatan : Tukang Make up forum nih
Gender : Male
Jumlah Post : 1591
Umur : 36
Tarikh Register : 19/09/2006
Reputation : 47
Points : 9912

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ketakwaan Itu Kunci Kesempurnaan

View user profile http://paramedik.bbfr.net/

Back to top Go down

Re: apa yang korang nak tau pasal aku?

Post by Sponsored content Today at 12:46 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum