FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

Nurkilan sweetcouple | Bila Sweet Menulis..

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

Miau! Nurkilan sweetcouple | Bila Sweet Menulis..

Post by sweetcouple on Sun 13 Sep 2009, 11:40 am

salam,

sweet berharap sweet dapat terus berkarya disini..permulaan dan pengakhiran sebuah cerita.. Wink

sweetcouple
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : penyelidik
Gender : Female
Jumlah Post : 1144
Umur : 30
Tarikh Register : 24/06/2009
Reputation : 17
Points : 4078

Character sheet
Mutiara Kata saya: there's only one in my life..only you.

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Nurkilan sweetcouple | Bila Sweet Menulis..

Post by sweetcouple on Sun 13 Sep 2009, 11:59 am

Kisah satu

Teman Bernama Ika

Punyai teman karib memang menjadi impian setiap insan yang hidup muka bumi Allah yang indah dan penuh dengan warna-warna kasih sayang.Perjalanan manusia yang masih jauh,masih dan tentu akan tetap jua bergantung sesama sendiri seperti lagu Ella simbiosis.Gadis berkulit cerah itu menjadi teman rapatku sejak dizaman universiti lagi. Perwatakan yang ceria dan manja,wajah yang bersih membuat dia menjadi perhatian setiap lelaki yang mengenalinya.Ya! itulah Ika,gadis comel dan manja yang akan sentiasa menceritakan kisahnya pada aku. Ika lebih muda dariku,dan seringkali kedengaran dia memanggilku 'kakak'.Dalam kerendangan wajahnya itu,terselit banyak memori pahit yang tak mungkin dapat diluputkan dari ingatannya.
"kak,berdosakah kita membenci insan yang melahirkan kita?".pertanyaan yang agak mengejutkan diriku ketika sedang melipat pakaian yang sudah keringku jemurkan pagi tadi.Aku mengerutkan kening seketika.
"kenapa ika tanya macam tu kat akak?" aku bertanyakan kembali soalan yang mungkin mematikan perasaannya untuk bertanya lagi kepadaku. Ika menggeleng-gelengkan kepalanya. "hurm,takde ape-apelah akak,ika tanya je," jawapan ika memberi seribu persoalan dari fikiranku. Mungkin ika ada masalah rasanya,takpelah,lain kali aku akan tanya balik.
Tiba-tiba azam yang menggunung hendak mengetahui permasalahan itu. Wajah ika suram sejenak dan termenung seketika ke luar jendela yang melihatkan pemandangan bukit-bukau yang menghijau dari jendela kolej kediaman kami.


Last edited by sweetcouple on Tue 15 Sep 2009, 8:35 am; edited 2 times in total

sweetcouple
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : penyelidik
Gender : Female
Jumlah Post : 1144
Umur : 30
Tarikh Register : 24/06/2009
Reputation : 17
Points : 4078

Character sheet
Mutiara Kata saya: there's only one in my life..only you.

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Nurkilan sweetcouple | Bila Sweet Menulis..

Post by sweetcouple on Mon 14 Sep 2009, 6:39 pm

Hari Pertama Kuliah Bermula

Jam menunjukkan pukul 8 pagi,kedengaran bunyi almari dan pintu berdentam-dentum dari bilik-bilik dalam rumah apartment itu.Semuanya bersiap-siap untuk pergi ke dewan kuliah. Pintu bilik aku dikuak. Kelihatan ika manis berbaju kurung. Dengan senyum paginya yang panjang lebar.Memang itulah yang selalu dilakukannya tiap-tiap pagi,pasti bilik aku akan disergahnya dulu."akak,jom kita ke kuliah,"ika tersenyum. "kak na dah siap ke?" aku bertanya kembali padanya. Dia mengerutkan dahi. "hurm,tak tahulah ika,jap ye ika pergi tengok," ika melangkah pergi ke bilik sebelah. Lalu kembali ke bilikku. "dah siap dah kak,kakna dah tunggu kat tangga," ika memandang ke arahku. lantas aku mencapai beg tangan,nota kuliah dan buku anatomy bersamaku dan berjalan menuju ke pintu rumah.kelihatan kak na sedang menungguku di tangga. "sorry kak na hari ni kami lambat," aku dan ika serentak berkata. Lalu kami terdiam. Ika dan aku memandang sesama sendiri. hehe...ika tersenyum..aku pun tersenyum juga. "wah,molek sungguh adik-adik kak na hari ni,doh mari gi kuliah.."


Last edited by sweetcouple on Tue 15 Sep 2009, 8:34 am; edited 2 times in total

sweetcouple
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : penyelidik
Gender : Female
Jumlah Post : 1144
Umur : 30
Tarikh Register : 24/06/2009
Reputation : 17
Points : 4078

Character sheet
Mutiara Kata saya: there's only one in my life..only you.

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Nurkilan sweetcouple | Bila Sweet Menulis..

Post by Lord Vlad on Tue 15 Sep 2009, 5:06 am

permulaan yg bagus sweet..... harap dpt terus kekal berkarya ek... jgn sekerat jalan tau....
pastu permintan kamek supaya setiap post artikel tu diberi tajuk khusus sebagai label keseluruhan penceritaan u....

idup sweet......


----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5017

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Miau! Re: Nurkilan sweetcouple | Bila Sweet Menulis..

Post by fiz on Tue 15 Sep 2009, 5:48 am

cayo- cayo sis sweet... cheers

fiz
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : pelajar
Gender : Male
Jumlah Post : 1850
Umur : 26
Tarikh Register : 03/09/2009
Reputation : 5
Points : 4715

Character sheet
Mutiara Kata saya: berkawan biar beribu, beristeri biar 1

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Nurkilan sweetcouple | Bila Sweet Menulis..

Post by sweetcouple on Tue 15 Sep 2009, 8:07 am

@Lord Vlad wrote:permulaan yg bagus sweet..... harap dpt terus kekal berkarya ek... jgn sekerat jalan tau....
pastu permintan kamek supaya setiap post artikel tu diberi tajuk khusus sebagai label keseluruhan penceritaan u....

idup sweet......


insyaallah lord..
time2 free sweet baru dapat ilham nak berkarya..time2 sibuk,fikiran pun jadi blank je..hehe..thanks friends because be a supporter to me... Wink

sweetcouple
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : penyelidik
Gender : Female
Jumlah Post : 1144
Umur : 30
Tarikh Register : 24/06/2009
Reputation : 17
Points : 4078

Character sheet
Mutiara Kata saya: there's only one in my life..only you.

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Nurkilan sweetcouple | Bila Sweet Menulis..

Post by sweetcouple on Tue 15 Sep 2009, 8:08 am

@fiz wrote:cayo- cayo sis sweet... cheers

thanks to my little bro fiz...cayank kamu.. Wink

sweetcouple
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : penyelidik
Gender : Female
Jumlah Post : 1144
Umur : 30
Tarikh Register : 24/06/2009
Reputation : 17
Points : 4078

Character sheet
Mutiara Kata saya: there's only one in my life..only you.

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Nurkilan sweetcouple | Bila Sweet Menulis..

Post by fiz on Tue 15 Sep 2009, 8:10 am

@sweetcouple wrote:
@fiz wrote:cayo- cayo sis sweet... cheers

thanks to my little bro fiz...cayank kamu.. Wink

Embarassed Embarassed

malu sy...

fiz
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : pelajar
Gender : Male
Jumlah Post : 1850
Umur : 26
Tarikh Register : 03/09/2009
Reputation : 5
Points : 4715

Character sheet
Mutiara Kata saya: berkawan biar beribu, beristeri biar 1

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Nurkilan sweetcouple | Bila Sweet Menulis..

Post by sweetcouple on Tue 15 Sep 2009, 8:30 am

Dewan kuliah sudah mula dipenuhi dengan pelajar. Bermacam-macam ragam dapat dilihat dari atas tempat duduk kuliah.Aku,ika,kak Na dan Kak Tim memang ahli-ahli kumpulan yang tak dapat dipisahkan,mana yang aku atau ika duduk,disitulah juga mereka akan melabuhkan punggungnya. Kak Na mencuit-cuit lengan aku sambil berbisik. "Nor,cantik sungguh dewan kuliah kitakan,macam dok kat panggung wayang,taklah macam dulu,kakna tengok macam kelas budok skola,"gelak Kakna terkekeh-kekeh.Kak Tim tiba-tiba mencelah, "awat kakna dok habaq KL ni,tadi kat umah Tim dengar loghat Kelantan tak lekang-lekang," Kak Tim membebel sendirian. Aku dan Ika hanya tersenyum melihat gelagat dua orang kakak yang melawak tak kering gusi. Kak Na mencelah, "mu jelous ko Tim, Kak Na nok kecek KL lah pulok,doh mari dok KL,kene la kecek KL pulok," aku yang duduk bersebelahan dengan Kak Na mengangguk-anggukkan kepala tanda setuju.Memang hari ini hari pertama sesi kuliah bermula setelah sebulan duduk rehat dirumah. Asyik bangun tidur,makan,buat kerja rumah,tidur balik. Memang dah rutin harian masa cuti semester.Entah kenapa Ika tidak pula banyak bersuara didalam dewan kuliah. Mungkin ada sesuatu yang sedang bermain difikirannya. " Kak Na,pas ni tentu mengantuk time belajar subjek anatomy ni," aku membelek-belek buku anatomy yang berada didepan ku.Memang tebal,aku rasa sampai bila-bila pun tak khatam buku anatomy ini,sudah pulak tu guna ayat mat-salih.

sweetcouple
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : penyelidik
Gender : Female
Jumlah Post : 1144
Umur : 30
Tarikh Register : 24/06/2009
Reputation : 17
Points : 4078

Character sheet
Mutiara Kata saya: there's only one in my life..only you.

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Nurkilan sweetcouple | Bila Sweet Menulis..

Post by BintangHati on Wed 16 Sep 2009, 3:19 pm

teruskan berkarya ye syg..abg sentiasa menyokong syg..

BintangHati
AHLI JUNIOR
AHLI JUNIOR

Jawatan : Kerja Kat Laut...
Gender : Male
Jumlah Post : 18
Umur : 33
Tarikh Register : 12/09/2009
Reputation : 1
Points : 2660

Character sheet
Mutiara Kata saya: my love for you will never end..

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Nurkilan sweetcouple | Bila Sweet Menulis..

Post by sweeties on Wed 16 Sep 2009, 3:42 pm

@fiz wrote:
@sweetcouple wrote:
@fiz wrote:cayo- cayo sis sweet...

thanks to my little bro fiz...cayank kamu..



malu sy...

malu fiz???
ish...fiz nih...cam x cayer lak akak...
apapn utk sweet...selamat berkarya...
sweeties suka karya sweet...
bolh isi ms lapang sweeties....

sweeties
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Jawatan : mIsI
Gender : Female
Jumlah Post : 1051
Umur : 35
Tarikh Register : 15/11/2008
Reputation : 3
Points : 4050

Character sheet
Mutiara Kata saya: YaNg TeRiNdAh HaNyAlAh SeMeNtArA

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Nurkilan sweetcouple | Bila Sweet Menulis..

Post by minnie_mouse on Wed 16 Sep 2009, 6:11 pm

trs kan sis....rmi yg sokong ni...temsk mini.....

chayunk sis...

minnie_mouse
KERABAT TEGAR
KERABAT TEGAR

Negeri :
Jawatan : cardiologist...(amin..)
Gender : Female
Jumlah Post : 956
Umur : 29
Tarikh Register : 21/08/2009
Reputation : 9
Points : 3679

Character sheet
Mutiara Kata saya: "we cannot ALL b great but we can alwyz attach ourSELVES 2 smthg that is GREAT"

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Nurkilan sweetcouple | Bila Sweet Menulis..

Post by sweetcouple on Thu 17 Sep 2009, 10:54 am

sambungan dari tajuk sebelum ni...

"wargh....mengantuknya kelas anatomy ni," tersengguk-sengguk aku diatas kerusi yang agak empuk. Aku cuba juga membukakan mata ini seluas-luasnya tapi jawapannya tetap sama. Mata mula berpinar-pinar hanya terbayangkan katil yang empuk di kolej kediaman. Lecturer masih meneruskan lecturenya walaupun sudah agak ramai yang mula mengantuk. "adui," kesakitan mula menular pada saraf aku. Ika mencubit sambil tersenyum. " kata nak dapat anugerah dekan,kenalah concentrate,"aku menggeleng-gelengkan kepala aku. "anugerah dekan ke,anugerah bintang popular ke,mata dah ngantuk ni,akak tetap ngantuk,"aku mula menyandarkan kepalaku.

Sepuluh minit berlalu..."ok baiklah,kita jumpa pada esok hari,terima kasih," Lecturer itu menamatkan lecturenya. "kak,kak...lecture dah habis," ika mengejutkan aku. Fuh..lega..habis juga kuliah.Mengantuk pula pasal tak dengar lecture pun takpela. "nor,lepas ni kita nak pergi mane?"tanya kak tim kepadaku. "hurm,pergi makanlah kot,lapau ler.hehe...." aku memandangkan kakna dan ika. kedua-duanya saling mengangguk tanda setuju."kalau macam tu,kak tim tak joinlah ek,kaktim rempit balik bilik dulu ye.." kak tim melangkah keluar pintu dewan kuliah terus menuju motorsikal Honda EX yang dibawanya dari perak.

"jom kita pergi makan," ika dan kak na berjalan mengiringiku. dalam perjalanan ke Cafe sempat juga aku bertanyakan mengenai perkara semalam. "psssttt...ika ada problem ke,cuba citer skit dengan akak," aku mulakan perbualan. "ade,err...em..akak,ika bencilah dia,sebab dialah arwah abang ika meninggal,"ika mula tunduk.tidak mahu memandang ke arahku. "sape yang ika maksudkan ni?" aku kembali bertanya. "dia,ibu ika,"ringkas jawapannya. "pasal ape?kenapa kaitkan dengan arwah abang?" persoalan makin terungkai,jawapan masih tercari. "arwah abang meninggal sebab ibu ambil remeh penyakitnya,ibu tak hantar pun abang pergi hospital,"ika seolah menahan airmatanya. "oh,begitu ke,ika,janganlah salahkan takdir,allah lebih menyayangi arwah abang,sudah tentu allah tahu jika lebih lama arwah dimuka bumi,lebih banyak derita yang ditanggungnya," aku cuba menenangkan perasaan ika yang sedang bergelora. "ika tahu,tapi akak,ibu tidak pernah ambil berat tentang kami," ika mempersoalkan lagi. huh!!aku mendengus,susah juga jika ia melibatkan kasih sayang. Rumit dan sangat rumit. "hmm,macam ni lah ika,buat sementara ni,ika cuba lupakan seketika kesedihan itu,lagipun,kami kan ada bersama ika,kalau ada ape-ape tentulah kami akan membantu," nasihat yang ku berikan padanya. Macam ahli psikologi pula aku ni,mujurlah ada ambil subjek tu dulu. Aku harap sedikit sebanyak nasihat tadi mengurangkan stressnya. "hurm,kak na pun setuju,"tetiba kakna mencelah,sebentar tadi diam sahaja. "jange sedih-sedih lagi deh,cepat skit jale tu,lapar doh ni,"laju betul langkah kakna. Bau lauk-pauk yang enak terhidu oleh deria kami..emm..sedap juga. "nok make gapo?"kakna bertanya padaku. "hurm,nor nak makan nasi ayam kot,selera lauk ayam ari ni,hihihi.." aku memandang ika. "ika pulak?" ika memandang menu-menu yang tertampal didinding cafe. "hurm,nak makan kue teow sup la," ika menunjukkan menu kue teow sup. "kak na?" ika bertanya padanya. "make nasi berlauk kot,"sesudah kami membayar menu tadi,lalu kami membawa hidangan ke meja makan.

sweetcouple
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : penyelidik
Gender : Female
Jumlah Post : 1144
Umur : 30
Tarikh Register : 24/06/2009
Reputation : 17
Points : 4078

Character sheet
Mutiara Kata saya: there's only one in my life..only you.

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Nurkilan sweetcouple | Bila Sweet Menulis..

Post by sweetcouple on Thu 17 Sep 2009, 10:58 am

@minnie_mouse wrote:trs kan sis....rmi yg sokong ni...temsk mini.....

chayunk sis...

sayang minnie..juga.. queen

sweetcouple
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : penyelidik
Gender : Female
Jumlah Post : 1144
Umur : 30
Tarikh Register : 24/06/2009
Reputation : 17
Points : 4078

Character sheet
Mutiara Kata saya: there's only one in my life..only you.

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Nurkilan sweetcouple | Bila Sweet Menulis..

Post by noy tawau on Thu 24 Sep 2009, 8:12 am

hai sweet...best la lyn crt ko.t'utama tuk aku yg kaki novel ni.bila nak smbg kwn...? Very Happy

noy tawau
KERABAT SENIOR
KERABAT SENIOR

Jawatan : paramedik
Gender : Female
Jumlah Post : 468
Umur : 30
Tarikh Register : 03/02/2009
Reputation : 11
Points : 3394

Character sheet
Mutiara Kata saya: i M WhO I 1tEd 2 b

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Nurkilan sweetcouple | Bila Sweet Menulis..

Post by sweetcouple on Thu 24 Sep 2009, 6:40 pm

@noy tawau wrote:hai sweet...best la lyn crt ko.t'utama tuk aku yg kaki novel ni.bila nak smbg kwn...? Very Happy

hai noy,salam aidilfitri..
hehe..sweet beraya kejap..ngee..makan kuih tart sampai habis satu balang..hehe..
thanks noy jadi pembaca setia..
akanku garap cerita ini selepas diriku puas makan kuih tart ni..hhihihihi... What a Face
Embarassed <--makin tembamlah sweet..

sweetcouple
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : penyelidik
Gender : Female
Jumlah Post : 1144
Umur : 30
Tarikh Register : 24/06/2009
Reputation : 17
Points : 4078

Character sheet
Mutiara Kata saya: there's only one in my life..only you.

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Nurkilan sweetcouple | Bila Sweet Menulis..

Post by minnie_mouse on Sat 26 Sep 2009, 7:00 am

@sweetcouple wrote:
@noy tawau wrote:hai sweet...best la lyn crt ko.t'utama tuk aku yg kaki novel ni.bila nak smbg kwn...?

hai noy,salam aidilfitri..
hehe..sweet beraya kejap..ngee..makan kuih tart sampai habis satu balang..hehe..
thanks noy jadi pembaca setia..
akanku garap cerita ini selepas diriku puas makan kuih tart ni..hhihihihi...
<--makin tembamlah sweet..

sis....xpe...trskan mamam kueh tat 2 smp tembab....bintang hati xkn komplain kalu timbang,berat nek...kihkih....
mini pon tggu smbgan nyer ni sis

minnie_mouse
KERABAT TEGAR
KERABAT TEGAR

Negeri :
Jawatan : cardiologist...(amin..)
Gender : Female
Jumlah Post : 956
Umur : 29
Tarikh Register : 21/08/2009
Reputation : 9
Points : 3679

Character sheet
Mutiara Kata saya: "we cannot ALL b great but we can alwyz attach ourSELVES 2 smthg that is GREAT"

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Nurkilan sweetcouple | Bila Sweet Menulis..

Post by fiz on Sun 27 Sep 2009, 8:02 am

ayoyo, abis 1 balang mkn. x ajak pown org lain...
mkn sorg2 je...
huhuhuhu

fiz
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : pelajar
Gender : Male
Jumlah Post : 1850
Umur : 26
Tarikh Register : 03/09/2009
Reputation : 5
Points : 4715

Character sheet
Mutiara Kata saya: berkawan biar beribu, beristeri biar 1

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Nurkilan sweetcouple | Bila Sweet Menulis..

Post by sweetcouple on Sun 27 Sep 2009, 8:55 am

hehe..minnie..maunye bintang hati tak mengomel..hurm,dah suruh sis kuruskan badan dahhh.....fiz,yok beraya umah sis,makan biskut raya sis buat.tapi tart takleh la yer..sebab dah habis sis balun...hehe.... What a Face

sweetcouple
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : penyelidik
Gender : Female
Jumlah Post : 1144
Umur : 30
Tarikh Register : 24/06/2009
Reputation : 17
Points : 4078

Character sheet
Mutiara Kata saya: there's only one in my life..only you.

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Nurkilan sweetcouple | Bila Sweet Menulis..

Post by fiz on Sun 27 Sep 2009, 9:26 am

alah tat lah best,,
sis mkn sorg2 je..
huhuhuhuhu..
not fair.... Sad

fiz
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : pelajar
Gender : Male
Jumlah Post : 1850
Umur : 26
Tarikh Register : 03/09/2009
Reputation : 5
Points : 4715

Character sheet
Mutiara Kata saya: berkawan biar beribu, beristeri biar 1

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Nurkilan sweetcouple | Bila Sweet Menulis..

Post by minnie_mouse on Sun 27 Sep 2009, 2:22 pm

@sweetcouple wrote:hehe..minnie..maunye bintang hati tak mengomel..hurm,dah suruh sis kuruskan badan dahhh.....fiz,yok beraya umah sis,makan biskut raya sis buat.tapi tart takleh la yer..sebab dah habis sis balun...hehe....

ooooooooooo...ajak fiz jer ye..mini nak gak..
sis x ajak mini sb tkt sis xckup yer?hehe

minnie_mouse
KERABAT TEGAR
KERABAT TEGAR

Negeri :
Jawatan : cardiologist...(amin..)
Gender : Female
Jumlah Post : 956
Umur : 29
Tarikh Register : 21/08/2009
Reputation : 9
Points : 3679

Character sheet
Mutiara Kata saya: "we cannot ALL b great but we can alwyz attach ourSELVES 2 smthg that is GREAT"

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Nurkilan sweetcouple | Bila Sweet Menulis..

Post by fiz on Mon 28 Sep 2009, 3:21 am

@minnie_mouse wrote:
@sweetcouple wrote:hehe..minnie..maunye bintang hati tak mengomel..hurm,dah suruh sis kuruskan badan dahhh.....fiz,yok beraya umah sis,makan biskut raya sis buat.tapi tart takleh la yer..sebab dah habis sis balun...hehe....

ooooooooooo...ajak fiz jer ye..mini nak gak..
sis x ajak mini sb tkt sis xckup yer?hehe

yelh coz sis kuat makan\.......
gelak sakan gelak sakan gelak sakan

fiz
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : pelajar
Gender : Male
Jumlah Post : 1850
Umur : 26
Tarikh Register : 03/09/2009
Reputation : 5
Points : 4715

Character sheet
Mutiara Kata saya: berkawan biar beribu, beristeri biar 1

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Nurkilan sweetcouple | Bila Sweet Menulis..

Post by sweetcouple on Tue 29 Sep 2009, 6:15 am

sis ajak ler..minnie dan fiz datang open house umah sis sabtu depan.jangan lupa tau.

sweetcouple
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : penyelidik
Gender : Female
Jumlah Post : 1144
Umur : 30
Tarikh Register : 24/06/2009
Reputation : 17
Points : 4078

Character sheet
Mutiara Kata saya: there's only one in my life..only you.

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Nurkilan sweetcouple | Bila Sweet Menulis..

Post by sweetcouple on Tue 29 Sep 2009, 6:29 am

Ketibaan Puasa Yang Dinanti

Malam itu,ramai student mula mengerumuni surau yang terletak bersebelahan kolej kediaman untuk mula bertarawih. Tak kurang juga ada yang mula memenuhi gerai-gerai makan disekeliling untuk memesan makanan untuk bersahur nanti. Sementara itu,aku masih berada di bilik,bersiap sedia untuk melangkah ke surau. Aku ke bilik ika untuk mengajaknya bersama. "Ika,nak pergi tarawih tak?jomlah," aku bertanya lalu duduk di atas katilnya yang empuk. "boleh juga,malam ni tentu tak ramai sangatkan?nanti lepas tarawih,boleh beli makanan terus,takpun diorang bagi moreh," ika mencapai telekungnya. Ika mengajak teman sebiliknya aina. "aina nak ikut kak nor dan kak ika tak?"ika memandang aina. Aina menggeleng-gelengkan kepalanya. "kak ika,aina datang bulan..hehehe.."aina tersenyum memandanga kami. Sempat aku mengusiknya, "amboi belum puasa dah beraya nampak," aku tersengih. Aina pun tersenyum juga. Jam menunjukkan pukul 8.30 malam,tarawih akan bermula sebentar lagi,lantas aku bangun dan mengajak ika. "moh ler ika,lewat kang kita dok belakang pula," segera ika mengikuti aku keluar dari biliknya menuju ke surau. Dalam perjalanan sempat aku memesan pada ika."ika,bulan ramadhan,bulan istimewa,berdoalah kerana doa itu insyallah Allah perkenankan," bahasa aku itu mengharapkan ika memahaminya. Ika mengangguk-angguk."insya-allah"

sweetcouple
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : penyelidik
Gender : Female
Jumlah Post : 1144
Umur : 30
Tarikh Register : 24/06/2009
Reputation : 17
Points : 4078

Character sheet
Mutiara Kata saya: there's only one in my life..only you.

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Nurkilan sweetcouple | Bila Sweet Menulis..

Post by fiz on Tue 29 Sep 2009, 6:49 am

kak nie seorng yang caring ptt lah bintang hati jatuh hati kat kak...
hehehe

fiz
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR
KERABAT TEGAR SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : pelajar
Gender : Male
Jumlah Post : 1850
Umur : 26
Tarikh Register : 03/09/2009
Reputation : 5
Points : 4715

Character sheet
Mutiara Kata saya: berkawan biar beribu, beristeri biar 1

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Nurkilan sweetcouple | Bila Sweet Menulis..

Post by Sponsored content Today at 7:35 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum