FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

20 Sebab Lelaki Tak Kawin...hehehe

View previous topic View next topic Go down

20 Sebab Lelaki Tak Kawin...hehehe

Post by Fieza on Tue 08 Dec 2009, 3:47 pm

20 Sebab Lelaki Tak Kawin...hehehe

1.."Duit lum cukup lagi". Pompuan mana tahu susahnya laki nak kumpul duit nak bayar mas kawin le? hantaran la. Dah tu mas kawin & hantaran tu letak tinggi mengalahkan artis. Cam nak jual anak jer. Kita makan megi jer nak kumpul duit tu bukannya pompuan tau. Megi pun dah nak naik harga!

2. "Nak beli kereta dulu baru nak kahwin". Takde keta pompuan pun pandang kita sebelah mata jer . Pompuan karang ni mana yang tahan turun naik bas? Jatuh standard kalau naik bas tu.. .

3. "Susah la nak cari yang berkenan dihati". Memang susah pun. Pompuan sekarang ini ?da duit abangku saying, takde pitis sayangpun abis!

4."Tak datang seru lagi kot". Awek pun tak de lagi? camana nak kahwin.

5."Banyak sangat halangan". Banyak sangatla procedure karang ni. Nak kena masuk kursus le. Ujian HIV le. Pastu ada keluarga si dia tak sukakan kita. Nak ajak kawin kat Siam dia tak nak!

6."Belum bersedia la". Nak pikul tanggungjawab sebagai ketua keluarga ini amat berat.
Pompuan apa tau! Karang ni tanggungjawab terhadap diri sendiri lagi pun belum terlaksana.

7. "Ilmu tak cukup la". Ilmu batin tu memang la dah cukup sejak dapat ?mimpi basah? yang pertama tu kita dah expert. Tapi ilmu rumahtangga? soal-soal pompuan belum khatam lagi. Kang rumahtangga huru-hara.. orang salahkan kita gak!

8."Kahwin nanti tentu susah nak kena tanggung keluarga lagi, Kalau dapat isteri yang 2 x 5 je.Kena bimbing pulak lepas tu nak kena tanggung semua dosa isteri, dosa sendiri tak tertanggung nie pulak nak tanggung dosa isteri". Berat tanggungjawab ni. Bukan senang yang pikul dosa orang. Dosa sendiri pun tak terpikul.. Kalau dapat isteri yang memahami tu ok gak.

9."Dah mencubalah tapi telah dikecewakan" . Pompuan memang suka mengecewakan lelaki. Pantang nampak laki kaya jer? tak kira ler laki orang ker?.duda orang ker? terus tinggalkan kita.
10."Banyak perkara nak kena fikirkan terlebih dahulu la". Memang banyak .. Tangungjawab lelaki ni lebih besar. Pompuan semua laki yang tanggung. Belum kawin bapa & saudara lelaki yang tanggung. Dah kawin, suami lak tanggung.

11."Jodoh tak sampai lagi kot". Dah berusaha tapi asyik kena reject jer. Tah apa yang pompuan dok cari tu !!

12.."Perempuan nie peliklah kalau dia suka kat kita tapi tak habih2 nak merajuk dan marah macam kita nie suka sangat" . Pompuan ini sikit-sikit majuk. Anak kucing dia ilang sehari pun dia majuk. Macam la kita yang curik anak kucing dia tu. Dah tu nak pujuk kena beli hadiah , bawa jejalan, makan-makan? ..abis tu bila duit kita nak cukup untuk kawin!

13. "Dah bagitau dah, nie kita suka dan nie kita tak suka, tapi masih dia buat juga yang kita tak suka". Pompuan selalu suka buat apa yang kita tak suka. Macam mana kita boleh tahan kalau kawin nanti!!

14."Saya takut la nak bercinta nanti terluka susah la". Sebenarnya dah memang terluka. Cuma pompuan jer buat tak tau!!

15."Dia nie suka pasang ramai org sangat". Haah? dia banyak kekawan lelaki. Kita ni duk lam waiting list dia jer.

16. "Dia memang banyak helahlah kejap suka kejap tidak". Pompuan memang camtu..

17. "Nak carik yang solehah lah". Dah jumpa tapi dah berpunya?.Takkan nak rampas orang punya kot.

18. "Masalah la". Pompuan suka menjadikan masalah kecil menjadi besar.

19. "Nak sambung belajarlah awek saya tu ader master atau phd malu la". Takkan kita yang ada SPM ni jer nak terhengeh awek tu. Siang-siang lagi mak bapa dia dah reject.

20. "Saya suka sangat kat dia, tapi dia tak suka kat saya". Pompuan suka bermain-main ngan hati lelaki yang suka kat dia


p/s: juzt joke ek.... jgn marah
avatar
Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1489
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5484

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: 20 Sebab Lelaki Tak Kawin...hehehe

Post by JiJaH_5098 on Tue 08 Dec 2009, 4:39 pm

avatar
JiJaH_5098
AHLI SENIOR
AHLI SENIOR

Jawatan : tkg_msk
Gender : Female
Jumlah Post : 54
Umur : 38
Tarikh Register : 05/12/2009
Reputation : 0
Points : 2907

View user profile

Back to top Go down

Re: 20 Sebab Lelaki Tak Kawin...hehehe

Post by wahu on Tue 08 Dec 2009, 5:49 pm



tambahan....yang bebnornya...x tau nak pilih saper...dah ramai bebenor list nyer...yg sper lain,yg stady,lain yg kwn borak lak lain...

senang ceriter nak cari mrs perfec in one person....
mana nak jumper dek......
alamatnay x kawin ler hang sampai ke tuooo...
hehehe

avatar
wahu
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Jawatan : ketua jambatan
Gender : Female
Jumlah Post : 335
Umur : 38
Tarikh Register : 22/10/2009
Reputation : 1
Points : 3245

Character sheet
Mutiara Kata saya: KASIH ABADI DATANGNYA DR HATI YG TULUS DAN LUHUR.DENGAN IZIN DAN KEREDHAANNYA SERTA DOA DARI KITA,KITA KAN BAHAGIA HINGGA KESYURGA.AMIN.

View user profile

Back to top Go down

Re: 20 Sebab Lelaki Tak Kawin...hehehe

Post by nizamsha on Fri 05 Feb 2010, 2:33 pm

20 Sebab Lelaki Tak Kawin...hehehe...huhuhuhuh

1.."Duit lum cukup lagi". Pompuan mana tahu susahnya laki nak kumpul duit nak bayar mas kawin le? hantaran la. Dah tu mas kawin & hantaran tu letak tinggi mengalahkan artis. Cam nak jual anak jer. Kita makan megi jer nak kumpul duit tu bukannya pompuan tau. Megi pun dah nak naik harga!- Betul....mana nak dapat 20 ribu dalam masa setahun...gaji bulan pun abiz buat belanja die je...

2. "Nak beli kereta dulu baru nak kahwin". Takde keta pompuan pun pandang kita sebelah mata jer . Pompuan karang ni mana yang tahan turun naik bas? Jatuh standard kalau naik bas tu.. .-Tak Betul...materialistik bakal melastik anda...

3. "Susah la nak cari yang berkenan dihati". Memang susah pun. Pompuan sekarang ini ?da duit abangku saying, takde pitis sayangpun abis! -Betul..ha ...hati ni memang susah skit...

4."Tak datang seru lagi kot". Awek pun tak de lagi? camana nak kahwin.- Betul...nak tunggu seruan malaikat maut kot...

5."Banyak sangat halangan". Banyak sangatla procedure karang ni. Nak kena masuk kursus le. Ujian HIV le. Pastu ada keluarga si dia tak sukakan kita. Nak ajak kawin kat Siam dia tak nak! Tak Betul...lau nak kawin...gunung pun sanggup daki...

6."Belum bersedia la". Nak pikul tanggungjawab sebagai ketua keluarga ini amat berat.
Pompuan apa tau! Karang ni tanggungjawab terhadap diri sendiri lagi pun belum terlaksana. _Betul...biarpun sebagai ketua Operasi...lau operasi pemadaman dan penyelamatan memang lah dah cukup kot...operasi rumah tangga...I think..."NO"

7. "Ilmu tak cukup la". Ilmu batin tu memang la dah cukup sejak dapat ?mimpi basah? yang pertama tu kita dah expert. Tapi ilmu rumahtangga? soal-soal pompuan belum khatam lagi. Kang rumahtangga huru-hara.. orang salahkan kita gak!
Betul...coz kat Sekolah Menengah...Budak lelaki tak di ajar Ekonomi Rumah Tangga macam budak pempuan...hehehee


8."Kahwin nanti tentu susah nak kena tanggung keluarga lagi, Kalau dapat isteri yang 2 x 5 je.Kena bimbing pulak lepas tu nak kena tanggung semua dosa isteri, dosa sendiri tak tertanggung nie pulak nak tanggung dosa isteri". Berat tanggungjawab ni. Bukan senang yang pikul dosa orang. Dosa sendiri pun tak terpikul.. Kalau dapat isteri yang memahami tu ok gak.Betul...banyak dah dosa ni...

9."Dah mencubalah tapi telah dikecewakan" . Pompuan memang suka mengecewakan lelaki. Pantang nampak laki kaya jer? tak kira ler laki orang ker?.duda orang ker? terus tinggalkan kita.Betul..macam takde keje lain.,..hhehee

10."Banyak perkara nak kena fikirkan terlebih dahulu la". Memang banyak .. Tangungjawab lelaki ni lebih besar. Pompuan semua laki yang tanggung. Belum kawin bapa & saudara lelaki yang tanggung. Dah kawin, suami lak tanggung. Betul

11."Jodoh tak sampai lagi kot". Dah berusaha tapi asyik kena reject jer. Tah apa yang pompuan dok cari tu !!
Agak Betul.

12.."Perempuan nie peliklah kalau dia suka kat kita tapi tak habih2 nak merajuk dan marah macam kita nie suka sangat" . Pompuan ini sikit-sikit majuk. Anak kucing dia ilang sehari pun dia majuk. Macam la kita yang curik anak kucing dia tu. Dah tu nak pujuk kena beli hadiah , bawa jejalan, makan-makan? ..abis tu bila duit kita nak cukup untuk kawin! Betul..Paling Betul...hehehee

13. "Dah bagitau dah, nie kita suka dan nie kita tak suka, tapi masih dia buat juga yang kita tak suka". Pompuan selalu suka buat apa yang kita tak suka. Macam mana kita boleh tahan kalau kawin nanti!! Amat Betul

14."Saya takut la nak bercinta nanti terluka susah la". Sebenarnya dah memang terluka. Cuma pompuan jer buat tak tau!! Lagi teramat Betul...

15."Dia nie suka pasang ramai org sangat". Haah? dia banyak kekawan lelaki. Kita ni duk lam waiting list dia jer. Haaa...yang ni pun pernah dapat rasa gak..

16. "Dia memang banyak helahlah kejap suka kejap tidak". Pompuan memang camtu.. Betul...sgt2..

17. "Nak carik yang solehah lah". Dah jumpa tapi dah berpunya?.Takkan nak rampas orang punya kot. Betul gak..

18. "Masalah la". Pompuan suka menjadikan masalah kecil menjadi besar. HHHa.....kadang2 betul macam tu..cthnye..."nape amik saya lambat..kan dah tau saya ni kua keje kul 5...."..padahal..kite ni pun kua kul 6 gak...pastu macam2 lah kua....macam2 sebab dan kecurigaan...

19. "Nak sambung belajarlah awek saya tu ader master atau phd malu la". Takkan kita yang ada SPM ni jer nak terhengeh awek tu. Siang-siang lagi mak bapa dia dah reject.--Tak lah....coz...saya dah nak wat master...dah...n takde lak pempuan yang ada PHD suka kat saya...heheheee

20. "Saya suka sangat kat dia, tapi dia tak suka kat saya". Pompuan suka bermain-main ngan hati lelaki yang suka kat dia---Paling amat betul...betul bangat sih...


Satu perkara fieza lupa letak....hehheeeee.....

" Hati saya masih perlukan masa dan dia masih yang menyakiti saya masih lagi menghantui saya..kenangan lalu mengubah persepsi saya tentang jodoh dan pertemuan...hehehe..."


avatar
nizamsha
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Jawatan : Padam Api ler....
Gender : Male
Jumlah Post : 1296
Umur : 33
Tarikh Register : 14/09/2007
Reputation : 1
Points : 3524

Character sheet
Mutiara Kata saya: My life is on fire.....Put it off For me......Got no Hose to lay....No Nozzle to use....I AM TRAP.... MAYDAY, Fire Fighter Down........

View user profile

Back to top Go down

Re: 20 Sebab Lelaki Tak Kawin...hehehe

Post by transpoter on Fri 05 Feb 2010, 6:28 pm

nizamsha wrote:20 Sebab Lelaki Tak Kawin...hehehe...huhuhuhuh

1.."Duit lum cukup lagi". Pompuan mana tahu susahnya laki nak kumpul duit nak bayar mas kawin le? hantaran la. Dah tu mas kawin & hantaran tu letak tinggi mengalahkan artis. Cam nak jual anak jer. Kita makan megi jer nak kumpul duit tu bukannya pompuan tau. Megi pun dah nak naik harga!- Betul....mana nak dapat 20 ribu dalam masa setahun...gaji bulan pun abiz buat belanja die je...

2. "Nak beli kereta dulu baru nak kahwin". Takde keta pompuan pun pandang kita sebelah mata jer . Pompuan karang ni mana yang tahan turun naik bas? Jatuh standard kalau naik bas tu.. .-Tak Betul...materialistik bakal melastik anda...

3. "Susah la nak cari yang berkenan dihati". Memang susah pun. Pompuan sekarang ini ?da duit abangku saying, takde pitis sayangpun abis! -Betul..ha ...hati ni memang susah skit...

4."Tak datang seru lagi kot". Awek pun tak de lagi? camana nak kahwin.- Betul...nak tunggu seruan malaikat maut kot...

5."Banyak sangat halangan". Banyak sangatla procedure karang ni. Nak kena masuk kursus le. Ujian HIV le. Pastu ada keluarga si dia tak sukakan kita. Nak ajak kawin kat Siam dia tak nak! Tak Betul...lau nak kawin...gunung pun sanggup daki...

6."Belum bersedia la". Nak pikul tanggungjawab sebagai ketua keluarga ini amat berat.
Pompuan apa tau! Karang ni tanggungjawab terhadap diri sendiri lagi pun belum terlaksana. _Betul...biarpun sebagai ketua Operasi...lau operasi pemadaman dan penyelamatan memang lah dah cukup kot...operasi rumah tangga...I think..."NO"

7. "Ilmu tak cukup la". Ilmu batin tu memang la dah cukup sejak dapat ?mimpi basah? yang pertama tu kita dah expert. Tapi ilmu rumahtangga? soal-soal pompuan belum khatam lagi. Kang rumahtangga huru-hara.. orang salahkan kita gak!
Betul...coz kat Sekolah Menengah...Budak lelaki tak di ajar Ekonomi Rumah Tangga macam budak pempuan...hehehee


8."Kahwin nanti tentu susah nak kena tanggung keluarga lagi, Kalau dapat isteri yang 2 x 5 je.Kena bimbing pulak lepas tu nak kena tanggung semua dosa isteri, dosa sendiri tak tertanggung nie pulak nak tanggung dosa isteri". Berat tanggungjawab ni. Bukan senang yang pikul dosa orang. Dosa sendiri pun tak terpikul.. Kalau dapat isteri yang memahami tu ok gak.Betul...banyak dah dosa ni...

9."Dah mencubalah tapi telah dikecewakan" . Pompuan memang suka mengecewakan lelaki. Pantang nampak laki kaya jer? tak kira ler laki orang ker?.duda orang ker? terus tinggalkan kita.Betul..macam takde keje lain.,..hhehee

10."Banyak perkara nak kena fikirkan terlebih dahulu la". Memang banyak .. Tangungjawab lelaki ni lebih besar. Pompuan semua laki yang tanggung. Belum kawin bapa & saudara lelaki yang tanggung. Dah kawin, suami lak tanggung. Betul

11."Jodoh tak sampai lagi kot". Dah berusaha tapi asyik kena reject jer. Tah apa yang pompuan dok cari tu !!
Agak Betul.

12.."Perempuan nie peliklah kalau dia suka kat kita tapi tak habih2 nak merajuk dan marah macam kita nie suka sangat" . Pompuan ini sikit-sikit majuk. Anak kucing dia ilang sehari pun dia majuk. Macam la kita yang curik anak kucing dia tu. Dah tu nak pujuk kena beli hadiah , bawa jejalan, makan-makan? ..abis tu bila duit kita nak cukup untuk kawin! Betul..Paling Betul...hehehee

13. "Dah bagitau dah, nie kita suka dan nie kita tak suka, tapi masih dia buat juga yang kita tak suka". Pompuan selalu suka buat apa yang kita tak suka. Macam mana kita boleh tahan kalau kawin nanti!! Amat Betul

14."Saya takut la nak bercinta nanti terluka susah la". Sebenarnya dah memang terluka. Cuma pompuan jer buat tak tau!! Lagi teramat Betul...

15."Dia nie suka pasang ramai org sangat". Haah? dia banyak kekawan lelaki. Kita ni duk lam waiting list dia jer. Haaa...yang ni pun pernah dapat rasa gak..

16. "Dia memang banyak helahlah kejap suka kejap tidak". Pompuan memang camtu.. Betul...sgt2..

17. "Nak carik yang solehah lah". Dah jumpa tapi dah berpunya?.Takkan nak rampas orang punya kot. Betul gak..

18. "Masalah la". Pompuan suka menjadikan masalah kecil menjadi besar. HHHa.....kadang2 betul macam tu..cthnye..."nape amik saya lambat..kan dah tau saya ni kua keje kul 5...."..padahal..kite ni pun kua kul 6 gak...pastu macam2 lah kua....macam2 sebab dan kecurigaan...

19. "Nak sambung belajarlah awek saya tu ader master atau phd malu la". Takkan kita yang ada SPM ni jer nak terhengeh awek tu. Siang-siang lagi mak bapa dia dah reject.--Tak lah....coz...saya dah nak wat master...dah...n takde lak pempuan yang ada PHD suka kat saya...heheheee

20. "Saya suka sangat kat dia, tapi dia tak suka kat saya". Pompuan suka bermain-main ngan hati lelaki yang suka kat dia---Paling amat betul...betul bangat sih...


Satu perkara fieza lupa letak....hehheeeee.....

" Hati saya masih perlukan masa dan dia masih yang menyakiti saya masih lagi menghantui saya..kenangan lalu mengubah persepsi saya tentang jodoh dan pertemuan...hehehe..."





aku sokong ko nizam...........
tapi aku nie... yg no9

mlas dah nak kahwin....
avatar
transpoter
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : cari jodoh !
Gender : Male
Jumlah Post : 1044
Umur : 33
Tarikh Register : 05/09/2009
Reputation : 3
Points : 4061

Character sheet
Mutiara Kata saya: `mulakanlah dengan bismillah dan di sudahi dengan alhamdullillah`

View user profile

Back to top Go down

Re: 20 Sebab Lelaki Tak Kawin...hehehe

Post by kelisa on Sat 06 Feb 2010, 3:05 am

transpoter wrote:
nizamsha wrote:20 Sebab Lelaki Tak Kawin...hehehe...huhuhuhuh

1.."Duit lum cukup lagi". Pompuan mana tahu susahnya laki nak kumpul duit nak bayar mas kawin le? hantaran la. Dah tu mas kawin & hantaran tu letak tinggi mengalahkan artis. Cam nak jual anak jer. Kita makan megi jer nak kumpul duit tu bukannya pompuan tau. Megi pun dah nak naik harga!- Betul....mana nak dapat 20 ribu dalam masa setahun...gaji bulan pun abiz buat belanja die je...

2. "Nak beli kereta dulu baru nak kahwin". Takde keta pompuan pun pandang kita sebelah mata jer . Pompuan karang ni mana yang tahan turun naik bas? Jatuh standard kalau naik bas tu.. .-Tak Betul...materialistik bakal melastik anda...

3. "Susah la nak cari yang berkenan dihati". Memang susah pun. Pompuan sekarang ini ?da duit abangku saying, takde pitis sayangpun abis! -Betul..ha ...hati ni memang susah skit...

4."Tak datang seru lagi kot". Awek pun tak de lagi? camana nak kahwin.- Betul...nak tunggu seruan malaikat maut kot...

5."Banyak sangat halangan". Banyak sangatla procedure karang ni. Nak kena masuk kursus le. Ujian HIV le. Pastu ada keluarga si dia tak sukakan kita. Nak ajak kawin kat Siam dia tak nak! Tak Betul...lau nak kawin...gunung pun sanggup daki...

6."Belum bersedia la". Nak pikul tanggungjawab sebagai ketua keluarga ini amat berat.
Pompuan apa tau! Karang ni tanggungjawab terhadap diri sendiri lagi pun belum terlaksana. _Betul...biarpun sebagai ketua Operasi...lau operasi pemadaman dan penyelamatan memang lah dah cukup kot...operasi rumah tangga...I think..."NO"

7. "Ilmu tak cukup la". Ilmu batin tu memang la dah cukup sejak dapat ?mimpi basah? yang pertama tu kita dah expert. Tapi ilmu rumahtangga? soal-soal pompuan belum khatam lagi. Kang rumahtangga huru-hara.. orang salahkan kita gak!
Betul...coz kat Sekolah Menengah...Budak lelaki tak di ajar Ekonomi Rumah Tangga macam budak pempuan...hehehee


8."Kahwin nanti tentu susah nak kena tanggung keluarga lagi, Kalau dapat isteri yang 2 x 5 je.Kena bimbing pulak lepas tu nak kena tanggung semua dosa isteri, dosa sendiri tak tertanggung nie pulak nak tanggung dosa isteri". Berat tanggungjawab ni. Bukan senang yang pikul dosa orang. Dosa sendiri pun tak terpikul.. Kalau dapat isteri yang memahami tu ok gak.Betul...banyak dah dosa ni...

9."Dah mencubalah tapi telah dikecewakan" . Pompuan memang suka mengecewakan lelaki. Pantang nampak laki kaya jer? tak kira ler laki orang ker?.duda orang ker? terus tinggalkan kita.Betul..macam takde keje lain.,..hhehee

10."Banyak perkara nak kena fikirkan terlebih dahulu la". Memang banyak .. Tangungjawab lelaki ni lebih besar. Pompuan semua laki yang tanggung. Belum kawin bapa & saudara lelaki yang tanggung. Dah kawin, suami lak tanggung. Betul

11."Jodoh tak sampai lagi kot". Dah berusaha tapi asyik kena reject jer. Tah apa yang pompuan dok cari tu !!
Agak Betul.

12.."Perempuan nie peliklah kalau dia suka kat kita tapi tak habih2 nak merajuk dan marah macam kita nie suka sangat" . Pompuan ini sikit-sikit majuk. Anak kucing dia ilang sehari pun dia majuk. Macam la kita yang curik anak kucing dia tu. Dah tu nak pujuk kena beli hadiah , bawa jejalan, makan-makan? ..abis tu bila duit kita nak cukup untuk kawin! Betul..Paling Betul...hehehee

13. "Dah bagitau dah, nie kita suka dan nie kita tak suka, tapi masih dia buat juga yang kita tak suka". Pompuan selalu suka buat apa yang kita tak suka. Macam mana kita boleh tahan kalau kawin nanti!! Amat Betul

14."Saya takut la nak bercinta nanti terluka susah la". Sebenarnya dah memang terluka. Cuma pompuan jer buat tak tau!! Lagi teramat Betul...

15."Dia nie suka pasang ramai org sangat". Haah? dia banyak kekawan lelaki. Kita ni duk lam waiting list dia jer. Haaa...yang ni pun pernah dapat rasa gak..

16. "Dia memang banyak helahlah kejap suka kejap tidak". Pompuan memang camtu.. Betul...sgt2..

17. "Nak carik yang solehah lah". Dah jumpa tapi dah berpunya?.Takkan nak rampas orang punya kot. Betul gak..

18. "Masalah la". Pompuan suka menjadikan masalah kecil menjadi besar. HHHa.....kadang2 betul macam tu..cthnye..."nape amik saya lambat..kan dah tau saya ni kua keje kul 5...."..padahal..kite ni pun kua kul 6 gak...pastu macam2 lah kua....macam2 sebab dan kecurigaan...

19. "Nak sambung belajarlah awek saya tu ader master atau phd malu la". Takkan kita yang ada SPM ni jer nak terhengeh awek tu. Siang-siang lagi mak bapa dia dah reject.--Tak lah....coz...saya dah nak wat master...dah...n takde lak pempuan yang ada PHD suka kat saya...heheheee

20. "Saya suka sangat kat dia, tapi dia tak suka kat saya". Pompuan suka bermain-main ngan hati lelaki yang suka kat dia---Paling amat betul...betul bangat sih...


Satu perkara fieza lupa letak....hehheeeee.....

" Hati saya masih perlukan masa dan dia masih yang menyakiti saya masih lagi menghantui saya..kenangan lalu mengubah persepsi saya tentang jodoh dan pertemuan...hehehe..."





aku sokong ko nizam...........
tapi aku nie... yg no9

mlas dah nak kahwin....
...pgalamn mdewasakn kita...
avatar
kelisa
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : ('^')...keje...keje...keje.......
Gender : Female
Jumlah Post : 4503
Umur : 1125
Tarikh Register : 01/08/2009
Reputation : 24
Points : 7885

Character sheet
Mutiara Kata saya: HaRi InI MesTi D'trSkn KrNa SmLm AdAlH SeJaRaH & EsK AdLh HaRi Yg BeLum PaSt UnTk AkU..!!!!

View user profile http://www.facebook.com http://kelisa50932Gmail.com

Back to top Go down

Re: 20 Sebab Lelaki Tak Kawin...hehehe

Post by nizamsha on Sat 06 Feb 2010, 12:18 pm

ari ni dah dewasa skit...tambah 1 tahun lagi....adusss..dah tua...
avatar
nizamsha
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Jawatan : Padam Api ler....
Gender : Male
Jumlah Post : 1296
Umur : 33
Tarikh Register : 14/09/2007
Reputation : 1
Points : 3524

Character sheet
Mutiara Kata saya: My life is on fire.....Put it off For me......Got no Hose to lay....No Nozzle to use....I AM TRAP.... MAYDAY, Fire Fighter Down........

View user profile

Back to top Go down

Re: 20 Sebab Lelaki Tak Kawin...hehehe

Post by kelisa on Sat 06 Feb 2010, 12:25 pm

...br raso diri 2 dh tuo..???
hmmm dh tuo 2,nk kawen la 2...
avatar
kelisa
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : ('^')...keje...keje...keje.......
Gender : Female
Jumlah Post : 4503
Umur : 1125
Tarikh Register : 01/08/2009
Reputation : 24
Points : 7885

Character sheet
Mutiara Kata saya: HaRi InI MesTi D'trSkn KrNa SmLm AdAlH SeJaRaH & EsK AdLh HaRi Yg BeLum PaSt UnTk AkU..!!!!

View user profile http://www.facebook.com http://kelisa50932Gmail.com

Back to top Go down

Re: 20 Sebab Lelaki Tak Kawin...hehehe

Post by transpoter on Sat 06 Feb 2010, 12:32 pm

liz ada nizam ...
solo lg....
avatar
transpoter
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : cari jodoh !
Gender : Male
Jumlah Post : 1044
Umur : 33
Tarikh Register : 05/09/2009
Reputation : 3
Points : 4061

Character sheet
Mutiara Kata saya: `mulakanlah dengan bismillah dan di sudahi dengan alhamdullillah`

View user profile

Back to top Go down

Re: 20 Sebab Lelaki Tak Kawin...hehehe

Post by nizamsha on Sat 06 Feb 2010, 1:24 pm

ewah2 cik lisa ni....memandai je...lum lai lah....tapi ada bebelan tu..je...
avatar
nizamsha
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Jawatan : Padam Api ler....
Gender : Male
Jumlah Post : 1296
Umur : 33
Tarikh Register : 14/09/2007
Reputation : 1
Points : 3524

Character sheet
Mutiara Kata saya: My life is on fire.....Put it off For me......Got no Hose to lay....No Nozzle to use....I AM TRAP.... MAYDAY, Fire Fighter Down........

View user profile

Back to top Go down

Re: 20 Sebab Lelaki Tak Kawin...hehehe

Post by transpoter on Sat 06 Feb 2010, 1:25 pm

hahahahahha
avatar
transpoter
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : cari jodoh !
Gender : Male
Jumlah Post : 1044
Umur : 33
Tarikh Register : 05/09/2009
Reputation : 3
Points : 4061

Character sheet
Mutiara Kata saya: `mulakanlah dengan bismillah dan di sudahi dengan alhamdullillah`

View user profile

Back to top Go down

Re: 20 Sebab Lelaki Tak Kawin...hehehe

Post by nizamsha on Sat 06 Feb 2010, 1:33 pm

golak yo./...
avatar
nizamsha
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Jawatan : Padam Api ler....
Gender : Male
Jumlah Post : 1296
Umur : 33
Tarikh Register : 14/09/2007
Reputation : 1
Points : 3524

Character sheet
Mutiara Kata saya: My life is on fire.....Put it off For me......Got no Hose to lay....No Nozzle to use....I AM TRAP.... MAYDAY, Fire Fighter Down........

View user profile

Back to top Go down

Re: 20 Sebab Lelaki Tak Kawin...hehehe

Post by transpoter on Sat 06 Feb 2010, 1:34 pm

kempis kan perut dulu baru kawen.......
avatar
transpoter
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : cari jodoh !
Gender : Male
Jumlah Post : 1044
Umur : 33
Tarikh Register : 05/09/2009
Reputation : 3
Points : 4061

Character sheet
Mutiara Kata saya: `mulakanlah dengan bismillah dan di sudahi dengan alhamdullillah`

View user profile

Back to top Go down

Re: 20 Sebab Lelaki Tak Kawin...hehehe

Post by kelisa on Sat 06 Feb 2010, 1:34 pm

transpoter wrote:liz ada nizam ...
solo lg....
huh..
avatar
kelisa
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : ('^')...keje...keje...keje.......
Gender : Female
Jumlah Post : 4503
Umur : 1125
Tarikh Register : 01/08/2009
Reputation : 24
Points : 7885

Character sheet
Mutiara Kata saya: HaRi InI MesTi D'trSkn KrNa SmLm AdAlH SeJaRaH & EsK AdLh HaRi Yg BeLum PaSt UnTk AkU..!!!!

View user profile http://www.facebook.com http://kelisa50932Gmail.com

Back to top Go down

Re: 20 Sebab Lelaki Tak Kawin...hehehe

Post by transpoter on Sat 06 Feb 2010, 1:37 pm

berubat lah duka laa.....
avatar
transpoter
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : cari jodoh !
Gender : Male
Jumlah Post : 1044
Umur : 33
Tarikh Register : 05/09/2009
Reputation : 3
Points : 4061

Character sheet
Mutiara Kata saya: `mulakanlah dengan bismillah dan di sudahi dengan alhamdullillah`

View user profile

Back to top Go down

Re: 20 Sebab Lelaki Tak Kawin...hehehe

Post by nizamsha on Sat 06 Feb 2010, 1:42 pm

Aku ni buncit sgt ker porter..ko penah jupe ker...heheheee
avatar
nizamsha
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Jawatan : Padam Api ler....
Gender : Male
Jumlah Post : 1296
Umur : 33
Tarikh Register : 14/09/2007
Reputation : 1
Points : 3524

Character sheet
Mutiara Kata saya: My life is on fire.....Put it off For me......Got no Hose to lay....No Nozzle to use....I AM TRAP.... MAYDAY, Fire Fighter Down........

View user profile

Back to top Go down

Re: 20 Sebab Lelaki Tak Kawin...hehehe

Post by kelisa on Sat 06 Feb 2010, 1:46 pm

avatar
kelisa
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : ('^')...keje...keje...keje.......
Gender : Female
Jumlah Post : 4503
Umur : 1125
Tarikh Register : 01/08/2009
Reputation : 24
Points : 7885

Character sheet
Mutiara Kata saya: HaRi InI MesTi D'trSkn KrNa SmLm AdAlH SeJaRaH & EsK AdLh HaRi Yg BeLum PaSt UnTk AkU..!!!!

View user profile http://www.facebook.com http://kelisa50932Gmail.com

Back to top Go down

Re: 20 Sebab Lelaki Tak Kawin...hehehe

Post by nizamsha on Sat 06 Feb 2010, 7:03 pm

Alah senyum2 manjer lak lisa ni............hahahahaaaa
avatar
nizamsha
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Jawatan : Padam Api ler....
Gender : Male
Jumlah Post : 1296
Umur : 33
Tarikh Register : 14/09/2007
Reputation : 1
Points : 3524

Character sheet
Mutiara Kata saya: My life is on fire.....Put it off For me......Got no Hose to lay....No Nozzle to use....I AM TRAP.... MAYDAY, Fire Fighter Down........

View user profile

Back to top Go down

Re: 20 Sebab Lelaki Tak Kawin...hehehe

Post by transpoter on Sun 07 Feb 2010, 11:34 am

2 yg dalm gambar ..yg tegah duduk 2 ko lah...
duduk sebb cover perut ko 2.....
hahahahahahahahahahha
avatar
transpoter
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : cari jodoh !
Gender : Male
Jumlah Post : 1044
Umur : 33
Tarikh Register : 05/09/2009
Reputation : 3
Points : 4061

Character sheet
Mutiara Kata saya: `mulakanlah dengan bismillah dan di sudahi dengan alhamdullillah`

View user profile

Back to top Go down

Re: 20 Sebab Lelaki Tak Kawin...hehehe

Post by nizamsha on Sun 07 Feb 2010, 12:28 pm

teeeetttttt...silap........coz ada dua org...kat situ...
avatar
nizamsha
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Jawatan : Padam Api ler....
Gender : Male
Jumlah Post : 1296
Umur : 33
Tarikh Register : 14/09/2007
Reputation : 1
Points : 3524

Character sheet
Mutiara Kata saya: My life is on fire.....Put it off For me......Got no Hose to lay....No Nozzle to use....I AM TRAP.... MAYDAY, Fire Fighter Down........

View user profile

Back to top Go down

Re: 20 Sebab Lelaki Tak Kawin...hehehe

Post by transpoter on Sun 07 Feb 2010, 12:34 pm

belah kanan laaaaa
nampak perut terkeluar ...
avatar
transpoter
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : cari jodoh !
Gender : Male
Jumlah Post : 1044
Umur : 33
Tarikh Register : 05/09/2009
Reputation : 3
Points : 4061

Character sheet
Mutiara Kata saya: `mulakanlah dengan bismillah dan di sudahi dengan alhamdullillah`

View user profile

Back to top Go down

Re: 20 Sebab Lelaki Tak Kawin...hehehe

Post by kelisa on Mon 08 Feb 2010, 8:56 am








avatar
kelisa
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : ('^')...keje...keje...keje.......
Gender : Female
Jumlah Post : 4503
Umur : 1125
Tarikh Register : 01/08/2009
Reputation : 24
Points : 7885

Character sheet
Mutiara Kata saya: HaRi InI MesTi D'trSkn KrNa SmLm AdAlH SeJaRaH & EsK AdLh HaRi Yg BeLum PaSt UnTk AkU..!!!!

View user profile http://www.facebook.com http://kelisa50932Gmail.com

Back to top Go down

Re: 20 Sebab Lelaki Tak Kawin...hehehe

Post by nizamsha on Mon 08 Feb 2010, 11:45 am

silap...heheheeee
avatar
nizamsha
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Jawatan : Padam Api ler....
Gender : Male
Jumlah Post : 1296
Umur : 33
Tarikh Register : 14/09/2007
Reputation : 1
Points : 3524

Character sheet
Mutiara Kata saya: My life is on fire.....Put it off For me......Got no Hose to lay....No Nozzle to use....I AM TRAP.... MAYDAY, Fire Fighter Down........

View user profile

Back to top Go down

Re: 20 Sebab Lelaki Tak Kawin...hehehe

Post by Fieza on Fri 14 Jan 2011, 5:22 pm

bengang
avatar
Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1489
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5484

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: 20 Sebab Lelaki Tak Kawin...hehehe

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum