FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

JemPut MaSuk Ke UmaH ToM.......Sila BukaK KaSuT yerrr...Hehe

Page 27 of 30 Previous  1 ... 15 ... 26, 27, 28, 29, 30  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: JemPut MaSuk Ke UmaH ToM.......Sila BukaK KaSuT yerrr...Hehe

Post by fasha_wanna on Wed 03 Feb 2010, 9:43 pm

salam tomm...

moga cpt sembuh...

----Forum Paramedik Malaysia-----




-GiGi wAriSAn KitA.. BeRSamA KitA MeNjaGA- Very Happy

fasha_wanna
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : part tym rempit n car race :P
Gender : Female
Jumlah Post : 2733
Umur : 30
Tarikh Register : 06/01/2008
Reputation : 36
Points : 6214

Character sheet
Mutiara Kata saya: ~~we can never change our past but we can always choose our future..~~

View user profile http://profiles.friendster.com

Back to top Go down

Re: JemPut MaSuk Ke UmaH ToM.......Sila BukaK KaSuT yerrr...Hehe

Post by tomyejam on Wed 10 Feb 2010, 4:22 am

@kelisa wrote:morning tom...dh k...windu la..???



askum Lizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..... Tom dah kembali pulih sepenuhnya skang dah 100% sihat kembali setelah 2 minggu MC ,xleh nk tgk skrin komputer rasa nak muntah ajo,tapi tgn lebam2 la hari2 duk kene cucuk drip ngan amik darah, panik tul Tom kene denggi nie sbb x pernah kene ingatkan kebal dari denggi nie tapi rupanya leh kene gak, jiran umah sebelah kene denggi 3 bulan lepas ingatkan dah lama Tom x mungkin kene la hampeh tul hehee..so skang dah boleh ber forum semula

tomyejam
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Jawatan : VaMpiRe (TWILIGHT) a.k.a A.M.0
Gender : Male
Jumlah Post : 2452
Umur : 35
Tarikh Register : 26/10/2009
Reputation : 6
Points : 5356

View user profile

Back to top Go down

Re: JemPut MaSuk Ke UmaH ToM.......Sila BukaK KaSuT yerrr...Hehe

Post by tomyejam on Wed 10 Feb 2010, 4:25 am

@fasha_wanna wrote:salam tomm...

moga cpt sembuh...


wslm Fashaaaaaaaa , Tom dah sihat 100% dahh... dah makin kurus arr lepas kene denggi nieh hilang lagi 6 kilo hu3...

tomyejam
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Jawatan : VaMpiRe (TWILIGHT) a.k.a A.M.0
Gender : Male
Jumlah Post : 2452
Umur : 35
Tarikh Register : 26/10/2009
Reputation : 6
Points : 5356

View user profile

Back to top Go down

Re: JemPut MaSuk Ke UmaH ToM.......Sila BukaK KaSuT yerrr...Hehe

Post by tomyejam on Wed 10 Feb 2010, 4:29 am

@transpoter wrote:tom brapa darah ko skrg?


hai Poter !!!! Tom dah sihat dahhh..... aritu PLT masa hari ke 4 denggi dah 126, pastu DAY5 101, DAY6 80, DAY7 65, DAY8 56, tapi masuk hari ke-9 PLT dah naik 137 HCT pun dah normal bawah 46 , mmg dasyat tul demam denggi nie taubat tak nak kene lagi dahh ya ampunnn huhuu...

tomyejam
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Jawatan : VaMpiRe (TWILIGHT) a.k.a A.M.0
Gender : Male
Jumlah Post : 2452
Umur : 35
Tarikh Register : 26/10/2009
Reputation : 6
Points : 5356

View user profile

Back to top Go down

Re: JemPut MaSuk Ke UmaH ToM.......Sila BukaK KaSuT yerrr...Hehe

Post by tomyejam on Wed 10 Feb 2010, 4:36 am

@aieyda wrote:ala..tomyam demam denggi ke..ptt la lama tak online..sowi la baru tnya kabar,i takleh buka tenet skang..mlm n baru pree..hahahaa


hai Aidaaaaa Tom dah kembali berforum semulaaaaa windu arrr dgn ieydaa

tomyejam
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Jawatan : VaMpiRe (TWILIGHT) a.k.a A.M.0
Gender : Male
Jumlah Post : 2452
Umur : 35
Tarikh Register : 26/10/2009
Reputation : 6
Points : 5356

View user profile

Back to top Go down

Re: JemPut MaSuk Ke UmaH ToM.......Sila BukaK KaSuT yerrr...Hehe

Post by tomyejam on Wed 10 Feb 2010, 4:43 am

@rieyna168 wrote:Dah sihat ke dak tom kita ni?


hai rieynaaaaa Tom dah sihat dahh alhamdulillah tak kene haemoragic dengue kalo x dah xkan masuk2 lagi forum nie dah hehee...tapi sejak akhir2 nieh raso mcm nak demam semula sbb gunners x perform laaaaa sedih gilerrrrrrr niehhhhh uwaaaaaa harap2 monang la lwn liverFool pagi nieh

tomyejam
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Jawatan : VaMpiRe (TWILIGHT) a.k.a A.M.0
Gender : Male
Jumlah Post : 2452
Umur : 35
Tarikh Register : 26/10/2009
Reputation : 6
Points : 5356

View user profile

Back to top Go down

Re: JemPut MaSuk Ke UmaH ToM.......Sila BukaK KaSuT yerrr...Hehe

Post by tomyejam on Wed 10 Feb 2010, 4:57 am

@Lady Cda wrote:kesian kt si tom nih....xpe tom jap je tuh.....best pe kne masuk drip...hahhahahaha.....cda tau cmane rse sakit tu...dulu cda dh kne skang tom plak rase....hahahhaha....

hai Cdaaaaaa!!!! windu nyerrrrrr hehehee.... Tom dah sihat dahhh , dah boleh lompat2 lari2 menari2 huhuuu... dulu Cda pun kene I.V drip jugak ekk sakit kan huhuuu

tomyejam
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Jawatan : VaMpiRe (TWILIGHT) a.k.a A.M.0
Gender : Male
Jumlah Post : 2452
Umur : 35
Tarikh Register : 26/10/2009
Reputation : 6
Points : 5356

View user profile

Back to top Go down

Re: JemPut MaSuk Ke UmaH ToM.......Sila BukaK KaSuT yerrr...Hehe

Post by rieyna168 on Wed 10 Feb 2010, 5:44 am

wah!
dah sihat dah rakan the gunners rina ni...
baguslah tu tom. lenkali, kena rajin2 bersihkan tempat pmbiakkan aedes kat rumah tu. tu ler, sibuk sgt berforum sampai xda masa nak luangkan masa hapuskan pembiakkan aedes...ehehehhe.

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8182

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: JemPut MaSuk Ke UmaH ToM.......Sila BukaK KaSuT yerrr...Hehe

Post by tomyejam on Wed 10 Feb 2010, 6:19 am

cit! kawasan tmn Tom tuh mmg bersih sebab baru seminggu hari sebelum Tom kene denggi tuh kami buat gotong royong tauuuu tapi nak wat camnerr terkene gak virus dengki tuh huk3...

tomyejam
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Jawatan : VaMpiRe (TWILIGHT) a.k.a A.M.0
Gender : Male
Jumlah Post : 2452
Umur : 35
Tarikh Register : 26/10/2009
Reputation : 6
Points : 5356

View user profile

Back to top Go down

Re: JemPut MaSuk Ke UmaH ToM.......Sila BukaK KaSuT yerrr...Hehe

Post by rieyna168 on Wed 10 Feb 2010, 6:23 am

ahahahhahaa...habis tu dpt dr maner aedes tu...lalalalalala...

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8182

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: JemPut MaSuk Ke UmaH ToM.......Sila BukaK KaSuT yerrr...Hehe

Post by tomyejam on Wed 10 Feb 2010, 7:12 am

nak wat camner mmg kawasan daerah sbn skang nieh denggi meningkat btul , nak Tom postkan nyamuk yg ade virus denggi ke srwak ker hehehee....

tomyejam
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Jawatan : VaMpiRe (TWILIGHT) a.k.a A.M.0
Gender : Male
Jumlah Post : 2452
Umur : 35
Tarikh Register : 26/10/2009
Reputation : 6
Points : 5356

View user profile

Back to top Go down

Re: JemPut MaSuk Ke UmaH ToM.......Sila BukaK KaSuT yerrr...Hehe

Post by rieyna168 on Wed 10 Feb 2010, 7:17 am

ahahahahaha...tu tandanya byk tmpt takungan tu. kena masyarakat kat situ prihatin sikit membasmi tmpt pembiakkan nyamuk ni..eheheheh..

***...Tmpt rina BroV selalu sembur ubat pembasmi kot, tu yg xda...***

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8182

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: JemPut MaSuk Ke UmaH ToM.......Sila BukaK KaSuT yerrr...Hehe

Post by tomyejam on Wed 10 Feb 2010, 7:32 am

x jugak lerr kat sbn 2 tuh kawasan elit +bersih + kemas tetap antara tmpat plng bnyk kes denggi kat sbn tau,maybe telur aedes tuh ader dlm kolam renang diaorg kot? hik3.. so skang nie nyamuk dah advance tau kuikui3...
Bagi Penyakit Chikungunya, sejumlah 68 kes Chikungunya telah
dilaporkan pada minggu lepas, menunjukkan penurunan sebanyak 31 kes
(31%) jika dibandingkan dengan minggu sebelumnya, iaitu 99 kes.
Hampir kesemua kes (63 kes) dilaporkan dari Sarawak sementara
Selangor melaporkan 4 kes, dan Kelantan 1 kes. Terdapat 11 lokaliti
wabak dilaporkan dari Sarawak.
5
Dengan peningkatan tren kes denggi yang berlaku sejak beberapa bulan
lepas, masyarakat diminta memberi kerjasama dengan memeriksa dan
menghapuskan tempat pembiakan Aedes di sekitar rumah masingmasing,
sekurang-kurangnya 10 minit seminggu. Kematian denggi yang
tinggi berlaku pada minggu lepas perlu dijadikan iktibar supaya jika ada
individu yang demam, sila dapatkan rawatan dengan segera. Para
pengamal perubatan diminta memberi perhatian terhadap kes yang
disyaki denggi yang di rawat oleh mereka dan merujuk kes segera ke
hospital sekiranya diperlukan. Rawatan awal boleh mengelakkan
komplikasi demam denggi dan menyelamatkan nyawa pesakit.
(TAN SRI DATO’ SERI DR. HAJI MOHD ISMAIL MERICAN)
Ketua Pengarah Kesihatan Malaysia
26 Januari 2010

tuh ape kes bnyk chikunyonya kat srwak tuh?? kuikuikuiii

tomyejam
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Jawatan : VaMpiRe (TWILIGHT) a.k.a A.M.0
Gender : Male
Jumlah Post : 2452
Umur : 35
Tarikh Register : 26/10/2009
Reputation : 6
Points : 5356

View user profile

Back to top Go down

Re: JemPut MaSuk Ke UmaH ToM.......Sila BukaK KaSuT yerrr...Hehe

Post by tomyejam on Wed 10 Feb 2010, 7:37 am

yang nie mcamna plak rieyna ?? hehee...

3. Kes ketiga melibatkan seorang pemandu lelaki berusia 46 tahun, juga
penghidap Diabetis dan Hipertensi, berasal dari Suai, Miri, Sarawak.
Beliau mula demam dan sakit badan pada 24 Januari 2010 dan
3
mendapatkan rawatan di klinik swasta di Miri pada 25 Januari 2010.
Pesakit telah dirawat sebagai pesakit luar dan diminta datang untuk
rawatan susulan pada keesokan harinya. Namun pesakit gagal datang
untuk rawatan tersebut sebaliknya pergi ke Unit Kecemasan, Hospital
Miri bagi mendapat rawatan pada 27 Januari 2010 dan dimasukkan ke
hospital kerana disyaki mengidap demam denggi. Kes disah sebagai
denggi melalui ujian darah 28 Januari 2010. Pesakit meninggal dunia
pada 29 Januari 2010 kerana mengalami pendarahan disebabkan oleh
Demam Denggi Berdarah. Pemeriksaan Pembiakan Aedes di kawasan
kediaman pesakit menunjukkan kadar pembiakan Aedes (Aedes
Index) yang sangat tinggi iaitu 6.5% yang menyebabkan risiko untuk
mendapat jangkitan denggi juga tinggi. Aktiviti kawalan semburan
kabus pada 30 Januari 2010 dijalankan kepada semua rumah disekitar
kediaman pesakit.

Bagi Penyakit Chikungunya, sejumlah 76 kes Chikungunya telah
dilaporkan pada minggu lepas, menunjukkan peningkatan sebanyak 12%
jika dibandingkan dengan minggu sebelumnya, iaitu 68 kes. Hampir
kesemua iaitu 74 kes dilaporkan dari Sarawak sementara 2 kes dari
Sabah. Terdapat 13 lokaliti wabak dilaporkan dan kesemuanya dari
Sarawak.
4
Dengan peningkatan tren kes denggi yang masih berterusan ini,
masyarakat digesa untuk memberi kerjasama dengan memeriksa dan
menghapuskan tempat pembiakan Aedes di sekitar rumah masingmasing,
sekurang-kurangnya 10 minit seminggu. Pemimpin masyarakat
setempat juga diminta memainkan peranan yang lebih aktif bagi
menggerakkan aktiviti gotong-royong di kawasan masing-masing.
Tindakan segera daripada masyarakat amat diperlukan bagi
mempastikan kejadian penyakit dapat dikawal dan dicegah daripada terus
berlaku. Para pengamal perubatan diminta memberi perhatian terhadap
kes yang disyaki denggi dan merujuk kes segera ke hospital sekiranya
diperlukan. Rawatan awal boleh mengelakkan komplikasi demam denggi
dan menyelamatkan nyawa pesakit.
(TAN SRI DATO’ SERI DR. HAJI MOHD ISMAIL MERICAN)
Ketua Pengarah Kesihatan Malaysia
2 Februari 2010

tomyejam
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Jawatan : VaMpiRe (TWILIGHT) a.k.a A.M.0
Gender : Male
Jumlah Post : 2452
Umur : 35
Tarikh Register : 26/10/2009
Reputation : 6
Points : 5356

View user profile

Back to top Go down

Re: JemPut MaSuk Ke UmaH ToM.......Sila BukaK KaSuT yerrr...Hehe

Post by rieyna168 on Wed 10 Feb 2010, 7:46 am

kalau ckp xda langsung tu tipu ler tom...ada cuma xdalah teruk maner.

masih kira ok lagi kat sini dr neg2 lain cthnya cam selangor n n9...lalalalala..

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8182

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: JemPut MaSuk Ke UmaH ToM.......Sila BukaK KaSuT yerrr...Hehe

Post by kelisa on Wed 10 Feb 2010, 3:19 pm

@tomyejam wrote:
@kelisa wrote:morning tom...dh k...windu la..???



askum Lizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..... Tom dah kembali pulih sepenuhnya skang dah 100% sihat kembali setelah 2 minggu MC ,xleh nk tgk skrin komputer rasa nak muntah ajo,tapi tgn lebam2 la hari2 duk kene cucuk drip ngan amik darah, panik tul Tom kene denggi nie sbb x pernah kene ingatkan kebal dari denggi nie tapi rupanya leh kene gak, jiran umah sebelah kene denggi 3 bulan lepas ingatkan dah lama Tom x mungkin kene la hampeh tul hehee..so skang dah boleh ber forum semula
mualaikumsalammmm......aiiiiiiiiiiiiiiiii tommmmmmmmm...
hmmm wind sgt,xbgaduh ngn tom rase xbermakna hari2 yg dlalui...hahahaha
tjiwang la plak...hahahahahaha

kelisa
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : ('^')...keje...keje...keje.......
Gender : Female
Jumlah Post : 4520
Umur : 1125
Tarikh Register : 01/08/2009
Reputation : 24
Points : 7610

Character sheet
Mutiara Kata saya: HaRi InI MesTi D'trSkn KrNa SmLm AdAlH SeJaRaH & EsK AdLh HaRi Yg BeLum PaSt UnTk AkU..!!!!

View user profile http://www.facebook.com http://kelisa50932Gmail.com

Back to top Go down

Re: JemPut MaSuk Ke UmaH ToM.......Sila BukaK KaSuT yerrr...Hehe

Post by tomyejam on Wed 10 Feb 2010, 4:23 pm

hehehee..... Liz pun nak nyamuk aedes jugak ker?? tadik Tom dah anta satu kapal terbang boeing 777 ke sarawak tadik hehehe.... lepas nie kito leh berporang ngan mano2 musuh yo hehee..

tomyejam
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Jawatan : VaMpiRe (TWILIGHT) a.k.a A.M.0
Gender : Male
Jumlah Post : 2452
Umur : 35
Tarikh Register : 26/10/2009
Reputation : 6
Points : 5356

View user profile

Back to top Go down

Re: JemPut MaSuk Ke UmaH ToM.......Sila BukaK KaSuT yerrr...Hehe

Post by rieyna168 on Thu 11 Feb 2010, 3:35 am

...sampai hati tom siap hantar aedes kat kitaorg disini. Xper, kitaorg ada keta kebal. Lom sempat lagi kapal terbang tu mendarat, BroV dah tunggu kat airport utk sembur nyamuk2 tu..hiks..

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8182

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: JemPut MaSuk Ke UmaH ToM.......Sila BukaK KaSuT yerrr...Hehe

Post by tomyejam on Thu 11 Feb 2010, 3:15 pm

heheee nie jenis nyamuk yg ade DNA vampireso diaorg semua kebal tauu dah sampai dah tu jaga2 lah tau hehehe

tomyejam
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Jawatan : VaMpiRe (TWILIGHT) a.k.a A.M.0
Gender : Male
Jumlah Post : 2452
Umur : 35
Tarikh Register : 26/10/2009
Reputation : 6
Points : 5356

View user profile

Back to top Go down

Re: JemPut MaSuk Ke UmaH ToM.......Sila BukaK KaSuT yerrr...Hehe

Post by transpoter on Thu 11 Feb 2010, 5:30 pm

tom syukur lah ko dah okey....
aku kat cni kes denggi x terlayan.....
hari2 ada suspek...
terpaksalah bukak borang hantar ke vektor....
refer kes denggi meningkat....

transpoter
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : cari jodoh !
Gender : Male
Jumlah Post : 1060
Umur : 33
Tarikh Register : 05/09/2009
Reputation : 3
Points : 3778

Character sheet
Mutiara Kata saya: `mulakanlah dengan bismillah dan di sudahi dengan alhamdullillah`

View user profile

Back to top Go down

Re: JemPut MaSuk Ke UmaH ToM.......Sila BukaK KaSuT yerrr...Hehe

Post by rieyna168 on Fri 12 Feb 2010, 3:05 am

@tomyejam wrote:heheee nie jenis nyamuk yg ade DNA vampireso diaorg semua kebal tauu dah sampai dah tu jaga2 lah tau hehehe

Lalallalalla...xtakut. kalau nyamuk tu kebal, kitaorg lagi kebal..

----Forum Paramedik Malaysia-----




INGIN MENGENALI RINA :
-> http://www.myspace.com/rieyna82 -> http://www.facebook.com/rieyna168
"Kecantikkan seseorang itu ada pada Mata yang memandang"
I was born to be THE GUNNERS
Forum Arsenal: http://ams-thegunners.forumms.net/

rieyna168
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : Apa-apa keja yang Ada.
Gender : Female
Jumlah Post : 4789
Umur : 34
Tarikh Register : 17/05/2008
Reputation : 56
Points : 8182

Character sheet
Mutiara Kata saya: Ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..Kita ada 1 saja HATI. Jika gembira HATI itulah... Jika bertakwa, HATI itulah... Jika beriman, HATI yg 1 itu juga... Jika bercinta, HATI itu juga... Jika terluka pun HATI nan 1 itu... Terlalu banyak satu perkara... Maka jagalah HATI mu dan HATI org2 yg menyayangimu...Kebencian orang jgn dibuat,Kesayangan orang jgn diambil..

View user profile http://www.facebook.com/rieyna168 http://ams-thegunners.forumms.net

Back to top Go down

Re: JemPut MaSuk Ke UmaH ToM.......Sila BukaK KaSuT yerrr...Hehe

Post by tomyejam on Fri 12 Feb 2010, 4:54 am

@transpoter wrote:tom syukur lah ko dah okey....
aku kat cni kes denggi x terlayan.....
hari2 ada suspek...
terpaksalah bukak borang hantar ke vektor....
refer kes denggi meningkat....


alhamdulilah Tom dah okay dah MC 2 minggu tu tak nak lagi dah kene denggi nieh mmg sengsara sakit giler satu badan , skang kes denggi mana2 meningkat sebab lava aedes tuh leh hidup 6 bulan tanpa air tuh yg bila2 leh naik kes dengkin nieh, xpo jgn ade kes dengki yg mati udah la lotih nk menjawab eh ti.

tomyejam
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Jawatan : VaMpiRe (TWILIGHT) a.k.a A.M.0
Gender : Male
Jumlah Post : 2452
Umur : 35
Tarikh Register : 26/10/2009
Reputation : 6
Points : 5356

View user profile

Back to top Go down

Re: JemPut MaSuk Ke UmaH ToM.......Sila BukaK KaSuT yerrr...Hehe

Post by kelisa on Fri 12 Feb 2010, 6:56 am

morning tom...

kelisa
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : ('^')...keje...keje...keje.......
Gender : Female
Jumlah Post : 4520
Umur : 1125
Tarikh Register : 01/08/2009
Reputation : 24
Points : 7610

Character sheet
Mutiara Kata saya: HaRi InI MesTi D'trSkn KrNa SmLm AdAlH SeJaRaH & EsK AdLh HaRi Yg BeLum PaSt UnTk AkU..!!!!

View user profile http://www.facebook.com http://kelisa50932Gmail.com

Back to top Go down

Re: JemPut MaSuk Ke UmaH ToM.......Sila BukaK KaSuT yerrr...Hehe

Post by aieyda on Sat 13 Feb 2010, 3:07 pm

@tomyejam wrote:
@aieyda wrote:ala..tomyam demam denggi ke..ptt la lama tak online..sowi la baru tnya kabar,i takleh buka tenet skang..mlm n baru pree..hahahaa


hai Aidaaaaa Tom dah kembali berforum semulaaaaa windu arrr dgn ieydaa

halamak tom..windu2 la plak..hahaaa..
skang ni takleh nak online sgt t kena tendang dari tgkt 5..hahaa
lek kg je leh online..

aieyda
KERABAT OTAI
KERABAT OTAI

Negeri :
Jawatan : Jaga KeSelamaTan Dlm NeGeRi
Gender : Female
Jumlah Post : 4125
Umur : 32
Tarikh Register : 17/04/2008
Reputation : 26
Points : 5208

Character sheet
Mutiara Kata saya: -TaNpa KeBeraNian,MimPi TidaK aKaN meNjaDi KeNyataaN-

View user profile

Back to top Go down

Re: JemPut MaSuk Ke UmaH ToM.......Sila BukaK KaSuT yerrr...Hehe

Post by devil on Sat 13 Feb 2010, 9:43 pm

ai tom.. tmpg lalu..
lma x brsua..
den pn lamo x on9..
hehehe..

devil
KERABAT SUPER SENIOR
KERABAT SUPER SENIOR

Jawatan : rempit
Gender : Male
Jumlah Post : 669
Umur : 34
Tarikh Register : 22/08/2009
Reputation : 0
Points : 3354

View user profile

Back to top Go down

Re: JemPut MaSuk Ke UmaH ToM.......Sila BukaK KaSuT yerrr...Hehe

Post by Sponsored content Today at 11:37 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 27 of 30 Previous  1 ... 15 ... 26, 27, 28, 29, 30  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum